Filters

2

zeer slecht, onaanvaardbaar

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een nieuwe hymer luxesline werd mij verkocht de volgende dag bleek het toiletraam alleen nog vast te zitten aan tape de rail was eraf geschroefd en er was schade aan de zijwand en het nodige was geforceerd dit had niemand gedaan. De caravan heb ik geannuleerd, een behoorlijk alternatief is niet geboden. Bij het controleren van mijn caravan kwam ik een oude gasslang tegen uit 2009. Volgens de factuur van aug. 2013 zou deze vervangen zijn, terug met de gasslang á € 4,34 excl. Btw mij werd gezegd ik kan niet zien waar deze gasslang vandaan komt hij kan ook van een barbecue komen.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We zijn uiterst correct en zeer vakkundig geholpen bij de aankoop van onze Dethleffs caravan. Er staat genoeg keuze en alles ziet er keurig verzorgd uit.\r\nWij hebben een goed gevoel over gehouden aan ons bezoek bij campolife waarbij de klantvriendelijkheid nog bovenaan staat.\r\nGa zo door !!
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg gezellig bedrijf met leuk personeel en veel kennis. Wij kochten een gebruikte caravan welke er opvallend netjes uitzag. Overigens ziet alles er keurig verzorgt uit en is er zeer veel keuze in occasions bij campolife.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In oktober een gebruikte camper gekocht. Er staat hier een prachtig verzogd aanbod aan campers welke netjes geprijsd staan. Als klant krijg je hier alle aandacht die je wenst en zijn de medewerkers bij Campolife zeer vriendelijk. Fijn en verzorgd bedrijf met fijne mensen en mooi representatief aanbod aan campers.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor de aanschaf van onze 1e camper heel goed begeleid en advies gekregen. Kregen op al onze vragen een duidelijk antwoord en konden ook na de aanschaf van de camper voor informatie blijvend bij hen terecht. Aanpassingen aan de camper werden zeer snel aangebracht. Zeer vriendelijk, persoonlijk en behulpzaam personeel.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We zijn hier prima geholpen. Echt aandacht voor de klant zonder opdringerig te zijn. Gastvrij en leuke verkopers.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorig jaar hebben wij een occasion-caravan gekocht, een Eriba-Eribelle. Toen wij hem dit jaar mee naar Frankrijk namen i.v.m. de Alpe d\'HuZes, bleef de caravan vervaarlijk slingeren. Na dit verblijf zijn we terugg gegaan naar dit bedrijf en zijn prima geholpen, zowel qua verhelpen van het mankement - gratis uiteraard - maar ook qua snelheid en vriendelijkheid!!! Mensen van Campo Life, BEDANKT!!!\r\n\r\n
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik wilde op vakantie en had een kapot toiletpompje, ondanks drukte kon ik op vrijdag langskomen en de reparatie laten uitvoeren. Hierdoor kon ik toch volgens planning op vakantie.\r\nBedankt Campolife voor deze service!
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
1

zeer slecht, onaanvaardbaar

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ging naar de technische dienst met de vraag of er nog nieuwe achterlichten voor een oudere Eriba-caravan (uit 1987) leverbaar zouden zijn. Het antwoord was \"dan moet ik allemaal PDF files door gaan bladeren, want dat weet ik niet uit mijn hoofd. U heeft maar 1 caravan, wij hebben er meer dan 400 staan\". Vond ik een beetje raar antwoord voor een vakhandel. Dus voor onderhoud en zo zien ze mij daar niet gauw terug.
  • Reden bezoek Onderhoud
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben al meerdere malen een caravan gekocht bij dit bedrijf en zijn altijd op een plezierige en deskundige wijze geholpen bij onze keuze.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Caravan kwam voor een 24 maanden garantiebeurt, een vochtmeting. Er was een ander probleem, dat is goed en snel verholpen. Bedankt daarvoor.
  • Reden bezoek Onderhoud
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed begeleid bij de aanschaf van onze eerste caravan. Vakkundige en klantgerichte medewerkers die alle tijd voor je nemen en met je meedenken. Wij zullen onze volgende caravan ook zeker weer bij Campolife aanschaffen.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op 1e dag van vakantie pech met caravan (kapotte boiler).\r\nGebeld, waarna we direct langs konden komen.\r\nProbleem na onderzoek per direct verholpen, zodat wij onze vakantie konden vervolgen. Reparatie van ruim een uur.\r\nComplimenten voor zeer goede service.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onze ervaring is uitstekend. Hier is klant nog koning. Ze doen alles om je van dienst te kunnen zijn. De technische dienst helemaal.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben ervaren dat Campo Life het afgelopen jaar uitermate soepel omgegaan is met een aantal klachten/wensen met betrekking tot een vorig jaar gekochte occasion-caravan en de garantie-bepalingen ruim hanteert.
  • Reden bezoek Onderhoud
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf mijn ervaring met campolive is heel erg goed.\r\nde garantie afwikkeling is op voorbeeldige wijze afgewerkt.\r\n
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
6

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf na aanschaf van onze Beyerland caravan kwamen wij op ons vakantieadres\r\nmet het probleem van onze kooplaat.van de 3 brandera werkte er maar 1.\r\nGemeld op woensdag. teruggebeld door td.lukte niet voor het weekend. maandag middag belde de td. dat er een service monteur naar ons onderweg ging. netjes gemaakt.vakkundig en snel. petje af voor campolife!!!\r\n
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf we waren opzoek naar een leuke occasion, en die hebben we zeker gevonden. heel netjes geholpen echt een hele goede service. we kijken ernaar uit om hem volgende week op te halen.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Bedrijfsgegevens

Langeweg 1 A

3274 LZ Heinenoord

186604000

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.