Inmiddels heeft Campolife haar excuus aan de klant aangeboden en een tegemoetkoming aangeboden bij een nieuw bezoek aan ons. Ook zijn er namen van medewerkers van Campolife voorgesteld waarbij de klant zich kan melden om perfect geholpen te worden. Helaas komt het wel eens voor dat we in drukke tijden op zaterdagen niet altijd iedereen even goed kunnen helpen maar dat mag geen excuus zijn. Een terechte zwakke beoordeling en we hebben de klant bedankt voor deze feedback. Dit geeft de energie ons nog meer in te spannen zodat we altijd het huidige gemiddelde beoordelingsniveau van een 8.4 kunnen waarborgen.
De gewenste bekleding wijkt inderdaad af van het gewenste kleur, de caravan is via internet aangeschaft. Wij hebben reeds weken geleden meerdere malen bij onze fabrikant getracht prijzen van bekleding op te vragen, dit is ons helaas, ook na aandringen, nog niet gebeurd. Wij zullen nogmaals deze vraag bij de fabrikant onder de aandacht brengen. Dat spijt ons inderdaad, wat betreft alle andere zaken willen wij dit graag met klant overleggen en daar waar nodig uiteraard oplossen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.