Filters

5

slechter dan verwacht

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Twee jaar geleden heel bewust de keuze gemaakt om een nieuwe vouwwagen te kopen bij Campolife. Echter meteen al problemen ondervonden met onder andere de luifel en stokken, welke na veel discussie (en op een erg onbeschofte manier te woord te zijn gestaan in de winkel door de heer Kievit) recent zijn opgelost. Na herhaaldelijk aan de bel trekken, boos moeten worden en uiteindelijk zelfs gesprekken met de heer Kriens toezeggingen gekregen die nu weer niet worden nagekomen. Telkens na een zogenaamde reparatie (waarbij we de vouwwagen maandenlang kwijt waren en er zelf steeds achteraan belden) bleken er weer dingen niet in orde. Daarbij is er door toedoen van Campolife nog meer schade ontstaan aan de vouwwagen. Hem hartje winter buiten zetten met het zeil er los op; schandalig. Met schimmel tot gevolg. Sleutels die kwijtraken. Een dure aankoop waar we zelf zo zuinig op zijn. Na nu de zoveelste (erg late) reactie per mail waarin toezeggingen weer niet worden nagekomen, zien wij ons helaas genoodzaakt deze review te plaatsen. Wij betreuren deze gang van zaken ten zeerste.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na een slechte ervaring nu heel goed geholpen en kundig te woord gestaan
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ook al kan het weleens niet mee zitten bij Campoloife telt alleen: \"afgesproken is afgesproken\". Dit heb ik zelf ervaren. Men maakt de extra stap die nodig is om je blij te maken. Een goede zaak.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldig! Een zeer aardige verkoopmedewerker, dhr. Richard Boonman en een zeer aardige collega, Wim?, die belast was met de aflevering van onze caravan. Beide heren namen alle tijd voor ons om e.e.a uit te leggen/ te laten zien. Verder waren er meer werkzaamheden uitgevoerd aan de caravan dan afgesproken was. TOP! Als afsluiting was er nog een alleraardigst cadeautje voor ons om heerlijk op de nieuwe caravan te proosten. Echt een Super bedrijf met oog voor de klanten. Hartelijk bedankt voor de geweldige service.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
2

zeer slecht, onaanvaardbaar

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Superslechte service in de winkel. We willen informatie over inruil caravan en aanschaf camper euro 52.500,--. 1e reactie vd verkoper, die overigens met zn armen over elkaar achter de balie bleef zitten, \"kan wel hele mooie verhalen gaan ophangen maar groot rijbewiis\". Dus we werden soort van afgewimpeld. We kopen dan wel ergens anders!! Wat n onbeschofte eikel!!
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
5

slechter dan verwacht

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gevalletje geen garantie. We hebben een caravan gekocht voor 8000 euro. We zouden hem stallen in alicante dus vond ik een jaar garantie niet nodig. De caravan zou na gezien zijn melde de verkoper, maar er zitten toch mankementen aan. Ze beroepen zich op de niet gekochte garantie van 495 euro. Erg jammer vind ik dat. Ze kunnen dus ongestoord een defecte caravan verkopen als je geen garantie bijkoopt.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede totaalservice! Ik zocht een goede mover voor onder mijn caravan. Bij Campolife kreeg ik zeer duidelijk (technisch) advies en kon ik vervolgens zelf kiezen uit verschillende movers/prijsklasses. Waarom ik een 9 geef is omdat bij het kopen van de mover ook direct een afspraak werd gemaakt om deze onder mijn caravan te laten monteren. Hun werkplaats heeft dat klusje vervolgens prima gedaan, we hebben er deze vakantie al erg veel gemak van gehad!
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires
2

zeer slecht, onaanvaardbaar

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf in één woord \"WAARDELOOS\"\r\n\r\nOns werd vertelt dat de koelkast nooit meer op gas zou werken want ze konden enkele onderdelen niet meer krijgen vanwege de ouderdom van het apparaat.\r\n\r\neen caravan bedrijf in de buurt had na wat schoonmaakwerk het ding na 15 minuten aan de praat.\r\n\r\nIk had gezegd dat de start-accu kapot was maar dat ze deze niet hoefde te vervangen, ik heb een transport bedrijf dus dat gaat via de zaak, dat is het enige dat ze dus wel hadden gedaan, tegen een prijs waar ik dus een vrachtwagen-accu voor had kunnen kopen.\r\n\r\nMij zien ze hier echt NOOIT meer.\r\n\r\nGroeten en succes,\r\n\r\nTobi van der Ree Doolaard\r\nNieuw Beijerland\r\n
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer prettig en kundig geholpen van koop tot afleveren van Knaus caravan.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb nog niets gekocht of verkocht bij Campolife. Maar uit de reactie\'s van klanten en de reactie van Campolife maak er uit op dat het een goed bedrijf is. Doen er alles aan om de klant tevreden te stellen.
  • Reden bezoek Andere reden
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel goed advies bij het kopen van nieuwe stoelen. Er werd echt met ons meegedacht en de tijd genomen om de beste oplossing te vinden. De medewerkster was zeer deskundig
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires
6

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Verkoop is goed, doch als er een klacht Is, dan wordt dit niet serieus genomen, daar deze niet eerder is voorgekomen, en bij knaus deze niet bekend is.\r\nJe koopt een nieuwe caravan van 26.000 euro, maar een klacht wordt , zoals eerder gezegd, afgedaan als onzin.\r\nErg jammer, daar ik toch hoge verwachtingen van Campo had, maar dat vertrouwen is helaas weg. beschaamd
  • Reden bezoek Onderhoud
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op de caravanshow in Dordrecht kwamen wij in contact met Arnold Kriens die ons uitstekend heeft geadviseerd over de aanschaf van onze Fendt Bianco Selection 465TG.\r\nHet was lang wachten voor ons: afgelopen woensdag 9 mei mochten wij onze nieuwe \"sleurhut\" komen ophalen. Zowel de tussenliggende periode alsmede de aflevering verliep uiterst plezierig.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn Eriba caravan door U verkocht binnen 5 wkn. en stond het geld op mijn rekening. Geweldig!\r\n
  • Reden bezoek Andere reden
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn Eriba caravan door U verkocht binnen 5 wkn. en stond het geld op mijn rekening. Geweldig !!!
  • Reden bezoek Andere reden
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig geholpen door verkoper Richard.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na aflevering bleek dat we lekkage hadden bij de wastafel. Gebeld en de monteur Jeroen van Loon heeft dat netjes opgelost!
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend geholpen met aanschaf nieuwe Dethleffs Nomad en Brand voortent. Klantenborrel met kerst was leuk. Levering voor Pasen was geen probleem; netjes afgeleverd op camping (met een flesje bubbelwijn). Een doos van voortent was stuk, waardoor zakje onderdelen kwijt was geraakt. Er werd zonder problemen een nieuw zakje geleverd. Verder werkte alles in de caravan zoals afgesproken. Niets dan complimenten voor Campolife en haar medewerkers.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag de nieuwe caravan opgehaal. Aardig mensen en vriendelijke ontvangst. De caravan nog aan laten passen en dat was geen probleem. Bij de aflevering kregen we een uitgebreide uitleg over alle apparatuur in de caravan. Nog een leuk cadeau van Arnold (eigenaar). Van de koop tot de aflevering zijn we prima en vriendelijk te woord gestaan. Kortom, ik kom hier graag.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hebben met veel plezier een nieuwe caravan van het merk Fendt besteld. Prima geholpen, veel keus en het personeel is uiterst vriendelijk en vakkundig.\r\nWe waren er rondom de lunchtijd en al met al liepen de gesprekken aardig uit en hebben ter plaatse in de gezellige koffiecorner wat uit de keuken van Campolife kunnen eten.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
4

slechter dan verwacht

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 9
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een nette gebruikte Camper van 2002 gekocht met Bovag garantie in het voorjaar van 2017. Helaas maar gelukkig (Bovag garantie) hadden we op de terug weg pech en moesten afgesleept worden door de ANWB. De Camper aangeboden ter reparatie bij Campolife. Was een ingewikkelde reparatie, zodat uiteindelijk de motor moest worden vervangen. De verkoper zei vooraf alles komt goed. Wij dachten eerst zien en dan geloven. Maar alles is naar wens gerepareerd. Door de compexe reparatie duurde het wel 6 weken. De service had een 10 gekregen wanneer we meer en regelmatig op de hoogte werden gebracht met de voortgang. Hierna hebben we nog een camperreis gemaakt van 3500 km en hadden geen olie verbruik en alles liep perfect. Grote dank aan Campolife
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
5

slechter dan verwacht

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aangezien wij op zoek zijn naar een mooie camper, zijn we terecht gekomen bij Campolife. We hadden interesse voor de Knaus Van TI. Helaas na een uur te hebben rondgelopen geen reactie van medewerkers (als ze er waren). Wat ons ook tegenviel was de staat van de camper. Veel onderdelen waren alles behalve schoon...(kookplaat, bestekbak, kastjes etc). Helaas niet wat we verwachten van een mooie zaak...want dat is het. Zonde van de tijd en de 250 km. \r\n\r\n(Gezien de reactie van Campolife....zal ik het cijfer voor de service veranderen in een 5. Het neemt natuurlijk niet weg dat wij nog steeds niet echt staan te juichen....maar wellicht dat een ander het beter gaat treffen, en daar gaat het om) \r\n
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij kochten bij Campolife een Fendt brillant uit 2013. \r\nWerden er keurig geholpen,en geadviseert.\r\nMen nam alle tijd voor ons,en ook de kleine dingetjes die er aan de caravan mankeerde werden meer dan netjes verholpen.zeker een aanrader!
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Bedrijfsgegevens

Langeweg 1 A

3274 LZ Heinenoord

186604000

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.