Caravan later geleverd

Wat was de teleurstelling groot toen we onze in oktober nieuw bestelde Fendt Saphir niet meer voor de meivakantie en zelfs niet voor de zomervakantie geleverd kregen. We voelde ons door een matige communicatie niet netjes behandeld. Na een een goed gesprek met directie, is Campo met een zeer nette oplossing gekomen. We zijn op pad geweest met een door hun beschikbare jonge caravan (knaus 460 sport uit 2017) en we hebben afgesproken de opnaamstelling uit te stellen tot volgend jaar. Hierdoor geen kosten aan stalling en verzekering. We hebben een super vakantie gehad van drie weken Dordogne en zien enorm uit naar volgend jaar. Dank team Campo voor de geboden service!

Prima service!

Fijne kampeerwinkel/caravandealer. Goed advies en goede service. Zowel in de showroom als in de kampeershop/werkplaats Prima assortiment.

Geweldige service

Wij hebben 5 jaar geleden een caravan gekocht en nu 5 jaar later na geweldig ervan genieten te hebben werd het tijd voor een andere en hebben we weer een geweldig mooie caravan gekocht hier. De ontvangst en de vriendelijkheid waarop je ontvangen en behandeld word heeft de doorslag gegeven!

Top zaak

Zeer klantvriendelijk personeel. Heel behulpzaam. Nette prijzen. En een goede werkplaats. Ik kom hier graag en vaak want ze hebben een groot assortiment l.

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Kampeershop

Super geholpen. Kopen van een caravan is bij Ted van der Velden is een feestje.

Kopen is een feestje.

Geweldige service!

Bij aflevering werden wij keurig geholpen door Jan. Hij heeft alles tot in de kleinste details uitgelegd hoe de caravan werkt zodat wij met een fijn gevoel op vakantie kunnen!

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Werkplaats / technische dienst

geweldige service en persoonlijke aandacht

Op onze eerste vakantiedag weigerde de mover dienst. Gelukkig konden we langs komen; motoren stonden vast. Manager Gerard Berkhof vond het onverantwoord om ons zo naar Italië te laten gaan. Caravan op de brug en de complete mover gedemonteerd, zodat wij toch diezelfde dag nog op vakantie konden. Geweldig ! Ondertussen werden wij goed verzorgd, stoeltje in de schaduw en zelfs een ijsje. De mover zou worden opgestuurd naar de fabriek. Na onze vakantie caravan gebracht en na 2 dagen weer opgehaald mét mover, die onder garantie was gerepareerd. Onze complimenten voor het werkplaatsteam en de uitstekende service.

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Werkplaats / technische dienst

Prima service bij de werkplaats

Bij schade aan onze caravan worden wij altijd naar alle tevredenheid geholpen.

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Werkplaats / technische dienst

Complimenten zeker voor de medewerkers van de werkplaats

In de 1e week van juni 2022 zou onze nieuwe Knaus caravan bij Campolife binnen komen en 30 juni aan ons worden afgeleverd. Echter kwam de productie in Duitsland in de vertraging en werd onze caravan uiteindelijk 20 juli aan ons afgeleverd. Duidelijk geval van overmacht. Op vrijdag 15 juli kwam de caravan aan bij Campolife en direct op maandag is men in de werkplaats begonnen. Standaard afleveringswerkzaamheden, monteren Omnistor, monteren mover, monteren fietsendrager en plaatsen extra stopcontacten. Woensdag 20 juli 2022 om 12.00 uur konden wij onze nieuwe aanwinst in ontvangst nemen. Er is in een zeer korte tijd enorm veel werk verzet in de werkplaats waarbij het op dinsdag ook nog eens 38 graden was. Medewerkers van de werkplaats, de mensen functionerend op de achtergrond, willen wij hierbij onze complimenten overbrengen. Dan jullie wel.

Zeer goede service

We hebben een Dethleffs caravan gekocht. Hij was er op het afgesproken tijdstip. Alles werd goed uitgelegd. Er zijn ook duidelijke instructie filmpjes. Na een paar keer kamperen moest recept gesteld worden. Dat is keurig opgelost.

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Verkoop camper en caravans

Handig dichtbij onze camping in Zeeland

Vanwege de warmte hadden we snel een airco nodig voor de caravan. Vanaf de camping in Zeeland is Campolife niet zo heel ver dus daar heengereden. Prima geholpen in hun kampeerwinkel met een goede oplossing, een mobiele airco in het raam.

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Kampeershop

Prachitge winkel, ruim assortiment en heel vriendelijk en behulpzaam personeel

Campolife is een prachtige winkel met een mooi en ruim assortiment. Ik ben heel goed en vlot geholpen door deskundige mensen. Zeker een aanrader!

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Informatie en verhuur

Zeer slecht en ongeïnteresseerd bedrijf

Dakairco in onze z.g.a.n. camper laten monteren. Dit is echt op een schandalige manier gedaan. Overal vingers, vuil en dikke niet gladgestreken kit randen op het dak. Na 4 weken was er tijd voor herstel. Nu wel netjes gekit maar allemaal krassen door de lak heen. Chef schades staat er bij en kijkt ernaar. Boeit ze niks. Ze hebben niet door dat een camper veel geld kost. Bedenk je goed voordat je met deze partij in zee gaat. Ze denken het goed te maken met een paar kado bonnen maar daar kom ik niet voor. Ons dak is beschadigd daar zijn ze het mee eens maar daar hebben ze geen oplossing voor. Onvoorstelbaar slecht!!!

Hartelijk dank voor uw reactie en dat u daar de tijd voor heeft genomen. Uiteraard hadden we liever een ander cijfer gezien en doet u met deze beoordeling de andere afdelingen zoals de kampeershop en de camper en caravanafdeling te kort. U heeft terecht kritiek op de uitgevoerde werkzaamheden welke beter hadden gemoeten. Inmiddels is daar excuus voor aangeboden maar niet alleen dat, er is ook aangeboden om het volledig te herstellen en de kleine krasjes, welke ontstaan zijn door de oude kitresten te verwijderen, bij een professioneel bedrijf te laten spuiten. Helaas wenste u dit niet te laten uitvoeren via ons. Daarop is er zelfs aangeboden om u zelf een bedrijf te laten uitzoeken en de offerte op te sturen aan ons maar ook daar is niet op gereageerd. Het spijt ons dat het werk niet conform onze richtlijnen en maatstaven is uitgevoerd en hoop dat u alsnog gebruik maakt van onze klantgerichte oplossing. Waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt en niets menselijks is ons vreemd maar we willen leren van onze fouten en in uw geval tot herstel overgaan. Vr gr Campolife

Zeer goede ervaring!

Een mooie occasion caravan, via de mooie site van Campolife, gevonden en gekocht. De contacten, met Clif Rikkers, waren erg prettig! De aflevering was ook zeer goed verricht! Nog nooit zo meegemaakt. Een bedrijf om aan te bevelen!

Uitstekend en deskundig geholpen.

Na terugkomst van een lange vakantie werd bij onze caravan helaas een lastig vochtprobleem geconstateerd. Bij Campolife een second opinion gevraagd. We werden gastvrij ontvangen en er werd uitgebreid de tijd genomen. De situatie werd daardoor voor ons overzichtelijker. We kregen op ons verzoek een prima voorstel voor de aanschaf van een nieuwe caravan. Uiteindelijk hebben wij besloten de beslissing over de aanschaf van een nieuwe caravan nog even uit te stellen. Campolife kunnen we zeker aanbevelen!

Geen terugkoppeling

Ik /wij hebben nu voor de 2e maal een mailtje gestuurd bestemd voor de werkplaats die niet aankomt of niet wordt door gestuurd en een antwoord blijft uit ! kwalijke zaak . De keuze van aanbeveling ( verplicht ) had ik geen goede keuze in kunnen maken . Kan alleen een Ja of Nee !! Mijn aanbeveling keuze tot op heden is nee.

Waardeloos nieuwe Fendt oplevering met problemen

Nieuwe Fendt Opal 515sg met extra airco, Alco mover enz. gekocht bij Campo, toch 35 000 euro gekost. Dachten een fijne vakantie investering te doen voor ons pensioen. Maar wat een bak ellende en na 2 jaar nog niet opgelost. Alleen maar problemen gehad, om een paar te noemen: Airco werkte niet. Slot voordeur blokkeerde en waren buitengesloten; mover slipt door en laat ons staan. Meerdere keren terug gegaan, toch veel kosten benzine en gesleep. Mooie beloften, maar de gratis onderhoudsbeurt werd niet geleverd, alleen vochtmeting. Bij nw slot voordeur werd de deur beschadigd. Wij moesten zelf 2x terug naar Alco fabrikant in NwVennep. Reactie Campo over mover: niet hun probleem. Maar nieuw geleverd door Campo valt toch onder garantie??? Dit is slechts een deel van de ellende. Verkopen kunnen we niet en op vakantie zonder mover???

Top geregeld

Vandaag is ons nieuwe matras voor de camper gekomen, die wij bij Campo hebben besteld. Mooi op tijd en past exact. Super bedankt wij kunnen weer heerlijk slapen.

Vriendelijk en hulpvaardig personeel

Vandaag onze caravan hier verkocht en een nieuwe gekocht. Uitstekend geholpen en er werd alle tijd voor ons genomen. Onder het genot van een bak koffie is de koop gesloten, en we gaan zeer tevreden weer huiswaarts.

Campolife is een super servicegericht bedrijf

Geachte mevrouw of mijnheer, Ik heb onze caravan voor een vochtmeting gebracht en er moesten nog 2 kleine dingetjes onder garantie gedaan worden. Gisteren werd ik gebeld door een monteur en hij vertelde dat er onder de caravan schade was, waarschijnlijk ben ik over iets heen gereden wat ik niet in de gaten heb gehad. Ondanks dat jullie het erg druk hebben, is dit allemaal netjes gemaakt. Hiervoor wil ik graag de complimenten aan jullie overbrengen, echt TOP dat jullie dit gelijk inorde hebben gemaakt zodat wij met een gerust hart op vakantie kunnen. Met vriendelijke groet, F.Brouwenstijn Uit Rozenburg

caravan met sluiting leveren en niet de bestelde voortent leveren

Een tweedehands caravan gekocht met service onderhoud en bovag garantie. Alles zou top afgeleverd worden. Communicatie op mail heel snel. Nieuwe voortent besteld. Zou feb 2022 binnen zijn. Caravan afgeleverd en dan pas horen dat de voortent met slaapcabine en luifel ruim 2100 euro niet geleverd is en nog zeker tot Juni zou duren. Wel betaald dus. Gelukkig via tentenbouwer de luifel gratis maar moet nog terug gestort worden door campo. De caravan laten trekken 140km verder op en daar op de aansluiting aansluiten en sluiting hebben. De medewerkers van de camping konden er niet achter komen. Of de koelkast maakt sluiting of de boiler( Ja dat is zo handig dat ie er in zit volgens verkoper) Hier op al drie maal een mail gestuurd om dit te laten oplossen. Maar krijg nu geen eens antwoord. Iets wat zeer aso is. Als men geld kan verdienen zitten ze voor aan en voor klachten kunnen hun klanten blijkbaar de hik krijgen. Dus wil je het gevoel opgelicht te worden. Slechte service en ondeugelijke garantie dan moet je kiezen voor campo en ander raar ik je aan naar een ander bedrijf te gaan.

Geweldige service, deskundig personeel

In oktober onze mooie caravan gekocht. Marcel Beers heeft ons goed voorgelicht over de caravan. Wat ook fijn was dat hij kon blijven staan bij Campo tot eind maart. De caravan is netjes naar zijn plaats gebracht door campolife omdat hij te zwaar voor onze auto was. De medewerker was zeer behulpzaam bij het op zijn plaats zetten. Wij kijken uit naar 6 maanden kamperen!

Een geweldig bedrijf met het hart op de "goede kampeerplek"!!!

Onze ervaring ivm de aankoop van onze 1e caravan bij/via Campolife is zeer goed verlopen. Het personeel staat open voor vragen, maar vooral ook technische vragen, geven goed advies. Al de vragen die voor ons nieuw zijn/waren, worden keurig en rustig doorgesproken tot, wij als klant, het begrepen, is onze ervaring. Het personeel is klantvriendelijk en in de kampeerwinkel zeer behulpzaam, ze denken mee met de klant. Bij de overdracht van onze caravan had Richard (onze verkoper) voldoende tijd/aandacht voor ons, ondanks de giga drukte die dag. Tot slot kregen we nog een mooie attentie mee, dankjewel. Proost vast!! Onze ervaring en tevredenheid met Campolife zeggen ze zeker voort...... !! "Campolife", blijf zo doorgaan met uw mooie bedrijf!

Wat een goede service en behandeling

Wij hebben in september bij Campolife en in het bijzonder bij Cliff Rikkers een nieuwe Knaus caravan gekocht. Wat een leuke en terzake kundige man is dat. Betrokken leuk in de omgang en ook nog eens enorm vriendelijk. Wij zijn uiterst tevreden met de aankoop en zijn enorm blij met jullie medewerking.

Goede service, altijd een goed ontvangst!

Onze vorige caravan ingeruild, deze in Oktober 2021 al ingekocht door campolife, geld direct netjes op onze rekening gestort, onze nieuwe caravan maart 2022 opgehaald naar alle tevredenheid. Goede uitleg door Cliff en Arnold. Kortom keurige service!