Een mooie aankoop mogen doen bij een bedrijf zonder kapsones: open en eerlijk

Niet opdringerig, men neemt de tijd voor de klant en geeft de klant ook de tijd om rustig naar de auto's te kijken en er worden de juiste vragen gesteld waardoor goede adviezen gegeven kunnen worden. Mijn positieve ervaring bij Vughterpoort: men denkt mee in oplossingen en handelt er ook naar, m.a.w. zeer klantvriendelijk en servicegericht. Dat is/was een langere rit (zo'n 75 min.) zeker waard!

Prachtige occasions, mooi bedrijf.

Super service

Persoonlijk contact, ze luisteren naar wat je wilt en ze laten je vrij in het maken van keuzes. Zeker als vrouw zijnde heb ik het als zeer prettig ervaren dat je serieus genomen wordt. Absoluut een aanrader als je bij een fijn bedrijf met een goed gevoel een auto wilt kopen.

Hele goede service!

Fijn gesprek gehad, eerlijk en professioneel advies.

Zeer vriendelijke behandeling

Vughterpoortauto is een zeer open en vriendelijk bedrijf. Het heeft een nette inrichting en de voertuigen zijn goed te zien. De informatie over de voertuigen is duidelijk en wordt goed uitgelegd. Je wordt goed te woord gestaan en men neemt de tijd voor je. Een goed adres als je op zoek bent naar een 2e hands voertuig.

Klantvriendelijk en transparant bedrijf

Afgelopen week heb ik een nieuwe auto gekocht bij Vughterpoort autocentrum. Gedurende het proces tot de koop heb ik veelvoudig contact gehad met Rex. Ik ben vriendelijk geholpen door Rex en kon al mijn vragen bij hem neerleggen. Bedankt Rex en team Vughterpoort autocentrum.

Eerlijke vakmannen!

Ja eerlijke auto verkopers natuurlijk bestaan die er ook en bij Vughterpoort ben je bij het juiste adres in Den Bosch. Aardige behulpzame mannen die Rex en Roel, ze hebben zeker verstand van auto’s en meer.. want naast eerlijk advies is ook een gezellig kopje koffie tijdens het wachten waar je op kan rekenen. Wij komen hier zeker terug! Check de Vughterpoort YouTube filmpjes, wellicht mogen er weer nieuwe komen maar ik vind ze nog steeds geweldig Toppers!

zeer goed

vlug geholpen, hele fijne partij om zaken mee te doen.

Goed klantgericht

Ze nemen de tijd, persoonlijke aandacht , scherpe prijzen en goed service . Echt een familie bedrijf .

vriendelijk en een vertrouwelijk gevoel

zie boven

Prettig no nonsens, verkoper luisterd goed

Wij hadden Afspraak om auto te bekijken/proefrijden. Auto stond klaar. Goede uitleg over werking (niet te veel). Verkoper luisterde goed naar ons verhaal en verkocht geen onzin.

Good quality car with professional and friendly service

The whole buying process is very pleasant with fluent and timely communication. Given the trustworthy services, it took us only 2 weeks to make the finals decision to buy a car from here. Really appreciate the assistance!

• Would you recommend us? Yes

Goede ervaring onlangs, nu een goede week met mijn nieuwe , ( wat oudere occasion) maar wel goed. Al met al goede eerste ervaring.

Top service

Geen auto gekocht, maar mijn dochtertje had haar Mickey laten liggen. We moesten van ver komen. Keurig nog dezelfde dag op de post gedaan naar ons, hoefde zelfs geen verzendkosten te betalen. Top!!!

Gewoon TOP

Vrij duidelijk in de omgang, geen vraag was teveel, na aanschaf auto nog langs geweest voor tekst en uitleg info systeem.

Zeer goede service, klantvriendelijk & eerlijk

We hebben een hele fijne ervaring gehad bij Autocentrum Vughterpoort. Er werd echt de tijd voor ons genomen en eerlijk advies gegeven. Roel was erg klantvriendelijk! We zijn heel erg tevreden over de service & blij met onze nieuwe auto! Zeker aan te bevelen!

Top service!

Top service!

We zijn echt als klant ontvangen: ongedwongen, eerlijk en niet opdringerig

Oprechte, authentieke en ongedwongen sfeer. Geen opdringerig verkoopgevoel. Er wordt alle tijd voor je genomen. Alle vragen worden transparant beantwoord. Geen poeha of poespas. Vriendelijk en no no-nonsense.

Topservice met fijne mensen

Ik heb hier samen met mijn vriendin een auto gekocht. Er was meteen duidelijk wat de achtergrond was van de auto en we kregen het juiste gevoel bij de algehele aanschaf. Op alle vragen was een antwoord en zelfs toen wij zijn overgegaan tot koop werden er nog kleine zaken geregeld, zodat wij met een gerust hard de transactie konden doen. Van wat ik heb meegemaakt een écht familiebedrijf, met een hart voor de zaak. Geen gedraai, recht toe recht aan. Topservice.

Open, no nonsense en klantvriendelijk

Na nogal wat technisch malheur met youngtimers als startend ondernemer kwam ik op zoek naar een Lexus of Toyota hybride bij Vughterpoort terecht. Een ruime selectie aan hybride in diverse prijsklassen. Allen echter met correcte dealerhistorie en in mooie staat. De ontvangst was ongedwongen, ik kon rustig rondkijken en passen in diverse auto’s met de kinderwagen. Een proefrit in zowel de Lexus CT200h en de Auris TS was geen enkel probleem. Het contact met Rex was prettig, open en vooral gericht op het geven van een passend advies bij mijn wensen. Hoewel de Lexus super reed, paste de Auris mij beter ivm ruimte en gezin. De koop was snel gesloten, en de aflevering incl beurt was de dag erna al een feit. Vlak na aankoop een issue met wat op den duur bleek een wiellager te zijn, is in goed overleg uiteindelijk zeer correct opgelost, ook al had ik van de garantie afgezien (het was immers een Toyota toch?). Die fout maak ik niet meer, maar dankzij Rex en Roel toch correct opgelost en tevreden onderweg met de Auris. Zeker een aanrader.

Super service

Allereerst word je netjes en vriendelijk te woord gestaan. Eerlijk en duidelijk. Nadat ik een mooie auto had gekocht zonder het rij klaar pakket er bij genomen had merkte ik dat de kachel niet goed werkte. Terug gegaan er werd meteen een afspraak gemaakt en nagekeken. Na de auto te hebben gebracht kreeg ik vervangend vervoer. Euvel werd al snel gevonden en werd de kachel gemaakt. Chaupo met jullie geweldige service.

Goed en eerlijk adres om een auto te kopen

Laten de kopers rustig rond kijken, zijn niet opdringerig. Hebben veel verschillende merken auto’s staan. Denken mee in waar je naar op zoek bent. Geven eerlijk advies. Prettige Communicatie. Bij een volgende aankoop gaan wij zeker terug.

Zeer klantvriendelijk vriendelijk

Zeer goed geholpen. Aardige verkopers en goede uitleg over de auto. En de koffie smaakte heerlijk.

Erg goed geholpen en geadviseerd

Voor een auto heb ik deze garage gevonden op internet. Ze laten je rustig rondkijken en wanneer je behoefte hebt om geholpen te worden doen ze dit met enthousiasme. Ze luisteren naar je wensen en denken mee in verschillende opties. Ze zijn eerlijk en niet opdringerig. En dat was erg prettig want het gaat ook niet om een pakje boter. Het was wel wat warm in de showroom, maar met 36 graden buiten is het dat overal wel :) Al met al een hele fijne ervaring en zeker een aanrader om er een auto te kopen!

Klantgericht

Prettige ontvangst met een fijne amicale toon. Er werd alle tijd genomen. Ook bij het bekijken van de auto was er alle ruimte voor vragen. Zelfs het verzoek om de auto op de brug te zetten voor inspectie werd gehonoreerd. Er werd eea uitgelegd over wat er recent was gerepareerd en waar bij apk op gelet wordt. Auto werd vervolgens netjes klaargezet voor de testrit. Na afloop werden bevindingen serieus genomen en nog zelf bekeken. Tot slot boodt de verkoper ook nog aan om bij vergelijkbare auto's die binnen zouden komen mij hierover te contacteren.