Beste Leo uit Almere, Uiteraard dank voor uw beoordeling al is deze niet positief en representatief voor ons bedrijf. U heeft de moeite genomen om ons te beoordelen en dat kunnen wij dan ook alleen maar waarderen. Door uw mening zijn we beter in staat om tekortkomingen in beeld te krijgen en ons te verbeteren. Dat er op de afdeling in de showroom niemand te vinden is valt niet goed te praten maar onze receptie is ALTIJD bezet ! Jammer dat u zich daar niet even gemeld heeft om zo toch over de camper te kunnen praten en uit te leggen waarom de camper nog niet spik en span in orde zou zijn geweest. Ik vind het wel een hele zware negatieve beoordeling om op basis hiervan direct ons met een 1 te beoordelen.Wanneer u nog niet zou zijn geslaagd voor een andere camper zou ik toch graag met u in contact willen komen en u willen tonen dat we tot veel meer in staat zijn dan uw huidige beoordeling. Ik hoop dat u ons die kans nog zou willen geven. Zo niet dan de oprechte excuses dat u niet bent aangesproken en klaarblijkelijk een kookplaat en bestekbak niet schoon is geweest. Ik hoop nog met u in contact te komen. Vr gr Arnold Kriens Campolife.
Campolife heeft naar aanleiding van deze review de klant inmiddels gesproken en excuus aangeboden. De communicatie aan de kassa was i.c.m. de persoonlijke situatie van de klant een onhandige en niet gepast. Campolife heeft haar kassamedewerkster hiervan op de hoogte gesteld en lering getrokken uit de situatie en dankt de klant voor de persoonlijke telefonische toelichting welke we 18-4-2017 hebben gehad van de klant.
Campolife heeft geprobeerd met de klant in contact te komen om helderheid te krijgen waardoor de klant deze review heeft geplaatst. Graag leren wij van onze fouten want tenslotte is niemand foutloos maar we willen wel graag leren van onze evt. fouten. Wij hebben inmiddels de klant per mail benaderd maar helaas wil de klant ons niet van de nodige feedback voorzien. Dit vinden wij jammer omdat onze missie is om alle klanten tevreden te houden en komen graag met de klant in gesprek om evt. onregelmatigheden te bespreken. Hopende hiermee de terechte of onterechte kritiek om te zetten in begrip voor elkaar waardoor beide partijen weer op één lijn kunnen komen en de relatie weer hersteld kan worden.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.