Perfecte rijschool

Gewoon een no-nonsense rijschool met dito instructeur. Heb mijn E achter B daar in no time behaald. Via mijn vrouw bij deze rijschool terecht gekomen. Zij had ook een hele goede ervaring bij Hans!

Leuke rijlessen met super begeleiding!

De rijlessen bij Hans zijn altijd heel leerzaam en daarbij ook super gezellig. Je leert heel veel en met hoe snel je iets onder de knie hebt word rekening gehouden.

Geweldige rijschool.

Hans is een ervaren motorrijder en een goede instructeur. Ik heb het als een super fijne manier van lesgeven ervaren. Zeker een aanrader!

Hele fijne rijlessen mogen volgen bij Hans. Vakkundig en goede adviezen. Daardoor binnen 10 lessen geslaagd voor mijn praktijkexamen motor. Zeker een aanrader

Ik ben blij dat ik voor Hans Klein heb gekozen, hij heeft heel veel geduld met je en als je het niet snapt dan legt hij het opnieuw uit. Het niveau van de lessen is hoog, waardoor je makkelijker het examen kunt afleggen Gr André

Hele goede ervaring gehad

Top rijlessen en geen enkele slechte ervaring gehad

De rust, ruimte en het geduld van hans in 1 woord GEWELDIG!!!

Ik wilde mijn angst overwinnen om zelf met mijn kleine aanhanger naar de groothandel te kunnen, Hans is met mij aan de slag gegaan en door zijn geduld, rust en motivatie ben ik zelfs in 1x geslaagd, iets wat voor mij echt een boost aam vertrouwen is.....

Zeer goede rijschool

Ik volg hier motorrijles en ik ervaar Hans als een fijne rijinstructeur die ook zeer vakbekwaam is en de kneepjes van het motorrijden op een prettige manier aan je leert. Een groot plus punt: geen eigen oefenterrein waardoor je vanaf les 1 over de weg rijdt. Bij de intake kijkt hij natuurlijk alsof dit op een veilige manier kan. Met 2 woorden, top rijschool! Op de dag van schrijven AVB gehaalt bij de eerse keer opgaan.

geslaagd!

van slapeloze nachten en paniekaanvallen bij de eerste motorrijlessen naar in 1x geslaagd voor het AVD examen! Dankjewel Hans voor je fijne lessen met de nodige humor en je eindeloze geduld! Nu hoef je hopelijk niet meer elke week in de regen te rijden ;)

Super rijschool

Met pleizer mijn lessen gehad ,altijd in voor een grapje maar altijd bij de les blijvend ,zeer vakkundige lessen gehad en veel geleerd , Hans super bedankt voor deze top ervaring .

Goede en duidelijke instructies .

Zeer aardige man die weet waar hij het over heeft. Zeer klant vriendelijk.

Wederom een zeer aangename, kundige en professionelen ervaring!

Wederom een zeer aangename, kundige en professionelen ervaring! Hans Klein bedankt!

Uitstekende rijschool

Gepassioneerde motorrijder die vanuit dit perspectief ook les geeft. Niet alléén een fijne vent, maar ook nog eens een super instructeur. Bedankt Hans voor de top lessen.

Super rijschool

Super rijschool!! Ik heb van Hans zoveel geleerd en elke les was super leerzaam. Ik zou iedereen deze rijschool aanbevelen. Ik ben met alles in 1 keer geslaagd. Met dank aan Hans voor de super leerzame lessen Ook de mooie routes die we reden het was altijd een hele fijne rijles. Hans bedankt voor alles en de leuke tijd Kom zeker nog een keer langs. Groetjes

Op basis van vertrouwen en plezier het rijgenot teruggevonden.

Hans is een zeer aardige, toegankelijke en bekwame instructeur. Hij heeft het geluk in het mooie Zuid-Limburg les te mogen geven, waardoor de ritten telkens weer prachtig zijn.

Super ervaring bij Verkeersschool Hans Klein

Ik heb het afgelopen jaar gelest bij Verkeersschool Hans Klein en ben zeer tevreden over de kwaliteit van lessen. Op mijn eerste les had ik aangegeven dat ik vrij onzeker was en dus op bepaalde vlakken rustig aan wilde doen. Hier was alle begrip voor waardoor ik me erg op mijn gemak voelde. Na elke rijles kreeg ik steeds verbeter punten als ‘huiswerk’, waardoor ik doelgericht mijn zwakke punten bij het rijden kon verbeteren. Dit heeft er voor gezorgd dat ik gelijk de eerste keer geslaagd ben. Hans en Emile, ik wil jullie erg bedanken voor de fijne, leuke en vooral vakkundige lessen!

Goede rijlessen

Goede rijlessen met hele aardige instructeurs!

Topklasse rijschool

Gewoon een goede keus gemaakt Topklasse en goede begeleiding

Top rijschool

Verkeersschool Hans Klein is een goede en betrouwbare rijschool waarbij je les krijgt van prettige en competente mensen. Het is klantgericht met eerlijke en duidelijke communicatie en de lessen zijn leerzaam en gericht op het verbeteren van je rijvaardigheden. Een aanrader.

Geweldige rijschool!

Vele lessen gevolgd bij Hans, nooit klachten of problemen gehad. Altijd duidelijke communicatie en fijne app voor de tijden etc.

Top rijschool !! In een keer geslaag door de lieve en gezellige rijistructeurs

Bij rijschool hansklein heb ik met heel veel plezier les gehad de instrcteurs geven duidelijke uitleg en zijn erg gezellig kortom top rijschool

Leerzaam

Het was een leuke ervaring heel gezellig maar vooral ook heel leerzaam!!

Leuke instructeur en uitdagende lessen.

Vakbekwaam en service !

Geslaagd voor het BE rijbewijs.. Hele leuke lessen handige tips en weetjes gekregen In een rustige ontspannen sfeer. Ik kan niets anders zeggen dan een top ervaring en ik ga met een zeker gevoel de weg op… Hans bedankt je bent een topper.