Filters

10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben onlangs bij U langs geweest met mijn caravan die ik overigens\r\nelders in het land aangeschaft heb. De werking van mijn mover was mij niet helemaal duidelijk. Ik ben bijzonder te spreken over de uitleg van een en ander en het feit dat mij dit een lange rit bespaard is gebleven. Nogmaals vriendelijk bedankt!
  • Reden bezoek Andere reden
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onze indruk van Campolife is een klantgericht/klantvriendelijk\r\nbedrijf die helaas soms wat onnauwkeurig is.\r\nMaar eerlijk is eerlijk als je Campolife daar op wijst wordt alles\r\nkeurig en ruimhartig opgelost en dat is een hele dikke pluim waard.\r\nIk zal ook iedereen met een gerust hart naar Campolife verwijzen,\r\nen als ik een cijfer zou moeten geven zou dat alles bij elkaar\r\nopgeteld een negen worden, een tien zal ik nooit geven want\r\nniemand is perfect \r\n
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij de aanschaf: prima geholpen
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij deze spreken wij onze welgemeende dank uit voor de geweldige garantie service verleent bij de vervanging van het besturingsmechanisme van onze telesat schotel.\r\nDeze vervanging werd door Uw werkplaatspersoneel, ondanks de drukte,zeer snel en vakkundig tussendor geregeld .Daarvoor dank.\r\nWij voelen ons dan ook \"\"THUIS\"\" bij de familie Campolife.\r\nFamilie van der Molen Brielle
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
4

slechter dan verwacht

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben een minder leuke ervaring met campo.Een paar maanden geleden waren we in gesprek met de Hr Boonman over een caravan toen zag hij een bekende en liet ons staan en ging naar die naar bekende toe!! Was zeker belangrijker dan wij.We waren zeer ontdaan door deze houding en zijn weg gegaan.\r\nWe hebben toen bij een ander een caravan gekocht maar die is niet naar ons zin.We zijn wederom weer bij campo geweest voor die sprite super 490.naar het zoeken konden wij hem niet vinden er was iemand buiten bezig en die heeft een verkoper geroepen die zou komen 20 minuten gewacht kwam niet naar buiten.Wij zijn toen binnen gegaan weder om aan de Hr boonman gevraagd naar die caravan maar die had geen tijd want er kwam iemand naar een camper vragen maar weer weg gegaan dat was weer een nare ervaring.U zal we denken kom je er nu pas mee ja ik zit te kijken op internet en die caravan staat er nog steeds maar na die vervelende ervaring hebben geen zin om wederom naar campo te gaan jammer.U zal u medewerker wel dekken en mij niet geloven????Zo ik ben het kwijt.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben een gebruikte caravan met daarbij een voortent gekocht.\r\nIn de overeenkomst was vermeld dat er een Isabella gebruikte voortent geleverd zou worden. Thuis gekomen constateerde we dat er geen Isabella voortent + een verkeerde omloop was geleverd. Na melding en overleg met de directie is er een passende zo goed als nieuw een Dorema voortent + luifel geleverd. Wij zijn zeer tevreden met deze oplossing en zijn Campolife zeer dankbaar met hun Service / Coulance.\r\nNiet een warme maar een hete douche is op zijn plaats!!!\r\nNogmaals bedankt en we blijven zeker klant.\r\nFam Hoogmoed\r\nDordrecht.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben in september 2014 een nieuwe Knaus Sudwind besteld bij Campolife, en afgelopen maart de nieuwe Caravan opgehaald.\r\nVoor ons is het de eerste nieuwe maar ook meteen de eerste caravan.\r\nWe zijn prima geholpen door Arnold Kriens en zijn complete team.\r\nVeel geduld en een prima uitleg.\r\nEcht een aanrader voor een warme en voordelige Caravan Deal en een zeer complete Kampeershop.\r\n\r\n
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nadat we een satellietschotel gekocht hadden maar we daar geen verstand van hebben, heeft Ron het spul voor ons geïnstalleerd en aan de praat gekregen. Dat duurde even, maar van een rekening was geen sprake. Klasse. Ron, in jou bedanken we alle medewerkers van de werkplaats. Er komt een taart aan!
  • Reden bezoek Andere reden
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In september hebben we als onervaren leken de showroom van Campolife bezocht omdat er een LMC caravan voor een rolstoelgebruiker aangeboden werd.\r\nWe zijn toen zo goed geïnformeerd en geholpen door Richard dat we zoveel vertrouwen hadden en direct tot aankoop zijn overgegaan. Een hele stap voor ons die alle landen van europa hebben bezocht en alleen maar 5* hotels hebben genoten. In november mochten we na een telefoontje ook nog eens komen kijken en buiten stond de caravan voor ons klaar in het zonnetje met de deur open. Onze aangeschafte plateaulift werd meteen geprobeerd en gebruiksklaar gemaakt. Nu wordt de caravan een op een vaste plaats gezet door Campolife en gaan we hopelijk mooie jaren genieten. Aan jullie service en hulp zal dat niet liggen want voor ons heeft campolife camperen nu al bijzonder gemaakt.\r\nBedankt Richard, Astrid en werkplaats!
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nadat de door ons gekochte caravan helaas van het terrein bij hun was ontvreemd, heeft Campolife alles in het werk gesteld om tot een goede oplossing te komen. We zijn ze hier erg dankbaar voor en zeer tevreden over dit bedrijf.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nadat wij in een zeer uitgebreid en open verkoopgsprek hadden besloten onze caravan in ter ruilen zouden wij de öude\"caravan brengen om te worden verkocht. Helaas reed ik op mijn laatste ritje met deze caravan een aanzienlijke schade aan de zijkant.\r\n\r\nHet bleek dat ik niet verzekerd was voor deze schade. \r\nIk heb dit voorgelegd aan het Campo-team en kreeg een hele mooie en voor ons zeer gunstige reactie.\r\nWij hebben het ontvangen bericht meerdere keren moeten lezen voordat we konden geloven wat er in staat.\r\nWat een geweldige geste en coulance van Campolife om mijn schade op deze manier aan te pakken.\r\n\r\nWij waren al heel tevreden over de behandeling en service die we bij jullie krijgen, maar dit is wel de slagroom en de kers op de taart.\r\nWe kopen dus nu al, naar volle tevredenheid, voor de derde keer een Caravan bij jullie en zullen jullie bij zeer veel mensen aanbevelen.\r\n
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben onze caravan verkocht via bemiddeling door Campolife . Dit is ons heel goed bevallen ! \r\nVoor we wisten was hij verkocht .\r\nZeer vriendelijk geholpen en telefonisch contact gehad .\r\n\r\nFam . B Hes
  • Reden bezoek Andere reden
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De medewerkers van de werkplaats hebben ons uiterst deskundig geholpen het slot van de zijdeur van de camper werkend te krijgen. Een aanpassing van het nieuwe onderdeel was zelfs noodzakelijk, maar werd zonder moeite uitgevoerd. Dankzij het geduld en doorzettingsvermogen van de betreffende medewerker, konden wij weer snel op pad.Wat een service, TOP!
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eind februari 2014 hebben wij een tweede hands camper gekocht bij campolife te heijnenoord.\r\nNa enige weken bleek dat er een vochtprobleem was in de alkoof. \r\nIk was erg geschrokken en ben direct terug gegaan naar campolife. Het antwoord was u hebt BOVAG garantie en wij gaan dit probleem oplossen.\r\nDe buitenbeplating van de alkoof werd vakkundig verwijderd. Na inspectie is het aangetaste grondhout verwijderd en vervangen door nieuw grondhout en is de buitenbeplating van de alkoof weer waterdicht aangebracht. Deze aanzienlijke herstelwerkzaamheden werden tot mijn volle tevredenheid uitgevoerd en zonder enige kosten mijnerzijds.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Jaren geleden mijn eerste caravan bij Campo gekocht. Deze week deze caravan ingeruild en een andere gekocht. De verkoper is vriendelijk en zeer deskundig.\r\nPrettige afhandeling en goede uitleg bij de caravan over technische zaken. Bij het vertrek gaf de verkoper mij een kleine attentie mee en wenste mij veel campeer plezier. TOP!\r\n\r\n
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij waren hier komen kijken naar een 2e hands caravan. Wat ons opviel was dat het personeel zeer vriendelijk is, zonder opdringerig te zijn. Wij hadden een caravan op het oog, en de verkoper kwam even later samen met ons alle ins en outs van deze caravan vertellen. Deze verkoper wist op alle vragen een antwoord te geven en was zeer enthousiast en gedreven. Het is immers geen pakje boter wat je koopt. Het advies was zeer vakkundig. We zijn geweldig geholpen en we vonden dat de verkoper ook heel goed naar ons luisterde. Top zaak Campo life! We zijn in meerdere caravan bedrijven geweest door het hele land, maar bij campo life werden we het beste geholpen!
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In enkele woorden, een goede bergeleiding naar een caravan die wij zochten.\r\nDaarna werd de caravan naar de camping gebracht als service.\r\nZowel bij de afdeling caravan verkoop, als in de winkel meer als goed geholpen.\r\nWaardering voor al het personeel, heel hoog.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires
1

zeer slecht, onaanvaardbaar

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Volgens de factuur is de gasslang uit 2009 met wartel bij de gasfles in 2013 vervangen. Bij controle van de gasslangen en regelaar bleek de oude er nog op te zitten. Aan de receptie balie van de werkplaats werd mij gezegd \"u kunt deze gasslang wel van de gas barbecue afgehaald hebben\". Dit is geen houding die service uitstraalt, het ging om een bedrag van ca €5, echter de consequentie is groot t.a.v. een calamiteit met het gas want de verzekering betaald niet uit. Na de vele slechte ervaringen van de laatste tijd moet ik vast stellen dat CampoLife niet meer de het leuke bedrijf is van voorheen CampoWorld. Na de slechte ervaring die ik hiervoor beschreven heb is er dan ook een nieuwe LMC gekocht bij een ander bedrijf. Met dit bedrijf wil ik niets meer van doen hebben. De accessoire verkoop krijgt van mij alle lof daar ben ik altijd goed geholpen.
  • Reden bezoek Onderhoud
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In 1987 de 1ste nieuwe caravan gekocht...nu weer een schitterende nieuwe Knaus gekocht. Al het personeel is vriendelijk en behuplzaam. In een woord TOP!!!
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onze nieuwe caravan weer bij Campo gekocht. Pluspunten: vriendelijk, geduldig, behulpzaam personeel. De medewerkers zijn klant- en oplossingsgericht.\r\nOok goede ervaringen met de werkplaats bij servicebeurten etc. \r\n\r\n
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel bij campolife . We raden vrienden en kennissen aan om naar campolife te gaan!
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben onze caravan via bemiddeling van campolife prima en snel kunnen verkopen. Gezellig bedrijf met veel aanbod en deskundig personeel. Ga zo door.
  • Reden bezoek Andere reden
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Veel keus en deskundig aangenaam personeel!
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Bedrijfsgegevens

Langeweg 1 A

3274 LZ Heinenoord

186604000

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.