Ik had een probleem met mijn auto. Na een afspraak met Patrick gemaakt te hebben gemaakt, de auto naar de Mercedes specialist gebracht. Het probleem viel onder de garantie en daar werd helemaal niet moeilijk over gedaan. Bedankt Patrick.

En toen kwam een belg een auto kopen!! Wat een belg nooit doet is een auto kopen in Nederland! Duurder door taksen, zo ver weg, en, als een Nederlander je niet fopt, is hij het vergeten... allemaal clichés die voor dit bedrijf niet gelden!! De prijs voor mijn Honda S2000 was niet laag, maar wel correct! De auto van 11 jaar ziet er nog net als nieuw uit, en zo rijd hij zelfs! De papieren waren voor Nederland correct, natuurlijk moest dat in België weer anders. Daarvoor hebben we immers de Benelux, maar ook hier werd er zeer goed geholpen! Kortom, perfecte service, super karretje, en een zeer plezierige ervaring om te mogen werken met Aeen!! Dank je wel, en tot een volgende maal! Ludo

Afgelopen jaren een viertal auto\'s aangeschaft bij Patrick van AEEN. En dat is zeer goed bevallen. Ook auto nummer 5 word weer bij Patrick aangeschaft. Prima service mvg Maurice

Super bedrijf ,wordt er zeer goed geholpen door de verkopers.Dit is mijn 3 de auto van dit bedrijf en niet mijn laatste.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Zeer goede aftersales!! Dat er iets stuk gaat, dat kan gebeuren,maar het gaat erom, hoe dit opgelost wordt.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Patrick Oosterveer is een mens met een hart op de juiste plaats. Door omstandigheden, kon ik de auto niet op de afgesproken tijd afnemen. Daar had hij begrip voor en dat kun je toch niet van alle autobedrijven zeggen. Ik ben nu in het bezit van een hele mooie Mercedes B200 Turbo, want op zijn kosten heeft hij de voorbumper ook nog laten spuiten. Omdat ik geen vervoer had heeft hij me zelfs laten ophalen. TOP

Helemaal super en een super service ook daarna nog. Ga zo door patrik. Gr erwin cls

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Onlangs een mercedes 280 type E avangarde gekocht en mijn eigen auto van het zelfde oudere type ingeruild, deze deal is heel prettig verlopen, na proefrit ervaren dat auto wat onrustig op de weg lag, hierna heeft patrick de proef op de som genomen en het zelfde geconstateerd, en gelijk de afspraak gemaakt met de garage en de auto rondom in de nieuwe banden gezet voor zijn kosten. Patrick bravo, ik heb een hele fijne auto, en het rijdt zoals je van een mercedes verwacht.

Bedrijfsvoering een 10. Klantvriendelijkheid/service een 10. Mercedes Benz 320 avangarde v 6 aangeschaft, zeer tevreden. Dit bedrijf is een aanrader voor een ieder.

super betrouwbaar bedrijf. moeten andere bedrijven is een voorbeeld aan nemen

Vorige week een mercedes c220 gekocht bij aeen.Ik ben zeer tevreden over de gang van zaken vriendelijk personeel die weten waar ze over praten ze laten je op je gemak rondkijken en geen enkele vraag is te veel. De inruilprijs van mijn auto was goed en de mercedes werd tiptop en volgens de gemaakte afspraken afgeleverd. Aeen heeft aan mij een vaste klant erbij gekregen Patrick bedankt.

Bij Aeen automobielen een Mercedes C klasse coupe gekocht. De service van dit bedrijf is werkelijk werelds. Mijn volgende Mercedes zal ik zeker bij Aeen automobielen kopen. Aeen automobielen is echt een aanrader!!!

vriendelijke mensen en erg behulpzaam. heb mijn auto gekocht bij hun en heb zeer goede ervaringen gehad met ze! een echte aanrader!!!

Wij kochten afgelopen vrijdag 23 maart 2012 een auto bij auto Aeen, helemaal vanuit limburg gereden waren wij blij verrast zo\'n prachtige auto te mogen bekijken die zoals op de site werdt beschreven ook echt in nieuwstaat verkeerde. Ook de service was niet anders dan uitmuntend te noemen zelfs het overschrijven werd voor ons geregeld. Heeft u hier een auto gezien, twijfel niet en ga gewoon kijken want alles staat er tip top bij... Nogmaals bedankt voor de nette service, Met vriendelijke groet Fam Senden.

Een mercedes E280 gekocht en enorm vriendelijk geholpen en een goede inruil gekregen voor mijn oude auto. voor de volgende auto zou ik zeker weer hier gaan kijken!!

Ik heb 2 maanden terug een Mercedes C klasse gekocht en ben zeer tevreden.

Ik heb een 2de hands auto gekocht. Onverhoopt ging 1 week later de bobine stuk, de auto werd opgehaald en ik kreeg een leenauto ter beschikking. ook de reparatie werd snel en goed uitgevoerd. Echt TOP service. Daarnaast enorm vriendelijk geholpen bij de koop en een goede inruil gekregen voor mijn oude auto. Mijn volgende auto zou ik zeker weer hier willen kopen!

Deskundigheid en service staan hoog in het vaandel. Probleemoplossend gericht handelend. Ook na werktijd nog bereid zaken af te handelen. Super!

De service van Aeen is echt top! Ontzettend vriendelijk en hartstikke behulpzaam. Heel prettig gevoel en dat is best belangrijk bij het kopen van een auto. Wij vinden Aeen in ieder geval een aanrader.

Zeer prettig autobedrijf. Auto hier aangekocht en ook weer hier verkocht. Reële prijzen en waanzinnige service! Ik ben klant voor het leven!

Aanschaf Mercedes Cls. Vriendelijk geholpen. Keurige inrui prijs auto gekregen (boven gemiddeld). Mankementen welk buiten garantie termijn vielen zijn volledig door Aeen betaald. Klasse!

Aangekocht M5 touring keurig bedrijf. Nette service en snelle reactie op vragen mail/sms/telefonisch. Goede inruil en showroom prijs zeker een aanrader. Mvg B.Kuiper

Na lang sparen heb ik eindelijk mijn droomauto kunnen kopen. De keuze was enorm en door de persoonlijke benadering en aandacht, uitstekende service en eerlijke prijzen heb ik besloten om bij Aeeen de auto aan te schaffen. Een aboslute aanrader!