Wij zijn blij u morgen opnieuw te mogen begroeten en een tweede kans te krijgen. Hopelijk zijn wij in staat het slechte gevoel om te draaien naar een positief gevoel.
We hebben telefonisch contact gehad met elkaar. Er is bewust door de klant gekozen om zonder garantie te kopen omdat zij toch naar het buitenland gingen en er geen gebruik van garantie zou worden gemaakt omdat de caravan in Spanje bleef.Hiermee spaarde de klant bewust € 495,- uit en heeft dus bewust gekozen om zonder garantie de caravan af te nemen. Jammer dat de klant hiervoor bewust voor gekozen heeft en nu bij garantie puntjes ons aanspreekt op het niet u,- itvoeren van garantie. Gelukkig zijn het geen onoverkomelijke en ernstige zaken maar het is altijd onze aanbeveling om de caravan voor € 495,- met 12 maanden garantie af te nemen. Hiermee worden dit soort discussies ook voorkomen. Uiteraard wensen we de klant veel plezier van de caravan en nemen we deze ervaring mee om iedereen er van te blijven overtuigen dat het echt beter is om een caravan met 12 mnd Bovag garantie te kopen.
Dhr van der Ree Doolaard is inmiddels uiteraard door ons benaderd. De brander van de koelkast was niet meer aanwezig en daarmee de reparatie niet mogelijk. Deze brander lag gewoon bij de klant thuis maar daar hebben wij niet om gevraagd bij de klant anders was de reparatie zeker wel mogelijk geweest. Dus we hadden door moeten vragen en tijdens de reparatie de klant moeten bellen dat de brander miste welke de klant dus gewoon thuis had liggen. De koelkast was dusdanig gedateerd dat reparatie zonder deze originele brander niet veilig maar ook zeer lastig zou zijn. Er is met de klant al een gesprek geweest waarbij er excuus is aangeboden en partijen goed uit elkaar zijn gegaan. We wensen de klant nog veel plezier met zijn kampeermiddel.
Geachte heer Kapsenberg, De klacht betreft het slaapcomfort van het standaard matras welke af fabriek geleverd wordt. Ik heb u daar over gesproken en we hebben wel degelijk uw klachten bij zowel de werkplaats als bij mij persoonlijk besproken. Echter is het geen garantie kwestie maar u wenst een oplossing als product verbetering bovenop de standaard uitvoering zoals u de caravan gekocht heeft. Uiteraard denken we hier graag in mee om samen tot de oplossing te komen welke u meent te ondervinden. Overigens komt dit probleem zeker niet structureel bij Knaus voor en sterker nog u bent de enige met deze kwestie. Neemt niet weg dat we wel degelijk samen tot een oplossing willen komen maar het echter geen garantie kwestie is. We zullen het samen graag over een oplossing hebben zodat uw slaapcomfort verbetert kan worden.
We danken de klant voor ook deze beoordeling. Campolife heeft de klant een caravan verkocht met 12 mnd Bovag garantie. Helaas zijn de garantie werkzaamheden die nodig waren niet altijd even adequaat uitgevoerd. Inmiddels is de caravan nu volledig in orde. Klant heeft aangegeven toch liever voor een nieuwere caravan met een andere indeling met stapelbed te kiezen. Op 13 feb a.s. hebben we met de klant een afspraak staan om de huidige caravan evt. in te ruilen en de klant tevreden te stellen naar een product op maat.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.