Filters

10

Het ware kampeergevoel ervaar je bij Campolife.

Bij Campolife is het personeel heel klantgericht: je wordt vriendelijk ontvangen en geholpen. Er heerst een heel open en prettige werksfeer. Het valt op dat het team over veel vakkennis beschikt en dat graag met je deelt. Opvallend is ook dat de winkel heel goed gevuld is met een breed assortiment aan artikelen, dat daarnaast heel overzichtelijk en netjes is uitgestald. Hier vind je wat je zoekt. Daarnaast kom je verrassende nieuwe producten tegen. Complimenten aan het team van Campolife, zowel aan de kampeershop, caravanverkoop en werkplaats!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Met welke afdeling heeft u contact gehad? Kampeershop
10

Geweldig, een hele dikke pluim

Wat een prima service zeg Campolife ! Ik kwam terug met mijn Dometic campingtafel. Hiervan liet het bovenlaagje los. In mijn veronderstelling had ik deze tafel in het voorjaar van 2021 gekocht. Bon was kwijt. Uit het systeem bleek dat ik de tafel al in 2020 gekocht had. Garantie was officieel verstreken, maar ik kreeg zonder probleem gewoon een hele nieuwe tafel mee. Wat een service! We komen hier al jaren als klant en dat blijven wij ook zeker doen. Goed werk Camolife. Van ons een dikke 10 voor de service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Met welke afdeling heeft u contact gehad? Informatie en verhuur
10

Tevreden klant

Wij hebben vorige week een Eriba Pan gekocht bij Campolife. Er werd duidelijk gezegd wat de vraag prijs was en wat wij voor dat geld konden verwachten. De deal was snel gemaakt en vandaag hebben we hem opgehaald. Wij zijn er erg blij mee, ook omdat we weten dat de vraag prijs een stuk hoger had kunnen zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Met welke afdeling heeft u contact gehad? Verkoop camper en caravans
8

Caravan later geleverd

Wat was de teleurstelling groot toen we onze in oktober nieuw bestelde Fendt Saphir niet meer voor de meivakantie en zelfs niet voor de zomervakantie geleverd kregen. We voelde ons door een matige communicatie niet netjes behandeld. Na een een goed gesprek met directie, is Campo met een zeer nette oplossing gekomen. We zijn op pad geweest met een door hun beschikbare jonge caravan (knaus 460 sport uit 2017) en we hebben afgesproken de opnaamstelling uit te stellen tot volgend jaar. Hierdoor geen kosten aan stalling en verzekering. We hebben een super vakantie gehad van drie weken Dordogne en zien enorm uit naar volgend jaar. Dank team Campo voor de geboden service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Met welke afdeling heeft u contact gehad? Verkoop camper en caravans
10

Prima service!

Fijne kampeerwinkel/caravandealer. Goed advies en goede service. Zowel in de showroom als in de kampeershop/werkplaats Prima assortiment.

  • Aanbevelen? Ja
  • Met welke afdeling heeft u contact gehad? Kampeershop
10

Geweldige service

Wij hebben 5 jaar geleden een caravan gekocht en nu 5 jaar later na geweldig ervan genieten te hebben werd het tijd voor een andere en hebben we weer een geweldig mooie caravan gekocht hier. De ontvangst en de vriendelijkheid waarop je ontvangen en behandeld word heeft de doorslag gegeven!

  • Aanbevelen? Ja
  • Met welke afdeling heeft u contact gehad? Verkoop camper en caravans
10

Top zaak

Zeer klantvriendelijk personeel. Heel behulpzaam. Nette prijzen. En een goede werkplaats. Ik kom hier graag en vaak want ze hebben een groot assortiment l.

  • Aanbevelen? Ja
  • Met welke afdeling heeft u contact gehad? Kampeershop
10

Super geholpen. Kopen van een caravan is bij Ted van der Velden is een feestje.

Kopen is een feestje.

  • Aanbevelen? Ja
  • Met welke afdeling heeft u contact gehad? Verkoop camper en caravans
10

Geweldige service!

Bij aflevering werden wij keurig geholpen door Jan. Hij heeft alles tot in de kleinste details uitgelegd hoe de caravan werkt zodat wij met een fijn gevoel op vakantie kunnen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Met welke afdeling heeft u contact gehad? Werkplaats / technische dienst
10

geweldige service en persoonlijke aandacht

Op onze eerste vakantiedag weigerde de mover dienst. Gelukkig konden we langs komen; motoren stonden vast. Manager Gerard Berkhof vond het onverantwoord om ons zo naar Italië te laten gaan. Caravan op de brug en de complete mover gedemonteerd, zodat wij toch diezelfde dag nog op vakantie konden. Geweldig ! Ondertussen werden wij goed verzorgd, stoeltje in de schaduw en zelfs een ijsje. De mover zou worden opgestuurd naar de fabriek. Na onze vakantie caravan gebracht en na 2 dagen weer opgehaald mét mover, die onder garantie was gerepareerd. Onze complimenten voor het werkplaatsteam en de uitstekende service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Met welke afdeling heeft u contact gehad? Werkplaats / technische dienst
9

Prima service bij de werkplaats

Bij schade aan onze caravan worden wij altijd naar alle tevredenheid geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Met welke afdeling heeft u contact gehad? Werkplaats / technische dienst
9

Complimenten zeker voor de medewerkers van de werkplaats

In de 1e week van juni 2022 zou onze nieuwe Knaus caravan bij Campolife binnen komen en 30 juni aan ons worden afgeleverd. Echter kwam de productie in Duitsland in de vertraging en werd onze caravan uiteindelijk 20 juli aan ons afgeleverd. Duidelijk geval van overmacht. Op vrijdag 15 juli kwam de caravan aan bij Campolife en direct op maandag is men in de werkplaats begonnen. Standaard afleveringswerkzaamheden, monteren Omnistor, monteren mover, monteren fietsendrager en plaatsen extra stopcontacten. Woensdag 20 juli 2022 om 12.00 uur konden wij onze nieuwe aanwinst in ontvangst nemen. Er is in een zeer korte tijd enorm veel werk verzet in de werkplaats waarbij het op dinsdag ook nog eens 38 graden was. Medewerkers van de werkplaats, de mensen functionerend op de achtergrond, willen wij hierbij onze complimenten overbrengen. Dan jullie wel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Met welke afdeling heeft u contact gehad? Verkoop camper en caravans
10

Zeer goede service

We hebben een Dethleffs caravan gekocht. Hij was er op het afgesproken tijdstip. Alles werd goed uitgelegd. Er zijn ook duidelijke instructie filmpjes. Na een paar keer kamperen moest recept gesteld worden. Dat is keurig opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Met welke afdeling heeft u contact gehad? Verkoop camper en caravans
9

Handig dichtbij onze camping in Zeeland

Vanwege de warmte hadden we snel een airco nodig voor de caravan. Vanaf de camping in Zeeland is Campolife niet zo heel ver dus daar heengereden. Prima geholpen in hun kampeerwinkel met een goede oplossing, een mobiele airco in het raam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Met welke afdeling heeft u contact gehad? Kampeershop
10

Prachitge winkel, ruim assortiment en heel vriendelijk en behulpzaam personeel

Campolife is een prachtige winkel met een mooi en ruim assortiment. Ik ben heel goed en vlot geholpen door deskundige mensen. Zeker een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
  • Met welke afdeling heeft u contact gehad? Informatie en verhuur
1

Zeer slecht en ongeïnteresseerd bedrijf

Dakairco in onze z.g.a.n. camper laten monteren. Dit is echt op een schandalige manier gedaan. Overal vingers, vuil en dikke niet gladgestreken kit randen op het dak. Na 4 weken was er tijd voor herstel. Nu wel netjes gekit maar allemaal krassen door de lak heen. Chef schades staat er bij en kijkt ernaar. Boeit ze niks. Ze hebben niet door dat een camper veel geld kost. Bedenk je goed voordat je met deze partij in zee gaat. Ze denken het goed te maken met een paar kado bonnen maar daar kom ik niet voor. Ons dak is beschadigd daar zijn ze het mee eens maar daar hebben ze geen oplossing voor. Onvoorstelbaar slecht!!!

  • Aanbevelen? Nee
9

Zeer goede ervaring!

Een mooie occasion caravan, via de mooie site van Campolife, gevonden en gekocht. De contacten, met Clif Rikkers, waren erg prettig! De aflevering was ook zeer goed verricht! Nog nooit zo meegemaakt. Een bedrijf om aan te bevelen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend en deskundig geholpen.

Na terugkomst van een lange vakantie werd bij onze caravan helaas een lastig vochtprobleem geconstateerd. Bij Campolife een second opinion gevraagd. We werden gastvrij ontvangen en er werd uitgebreid de tijd genomen. De situatie werd daardoor voor ons overzichtelijker. We kregen op ons verzoek een prima voorstel voor de aanschaf van een nieuwe caravan. Uiteindelijk hebben wij besloten de beslissing over de aanschaf van een nieuwe caravan nog even uit te stellen. Campolife kunnen we zeker aanbevelen!

  • Aanbevelen? Ja
5

Geen terugkoppeling

Ik /wij hebben nu voor de 2e maal een mailtje gestuurd bestemd voor de werkplaats die niet aankomt of niet wordt door gestuurd en een antwoord blijft uit ! kwalijke zaak . De keuze van aanbeveling ( verplicht ) had ik geen goede keuze in kunnen maken . Kan alleen een Ja of Nee !! Mijn aanbeveling keuze tot op heden is nee.

  • Aanbevelen? Nee
1

Waardeloos nieuwe Fendt oplevering met problemen

Nieuwe Fendt Opal 515sg met extra airco, Alco mover enz. gekocht bij Campo, toch 35 000 euro gekost. Dachten een fijne vakantie investering te doen voor ons pensioen. Maar wat een bak ellende en na 2 jaar nog niet opgelost. Alleen maar problemen gehad, om een paar te noemen: Airco werkte niet. Slot voordeur blokkeerde en waren buitengesloten; mover slipt door en laat ons staan. Meerdere keren terug gegaan, toch veel kosten benzine en gesleep. Mooie beloften, maar de gratis onderhoudsbeurt werd niet geleverd, alleen vochtmeting. Bij nw slot voordeur werd de deur beschadigd. Wij moesten zelf 2x terug naar Alco fabrikant in NwVennep. Reactie Campo over mover: niet hun probleem. Maar nieuw geleverd door Campo valt toch onder garantie??? Dit is slechts een deel van de ellende. Verkopen kunnen we niet en op vakantie zonder mover???

  • Aanbevelen? Nee
10

Top geregeld

Vandaag is ons nieuwe matras voor de camper gekomen, die wij bij Campo hebben besteld. Mooi op tijd en past exact. Super bedankt wij kunnen weer heerlijk slapen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk en hulpvaardig personeel

Vandaag onze caravan hier verkocht en een nieuwe gekocht. Uitstekend geholpen en er werd alle tijd voor ons genomen. Onder het genot van een bak koffie is de koop gesloten, en we gaan zeer tevreden weer huiswaarts.

  • Aanbevelen? Ja
10

Campolife is een super servicegericht bedrijf

Geachte mevrouw of mijnheer, Ik heb onze caravan voor een vochtmeting gebracht en er moesten nog 2 kleine dingetjes onder garantie gedaan worden. Gisteren werd ik gebeld door een monteur en hij vertelde dat er onder de caravan schade was, waarschijnlijk ben ik over iets heen gereden wat ik niet in de gaten heb gehad. Ondanks dat jullie het erg druk hebben, is dit allemaal netjes gemaakt. Hiervoor wil ik graag de complimenten aan jullie overbrengen, echt TOP dat jullie dit gelijk inorde hebben gemaakt zodat wij met een gerust hart op vakantie kunnen. Met vriendelijke groet, F.Brouwenstijn Uit Rozenburg

  • Aanbevelen? Ja
1

caravan met sluiting leveren en niet de bestelde voortent leveren

Een tweedehands caravan gekocht met service onderhoud en bovag garantie. Alles zou top afgeleverd worden. Communicatie op mail heel snel. Nieuwe voortent besteld. Zou feb 2022 binnen zijn. Caravan afgeleverd en dan pas horen dat de voortent met slaapcabine en luifel ruim 2100 euro niet geleverd is en nog zeker tot Juni zou duren. Wel betaald dus. Gelukkig via tentenbouwer de luifel gratis maar moet nog terug gestort worden door campo. De caravan laten trekken 140km verder op en daar op de aansluiting aansluiten en sluiting hebben. De medewerkers van de camping konden er niet achter komen. Of de koelkast maakt sluiting of de boiler( Ja dat is zo handig dat ie er in zit volgens verkoper) Hier op al drie maal een mail gestuurd om dit te laten oplossen. Maar krijg nu geen eens antwoord. Iets wat zeer aso is. Als men geld kan verdienen zitten ze voor aan en voor klachten kunnen hun klanten blijkbaar de hik krijgen. Dus wil je het gevoel opgelicht te worden. Slechte service en ondeugelijke garantie dan moet je kiezen voor campo en ander raar ik je aan naar een ander bedrijf te gaan.

  • Aanbevelen? Nee
9

Geweldige service, deskundig personeel

In oktober onze mooie caravan gekocht. Marcel Beers heeft ons goed voorgelicht over de caravan. Wat ook fijn was dat hij kon blijven staan bij Campo tot eind maart. De caravan is netjes naar zijn plaats gebracht door campolife omdat hij te zwaar voor onze auto was. De medewerker was zeer behulpzaam bij het op zijn plaats zetten. Wij kijken uit naar 6 maanden kamperen!

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Langeweg 1 A

3274 LZ Heinenoord

186604000

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.