Een ongelooflijk betrouwbaar bedrijf

Afgelopen week onze nieuwe Outlander PHEV bij Vughterpoort gekocht. In de week daarvoor natuurlijk eerst gaan kijken en een top gesprek gehad met Rex. Niet het prototype autoverkoper (met een verkeerd kostuum en verkeerde stropdas), maar gewoon een aardige man die een absoluut eerlijk verhaal heeft en zeker niet opdringerig is m.b.t. de aankoop van een auto. Ik heb echt heel veel vertouwen in dit bedrijf en deze familie. Hier kunnen héél, héél veel bedrijven een voorbeeld aan nemen !!!!

Vriendelijk geholpen

Goed betrouwbaar bedrijf. Prettig ontvangen en netjes geholpen. Geen gladde verkooppraatjes maar gewoon recht door zee.

Klantvriendelijk en geweldige service.

Hier staat klantvriendelijkheid, eerlijkheid en een geweldige service nog op de 1e plaats! Aanrader dus.

Goede ervaring

Veel aanbod hybride auto’s, vriendelijk en behulpzaam. Tot nu toe tevreden met mijn aankoop.

Prettige ontvangst showroom, zeer behulpzaam, open en eerlijke communicatie, bereidwillig tot externe keuring, proefrit etc. van auto is er absoluut. Voor zover te beoordelen is de prijs- kwaliteit verhouding goed. Geen verkoopdruk, bedenktijd gekregen.

Mag duidelijk zijn dat deze jongens ruim 45 jaar ervaring hebben.

Professioneel,meedenkend,welwillend en cooperatief. Eindelijk een BMW die wel licht geeft in het donker! Aan de prijs,maar met een ronduit keurige service die er dan ook bij hoort. Deskundigheid/vakmanschap ga ik niet beoordelen,doe ik bij volgende servicebeurt vd auto.

Een mooie aankoop mogen doen bij een bedrijf zonder kapsones: open en eerlijk

Niet opdringerig, men neemt de tijd voor de klant en geeft de klant ook de tijd om rustig naar de auto's te kijken en er worden de juiste vragen gesteld waardoor goede adviezen gegeven kunnen worden. Mijn positieve ervaring bij Vughterpoort: men denkt mee in oplossingen en handelt er ook naar, m.a.w. zeer klantvriendelijk en servicegericht. Dat is/was een langere rit (zo'n 75 min.) zeker waard!

Prachtige occasions, mooi bedrijf.

Super service

Persoonlijk contact, ze luisteren naar wat je wilt en ze laten je vrij in het maken van keuzes. Zeker als vrouw zijnde heb ik het als zeer prettig ervaren dat je serieus genomen wordt. Absoluut een aanrader als je bij een fijn bedrijf met een goed gevoel een auto wilt kopen.

Hele goede service!

Fijn gesprek gehad, eerlijk en professioneel advies.

Zeer vriendelijke behandeling

Vughterpoortauto is een zeer open en vriendelijk bedrijf. Het heeft een nette inrichting en de voertuigen zijn goed te zien. De informatie over de voertuigen is duidelijk en wordt goed uitgelegd. Je wordt goed te woord gestaan en men neemt de tijd voor je. Een goed adres als je op zoek bent naar een 2e hands voertuig.

Klantvriendelijk en transparant bedrijf

Afgelopen week heb ik een nieuwe auto gekocht bij Vughterpoort autocentrum. Gedurende het proces tot de koop heb ik veelvoudig contact gehad met Rex. Ik ben vriendelijk geholpen door Rex en kon al mijn vragen bij hem neerleggen. Bedankt Rex en team Vughterpoort autocentrum.

Eerlijke vakmannen!

Ja eerlijke auto verkopers natuurlijk bestaan die er ook en bij Vughterpoort ben je bij het juiste adres in Den Bosch. Aardige behulpzame mannen die Rex en Roel, ze hebben zeker verstand van auto’s en meer.. want naast eerlijk advies is ook een gezellig kopje koffie tijdens het wachten waar je op kan rekenen. Wij komen hier zeker terug! Check de Vughterpoort YouTube filmpjes, wellicht mogen er weer nieuwe komen maar ik vind ze nog steeds geweldig Toppers!

zeer goed

vlug geholpen, hele fijne partij om zaken mee te doen.

Goed klantgericht

Ze nemen de tijd, persoonlijke aandacht , scherpe prijzen en goed service . Echt een familie bedrijf .

vriendelijk en een vertrouwelijk gevoel

zie boven

Prettig no nonsens, verkoper luisterd goed

Wij hadden Afspraak om auto te bekijken/proefrijden. Auto stond klaar. Goede uitleg over werking (niet te veel). Verkoper luisterde goed naar ons verhaal en verkocht geen onzin.

Good quality car with professional and friendly service

The whole buying process is very pleasant with fluent and timely communication. Given the trustworthy services, it took us only 2 weeks to make the finals decision to buy a car from here. Really appreciate the assistance!

• Would you recommend us? Yes

Goede ervaring onlangs, nu een goede week met mijn nieuwe , ( wat oudere occasion) maar wel goed. Al met al goede eerste ervaring.

Geen auto gekocht, maar mijn dochtertje had haar Mickey laten liggen. We moesten van ver komen. Keurig nog dezelfde dag op de post gedaan naar ons, hoefde zelfs geen verzendkosten te betalen. Top!!!

Gewoon TOP

Vrij duidelijk in de omgang, geen vraag was teveel, na aanschaf auto nog langs geweest voor tekst en uitleg info systeem.

Zeer goede service, klantvriendelijk & eerlijk

We hebben een hele fijne ervaring gehad bij Autocentrum Vughterpoort. Er werd echt de tijd voor ons genomen en eerlijk advies gegeven. Roel was erg klantvriendelijk! We zijn heel erg tevreden over de service & blij met onze nieuwe auto! Zeker aan te bevelen!

Top service!

Top service!

We zijn echt als klant ontvangen: ongedwongen, eerlijk en niet opdringerig

Oprechte, authentieke en ongedwongen sfeer. Geen opdringerig verkoopgevoel. Er wordt alle tijd voor je genomen. Alle vragen worden transparant beantwoord. Geen poeha of poespas. Vriendelijk en no no-nonsense.

Topservice met fijne mensen

Ik heb hier samen met mijn vriendin een auto gekocht. Er was meteen duidelijk wat de achtergrond was van de auto en we kregen het juiste gevoel bij de algehele aanschaf. Op alle vragen was een antwoord en zelfs toen wij zijn overgegaan tot koop werden er nog kleine zaken geregeld, zodat wij met een gerust hard de transactie konden doen. Van wat ik heb meegemaakt een écht familiebedrijf, met een hart voor de zaak. Geen gedraai, recht toe recht aan. Topservice.