Fijn eerlijk auto bedrijf met top service

Mooie mercedes 190e gekocht bij Aeen werd perfect afgelevert veel plezier van, deed zich een klein probleemje voor wat mij volledig uit handen werd genomen en goed werd opgelost, goede communicatie, betrouwbaar en eerlijk. Als je een goede auto zoek is dit het adres.

Wat een service bij Patrick. Een prachtige Mercedes GLA 200 gekocht en deze werd werkelijk als nieuw afgeleverd. Zeer tevreden met Aeen, betrouwbaar en klantgericht. Top, complimenten aan Aeen en het team.

Goed bevallen voor de 2e maal

Ging ff voor een bakkie koffie kom aan het rond kijken en ging uiteindelijk met een bmw x1 baar huis Patrick bedankt

Communicatie ?

Na een aanvankelijk wat moeizame start, hoop ik binnenkort toch weer een auto bij Aeen te kopen. De eerste auto is destijds goed bevallen (ML350), nu hopelijk een SL500.

Meer dan uitstekend

In 2020 een Mercedes C gekocht met uitstekende medewerking van Patrick. Duidelijk, geen verkoopprietpraat enz. Mijn woonplaats is Zoetermeer. Maar dat was de moeite waard, en inmiddels anderhalf jaar geleden. In de tussen tijd 15.000 km verder heeft het subframe van de Benz het begeven. Bij mijn garage in Zoetermeer een offerte gevraagd. Deze zou uitkomen op 2600 euro waarbij alle zaken zouden zijn opgelost. Een voordeel in deze zaak was dat Patrick van Aeen het hier niet helemaal mee eens was, zonder de garage in Zoetermeer te kort te doen, want zijn offerte was niet raar.. Lang verhaal kort. Aeen heeft de auto opgehaald, en samen met Mercedes Benz Amersfoort het probleem opgelost. Het scheelde mij 1600 euro, en het bewijst dat Patrick met zijn collega s heel erg achter hun product staan, met verstand van zaken. We hebben het over een jaar later. Patrick, shampoo voor je mediation en verstand van zaken.

Ontzettend fijn geholpen!

We gingen kijken naar een BMW x1 kwamen de showroom binnen en wisten niet wat we zagen.schitterende auto’s stond daar te glimmen. Oude motoren Oldtimers en exclusieve auto’s. We zijn ontzettend goed geholpen erg gastvrij en niet opdringerig. We zijn erg tevreden met de afhandeling en toen we de auto kwamen halen zat er een mooie strik op. Kregen nog een leuke attentie mee. En je bent altijd welkom voor een kop koffie.

Zeer goed!

Op zoek naar een Mercedes C klasse occasion kwam ik terecht bij AEEN en bij Patrick. Hou je van auto's dan val je met je neus in de boter, de showroom is groot en indrukwekkend met prachtige auto's, boten en motoren. Patrick is duidelijk een vakidioot en vertelde met veel enthousiasme en kennis over zijn collectie. Ik heb anderhalve week geleden mijn C180 opgehaald en ben zeer tevreden over de afhandeling en aflevering. Patrick is een man van zijn woord, afspraken zijn netjes nagekomen met ook nog een leuke en originele attentie op de koop toe! De auto rijdt fantastisch en ik hoop en ga uit van vele zorgvrije kilometers. In dat geval zal ik voor een volgende auto zeker weer bij AEEN lang gaan.

Goede service en mooie en goede auto's

Altijd 100 % tevreden

Fantastische zaak en service. Beter kan echt niet.

Ik heb in december 2020 een Mercedes E coupé gekocht bij A EEN. Supergoed geholpen door Patrick Oosterveer. Wat een fijne man! Een gepassioneerd autoliefhebber, net als ikzelf. En goudeerlijk. Toen ik de auto ging afhalen hadden ze er nog 2 nieuwe banden ondergezet omdat toen ik met Patrick samen een proefrit maakte, hij vond dat ze wat onrond aanvoelden zonder dat ik dat zelf had opgemerkt. Na een week rijden kreeg ik een storing lampje. Na een telefoontje werd het gelijk aangepakt en kreeg ik een prachtige leenauto mee. Na twee dagen kon ik de auto weer halen en waren alle storingen keurig verholpen en was zelfs de trekhaak, die ik zelf gemonteerd had, aangemeld en ingeleerd bij de auto. Dit alles onder service. Ik heb nog niet eerder te maken gehad met zo'n goed autobedrijf. Ik beveel AEEN bij iedereen aan. Prachtig autoaanbod en betere service is er niet. Nogmaals bedankt Patrick, ik ben erg blij met mijn aankoop!

Top Zaak!!

Via internet een telefonische afspraak gemaakt met Patrick. Mijn interesse ging uit naar een C klasse Mercedes. Bij aankomst ontzettend vriendelijk en professioneel geholpen door Patrick en collega. Uiteindelijk de auto gekocht waarvoor we kwamen. Aflevering, contact, en afhandeling in een woord fantastisch. Ik krijg ontzettend veel complimenten over de auto, waarbij ik aangeef dat dat de verdiensten zijn van Aeen en Patrick. Dank hiervoor

Mijn ervaring met Aéén is super!

Patrick geweldige man, altijd eerlijk, staat je altijd te woord. Ik heb in 5 jaar 4 auto's gekocht bij Aéén. Je zult misschien wel denken waarom 4 auto's, maar ik was in die tijd nogal veranderlijk. Maar alle 4 de auto's die ik gekocht heb, heeft Patrick mij super behandeld. En ik ben een echte Mercedes fan, dus dan kan je super goed terecht bij Aéén. En is er wat met de auto kan je super goed terecht bij Alrik. Hij behandeld je net als Patrick geweldig. Dus wil je een auto kopen bij Aéén? Doe dat want je wordt goed en correct behandeld.

Superieure nazorg.

Na ruim 5 maanden tot volle tevredenheid gereden te hebben in een Smart die aangekocht is bij A1 een probleem met de accu (start en go) ondervonden. De auto stond in Den-Haag bij een (bovag) garage ter vervanging van de accu. Patrick heeft geregeld dat de factuur naar A1 gezonden werd. Ik vind dit superservice!!!! Een perfect bedrijf voor de aanschaf van een occasion. Aanrader.

Perfecte service!

Kleine storing gemeld op mijn display en onverwacht even langsgegaan bij AEEN. Niks lastig doen over een afspraak maken of zo, maar gelijk aanpakken en goed oplossen. KLASSE!

Zeer goed ervaren

Inruil prijs netjes geen gezeur netjes behandeld Goed ervaren

Prachtige showroom, fijn team, uitstekende service

Hallo, in Maart 2020 een prachtige CLA gekocht van Patrick. Na een week of 8 begon de blanke laklaag op diverse plekken van de voorbumper lost te laten. Ben bij Patrick langs geweest hoe dit dan mogelijk was. Zonder te mokken of discussie heeft Patrick dit uitstekend door een auto herstel bedrijf laten maken. De auto 3 dagen kwijt geweest en een leen auto mee gehad. Toen we de Benz weer op gingen halen bij Patrick was deze uitstekend gespoten, als nieuw, een van zijn medewerkers had de auto nog even helemaal gewassen ! En kosten helemaal 000. Top service, een dikke duim!!!

Snelle professionele service

Geen enkel probleem toen wij gisteren onaangekondigd langs kwamen voor een kleinigheidje aan onze Mercedes. Hartelijke ontvangst en zelf de baas Patric bleek niet te beroerd om (letterlijk) vuile handen te krijgen om ons direct te helpen. Zo konden wij weer snel onze reis vervolgen. Wel eerst nog een lekkere kop koffie en even “smullen” van het prachtige aanbod in de showroom.

Prima "after sales service"!

Wat onduidelijkheden met de meldingen van het elektronische systeem van onze bij AEEN gekochte Mercedes. Even bellen met AEEN en we konden dezelfde dag al komen. Onze auto werd direct vakkundig elektronisch uitgelezen en de storing snel verholpen. Kosten: 0 Dit is wat je nog eens service noemt met een grote S!

In alle opzichten uitstekend!

Wat een mooie ervaring om hier binnen te stappen. Het is echt "smullen" van het aanbod in de showroom! We realiseerden onze droom door hier een Mercedes A-180 te kopen. Warme- en professionele ontvangst en correcte afhandeling. Complimenten voor het Team dat door zijn servicegerichtheid de klant zo'n goed gevoel geeft.

Opgehaald van het station

Wanneer je een auto als een Porsche koopt, koop je geen halfje brood oid. Na met meerdere dealers te hebben gesproken en te hebben onderhandeld, blijkt ik in en om haag- en maaslanden niet te slagen.. dus naar Barneveld.. opgehaald van het station in een mooie Merc, proef je al de beleving welke Patrick en z'n team graag wil neerzetten. Wat een service en correctheid. Hier blijkt men dat dus door te hebben. Testrit, onderhandeling en nalopen, alles klopte, en een treinrit terug was mij bespaard. Enige nadeel.. ik moet nu voortaan helemaal naar Barneveld als ik m'n volgende auto wil ;-)

Echt top en solide bedrijf

Eerlijk en betrouwbaar met een goed voel verlaat je deze zaak wetende dat je altijd terug kan komen als er toch wat is.

10 met een griffel

snelle reactie van Patrick in de onderhandelings fase Afgelopen donderdag mijn oude auto ingewisseld voor een MB C200 Prestige Het bedrijf maakte een zeer positieve indruk;koop snel gesloten Alles top !!!

Ik ken Patrick al een tijdje en kan gerust zeggen dat je bij Aeen Automobielen altijd een eerlijke en correcte auto koopt met top service! Echt een aanrader!

• Reden bezoek Andere reden

Onze diesel Volvo wilden we inruilen voor een benzine auto. Maar natuurlijk moest deze nieuwe (gebruikte) auto natuurlijk wel onze caravan veilig kunnen trekken en ook nog genoeg ruimte bieden voor onze 2 honden. Het keuzelijstje was niet zo groot....en al snel viel manlief voor de GLK! Hij heeft ooit eerder Mercedes gereden en tja, hij moest toch écht naar Barneveld. We zaten druk in een tuinverbouwing, Maar het kriebelde...dus oké wij op pad. Nog even gebeld of een proefrit mogelijk was. Natuurlijk, maar of we dan op tijd konden komen want ze wilden die dag eerder sluiten, de zaterdag voor Pasen. Wat een mooie showroom, manlief keek z’n ogen uit....als een kind in de snoepwinkel!! Ik had enkel oog voor de GLK, want ik moest nog overtuigd worden natuurlijk. Nou dat is gelukt hoor, eerst een lekker bakje koffie, toen de proefrit. Er klonk wat resonantie vanuit de achterkant van de auto, meteen gemeld in het gesprek na de proefrit. Volgens Patrick kan het aan de banden liggen, “dan doen we er een nieuw setje op”. Met nog een bakje koffie praten we nog verder met Patrick en z’n collega en blijkt dat ze zelfs nog ergens een hondenrek hebben liggen in het magazijn, krijgen we er ook nog bij! De koop is naar alle tevredenheid afgerond, en wij mogen nog even op de foto met onze GLK die we binnenkort gaan ophalen. Manlief blij, ik blij.....wat rijdt die auto lekker, het is écht waar! Patrick en collegae dankt voor het fijne zakendoen. Jullie verdienen een ster😉

Voor de derde keer hier een auto gekocht. Wederom super geholpen door Patrick. Een klein puntje: de klok stond niet op tijd 😂Betrouwbaar en eerlijk bedrijf, een aanrader.

11 minuten geleden Mooie zaak erg vriendelijk en gastvrij Heb er een mooie Jaguar gekocht alles volgens afspraak geen verrassingen Patrick erg kundig bij het ophalen stond de auto er perfect bij gewassen en gepoetst volle tank Mooie paraplu en was spullen erbij met foto van mijn auto zeer attent Nu bleek er iets te zijn met de auto heb dat bij Patrick gemeld en werd weer fantastisch geholpen kan je nog rijden anders kom ik hem ophalen ik kon nog rijden dus terug na een paar dagen auto weer klaar en kon hem ophalen En ja hoor daar stond hij dan weer netjes gewassen Ik kan alleen maar zeggen top top zo kan het dus ook Patrick bedankt en ik zal iedereen aanraden ga een kijken mooie zaak met mooie auto\'s en waar afspraak nog afspraak is 👌ik drink er 1 op je vanavond 🍺