Op zoek naar een SLK 320 kwam ik bij Patrick uit. Snelle uitgebreide reactie via whatsapp. Opgepikt bij station Barneveld. Mijn SLK waarde 5000€ tussen diverse auto’s van 50 k plus. Aan Patrick niet te merken dat ik een goedkope auto kocht.... super service... zijn ze de benzinetank ook nog even aan het afvullen voor me. TOP !

Vandaag werd mijn prachtige (22 jaar oude!) BMW 535i thuis afgeleverd. Wat een geweldige service; waar vind je dit nog?! De auto is waanzinnig, het contact uitermate prettig en vriendelijk (zelfs Whatsapp contact tot 2300 in de avond) en het hele proces was uitermate professioneel, simpelweg een vlekkeloze afhandeling. Geweldig autobedrijf waar echte auto liefhebbers werken. Fantastische collectie aan kwalitatief hoogwaardige autos. Ik koop er zeker weer een auto.

Bij Patrick een A klasse gekocht. Prettige sfeer en geweldige service. In 2014 een E klasse gekocht, geniet nog steeds van deze Benz. Vandaar de koop van de A klasse bij Patrick.

Ik had jaren tot volle tevredenheid een Audi A4 cabriolet gereden. Door omstandigheden moest deze weg , maar het Cabrio bloed bleef maar kruipen. Ik heb toen een selecte gemaakt va cabrio\'s die ik wilde gaan bekijken. Audi A5, Mercedes SLK en BMW Z4. Na wat zoeken kwam ik een SLK tegen bij A1 waar ze ook een Z4 hadden staan. Aangezien ze o 15.00 sluiten bij Aeen zijn we als eerste daar naar toe gereden. Zowel de Z4 als de SLK waren m.i. toch iets te klein. Wel stond er een hele fraaie Mercedes E klasse Cabrio (waar ik dus niet naar op zoek was) Een uur later was het koop contract getekend :) Mede door de sfeer van de showroom, de prettige manier van zakendoen en de deskundigheid van de verkoper. En ook nog een hele mooie inruilprijs voor mijn huidige auto.

• Reden bezoek Andere reden

Onlangs heb ik een zeer mooie E klasse bij AEEN gekocht. Vanaf het eerste contact via Whatsapp tot de uiteindelijke aflevering van de auto hebben een zeer positieve indruk achtergelaten. In de showroom, die meer aandoet als een museum, voel je je zeer welkom. Geen gladde praatjes of mooie verkoopgesprekken. De gemaakte afspraken bij de verkoop zijn volledig nagekomen. Dat heb ik wel eens anders meegemaakt. Ik heb AEEN in mijn favorieten opgeslagen en beveel ze ook zeker aan.

• Service N.v.t.

Voor de tweede keer bij AEEN een cabrio gekocht. Wederom vlot, duidelijk en op een leuke manier gegaan. Ik kom de volgende keer zeker weer terug Patrick 👍

Geweldige mensen erg mooie en kwalitatief goede auto\'s heb een geweldig mooie Jaguar gekocht echt een topper tot op heden geen enkele klacht wat voor een JAG bijzonder is. Voor een volgende auto ga ik zeker daar heen.

Aanschaf gebruikte auto Beschrijving: Een Mercedes Cabrio gekocht bij Aeen en geen problemen gehad. Bij verkoop vertelde men mij dat de radio soms stoorde en men heeft aangeboden mij hierin tegemoet te komen. Nu radio naar eigen smaak gekocht. Ik miste het windscherm in de cabrio en deze zal nog worden geleverd. Leuke sfeer om te kopen maar ook om af en toe is langs te gaan. Niet opdringerig , het lijkt of ze het voor hun hobby doen. Bij volgende auto zal ik eerst langs Aeen automobielen gaan.

Nog altijd dik tevreden met mijn auto (MB CLS) die ik eind vorig jaar bij Aeen kocht! Patrick reageerde snel op mijn vragen, neemt de tijd voor je tijdens een bezichtiging en is concreet bij het maken van afspraken. Ondanks de wat hogere kilometerstand een auto gekocht die technisch in topstaat is. Nogmaals bedankt van een tevreden klant!

Wederom prima geholpen door Patrick bij de inruil en aanschaf van een andere auto. Vriendelijk, niet opdringerig, eerlijk en deskundig classificeren dit mooie bedrijf.

Ik heb bij Patrick een mooie Opel Omega gekocht. Zijn Vader heeft de auto bij mij thuis geleverd echt super. Afspraken komt Patrick na. Dus goede garage bedankt Patrick.

Ik was op zoek voor mijn vader naar een wat hogere auto vanwege zijn leeftijd ( Huidige auto was een Mercedes C-klasse CDI uit 2008 ). Ik kwam deze hogere auto ( Mercedes GLK 200 cdi ) tegen bij Aeen Automobielen in Barneveld. Ik heb toen het whatsapp nummer gebruikt op de website en de situatie uitgelegd. Dhr. Patrick heeft mij toen teruggeappt, en vanaf dat moment kon ik eigenlijk alles vertellen en vragen wat ik wilde, ik appte hem zelfs fotos door van de inruilauto etc. Ondanks al die appberichten bleef hij altijd vriendelijk en behulpzaam vooral, gaf goed advies en was totaal niet opdringerig wat ik vaker heb meegemaakt van verkopers, ik zou zelf een beetje gek worden van dat vele appen, maar hij bleef kalm. We hebben een afspraak gemaakt om de auto in kwestie ( een prachtige GLK 200 cdi uit 2011 ) te bezichtigen. Alle autos in de showroom zagen er heel goed verzorgd en netjes uit, nu begrijp ik ook de benaming \"Exclusieve Autombielen\":) We hebben samen een proefrit gemaakt, en het verliep allemaal heel leuk en relax. We zijn toen meteen over gegaan tot aankoop van deze mooie auto. Wij hadden het nooit gehad over een APK, klein putdeukje verwijderen of wat dan ook maar Patrick leverde de auto af met een nieuwe APK, geen putdeukje meer en nieuwe Continental banden aangezien deze wel door de keuring gingen, maar hij zelf vond dat ze niet meer mooi waren!! We hadden hier niet om gevraagd, maar dit heeft hij er gewoon bijgedaan omdat het iemand is die graag wil dat zijn voertuigen netjes de deur uit gaan en een hart voor de zaak heeft, en dat maakt voor mij dat dit bedrijf een 10 waard is!!! Als u twijfelt over een bedrijf, of u ziet een auto staan bij een ander bedrijf die goedkoper aangeboden wordt, maar je twijfelt over het bedrijf etc, ga gewoon lekker naar Patrick van Aeen.nl, en hij helpt je verder. De volgende autos in onze familie kopen we gegarandeerd bij Aeen.nl, mooie showroom die rust uitstraalt! Ga zo door Patrick, en er zullen vast en zeker nog veel meer blije klanten bijkomen voor jou in de toekomst! Onze nieuwe GLK 200 cdi gaat vrijdag meteen naar Italië!

Kocht bij Patrick een supermooie A160. Het enige wat ontbrak was Cruise Control. Patrick heeft dit fantastisch opgelost door tegen een aantrekkelijke prijs alsnog deze optie in te bouwen.

Een zeer betrouwbaar bedrijf , Patrick is een topper komt alle afspraken na We kopen er al 11 jaar auto\' s van Porsche tot Mercedes en dat blijven dat doen

beste Patrick, dank voor n mooie E350 4 Matic en het prettige contact. DE Benz is n topper en jullie service is echt top. IK ben erg blij met de auto en mijn volgende leveren jullie natuurlijk ook!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Nummer4 al weer, heel goede service, iets duurder dan andere dealers, maar een goede behandeling is ook wel wat meer waard. Een aanrader!

Prima bedrijf, vriendelijk en deskundig geholpen. Geen opdringerigheid en ik heb er een goed gevoel over.

afgelopen vrijdag onze mooie GLK opgehaald,auto helemaal mooi opgepoets en nieuwe APK erop,erg netjes allemaal,Patrick doet alles wat hij zegt,goede uitlegt over de auto,wij zijn goed geholpen bij AEEN automobile,het is gewoon een goed garage! Bedankt Patrick ! en tot de volgende keer .

Vandaag een super mooie c63 gekocht. Zeer vriendelijk geholpen en correct afgehandeld. Geen moeite teveel en een goed gevoel. Hopen dat het snel vrijdag is!!! Willem

Inmiddels drie auto\'s bij Patrick gekocht, en ook een beetje zijn vader, zo zou elke garage moeten zijn. Ongedwongen, ter zake kunde, heel easy going. Bij mijn S600 moet alleen nog een deel van een achterdeur bijgewerkt worden, verder een 10 jaar oude auto, maar eigenlijk nieuwe auto gekocht, dat gevoel hou je aan dit bedrijf over.

Leuke en duidelijke communicatie. Vlot zaken kunnen doen. Afspraken voor de aflevering goed nagekomen. De aflevering was zelfs boven verwachting! Hier kunnen veel bedrijven nog iets van leren 👍

In juli 2015 een c-klasse estate gekocht bij Aeen en ik mag zeggen dat het een super auto is. Vooral het goede gevoel dat dit bedrijf je geeft is iets wat je niet veel meer ziet. Zeer professionele uitstraling en super afhandeling! Met name Patrick als verkoper mag genoemd worden want zulke verkopers zijn er weinig. Ik kom voor mijn volgende auto er zeker terug!

Bij Patrick een Mercedes E klasse gekocht deze maand. Net voor de kerst even gaan kijken, waarbij de presentatie van de auto en een prettig gesprek met Patrick aanleiding waren om na de vakantiesluiting terug te gaan met als resultaat de aanschaf. Alles werd netjes en snel geregeld en ik tussentijds goed op de hoogte gehouden. Ik beveel AEEN van harte aan.

Tijdens de afgelopen feestdagen oriënteerden wij ons op een zéér gewenste Mercedes 350 SL en vonden een fraaie op de AEEN-site. De eerste werkdag van het nieuwe jaar,maandag 04-01-2016 s\'morgens gebeld voor een afspraak waar we direkt welkom waren.De auto was haast nog mooier dan op de foto,absolute nieuwstaat,ook onder de motorkap,ondanks zijn leeftijd van 5,5 jaar.Deal gemaakt,goede prijs gekregen voor de in te ruilen auto,volgens afspraak stond de auto afgetankt en wel klaar op 09-01.De op ons verzoek extra bijbestelde matten (i.v.m. vuile schoenzolen)kregen we er gratis bij!Ook ontbrak er niets op gebied van handleidingen,service-rapporten etc. Ik ga AEEN van harte bij iedereen aanbevelen. Patrick:Nogmaals bedankt,zelfs je espresso is Top.

Bij Patrick een A8 W12 gekocht, of beter gezegd geruild, top ontvangst, vriendelijk, rustig en adequaat, geen kletsverhalen, gewoon ter zake kundig advies. Een aanrader