Zeer goede service, klantvriendelijk & eerlijk

We hebben een hele fijne ervaring gehad bij Autocentrum Vughterpoort. Er werd echt de tijd voor ons genomen en eerlijk advies gegeven. Roel was erg klantvriendelijk! We zijn heel erg tevreden over de service & blij met onze nieuwe auto! Zeker aan te bevelen!

Top service!

Top service!

We zijn echt als klant ontvangen: ongedwongen, eerlijk en niet opdringerig

Oprechte, authentieke en ongedwongen sfeer. Geen opdringerig verkoopgevoel. Er wordt alle tijd voor je genomen. Alle vragen worden transparant beantwoord. Geen poeha of poespas. Vriendelijk en no no-nonsense.

Topservice met fijne mensen

Ik heb hier samen met mijn vriendin een auto gekocht. Er was meteen duidelijk wat de achtergrond was van de auto en we kregen het juiste gevoel bij de algehele aanschaf. Op alle vragen was een antwoord en zelfs toen wij zijn overgegaan tot koop werden er nog kleine zaken geregeld, zodat wij met een gerust hard de transactie konden doen. Van wat ik heb meegemaakt een écht familiebedrijf, met een hart voor de zaak. Geen gedraai, recht toe recht aan. Topservice.

Open, no nonsense en klantvriendelijk

Na nogal wat technisch malheur met youngtimers als startend ondernemer kwam ik op zoek naar een Lexus of Toyota hybride bij Vughterpoort terecht. Een ruime selectie aan hybride in diverse prijsklassen. Allen echter met correcte dealerhistorie en in mooie staat. De ontvangst was ongedwongen, ik kon rustig rondkijken en passen in diverse auto’s met de kinderwagen. Een proefrit in zowel de Lexus CT200h en de Auris TS was geen enkel probleem. Het contact met Rex was prettig, open en vooral gericht op het geven van een passend advies bij mijn wensen. Hoewel de Lexus super reed, paste de Auris mij beter ivm ruimte en gezin. De koop was snel gesloten, en de aflevering incl beurt was de dag erna al een feit. Vlak na aankoop een issue met wat op den duur bleek een wiellager te zijn, is in goed overleg uiteindelijk zeer correct opgelost, ook al had ik van de garantie afgezien (het was immers een Toyota toch?). Die fout maak ik niet meer, maar dankzij Rex en Roel toch correct opgelost en tevreden onderweg met de Auris. Zeker een aanrader.

Super service

Allereerst word je netjes en vriendelijk te woord gestaan. Eerlijk en duidelijk. Nadat ik een mooie auto had gekocht zonder het rij klaar pakket er bij genomen had merkte ik dat de kachel niet goed werkte. Terug gegaan er werd meteen een afspraak gemaakt en nagekeken. Na de auto te hebben gebracht kreeg ik vervangend vervoer. Euvel werd al snel gevonden en werd de kachel gemaakt. Chaupo met jullie geweldige service.

Goed en eerlijk adres om een auto te kopen

Laten de kopers rustig rond kijken, zijn niet opdringerig. Hebben veel verschillende merken auto’s staan. Denken mee in waar je naar op zoek bent. Geven eerlijk advies. Prettige Communicatie. Bij een volgende aankoop gaan wij zeker terug.

Zeer klantvriendelijk vriendelijk

Zeer goed geholpen. Aardige verkopers en goede uitleg over de auto. En de koffie smaakte heerlijk.

Erg goed geholpen en geadviseerd

Voor een auto heb ik deze garage gevonden op internet. Ze laten je rustig rondkijken en wanneer je behoefte hebt om geholpen te worden doen ze dit met enthousiasme. Ze luisteren naar je wensen en denken mee in verschillende opties. Ze zijn eerlijk en niet opdringerig. En dat was erg prettig want het gaat ook niet om een pakje boter. Het was wel wat warm in de showroom, maar met 36 graden buiten is het dat overal wel :) Al met al een hele fijne ervaring en zeker een aanrader om er een auto te kopen!

Klantgericht

Prettige ontvangst met een fijne amicale toon. Er werd alle tijd genomen. Ook bij het bekijken van de auto was er alle ruimte voor vragen. Zelfs het verzoek om de auto op de brug te zetten voor inspectie werd gehonoreerd. Er werd eea uitgelegd over wat er recent was gerepareerd en waar bij apk op gelet wordt. Auto werd vervolgens netjes klaargezet voor de testrit. Na afloop werden bevindingen serieus genomen en nog zelf bekeken. Tot slot boodt de verkoper ook nog aan om bij vergelijkbare auto's die binnen zouden komen mij hierover te contacteren.

Aardige verkoper

Hele mooie auto's staan en aardige verkoper. Net bedrijf die afspraken nakomen!

Goede familiebedrijf met vriendelijke eigenaren

Wij hebben een auto gekocht via face time. In deze door covid-19 overheerste periode, vonden wij het niet verstandig om zomaar vanuit het zuiden naar Vughterpoort te rijden. Het was goed zaken doen met hen. Wij hebben er geen spijt van

Ruim aanbod hybride Occasions. Mijn keuze is gevallen op een Lexus ct200. Afspraak via e-mail gemaakt en tot een deal gekomen. duidelijk en afspraken nagekomen.

Hele fijne ervaring

Vriendelijk en deskundig geholpen, nuttige en eerlijk informatie ontvangen. Zeker een aanrader om hier te kijken voor je volgende auto.

Klantgericht en absoluut betrouwbaar bedrijf!

Denken mee met het zoeken en vinden van een passende auto. Zijn bereid en in staat bij problemen, in mijn geval met de betaling, oplossingsgericht mee te denken. Aan te raden!

goed service

zeer betrouwbaar garage.

afspraken nagekomen

gemaakte afspraken goed nagekomen bij aanschaf Nissan Qashqai. Goede prijs teruggekregen voor mijn inruilauto. Winterbanden op tijd binnen voor mijn wintersportvakantie met onze nieuwe auto. bedankt voor de service!

Professioneel bedrijf, betrokken en dienstverlenend

Hier word je als klant benaderd op een wijze die je graag wenst maar eigenlijk nergens anders ervaart. Prettige benadering door verkoper waarin door het stellen van de juiste vragen het soort klant en zijn zoektocht naar een passende auto duidelijk is. Goed inruilvoorstel gekregen.

Gemoedelijk.

Gemoedelijke sfeer

Zijn eerlijk en helpen wanner je een probleem hebt

Zijn eerlijk en helpen wanner je een probleem hebt.

Zeer snelle reactie via AutoTrack, vervolgens voor een proefrit langsgekomen. Klantvriendelijk, betrouwbaar. Uitstekende service. Geven goed advies! Ik ben heel tevreden!

goede service, goed behandeld

Klein familiebedrijf met een passie voor auto\'s. Na altijd klant te zijn geweest bij de grote garages/verkopers was de persoonlijke, eerlijke en attente benadering een verademing. Goed en snel geholpen waardoor we nu de trotse bezitters zijn van een mooie tweedehands auto voor een goede prijs.

goede service, goed behandeld

Trots en blij verlieten we de showroom met onze nieuwe aanwinst (zoals het hoort). Chapeau voor deze mensen: een no-nonsense houding maar wel een bedrijf waar je je als klant echt gezien, serieus en gehoord voelt en waar afspraken direct nagekomen worden. Top!

perfect, zeker aan te bevelen

Goede service, met ontzettend veel geduld!

perfect, zeker aan te bevelen

fijne samenwerking, goede uitleg