Top service en klantvriendelijk

Heel goed geholpen met het zoeken voor een geschikte caravan. Ze denken mee en met advies

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Verkoop camper en caravans

We hebben met een goed gevoel een caravan gekocht bij Campolife. Er is op een fijne manier gecommuniceerd en veel was mogelijk.

Uitstekende service!

Heb een luifel voor camper besteld. Bij afhalen twijfelde men niet en sprongen de heren bij om de luifel te wisselen omdat transport lastig werd. Erg dik verdiende 5 sterren!

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Kampeershop

Goed geholpen.

Meer opties aangeven.

Prettig welkom goede service

Van begin tot eind prima geholpen zowel door de verkoper als de afleveraar ,,bij afleveren goede uitleg gehad geen gehaast en kundig gehandeld we zijn met een goed gevoel vertrokken en zullen zeker terug komen.

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Verkoop camper en caravans

Fijne uitleg en begeleiding.

Duidelijk, behulpzaam en vriendelijk.

Goede uitleg

Voor ons is dit de eerste caravan en hebben een goede uitleg ontvangen

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Verkoop camper en caravans

Uitgebreide uitleg bij aflevering van de caravan. Duidelijk.

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Verkoop camper en caravans

Service en vakkundigheid ten top !

Vanuit het hoge noorden (Assen ) naar Heinenoord om een caravan te kopen. De lange reis zeker waard ! Zeer prettig en vakkundig bijgestaan tijdens het aankoopproces en de afhandeling bij het ophalen van onze aangeschafte caravan. Wij komen hier zeker terug ! Welbedankt Campolife team !

Zeer prettige ervaring met Campolife

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Kampeershop

Fijne ervaring met verkoper Cliff, zeer deskundig en enthousiast. Bij aflevering nieuwe caravan geholpen door Jan, ook zeer deskundig en fijne uitleg. Heel leuke attentie gekregen, zodat we kunnen proosten op onze nieuw caravan

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Verkoop camper en caravans

Goed geholpen en een goede uitleg

Het is prettig zaken doen met deze locatie.

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Verkoop camper en caravans

Uitstekende sfeer bij het inruilen van de caravan, het samenstellen van de nieuwe caravan in oktober 2022 en de overdracht aan ons op 12 mei 2023 van de Knaus sport 460eu De overdracht door een enthousiaste medewerker die zelf ook kampeert

Klantfocus

Onze oriëntatie en zoektocht maar een camper is hier geëindigd. Geholpen door Ted zijn we geslaagd en omze camper gekocht. Vriendelijke uitleg, rustig en in heldere bewoordingen. Ook bij aflevering nogmals alles doorlopen en heeft Ted alle tijd genomen om alles duidelijk te laten zijn. Goede klantfocus. Chapeau!

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Verkoop camper en caravans

Incomplete levering ondanks leveringstijd vooraf.

Voortent niet aanwezig. Tijdens verkoopgesprek duidelijk aangegeven dat er geen druk op de levering van de nieuwe caravan stond als deze maar compleet afgeleverd zou worden. Bij geen garantie op complete levering zou de inruil van de oude caravan plaatsvinden na onze vakantie. Campolife garandeerde complete levering! Mover niet op afgesproken plaats gemonteerd. Bij thuiskomst, na plaatsen van de Benegas 5kg gastank, blijkt de gasslang te kort.

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Verkoop camper en caravans

Super geholpen en meegedacht.

Prima geadviseerd bij de aankoop van onze nieuwe caravan. Vragen die later via mail werden gesteld werden erg snel beantwoord. Altijd keurig te woord gestaan. Aflevering super verlopen.

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Verkoop camper en caravans

Absoluut de beste qua service.

Bij toeval dicht bij huis de camper gevonden die we al een tijdje zochten, uitvoerig bekeken en hadden toch wat vragen, zeer correct en kundig geholpen door Ted, en hem uiteindelijk gekocht. Op korte termijn wilden we op vakantie en Ted regelde meteen dat de Camper nog een beurt kreeg, echt super service vandaar 5 sterren.

Vriendelijk en zeer klantgericht

Zoals gezegd, zeer vriendelijk en klant gericht. Alle tijd voor service en uitleg. Fijne samen werking!

Helemaal top!

Uitstekende service, aanrader voor iedereen!

Vriendelijk en goed geholpen

Vriendelijk en fijn personeel en eigenaar, neemt de tijd en goede uitleg bij aflevering van caravan.

Prettig, vakkundig en betrouwbaar

Onze vorige caravan is altijd in onderhoud geweest bij Campolife, dit tot onze volle tevredenheid. Dus toen we een nieuwe caravan wilden, was Campolife vanzelfsprekend de eerste keus. We werden goed geholpen door Cliff Rikkers bij het uitzoeken van de caravan en voortent. De aflevering een paar maanden later was prettig en vakkundig. Er werd alle tijd voor ons genomen en uiteindelijk gingen we met een goed gevoel èn een nieuwe caravan naar huis.

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Verkoop camper en caravans

Goede uitleg aardige verkoper die alle tijd nam

Na een eerste slechte ervaring is dit door ted bij de aflevering van de nieuwe camper ruim goed gemaakt.

Heel prettig contact

Goede uitleg, tips en hulp bij onze caravan ervaring.

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Verkoop camper en caravans

Campo is bijzonder correct bij aankoop en aflevering

Het hele traject van aankoop tot en met aflevering is op een bijzondere klantvriendelijke wijze verlopen. De mensen in de shop en achter de technische balie delen deze manier van werken. Je voelt je overal welkom en niets is teveel. Een dikke pluim voor iedereen.