Campolife bedankt de klant voor zijn review. Ter aanvulling op de reactie, er heeft inmiddels een positief gesprek plaatsgevonden omdat een aantal aannames een andere oorzaak bleken te hebben. Kern van het verhaal was dat de eigenaar bij het brengen van de caravan diverse verwachtingen had rond de retour datum binnen een week. Deze verwachtingen zijn niet uitgesproken en helaas door de receptie ook niet opgemerkt. Dan ontstaat er een stagnatie in het calculatiesysteem van de verzekering omdat de caravan 42 jaar oud is en het systeem de noodzakelijke codes niet herkend. De schadeafdeling kon daardoor niet eerder het noodzakelijke onderdeel opvragen en het schaderapport opmaken. De wachttijd bij het ophalen werd helaas veroorzaakt omdat er vlak voor half vier een andere klant te vroeg zijn caravan kwam halen en daardoor liep de retour tijd met 15 minuten uit. Al met al een ongelukkige samenloop van omstandigheden.
Campolife bedankt de klant voor zijn review. Een korte reactie willen wij wel geven. Helaas kunnen bepaalde zaken ook na een uitvoerige onderhoudsbeurt defect raken daar heeft de klant dan ook 12 maanden garantie voor om dit op te lossen. Het is dan wel jammer als de klant dan niet langs kan/ wil komen en zelf elders een dure oplossing aan het raam gaat regelen. Dit terwijl Campolife direct aangeboden had om e.e.a. volledig op te willen lossen en zelfs al een commercieel voorstel voor het raam had geboden. Hoewel wij de teleurstelling van de klant begrijpen heeft naar onze mening de ervaring met het plaatsen van een verkeerd raam door een lokale reparateur, die de klant zelf de opdracht heeft verstrekt, de klant ertoe bewogen een emotionele beslissing te nemen om de caravan direct in te ruilen bij weer een ander bedrijf. In deze zaken heeft Campolife geen enkele invloed of keuze gehad om dit te voorkomen.
Campolife bedankt de klant voor haar review. Ter aanvulling op de reactie is het zo dat inderdaad bij goedkopere oude campers de procentuele marge veel lijkt en deze bij jongere en duurdere campers aanmerkelijk lager ligt. We werken met een vaste fee en bij goedkope oudere campers lijkt dit procentueel veel. Echter zijn vaak de kosten ook aanmerkelijk hoger om deze groep campers klaar te maken voor aflevering en daarbij vaak veel meer in de garantie terugkomen. Overigens is de genoemde marge een bruto marge want daar gaat in de onderhandeling de korting en de vaste kosten en niet te vergeten de BTW van 21% nog vanaf. Overigens vinden wij evt. kosten van € 1.000,- te billijken gezien de camper bij ons tijdens de verkoop al die maanden, verzekerd, gestald en voorzien van schoonmaakbeurt en advertenties in de showroom staat. We hebben de kampeerauto van de klant aangenomen en bekeken in de werkplaats waarna de klant de camper toch niet in de verkoop wilde zetten bij ons. We meenden voor de opstart kosten en aanname € 100,- te mogen rekenen maar daar dacht de klant anders over. We hebben dit geld inmiddels teruggestort. We wensen de klant uiteraard veel succes met de verkoop van zijn camper.
Originele beoordeling
Uiteraard danken we de klant voor deze beoordeling alhoewel dit in dit geval niet de juiste weergave over het hele bedrijf stelt. Met deze reactie zijn we gelukkig in staat om met de klant in contact te komen en dat is inmiddels ook al gedaan voordat de publicatie van deze beoordeling online kwam. Publicatie staat voor 23 juli en voor deze datum is er al een afspraak met de klant gemaakt om de bevindingen te bespreken en daar waar nodig op te lossen. De afspraak met de klant staat al gepland en zal na de vakantie met de camper plaatsvinden. Jammer dat de beoordeling al geplaatst is terwijl wij nog in gesprek met de klant moeten gaan. Campolife pakt dit op en zal de uitdaging aangaan om van een klagende klant weer een ambassadeur te maken. We zien uit naar een goed gesprek en wensen de klant een fijne camper vakantie.
Originele beoordeling
Uiteraard danken we de klant voor deze beoordeling alhoewel dit in dit geval niet de juiste weergave over het hele bedrijf stelt. Met deze reactie zijn we gelukkig in staat om met de klant in contact te komen en dat is inmiddels ook al gedaan voordat de publicatie van deze beoordeling online kwam. Publicatie staat voor 23 juli en voor deze datum is er al een afspraak met de klant gemaakt om de bevindingen te bespreken en daar waar nodig op te lossen. De afspraak met de klant staat al gepland en zal na de vakantie met de camper plaatsvinden. Jammer dat de beoordeling al geplaatst is terwijl wij nog in gesprek met de klant moeten gaan. Campolife pakt dit op en zal de uitdaging aangaan om van een klagende klant weer een ambassadeur te maken. We zien uit naar een goed gesprek en wensen de klant een fijne camper vakantie.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd