Klantgericht

Prettige ontvangst met een fijne amicale toon. Er werd alle tijd genomen. Ook bij het bekijken van de auto was er alle ruimte voor vragen. Zelfs het verzoek om de auto op de brug te zetten voor inspectie werd gehonoreerd. Er werd eea uitgelegd over wat er recent was gerepareerd en waar bij apk op gelet wordt. Auto werd vervolgens netjes klaargezet voor de testrit. Na afloop werden bevindingen serieus genomen en nog zelf bekeken. Tot slot boodt de verkoper ook nog aan om bij vergelijkbare auto's die binnen zouden komen mij hierover te contacteren.

Aardige verkoper

Hele mooie auto's staan en aardige verkoper. Net bedrijf die afspraken nakomen!

Goede familiebedrijf met vriendelijke eigenaren

Wij hebben een auto gekocht via face time. In deze door covid-19 overheerste periode, vonden wij het niet verstandig om zomaar vanuit het zuiden naar Vughterpoort te rijden. Het was goed zaken doen met hen. Wij hebben er geen spijt van

Ruim aanbod hybride Occasions. Mijn keuze is gevallen op een Lexus ct200. Afspraak via e-mail gemaakt en tot een deal gekomen. duidelijk en afspraken nagekomen.

Hele fijne ervaring

Vriendelijk en deskundig geholpen, nuttige en eerlijk informatie ontvangen. Zeker een aanrader om hier te kijken voor je volgende auto.

Klantgericht en absoluut betrouwbaar bedrijf!

Denken mee met het zoeken en vinden van een passende auto. Zijn bereid en in staat bij problemen, in mijn geval met de betaling, oplossingsgericht mee te denken. Aan te raden!

goed service

zeer betrouwbaar garage.

afspraken nagekomen

gemaakte afspraken goed nagekomen bij aanschaf Nissan Qashqai. Goede prijs teruggekregen voor mijn inruilauto. Winterbanden op tijd binnen voor mijn wintersportvakantie met onze nieuwe auto. bedankt voor de service!

Professioneel bedrijf, betrokken en dienstverlenend

Hier word je als klant benaderd op een wijze die je graag wenst maar eigenlijk nergens anders ervaart. Prettige benadering door verkoper waarin door het stellen van de juiste vragen het soort klant en zijn zoektocht naar een passende auto duidelijk is. Goed inruilvoorstel gekregen.

Gemoedelijk.

Gemoedelijke sfeer

Zijn eerlijk en helpen wanner je een probleem hebt

Zijn eerlijk en helpen wanner je een probleem hebt.

Uitstekende service

Zeer snelle reactie via AutoTrack, vervolgens voor een proefrit langsgekomen. Klantvriendelijk, betrouwbaar. Uitstekende service. Geven goed advies! Ik ben heel tevreden!

Klein familiebedrijf met een passie voor auto\'s. Na altijd klant te zijn geweest bij de grote garages/verkopers was de persoonlijke, eerlijke en attente benadering een verademing. Goed en snel geholpen waardoor we nu de trotse bezitters zijn van een mooie tweedehands auto voor een goede prijs.

Trots en blij verlieten we de showroom met onze nieuwe aanwinst (zoals het hoort). Chapeau voor deze mensen: een no-nonsense houding maar wel een bedrijf waar je je als klant echt gezien, serieus en gehoord voelt en waar afspraken direct nagekomen worden. Top!

Goede service, met ontzettend veel geduld!

fijne samenwerking, goede uitleg

Vriendelijke behulpzame mensen, denken met je mee. En als er iets is, kun je zonder problemen langskomen.

Super service geen druk op je leggen

Een zeer klantvriendelijk bedrijf die met je meedenkt en zeer goede service verleent !

Eerlijk verhaal, niet opdringerig.

• Service N.v.t.

Vertrouwd, deskundig, eerlijk, no nonsens! Geen verkooppraatjes. Wij hebben een mooi dieseltje van 2 jaar jong gekocht, ondanks alle ophef over de diesel, blijft dit voor ons de beste keuze gezien het aantal km’s per jaar! Het loont om een kijkje te nemen, afstand speelt geen rol. Auto’s zijn top verzorgd.

Zaterdagmiddag ging ik (vrouw, 70 jaar, alleenstaand) in de showroom kijken naar een leuk tweedehands autootje.. Maandag stond ie keurig voor mijn deur. Alles was goed, professioneel en uiterst vriendelijk geregeld. Top!

👍 top!! Klantvriendelijk en zeer professioneel.