Superieure nazorg.

Na ruim 5 maanden tot volle tevredenheid gereden te hebben in een Smart die aangekocht is bij A1 een probleem met de accu (start en go) ondervonden. De auto stond in Den-Haag bij een (bovag) garage ter vervanging van de accu. Patrick heeft geregeld dat de factuur naar A1 gezonden werd. Ik vind dit superservice!!!! Een perfect bedrijf voor de aanschaf van een occasion. Aanrader.

Perfecte service!

Kleine storing gemeld op mijn display en onverwacht even langsgegaan bij AEEN. Niks lastig doen over een afspraak maken of zo, maar gelijk aanpakken en goed oplossen. KLASSE!

Zeer goed ervaren

Inruil prijs netjes geen gezeur netjes behandeld Goed ervaren

Prachtige showroom, fijn team, uitstekende service

Hallo, in Maart 2020 een prachtige CLA gekocht van Patrick. Na een week of 8 begon de blanke laklaag op diverse plekken van de voorbumper lost te laten. Ben bij Patrick langs geweest hoe dit dan mogelijk was. Zonder te mokken of discussie heeft Patrick dit uitstekend door een auto herstel bedrijf laten maken. De auto 3 dagen kwijt geweest en een leen auto mee gehad. Toen we de Benz weer op gingen halen bij Patrick was deze uitstekend gespoten, als nieuw, een van zijn medewerkers had de auto nog even helemaal gewassen ! En kosten helemaal 000. Top service, een dikke duim!!!

Snelle professionele service

Geen enkel probleem toen wij gisteren onaangekondigd langs kwamen voor een kleinigheidje aan onze Mercedes. Hartelijke ontvangst en zelf de baas Patric bleek niet te beroerd om (letterlijk) vuile handen te krijgen om ons direct te helpen. Zo konden wij weer snel onze reis vervolgen. Wel eerst nog een lekkere kop koffie en even “smullen” van het prachtige aanbod in de showroom.

Prima "after sales service"!

Wat onduidelijkheden met de meldingen van het elektronische systeem van onze bij AEEN gekochte Mercedes. Even bellen met AEEN en we konden dezelfde dag al komen. Onze auto werd direct vakkundig elektronisch uitgelezen en de storing snel verholpen. Kosten: 0 Dit is wat je nog eens service noemt met een grote S!

In alle opzichten uitstekend!

Wat een mooie ervaring om hier binnen te stappen. Het is echt "smullen" van het aanbod in de showroom! We realiseerden onze droom door hier een Mercedes A-180 te kopen. Warme- en professionele ontvangst en correcte afhandeling. Complimenten voor het Team dat door zijn servicegerichtheid de klant zo'n goed gevoel geeft.

Opgehaald van het station

Wanneer je een auto als een Porsche koopt, koop je geen halfje brood oid. Na met meerdere dealers te hebben gesproken en te hebben onderhandeld, blijkt ik in en om haag- en maaslanden niet te slagen.. dus naar Barneveld.. opgehaald van het station in een mooie Merc, proef je al de beleving welke Patrick en z'n team graag wil neerzetten. Wat een service en correctheid. Hier blijkt men dat dus door te hebben. Testrit, onderhandeling en nalopen, alles klopte, en een treinrit terug was mij bespaard. Enige nadeel.. ik moet nu voortaan helemaal naar Barneveld als ik m'n volgende auto wil ;-)

Echt top en solide bedrijf

Eerlijk en betrouwbaar met een goed voel verlaat je deze zaak wetende dat je altijd terug kan komen als er toch wat is.

10 met een griffel

snelle reactie van Patrick in de onderhandelings fase Afgelopen donderdag mijn oude auto ingewisseld voor een MB C200 Prestige Het bedrijf maakte een zeer positieve indruk;koop snel gesloten Alles top !!!

Ik ken Patrick al een tijdje en kan gerust zeggen dat je bij Aeen Automobielen altijd een eerlijke en correcte auto koopt met top service! Echt een aanrader!

Onze diesel Volvo wilden we inruilen voor een benzine auto. Maar natuurlijk moest deze nieuwe (gebruikte) auto natuurlijk wel onze caravan veilig kunnen trekken en ook nog genoeg ruimte bieden voor onze 2 honden. Het keuzelijstje was niet zo groot....en al snel viel manlief voor de GLK! Hij heeft ooit eerder Mercedes gereden en tja, hij moest toch écht naar Barneveld. We zaten druk in een tuinverbouwing, Maar het kriebelde...dus oké wij op pad. Nog even gebeld of een proefrit mogelijk was. Natuurlijk, maar of we dan op tijd konden komen want ze wilden die dag eerder sluiten, de zaterdag voor Pasen. Wat een mooie showroom, manlief keek z’n ogen uit....als een kind in de snoepwinkel!! Ik had enkel oog voor de GLK, want ik moest nog overtuigd worden natuurlijk. Nou dat is gelukt hoor, eerst een lekker bakje koffie, toen de proefrit. Er klonk wat resonantie vanuit de achterkant van de auto, meteen gemeld in het gesprek na de proefrit. Volgens Patrick kan het aan de banden liggen, “dan doen we er een nieuw setje op”. Met nog een bakje koffie praten we nog verder met Patrick en z’n collega en blijkt dat ze zelfs nog ergens een hondenrek hebben liggen in het magazijn, krijgen we er ook nog bij! De koop is naar alle tevredenheid afgerond, en wij mogen nog even op de foto met onze GLK die we binnenkort gaan ophalen. Manlief blij, ik blij.....wat rijdt die auto lekker, het is écht waar! Patrick en collegae dankt voor het fijne zakendoen. Jullie verdienen een ster😉

Voor de derde keer hier een auto gekocht. Wederom super geholpen door Patrick. Een klein puntje: de klok stond niet op tijd 😂Betrouwbaar en eerlijk bedrijf, een aanrader.

11 minuten geleden Mooie zaak erg vriendelijk en gastvrij Heb er een mooie Jaguar gekocht alles volgens afspraak geen verrassingen Patrick erg kundig bij het ophalen stond de auto er perfect bij gewassen en gepoetst volle tank Mooie paraplu en was spullen erbij met foto van mijn auto zeer attent Nu bleek er iets te zijn met de auto heb dat bij Patrick gemeld en werd weer fantastisch geholpen kan je nog rijden anders kom ik hem ophalen ik kon nog rijden dus terug na een paar dagen auto weer klaar en kon hem ophalen En ja hoor daar stond hij dan weer netjes gewassen Ik kan alleen maar zeggen top top zo kan het dus ook Patrick bedankt en ik zal iedereen aanraden ga een kijken mooie zaak met mooie auto\'s en waar afspraak nog afspraak is 👌ik drink er 1 op je vanavond 🍺

Op zoek naar een SLK 320 kwam ik bij Patrick uit. Snelle uitgebreide reactie via whatsapp. Opgepikt bij station Barneveld. Mijn SLK waarde 5000€ tussen diverse auto’s van 50 k plus. Aan Patrick niet te merken dat ik een goedkope auto kocht.... super service... zijn ze de benzinetank ook nog even aan het afvullen voor me. TOP !

Vandaag werd mijn prachtige (22 jaar oude!) BMW 535i thuis afgeleverd. Wat een geweldige service; waar vind je dit nog?! De auto is waanzinnig, het contact uitermate prettig en vriendelijk (zelfs Whatsapp contact tot 2300 in de avond) en het hele proces was uitermate professioneel, simpelweg een vlekkeloze afhandeling. Geweldig autobedrijf waar echte auto liefhebbers werken. Fantastische collectie aan kwalitatief hoogwaardige autos. Ik koop er zeker weer een auto.

Bij Patrick een A klasse gekocht. Prettige sfeer en geweldige service. In 2014 een E klasse gekocht, geniet nog steeds van deze Benz. Vandaar de koop van de A klasse bij Patrick.

Ik had jaren tot volle tevredenheid een Audi A4 cabriolet gereden. Door omstandigheden moest deze weg , maar het Cabrio bloed bleef maar kruipen. Ik heb toen een selecte gemaakt va cabrio\'s die ik wilde gaan bekijken. Audi A5, Mercedes SLK en BMW Z4. Na wat zoeken kwam ik een SLK tegen bij A1 waar ze ook een Z4 hadden staan. Aangezien ze o 15.00 sluiten bij Aeen zijn we als eerste daar naar toe gereden. Zowel de Z4 als de SLK waren m.i. toch iets te klein. Wel stond er een hele fraaie Mercedes E klasse Cabrio (waar ik dus niet naar op zoek was) Een uur later was het koop contract getekend :) Mede door de sfeer van de showroom, de prettige manier van zakendoen en de deskundigheid van de verkoper. En ook nog een hele mooie inruilprijs voor mijn huidige auto.

Onlangs heb ik een zeer mooie E klasse bij AEEN gekocht. Vanaf het eerste contact via Whatsapp tot de uiteindelijke aflevering van de auto hebben een zeer positieve indruk achtergelaten. In de showroom, die meer aandoet als een museum, voel je je zeer welkom. Geen gladde praatjes of mooie verkoopgesprekken. De gemaakte afspraken bij de verkoop zijn volledig nagekomen. Dat heb ik wel eens anders meegemaakt. Ik heb AEEN in mijn favorieten opgeslagen en beveel ze ook zeker aan.

• Service N.v.t.

Voor de tweede keer bij AEEN een cabrio gekocht. Wederom vlot, duidelijk en op een leuke manier gegaan. Ik kom de volgende keer zeker weer terug Patrick 👍

Geweldige mensen erg mooie en kwalitatief goede auto\'s heb een geweldig mooie Jaguar gekocht echt een topper tot op heden geen enkele klacht wat voor een JAG bijzonder is. Voor een volgende auto ga ik zeker daar heen.

Aanschaf gebruikte auto Beschrijving: Een Mercedes Cabrio gekocht bij Aeen en geen problemen gehad. Bij verkoop vertelde men mij dat de radio soms stoorde en men heeft aangeboden mij hierin tegemoet te komen. Nu radio naar eigen smaak gekocht. Ik miste het windscherm in de cabrio en deze zal nog worden geleverd. Leuke sfeer om te kopen maar ook om af en toe is langs te gaan. Niet opdringerig , het lijkt of ze het voor hun hobby doen. Bij volgende auto zal ik eerst langs Aeen automobielen gaan.

Nog altijd dik tevreden met mijn auto (MB CLS) die ik eind vorig jaar bij Aeen kocht! Patrick reageerde snel op mijn vragen, neemt de tijd voor je tijdens een bezichtiging en is concreet bij het maken van afspraken. Ondanks de wat hogere kilometerstand een auto gekocht die technisch in topstaat is. Nogmaals bedankt van een tevreden klant!

Wederom prima geholpen door Patrick bij de inruil en aanschaf van een andere auto. Vriendelijk, niet opdringerig, eerlijk en deskundig classificeren dit mooie bedrijf.

Ik heb bij Patrick een mooie Opel Omega gekocht. Zijn Vader heeft de auto bij mij thuis geleverd echt super. Afspraken komt Patrick na. Dus goede garage bedankt Patrick.