Wederom prima geholpen door Patrick bij de inruil en aanschaf van een andere auto. Vriendelijk, niet opdringerig, eerlijk en deskundig classificeren dit mooie bedrijf.

Ik heb bij Patrick een mooie Opel Omega gekocht. Zijn Vader heeft de auto bij mij thuis geleverd echt super. Afspraken komt Patrick na. Dus goede garage bedankt Patrick.

Ik was op zoek voor mijn vader naar een wat hogere auto vanwege zijn leeftijd ( Huidige auto was een Mercedes C-klasse CDI uit 2008 ). Ik kwam deze hogere auto ( Mercedes GLK 200 cdi ) tegen bij Aeen Automobielen in Barneveld. Ik heb toen het whatsapp nummer gebruikt op de website en de situatie uitgelegd. Dhr. Patrick heeft mij toen teruggeappt, en vanaf dat moment kon ik eigenlijk alles vertellen en vragen wat ik wilde, ik appte hem zelfs fotos door van de inruilauto etc. Ondanks al die appberichten bleef hij altijd vriendelijk en behulpzaam vooral, gaf goed advies en was totaal niet opdringerig wat ik vaker heb meegemaakt van verkopers, ik zou zelf een beetje gek worden van dat vele appen, maar hij bleef kalm. We hebben een afspraak gemaakt om de auto in kwestie ( een prachtige GLK 200 cdi uit 2011 ) te bezichtigen. Alle autos in de showroom zagen er heel goed verzorgd en netjes uit, nu begrijp ik ook de benaming \"Exclusieve Autombielen\":) We hebben samen een proefrit gemaakt, en het verliep allemaal heel leuk en relax. We zijn toen meteen over gegaan tot aankoop van deze mooie auto. Wij hadden het nooit gehad over een APK, klein putdeukje verwijderen of wat dan ook maar Patrick leverde de auto af met een nieuwe APK, geen putdeukje meer en nieuwe Continental banden aangezien deze wel door de keuring gingen, maar hij zelf vond dat ze niet meer mooi waren!! We hadden hier niet om gevraagd, maar dit heeft hij er gewoon bijgedaan omdat het iemand is die graag wil dat zijn voertuigen netjes de deur uit gaan en een hart voor de zaak heeft, en dat maakt voor mij dat dit bedrijf een 10 waard is!!! Als u twijfelt over een bedrijf, of u ziet een auto staan bij een ander bedrijf die goedkoper aangeboden wordt, maar je twijfelt over het bedrijf etc, ga gewoon lekker naar Patrick van Aeen.nl, en hij helpt je verder. De volgende autos in onze familie kopen we gegarandeerd bij Aeen.nl, mooie showroom die rust uitstraalt! Ga zo door Patrick, en er zullen vast en zeker nog veel meer blije klanten bijkomen voor jou in de toekomst! Onze nieuwe GLK 200 cdi gaat vrijdag meteen naar Italië!

Kocht bij Patrick een supermooie A160. Het enige wat ontbrak was Cruise Control. Patrick heeft dit fantastisch opgelost door tegen een aantrekkelijke prijs alsnog deze optie in te bouwen.

Een zeer betrouwbaar bedrijf , Patrick is een topper komt alle afspraken na We kopen er al 11 jaar auto\' s van Porsche tot Mercedes en dat blijven dat doen

beste Patrick, dank voor n mooie E350 4 Matic en het prettige contact. DE Benz is n topper en jullie service is echt top. IK ben erg blij met de auto en mijn volgende leveren jullie natuurlijk ook!

Nummer4 al weer, heel goede service, iets duurder dan andere dealers, maar een goede behandeling is ook wel wat meer waard. Een aanrader!

Prima bedrijf, vriendelijk en deskundig geholpen. Geen opdringerigheid en ik heb er een goed gevoel over.

afgelopen vrijdag onze mooie GLK opgehaald,auto helemaal mooi opgepoets en nieuwe APK erop,erg netjes allemaal,Patrick doet alles wat hij zegt,goede uitlegt over de auto,wij zijn goed geholpen bij AEEN automobile,het is gewoon een goed garage! Bedankt Patrick ! en tot de volgende keer .

Vandaag een super mooie c63 gekocht. Zeer vriendelijk geholpen en correct afgehandeld. Geen moeite teveel en een goed gevoel. Hopen dat het snel vrijdag is!!! Willem

Inmiddels drie auto\'s bij Patrick gekocht, en ook een beetje zijn vader, zo zou elke garage moeten zijn. Ongedwongen, ter zake kunde, heel easy going. Bij mijn S600 moet alleen nog een deel van een achterdeur bijgewerkt worden, verder een 10 jaar oude auto, maar eigenlijk nieuwe auto gekocht, dat gevoel hou je aan dit bedrijf over.

Leuke en duidelijke communicatie. Vlot zaken kunnen doen. Afspraken voor de aflevering goed nagekomen. De aflevering was zelfs boven verwachting! Hier kunnen veel bedrijven nog iets van leren 👍

In juli 2015 een c-klasse estate gekocht bij Aeen en ik mag zeggen dat het een super auto is. Vooral het goede gevoel dat dit bedrijf je geeft is iets wat je niet veel meer ziet. Zeer professionele uitstraling en super afhandeling! Met name Patrick als verkoper mag genoemd worden want zulke verkopers zijn er weinig. Ik kom voor mijn volgende auto er zeker terug!

Bij Patrick een Mercedes E klasse gekocht deze maand. Net voor de kerst even gaan kijken, waarbij de presentatie van de auto en een prettig gesprek met Patrick aanleiding waren om na de vakantiesluiting terug te gaan met als resultaat de aanschaf. Alles werd netjes en snel geregeld en ik tussentijds goed op de hoogte gehouden. Ik beveel AEEN van harte aan.

Tijdens de afgelopen feestdagen oriënteerden wij ons op een zéér gewenste Mercedes 350 SL en vonden een fraaie op de AEEN-site. De eerste werkdag van het nieuwe jaar,maandag 04-01-2016 s\'morgens gebeld voor een afspraak waar we direkt welkom waren.De auto was haast nog mooier dan op de foto,absolute nieuwstaat,ook onder de motorkap,ondanks zijn leeftijd van 5,5 jaar.Deal gemaakt,goede prijs gekregen voor de in te ruilen auto,volgens afspraak stond de auto afgetankt en wel klaar op 09-01.De op ons verzoek extra bijbestelde matten (i.v.m. vuile schoenzolen)kregen we er gratis bij!Ook ontbrak er niets op gebied van handleidingen,service-rapporten etc. Ik ga AEEN van harte bij iedereen aanbevelen. Patrick:Nogmaals bedankt,zelfs je espresso is Top.

Bij Patrick een A8 W12 gekocht, of beter gezegd geruild, top ontvangst, vriendelijk, rustig en adequaat, geen kletsverhalen, gewoon ter zake kundig advies. Een aanrader

In december 2015 SLK 230 Compressor gekocht bij Patrick van Aeen Kreeg meteen een goed voorstel en de Mercedes heeft een duidelijk verleden met al het onderhoud bij de dealer verricht. Tijdens aflevering nog op mijn verzoek het achterlicht recht gezet en toen ook nog even op de brug de onderkant geïnspecteerd , waarbij ik nog wat duidelijke uitleg kreeg over wat technische aspecten. Ondanks dat auto uit 1998 is kreeg ik 3 maanden garantie ! Kan altijd bellen als ik vragen heb, is geen probleem. Kan iedereen dit bedrijf dan ook aanbevelen !

1 november 2014 mijn E200 compessor opgehaald bij Patrick. Vervolgens een uitstekende beoordeling geplaatst in 2014. Nu een jaar later rijdt de Mercedes nog steeds als een zonnetje. Nieuwe APK en beurt allemaal probleemloos. Zoek je een smetteloze Mercedes ga echt eens kijken bij AEEN.

In maart een gebruikte Mercedes B gekocht ik ben er na een maand mee terug geweest want de rechter voor rem was niet in orde.Tijdens de reparatie kon ik in een broodjes zaak een heerlijke uitsmijter gaan eten. Er werd gebelt dat hij klaar was en dat ik hem kon gaan halen geen kosten. Begin September bleef dezelfde rem vast zitten gebeld en kon de auto brengen er is een nieuwe remklauw op gemonteerd en de klacht was verholpen geen kosten ook kreeg ik tijdens de reparatie een leenauto mee. na een bakje koffie ging ik weer naar huis de auto gerepareerd en ik blij het koste mij niets. Dat noem ik nog eens (service). Gr R.J.Bos

Vorig week wezen kijken voor een mercedes c220 cdi. Zoals op de foto`s te zien, zo stond de auto er ook bij. Een proefrit gemaakt,en wij wisten het al meteen. Patrick heeft ons zeer goed geholpen,alles verteld wat hij van de auto wist en onze eigen auto erop in geruild. Tijdens de apk waren er een paar dingen kapot en die werden gewoon gemaakt. Patrick maakt duidelijke afspraken en komt ze allemaal na. Aeen bedankt voor de goede service,en tot de volgende keer.

Een maand geleden een nette E Coupé gekocht bij A-één. Er moesten nog wat kleine zaken worden geregeld en dat is allemaal zeer netjes verlopen. Patrick Oosterveer reageert snel op vragen en komt zoals al vaker hieronder geschreven alle afspraken na. Zeer betrouwbaar en voor mij duidelijk waarom A-één zulke goede reviews scoort. Zelden zo\'n goed gevoel overgehouden na het kopen van een gebruikte auto!

Vertrouwelijk en goed georganiseerd bedrijf.

Als je een mooie Mercedes zoekt voor een redelijke prijs, dan moet je echt eens gaan kijken bij Aeen Exclusieve Automobielen in Barneveld. Echt een mooie zaak met een prima eigenaar. Ik ben zeer tevreden met mijn Mercedes. Kwaliteit verkoopt zichzelf.

Woensdag 18 Feb mooie Mercedes E klasse gekocht, zonder garantie. 2 dagen later hoorde ik een raar geluidje als de airco aanstond, ik belde Patrick en hij vertelde mij dat ik gewoon langs moest komen en hij het op zou lossen. Zo gezegd zo gedaan, ik kreeg zelfs voor een paar uurtjes en leenauto mee. Absolute klasse is wat dit bedrijf nastreeft. ik ga hier zeker terugkomen als ik weer een andere auto ga kopen. thx again.

zeer fijn bedrijf waar iedereen zich thuis voelt en welkom is ( in tegensteling tot de stropdassen van de \"erkende\" Mercedes dealers waar ik voorheen kwam.... ) zeer goede service en niets geen opdringerigheid van verkoper Patrick ik heb er nu mijn 3e Mercedes vandaan tot volle tevredenheid