Laden reviews...
Laden reviews...
3 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Na een week een auto gekocht te hebben voor mijn dochters, helaas pech. Contact opgenomen met fam Teerink. Dezelfde dag werd auto opgehaald en direct gerepareerd onder garantie. Zeer fijne en goede service.
Beveelt aan
5 February 2026
Ron
Didam
Ik ben fijn geholpen door aardige mensen. Je hebt alle tijd om te kijken en je wordt rustig geholpen.
Beveelt aan
3 January 2026
Marlies
Gendringen
Super betrouwbaar. Eerlijke en fijne behandeling. Zeer goed geholpen bij dit bedrijf. Fam Smits Spijk
Beveelt aan
9 October 2025
Dirk
Smits
Komen afspraken goed na.
Beveelt aan
1 February 2025
meneer Eenink
Doetinchem
Beter behandeld fan bij de dealer.
Beveelt aan
11 November 2024
mevrouw Henny
Doetinchem
De aankoop en aflevering van onze gebruikte auto verliep uiterst prettig.
Beveelt aan
11 August 2024
Leo
Varsselder Veldhunten
Al jaren klant bij dit bedrijf. Geen gladde verkooppraatjes en meedenkend bij het onderhoud.
Beveelt aan
6 July 2024
Frank
Doetinchem
Autos zijn auto s daar kan van alles mis mee zijn wat niet in eerste instantie te zien is. Daarom is een betrouwbare garage van belang! Zonder pardon staan ze klaar om het voertuig weer te laten zijn zoals het moet zonder extra kosten! Vriendelijke hardwerkende mensen.
Beveelt aan
10 June 2024
mevrouw de Zwaan
Nijmegen
Goede service snel en duidelijke informatie prima bedrijf
Beveelt aan
27 April 2024
meneer
Zutphen
Mijn auto wilde niet starten. Ik wist niet wat er aan de hand was, daarom de garage gebeld. Ze hebben mijn auto opgehaald en aan het einde van de dag stond hij er weer. Helemaal voor elkaar, met een liter olie erbij.
Beveelt aan
3 April 2024
Myrthe
Doetinchem
Vriendelijk
Beveelt aan
12 March 2024
Robert Bockting
Doetinchem
Een tevreden klant.
Beveelt aan
21 December 2023
meneer Herbert
Keijenborg
prima
Beveelt aan
16 December 2023
Tom
Halle
was op zoek naar een occasion en vond hem daar ze vertellen een eerlijk verhaal en waren prettig in de omgang auto werd afgeleverd zoals afgesproken en de service van garage Teerink erna was correct.
Beveelt aan
10 October 2023
M.A.M. Wanders
Didam
Ik heb een hele fijne ervaring met dit bedrijf. De mensen zijn bijzonder vriendelijk en je voelt je gelijk thuis. Heerlijke koffie met iets lekkers erbij. Ruime keuze beschikbaar voor een ieder staat er wel wat tussen voor de kleine en wat grotere portemonnee! Zeker een aanrader om naar toe te gaan ben zelf ook goed geslaagd en geholpen. Voor een goede auto en service is geen afstand te ver!!
Beveelt aan
8 October 2023
Ria
Woudrichem
Ik ben op zoek geweest naar een bestelbus waarmee ik met mijn vrouw en onze drie honden en twee katten naar Zweden kan verhuizen. Via de bovag site heb ik onze bestelbus gevonden bij Teerink. Na een mailtje naar de garage kon ik komen voor een proefrit. Bij aankomst bij de garage ben ik heel netjes en vriendelijk ontvangen met een lekker kopje koffie en een persoonlijk praatje. Daarna zijn wij naar de auto gaan kijken waarbij Andre direct en eerlijk aangaf wat er aan de auto mankeerde en dat dit opgelost kon worden. Daarna heb ik een proefrit kunnen maken en besloten dat ik de auto wilde kopen. Andre heeft netjes aangegeven dat ze een aantal zaken direct zouden vervangen en er een grote beurt bij zouden doen. Vanwege de drukte in de werkplaats kon de aflevering wat langer duren, maar dit was voor mij geen enkel probleem. Al met al had ik een fijne en prettige ervaring gehad. Na een paar dagen heb ik een mailtje gekregen dat ze een klein geluidje hadden gehoord en dit hadden uitgezocht, waarna bleek dat de DSG versnellingsbak eruit gehaald moest worden en worden gereviseerd. Dit hebben ze allemaal netjes uitgevoerd. Ook dit vond ik zeer netjes ze hadden namelijk net zo goed niets ermee kunnen doen en hopen dat het nog net lang genoeg goed zou zijn gegaan totdat de garantie verlopen zou zijn. Maar zij hebben dit netjes aangegeven en het keurig opgelost. De aflevering van de auto ging ook heel goed en ik werd weer op dezelfde vriendelijke manier ontvangen. Inmiddels rij ik in de auto en hij rijdt lekker en ben ik zeer tevreden met de auto en vooral ook met alles hoe het bij garage Teerink verlopen is. Ik kan deze garage 100% aanbevelen bij anderen.
Beveelt aan
9 September 2023
Patrick
Apeldoorn
Ja je komt met een probleem en het word opgelost.
Beveelt aan
18 August 2023
Hester
Doetinchem
Een fijne garage, Behulpzaam, fijn personeel. Lekkere koffie
Beveelt aan
9 August 2023
mulderij en oosterink
Zelhem
Veel problemen gehad met onze nieuwe auto maar tot nu toe naar tevredenheid opgelost
Beveelt aan
26 June 2023
meneer Tonnie Ebbers
Zelhem
Goed bedrijf met goede monteurs
Beveelt aan
11 May 2023
Tom
Halle
Fijn geholpen
Beveelt aan
2 December 2022
meneer/mevrouw
Doesburg
Fantastisch bedrijf en medewerkers! Geweldige baas en bazin! Goede gesprekken gevoerd ook qua betaling! Auto op internet gezien,meteen verliefd er op,en ZO MOOI,dat het de moeite waard was om er 2x naar toe te gaan vanuit Zeeland! Geen nummer ben je daar!
Beveelt aan
6 August 2022
Humphrey Juliana
Vlissingen
Prima garage, je word vriendelijk te woord gestaan, goed geholpen geen gedoe of 'gesjaggel'. En altijd koffie ;)
Beveelt aan
19 June 2022
T&H
Bronckhorst
Goede service en altijd correct geholpen
Beveelt aan
16 May 2022
Judith
Wijnbergen
Ik ben al meer dan 40 jaar klant en altijd goed en vriendelijk geholpen. Auto wordt altijd zo veilig en betrouwbaar mogelijk in orde gemaakt, zonder je onnodig op kosten te jagen.
Beveelt aan
11 May 2022
Henk
Zelhem
De gebroeders Teerink zijn eind jaren 50 begonnen met het bedrijf. Aanvankelijk werd er gesleuteld achter in een boerderij, later in een loods, met handel en reparatie in landbouwtrekkers, werktuigen en auto's.
In de loop der jaren is ons bedrijf uitgegroeid tot het bedrijf dat u nu vindt aan de Boeninksteeg. De dagelijkse leiding van ons bedrijf is vanaf 1991 geleidelijk in handen van Andre Teerink terecht gekomen. Inmiddels hebben wij circa 50 tot 60 occasions op voorraad, in verschillende prijsklassen, dus voor ieder wat wils!
Ons team bestaat uit 5 personen. Kwaliteit, service, klantvriendelijkheid en persoonlijke aandacht staan bij ons hoog in het vaandel.
De persoonlijke benadering van ons team geeft u een vertrouwd gevoel. We zijn daarom trots op onze klantentrouw. Elke tevreden klant geeft weer een stukje toekomst.
Tot slot...
Door middel van mond op mond reclame is ons bedrijf een begrip geworden in en rondom Zelhem en Doetinchem. In ons bedrijf proeft u nog de sfeer van onze agrarische oorsprong; gemoedelijk en gezellig. Kom eens langs, de koffie staat klaar!
Boeninksteeg 14
7009 ZC Doetinchem
Branch
Automotive
Specializations
Garage, Reparatie
Autogarages, Autodealers, Schade, Mobiliteit