Gewoon prima

Zeer nette auto gekocht, redelijke inruilprijs ontvangen, communicatie zeer correct. Geen opdringerig verhaal, gewoon zoals je geholpen wilt worden.

Vriendelijk en netjes geholpen

Met aankoop en inruil van een auto goed geholpen. Netjes alle informatie gegeven die ik wilde weten.

Goede service en fijn personeel

Ik heb net een nieuwe Suzuki S-Cross gekocht. Personeel is heel vriendelijk en gemoedelijk. Fijn dat ze ook meedenken en dat ze snel reageren. Daarnaast vind ik dat ze erg betrouwbaar zijn en hun afspraken nakomen!

Uitstekend geholpen en super service

Klantvriendelijk en snelle en goede service

Mooi totaalpakket

Het was eind 2013 toen ik voor het eerst de drempel over huppelde bij Yellow Center. Wat al snel opvalt is de amicale- en vriendelijke benadering, eerlijke prijsstelling en dat vermengd met wat humor en lekker bakje koffie. Nadat de eerste auto perfect was afgeleverd ben ik vaker bij Yellow terug geweest. Dit was dan voor onderdelen, onderhoud, gewoon een vraag of een offerte voor weer een mooi stuk blinkend blik. De vriendelijkheid en kennis van de verkoopafdeling is ook terug te vinden bij het technische deel van dit bedrijf. Omdat dit bedrijf mij tot op heden alleen nog maar positief heeft weten te verrassen kijk ik erg uit naar de levering van de inmiddels derde auto.

De koffie was weer lekker!!!

Vandaag de nieuwe Vitara opgehaald. Tim, het was weer prettig handelen. De koffie was weer lekker, de praat weer gezellig. Ik kan er niks anders van zeggen na zoveel jaren vaste klant. Ik zeg, tot de volgende. Groeten; Sjonnie & Berdi

Super tevreden

Al jaren klant bij Yellow Center, nooit problemen gehad Onze derde auto aangeschaft bij Tim. Goede uitleg en goede deal dus zeer tevreden.

Heel goed geholpen vriendelijke medewerker niks op aan te merken en de auto is netjes afgeleverd..

Open eerlijk en transparant!

Na het bezoeken van een aantal autobedrijven uiteindelijk uitgekomen bij Yellowcenter in Druten! De ontvangst was direct goed en prettig , Tim heeft onze wensen geïnvesteerd en is op zoek gegaan naar een jong gebruikte Suzuki Vitara en met resultaat! Inmiddels alweer 2 weken met veel plezier onderweg in onze nieuwe auto! Tim bedankt voor je geduld en advies, top!

Vermijd als u op zoek bent naar eerlijke service.

Zeer onprofessionele en oneerlijke verkoper. Controleer alles driemaal voordat je iets bij hem koopt en ga niet akkoord met het laten repareren van iets nadat je het hebt gekocht. In mijn geval noemde hij het loskoppelen van een defecte module een reparatie. Wat erger is, hij loog erover en verspilde veel van mijn tijd en geld.

• Would you recommend us? No

Top bedrijf!

Ondertussen al voor de vijfde keer onderdelen bij Yellow Parts gekocht voor mijn oude Vitara. Elke keer perfect geleverd voor een redelijke prijs. Alijd vriendelijk geholpen.

betrouwbare klantvriendelijke service

kwaliteits , betrouwbare , klantvriendelijke , service , met vriendelijke prijs .

Goede service en top garantie

Altijd goede service gehad nooit moeilijk doen als er iets niet klopt.

Vriendelijk..goeie service .. en snelle afhandeling

Vriendelijke bediening en service.

Super service!

Ik heb onderdelen besteld voor mijn Suzuki Swift. Maarten dacht echt met me mee. Een hele fijne ervaring en de communicatie was top!

Hele goede vriendelijke service

Wat een leuk bedrijf. Vriendelijke verkoper en goede communicatie. Net mijn auto hier gekocht en volgende zeker weer bij Yello!

Tot nog toe goed.

Koop gemakkelijk gesloten, met goede inruilprijs voor oude auto. Er zijn nog wel wat dingetjes, die in orde gemaakt moeten worden. Vandaar mijn "voorzichtige" beoordeling. Heb wel het vertrouwen dat dat goed komt.

Ik had eerst mijn versnellingsbak bij een ander bedrijf laten reviseren maar niks anders dan ellende gehad. Vervolgens kwam ik bij Yellow Center terecht ook omdat ik daar al een aantal onderdelen had besteld voor mijn Suzuki. En toen hoorde ik dat ze daar ook versnellingsbak revisies doen, had ik het eerder geweten dan had ik het gelijk daarheen gebracht. De auto schakelt weer als nieuw en ook best snel uitgevoerd. Ook qua bestelde onderdelen heel tevreden, en snelle levering. Ook het stukje klantenservice ben ik zeer tevreden over, ook met vragen achteraf krijg je gewoon vlot een reactie. Zeker een aanrader, en voor mij in de toekomst zeker een bedrijf waar ik vaker van gebruik ga maken

Nette zaak met kennis van zaken!

Auto gekocht en goed voorgelicht, auto is keurig afgeleverd!

Kapot onderdeel ontvangen en slechte service

In maart een bumper gekocht die op mijn eerste oog goed leek (juiste kleur en model). Door omstandigheden 6 weken later pas mee naar monteur kunnen gaan waar bleek dat de bumper dermate beschadigd is dat deze niet meer te bevestigen is. Rand en ogen afgebroken! Zonder ook maar om foto's en/of uitleg te vragen is mijn verzoek om onderdeel retour te mogen brengen afgewezen. Met als enige reden de termijn van 6 weken. Totaal geen begrip voor persoonlijke omstandigheden. En dat ze een onbruikbaar onderdeel verkopen is blijkbaar heel normaal hier.

Goede ervaringen met yellowcarcenter

Wij hebben onze Kia ingeruild kregen een reële prijs en een mooie Suzuki s cross gekocht deze is keurig afgeleverd Wij zijn tevreden

Vlot en vriendelijk geholpen

Op afspraak een proefrit gemaakt. Auto stond op tijd klaar. Prettige onderhandeling kunnen voeren. Auto binnen een week klaar voor aflevering. Aflevering perfect.

Super lieve mee denkende mensen

Vandaag een auto gekocht. Helaas was mij oude auto niet meer betrouwbaar kwa starten. En ze dachten heel fijn mee hoe we de nieuwe auto mee konden nemen en volgende week als nog zijn afleverbeurt kunnen krijgen. Super fijn!!!

Sympathieke eigenaar,nette prijs voor de ingeruilde auto,prettig zakendoen!

Mooie Suzuki Swift voor mijn vrouw gekocht, korte onderhandeling,al snel tot een voor beide partijen acceptabele prijs gekomen. Na 4 weken bleek de accu slecht , dus in mijn woonplaats laten vervangen.Daarna even met Tim overlegd en de accu wordt netjes vergoed. Dus een fijn flexibel bedrijf waar men altijd in oplossingen denkt Chapeau!!

Vriendelijk, goede service.

Een hele mooie E-klasse cabrio gekocht. Er was wat miscommunicatie maar dit is keurig opgelost. Heel tevreden over de communicatie hierover.