Wederom goede zaken gedaan.

Wederom hebben wij een auto gekocht bij Yellow. Ditmaal een mooie complete Vitara. Het was weer gezellig en goed handelen met Tim. Iedereen tevreden.... Tim....tot de volgende! Groetjes van ons. Berdi Sjonnie

Prettig zaken gedaan

vriendelijk en correct behandeld Goeie prijs kwaliteit

Wat een geweldige service!!!

Een auto gekocht met een paar kleine mankementen. Alle begrip en een goed contact, snel geregeld in een prettige sfeer.

zeer goede en nette service

zeer mooie auto sx4 gekocht onze auto ingerolen en kregen daar een nette prijs voor de deal was zeer snel gesloten en de afspraken zijn netjes nagekomen dus voor ons een zeer netjes en goed autobedrijf wij zijn zeer tevreden zeer netjes bedankt yellow center jan en fleur van wijk

Vitare uit 2015 gekocht.

Prima service, aardige verkoper. Niet te opdringerig. Gastvrij. Schone auto.

Geweldig mensen met een heel groot hart.

Wat fijne ontvangst en service. Helemaal geweldig hoe deze mensen met mij mee hebben gedacht om mijn vader gelukkig te maken. Nogmaals super bedankt, mijn dag kan niet meer stuk

Zeer goede service

Ik heb een Seat occasion gekocht bij Yellow Center die qua prijs/kwaliteit een goede aankoop was. Ze leveren eerlijke service. Zo was er iets mis met de sleutel en de kosten voor het maken hebben ze vergoed. Ook kon ik snel een proefrit komen maken en stond de auto binnen 2 dagen klaar voor me met een beurt bij de prijs inbegrepen. Ik kan deze autodealer van harte aanbevelen.

Redelijke prijs prima service

Op zoek naar een gebruikte bobine voor mijn zoon. Zeer goed geholpen mooie prijs. Servicegericht. Mocht eerst proberen of hij goed was.

Wat een top service!!!

Wat een snelle service. Alles heel snel afgehandeld. Ben superblij met mijn nieuwe auto

Erg vriendelijk, duidelijk en meewerkend!

Ik zocht een auto en Tim heeft aantal opties gezocht en nadien mij opmerkzaam gemaakt op een nieuwe (net de ‘kop’ eraf) Suzuki en binnen 1 week kon ik al hiermee rijden!

Super service!

Fijne mensen en goede adviezen. Heel erg fijn geholpen.

Heel fijn bedrijf om een auto te kopen

De auto die we hebben gekocht rijdt heel fijn, maar wat we vooral heel fijn vonden was de goede service. Tim is echt heel aardig en gastvrij. We hebben een prima bedrag terug gekregen voor onze oude auto en we gaan hier in elk geval jaarlijks terug komen voor onderhoud en APK :). Nogmaals hartelijk dank.

Perfecte garage, zeer zeker aan te bevelen!

Ik heb een mooie Suzuki Swift gekocht bij deze garage. Zelfs een aantal dagen bedenktijd was mogelijk. Zeer vriendelijke personeel. En een super snelle service. Hier is de klant nog koning!!

Helemaal oke

Ze zijn vriendelijk, eerlijk , hebben mij een goeie auto verkocht en goed mee te communiceren , en hebben als doel dat je ooit terugkomt, doen ze goed, gevoel is goed

Ik wilde mijn saaie grijze autootje inruilen voor een vrolijker kleurtje.... Nou dat is gelukt: Yellow Cars had een knalgele Peugeot staan! Heel vriendelijk geholpen en na een kleine onderhandeling was de deal snel gesloten! Ik rijd inmiddels alweer een paar maandjes met heel veel plezier in dat gele monster, dus voor mijn volgende auto (mocht ik ooit uitgekeken raken op geel...) ga ik zeker als eerste kijken bij Yellow Cars!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super,altijd zeeeer tevreden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf het is mijn garage voor deskundige hulp en onderhoud van mijn (al oude) Suzuki Wagon uit 1998.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd vriendelijk service!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf uiterst VOO romend en correct
  • Reden bezoek Andere reden

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed bedrijf staan gelijk voor je klaar. bellen afspraak gemaakt en gelijk aan de auto na gekeken super gedaan niks aan de hand een geweldige service, en voor de klanten in de wacht ruimten een mooie automaat voor meer keuze,s aan drinken mensen van Yellow cars super bedankt .
  • Reden bezoek Andere reden

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf de afgelopen 6 zakelijke contacten die ik met mijn Renault Trafic buscamper met het Yellow Center Druten had, waarder ik gemiddeld op een dikke 9.\r\nDit keer werd de distributieriem vervangen. Prima werk geleverd, vlot en professioneel.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vlotte planning, professionele onderhoudsbeurten en apk-keringen, goede informatie over het verloop en afwikkeling van geconstateerde gebreken en attent inspelen op ontdekte tekortkomingen zoals distributieriem vervangen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn Suzuki Ignis in juli 2016 gekocht bij Yellow Cars een super auto nu nog .maar nu ook weer bij Yellowcars een Suzuki Grand Vitara gekocht netjes geholpen wat krijg je daar een service ik beveel mensen aan om daar eens een kijkje te gaan nemen je krijg waar voor je geld met veel rijplezier .Ik wil Tim jongen bedankt en ook Maikel bedankt.