Beste heer Blaak, Bedankt voor de review al hadden we liever een ander cijfer gezien uiteraard. Bij navraag intern is er inderdaad te laat gereageerd. Dit is een samenloop van omstandigheden geweest van een te krappe bezetting i.c.m. drukte bij de start van het seizoen. Het zijn slechte excuses en u heeft dus volkomen gelijk. Jammer dat we niet in de gelegenheid zijn gebracht voor de herkansing want dat hadden we uiteraard graag voor u gedaan. We hopen dat nu het defect aan uw audio is opgelost en wensen u veel plezier met uw camper.
Beste Fam. Hopman, Fijn deze waardering te lezen dat doet ons team goed zulke waarderingen. Ik wil alleen even een aanvulling geven omtrent de aantal eigenaren. De historie is dat deze camper door ons in bemiddeling is verkocht aan u. De opdrachtgever was de erfgename van de overleden eigenaar welke eerste eigenaar was. De camper is op naam van de broer gezet om de verkoop te kunnen behartigen. Daarna is de camper op onze naam gekomen als bemiddelaar. Het blijven dan inderdaad 3 eigenaren maar dit is goed verklaarbaar zonder dat deze vaak verkocht is geweest maar dus ter voorbereiding voor verkoop is worden overgeschreven. Dit zet het allemaal in een iets ander perspectief maar dat had u nooit kunnen weten. We wensen u veel plezier van uw prachtige camper.
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback wat ons scherp moet houden. Ik heb ook even navraag gedaan over de situatie omtrent uw dossier en wil daar even het volgende over kwijt. Helaas is het zeker zo geweest dat door de enorme toename van kampeerders met caravan of camper en het enorme aanbod schadewerk wij met langere lever- en doorlooptijden te maken hebben dan normaal. Waarvoor excuses! Echter is de garantie kwestie een discutabele en eigenlijk helemaal geen garantie. Ondanks dat zijn we zéér coulant geweest in de oplossing. U heeft namelijk kosteloos een PVC reparatie van uw caravanvloer verkregen en daarbovenop ook nog eens een gratis montage van een elektrische Ultra-Heat verwarming. Dat de caravan niet gewassen was had alles te maken met het feit dat het vroor en bij wassen alles ( zoals ramen, luiken, deuren. dakluiken en sloten bevriezen ) zou vastvriezen. Er is u zelfs aangeboden om de caravan in het voorjaar voor een wasbeurt aan te leveren bij ons. En uiteraard staat uw caravan bij ons buiten maar dat geldt voor elke caravan die gebracht wordt voor werkzaamheden. Ik denk dat het toch even goed is dit allemaal te melden waardoor deze beoordeling toch in de juiste context komt te staan. En ja het heeft te lang geduurd en daar dus bij deze nogmaals onze excuses. Maar het is jammer wanneer wij zo coulant omgaan met deze kwestie deze beoordeling te mogen ontvangen.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.