zeer tevreden over bemiddeling caravan bij verkoop

Onze jonge, bij Campolife gekochte caravan, hebben wij om persoonlijke redenen bij Campolife ter verkoop aangeboden via bemiddeling. Via zichtdagen binnen bij Campolife werd de caravan ten toon gesteld en kon de caravan door eventuele toekomstige eigenaren bezichtigd worden, met als resultaat dat de caravan kortstondig binnen het beheer van Campolife is gebleven en naar onze volle tevredenheid, via de bemiddeling van en door Campolife, verkocht werd.

Zeer aangenaam verrast

Bijna afgehaakt in het zoeken naar een geschikte 2e hands camper troffen we een potentieel exemplaar aan op de website van Campolife. In 1e instantie waren we - na het maken van een afpraak voor een proefrit - verbaasd, dat de camper nog in de showroom boven stond en er eerst onderhandeld moest worden over een prijsafspraak, alvorens er proefgereden kon worden. De week ervoor had ik nl. eenzelfde type camper elders direct meegekregen om te uit te proberen. We kwamen echter tot overeenstemming en na de proefrit liet ik de camper eerst onafhankelijk keuren. Tussentijds wist een verkoopmedewerker mijn telefonisch gestelde vraag, hoeveel eigenaren de camper had gehad, te beantwoorden met: '1 eigenaar'. Niet slim, want via www.autoverleden.nl kwam ik er snel achter dat dat er 3 geweest waren. Maar na de keuring zijn we tot een prima overeenkomst gekomen: Campolife heeft alles in orde gemaakt wat uit de keuring kwam, incl. een bijzondere aanpassing in het slaapgedeelte, perfect door de eigen werkplaats uitgevoerd. Ook het ophalen verliep heel prettig: Campolife had op mijn verzoek al het water uit de camper laten lopen, zodat ik de 1e nacht thuis geen risico op vorstschade zou hebben. Daarnaast kregen we uitgebreide en nuttige uitleg van een ervaren camperaar, die de tijd voor ons nam een veel extra tips gaf. Ook de overige communicatie per email en de vele instructiefilmpjes - soms wat verouderd of afwijkend, maar toch inzichtelijk - gaven ons een goed gevoel. Het laatste voordeel is de inpandige winkel (incl. webshop) met een fikse voorraad accessoires en hulpmiddelen. Al met al: een groots bedrijf in een klein dorpje, dat echt gedragen wordt door de mensen, met hart voor zowel de zaak als hun klanten (niet eerder zo gezien tijdens onze zoektocht van ruim 1 jaar)! Onze hulde en nogmaals dank, het waren de lange ritten meer dan waard!

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Verkoop camper en caravans

Beste Fam. Hopman, Fijn deze waardering te lezen dat doet ons team goed zulke waarderingen. Ik wil alleen even een aanvulling geven omtrent de aantal eigenaren. De historie is dat deze camper door ons in bemiddeling is verkocht aan u. De opdrachtgever was de erfgename van de overleden eigenaar welke eerste eigenaar was. De camper is op naam van de broer gezet om de verkoop te kunnen behartigen. Daarna is de camper op onze naam gekomen als bemiddelaar. Het blijven dan inderdaad 3 eigenaren maar dit is goed verklaarbaar zonder dat deze vaak verkocht is geweest maar dus ter voorbereiding voor verkoop is worden overgeschreven. Dit zet het allemaal in een iets ander perspectief maar dat had u nooit kunnen weten. We wensen u veel plezier van uw prachtige camper.

Verkoop is top maar reparatie dramatisch

Campolife is heel goed in het verkopen van zoveel mogelijk campers en caravans. Echter als er een technisch mankement is, dan beginnen de problemen en het getouwtrek over garantie. Maandenlang heeft het geduurd totdat eindelijk alles was opgelost. Veel beloven, niet communiceren en je camper of caravan staat in weer en wind buiten. Je krijgt hem vuil en onder de groene aanslag terug. Wij gaan in het vervolg naar een andere dealer.

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Werkplaats / technische dienst

Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback wat ons scherp moet houden. Ik heb ook even navraag gedaan over de situatie omtrent uw dossier en wil daar even het volgende over kwijt. Helaas is het zeker zo geweest dat door de enorme toename van kampeerders met caravan of camper en het enorme aanbod schadewerk wij met langere lever- en doorlooptijden te maken hebben dan normaal. Waarvoor excuses! Echter is de garantie kwestie een discutabele en eigenlijk helemaal geen garantie. Ondanks dat zijn we zéér coulant geweest in de oplossing. U heeft namelijk kosteloos een PVC reparatie van uw caravanvloer verkregen en daarbovenop ook nog eens een gratis montage van een elektrische Ultra-Heat verwarming. Dat de caravan niet gewassen was had alles te maken met het feit dat het vroor en bij wassen alles ( zoals ramen, luiken, deuren. dakluiken en sloten bevriezen ) zou vastvriezen. Er is u zelfs aangeboden om de caravan in het voorjaar voor een wasbeurt aan te leveren bij ons. En uiteraard staat uw caravan bij ons buiten maar dat geldt voor elke caravan die gebracht wordt voor werkzaamheden. Ik denk dat het toch even goed is dit allemaal te melden waardoor deze beoordeling toch in de juiste context komt te staan. En ja het heeft te lang geduurd en daar dus bij deze nogmaals onze excuses. Maar het is jammer wanneer wij zo coulant omgaan met deze kwestie deze beoordeling te mogen ontvangen.

na onduidelijkheid, goed opgelost

De door ons gekochte caravan had wat kleine mankementen, zoals een doorhangende hor van het dakluik en nog andere kleine zaken. Ook bleek dat één kant van de mover niet meer goed werkte. Nadat men eerst aan de telefoon vertelde dat men niets aan het dakluik ging doen omdat dit buiten de garantie zou vallen (wat niet klopte omdat het binnen de termijn al was doorgegeven maar dat ze het zelf in eerste instantie alleen maar hadden 'opgedraaid") hebben ze het toch vernieuwd en daarbij de arbeidskosten buiten beschouwing gelaten. De mover moest worden vervangen. Dat zou een behoorlijk bedrag zijn. We vonden dit een jaar na aankoop niet bepaald leuk. Uiteindelijk heeft men er bij de werkplaats ook hier weer voor gekozen om alsnog de arbeidskosten niet te tellen. Aangezien we bij elkaar een flink bedrag aan onvoorziene kosten hadden, wordt dit gebaar als heel netjes gezien. Daarom willen we vooral de mensen van de werkplaats bedanken. Men deed zijn uiterste best om de schade voor ons zoveel mogelijk te beperken.

Op maat advies gekregen.

Doordat er vele soorten en maten campers in de showroom staan is alles goed te vergelijken. Daarbij een zeer goed en professioneel advies zodat we een goede keuze hebben kunnen maken. We hebben een prachtige buscamper gekocht en zijn daar enorm blij mee. Aflevering door Ted was ook goed en leuk.

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Verkoop camper en caravans

Uitstekende service, betrokken en enthousiast

Prima geholpen bij de aanschaf van onze nieuwe caravan met alle begrip voor de schade afhandeling van de oude caravan. Aflevering was perfect!

In één zin geweldig.

Wij zijn zeer goed en vriendelijk geholpen door Clif. Hij was zeer duidelijk en helder bij de aankoop en onderhandeling. Gaf een zeer goede uitleg en demonstratie van onze Hymer Van. Wij hadden een afleveringsdatum afgesproken maar door een klein ongelukje van mijn vrouw kon deze niet doorgaan. Het verplaatsen van de afspraak was geen enkel probleem (chapeau). Op de afleverdatum werden wij door Ted heel goed voorgelicht, je kon merken dat hij veel (camper) ervaring heeft. Kortom wij kunnen Campolife van harte aanbevelen. Groetjes, Jolanda & Jaap

Perfect geholpen

Fantastisch geholpen met de reparatie van mijn caravan .Niet alleen de reparatie maar ook het meedenken voor en tijdens de reparatie.

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Werkplaats / technische dienst

Een fijne en betrouwbare winkel die tijd vrij maakt voor zijn klanten

Onlangs hebben wij onze eerste caravan (occasion) gekocht bij Campolife. Na een afspraak te hebben gemaakt (rijklaarmaken) kregen we van a-z uitleg over de caravan voordat we hem meekregen. Deze uitleg nam 1,5-2u in beslag en werd duidelijk en correct verteld. Deze medewerker, gepensioneerd, had een fijne manier van communiceren. Dit gaf ons veel vertrouwen in de caravan en het gebruik ervan en zijn we met een veilig gevoel (met de caravan) vertrokken.

Uiterst secuur en grondig

We hebben veel vertrouwen in de deskundigheid waarop de controles en Services-beurten worden uitgevoerd. Wordt ook steeds meegedacht om het goed, maar ook niet onbelangrijk betaalbaar reparaties worden uitgevoerd. Bijv ons deur-slot was kapot. Met onderdelen vervangen uit een ander “oud” slot konden we toch de bestaande sleutel blijven gebruiken. Zijn er dan ook min-punten? Ja, het is altijd druk en kunnen maar moeilijk een toezegging doen wanneer de caravan weer klaar is. Dit hebben we zelf opgelost, door nu de beurten aan het einde van het seizoen uit te laten voeren, zodat we geen tijdsdruk meer hebben wanneer de caravan uiterlijk klaar zou moeten zijn.

Voortreffelijk service, hoge kwaliteit

Bij het bezichtigen van onze caravan Fendt saphir 470, zijn wij echt heel goed geholpen, service, klantvriendelijkheid , duidelijkheid. Kan iedereen aanraden om bij Campolife eens te gaan kijken. Voortreffelijke rondleiding gekregen bij het ophalen van onze caravan,en uitleg kan niet beter

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Verkoop camper en caravans

Onze caravan oplevering was weer een feestje

Goede begeleiding bij oplevering van nieuwe caravan.

Uitstekend!

Geweldig geholpen door verkoper Marcel bij aankoop van onze nieuwe caravan. Top uitleg door Jan bij aflevering van de caravan. Mensen nemen de tijd voor je, luisteren naar je wensen en denken met je mee. Geweldig!

Geweldig geholpen

We hebben onze eerste caravan gekocht en uitstekend geholpen niet was teveel

Matig tot slecht.

Op 21-8-2023 contact opgenomen I.v.m schade achterlicht unit fendt Opal. Mail ontvangen van E v d Reyden op 29-8-2023 dat reparatie kan plaats vinden op 20 september om 10.15 en wij kunnen er op wachten. Daar aangekomen wachten wij op het maken van het achter unit omstreeks 11.00 staat de caravan op de parkeerplaats zonder dat het gemaakt was. onderdeel was niet aanwezig moesten nieuwe afspraak maken . Dit heeft ons veel tijd en ergernis gekost.Wij hebben besloten om het bij een ander te laten repareren. Dit is niet klant vriendelijk.

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Werkplaats / technische dienst

Beste Robert, Bedankt voor uw review al is deze niet wat we wensen. Er is sprake van miscommunicatie tussen het brengen voor reparatie of brengen voor de intake van een reparatie aan de schade van uw caravan. Kennelijk is dit verkeerd duidelijk gemaakt en heeft u de verwachting gehad dat uw caravan meteen gemaakt ging worden. Jammer dat dit zo heeft gelopen en dat we het onderdeel niet op voorraad hadden want dan hadden we ook zeker uiteraard even de moeite genomen voor zover mogelijk de schade te herstellen. Er is door onze werkplaatsmanager contact met u opgenomen na deze review maar helaas konden we niets meer voor u betekenen omdat u al elders de opdracht heeft onder gebracht. Excuus voor het misverstand en we zien u uiteraard graag terug bij Campolife.

Ruim een jaar geleden schreef ik onderstaande review: Uitstekend en deskundig geholpen. Na terugkomst van een lange vakantie werd bij onze caravan helaas een lastig vochtprobleem geconstateerd. Bij Campolife een second opinion gevraagd. We werden gastvrij ontvangen en er werd uitgebreid de tijd genomen. De situatie werd daardoor voor ons overzichtelijker. We kregen op ons verzoek een prima voorstel voor de aanschaf van een nieuwe caravan. Uiteindelijk hebben wij besloten de beslissing over de aanschaf van een nieuwe caravan nog even uit te stellen. Campolife kunnen we zeker aanbevelen! • Aanbevelen?Ja 1-5-2022 Peter , Dordrecht Een paar weken later kwamen we bij Campolife een zeer complete occasion tegen, die helemaal paste bij onze wensen en plannen. We kregen een reëel voorstel voor de inruil van onze oude caravan met vochtprobleem, en met veel plezier gingen we op reis door Europa. Echter, na de winter bleek ook onze nieuwe caravan helaas een beginnend vochtprobleem te hebben. Na een eerste reparatie was het probleem helaas nog niet volledig verholpen. Voor Campolife was dit reden om zonder morren de zaak zeer grondig aan te pakken. Het volledige dak van de caravan werd gelicht, en de kit vervangen. Eén dakraam werd vervangen en er werd zelfs een nieuwe accu geplaatst. En alles onder garantie! Inmiddels zijn we een paar maanden verder en is er behoorlijk wat regen over onze caravan heen gegaan. Maar de vochtmeter slaat niet meer uit! Alle lof voor Campolife! Alle beloften over service en garantie werden op een prettige manier meer dan waargemaakt. De 5 sterren zijn meer dan verdiend!!!

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Werkplaats / technische dienst

Vriendelijke en goede uitleg bij oplevering caravan

Bij levering van de caravan prettig ontvangen. De toelichting op gebruik was duidelijk en volledig. Ik ben zeer tevreden over de staat, waarin mijn gebruikte caravan is opgeleverd.

Leuke en enthousiast verkoper

Bij de aflevering werd alles goed uitgelegd door Jan. Lekker relaxt alsof de vakantie al begonnen was.

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Verkoop camper en caravans

Een caravan kopen bij Campolife is een feestje

Verkoop: eerlijke informatie , geen opdringerige verkoop praatjes, vriendelijk, kennis van zaken. Aflevering: alle tijd voor je, meedenken en kennis van zaken, vriendelijk.

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Verkoop camper en caravans

Goed geholpen en prima uitleg

Behulpzaam niet opdringerig een fijn verkoop gesprek. Aflevering was goed al duurde het een half uur voor de sleutels gevonden waren. Toch alle tijd gekregen voor de volledige uitleg.

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Verkoop camper en caravans

Mooi caravan zaak met mooi aanbod en prima personeel

Caravan gekocht en ingeruild. Prima geholpen en sommigen doen net iets meer. Dat is mooi. Aflevering had iets beter afgestemd kunnen zijn op onze ervaring als caravan kampeerders en het speciale karakter van een volledige electrische caravan.

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Verkoop camper en caravans

Een voorbeeld hoe het hoort.

Een caravan gekocht, alle benodigde informatie wordt rustig en duidelijk met verhaal overhandigd. Caravan ophalen een persoon die afleveren doet is erg netjes concreet ronduit duidelijk en legt alles goed uit. Heeft oog voor de klant en vragen worden uitvoerig beantwoord. De man had de tijd voor je en komt de klant ten goede. Goedgedaan Hans.

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Verkoop camper en caravans

Uitstekende begeleiding zowel bij de verkoop als bij de aflevering.

Zie boven

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Verkoop camper en caravans

Een prettige winkel, mooie producten, ruime keuze en behulpzaam personeel

We zijn goed geholpen bij de aanschaf van onze eerste caravan. Alles verloopt vlot en correct. Aflevering was goed georganiseerd. Omdat we veel vragen hadden als beginnende caravanners, liep het rondje met uitleg over de caravan behoorlijk uit. Toch bleef Jan geduldig.

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Verkoop camper en caravans

Aardige mensen die nog ouderwets de tijd voor je nemen

Van verkoop t/m de aflevering geholpen door zeer vriendelijke mensen, die ook nog verstand van zaken hebben en meedenken met de klant.