Prima afhandeling

Schade aan onze caravan. Na onze afspraak met Campolife is alles perfect afgehandeld. Vriendelijke service, schade prima hersteld. Kortom, ik ben zeer tevreden.

Prima winkel

Nieuwe caravan aangeschaft bij campolife. Vriendelijk en netjes geholpen.

Tevreden

9april een camper gekocht wij zijn heel tevreden en zijn geholpen door Ted Fan Schuurman

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Verkoop camper en caravans

Verkoop is prima, aflevering ook.

Bij de verkoop werd ons verteld dat het bedrag van 595,00 euro voor aflevering was voor garantie en de schoonmaak van de caravan van binnen en van buiten. Van buiten is hij keurig schoon, van binnen is er niets aan gedaan. Caravan lag vol met hondenharen en in de keukenkastjes lagen zelfs nog hondenbrokken. Ook de kussens en gordijnen zaten vol met hondenharen. Erg jammer dit!

Geweldig goed geholpen

We hebben Campolife als goed ervaren en zijn er zeer gastvrij ontvangen door de gemoedelijke medewerkers

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Verkoop camper en caravans

Campo weet niet wat “after sales” betekend

Na aankoop van kampeerauto een defect gemeld aan de audio/media apparatuur. Na ruim 3 weken pas beantwoord, met een flut commentaar, personeel tekort e.d. Werd MIJ!! gevraagd om een afspraak te plannen. Na ruim 2 weken zonder reactie, heb ik gemeld dat ik zelf wel een nieuw apparaat zou kopen. Daarna werd er ineens wel gereageerd. Maar dan is het te laat Campo. ZEER teleurgesteld in Campo, en dus NOOIT meer. Verkopen kan iedereen, maar daarna komt een GOED bedrijf boven drijven.

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Verkoop camper en caravans

Beste heer Blaak, Bedankt voor de review al hadden we liever een ander cijfer gezien uiteraard. Bij navraag intern is er inderdaad te laat gereageerd. Dit is een samenloop van omstandigheden geweest van een te krappe bezetting i.c.m. drukte bij de start van het seizoen. Het zijn slechte excuses en u heeft dus volkomen gelijk. Jammer dat we niet in de gelegenheid zijn gebracht voor de herkansing want dat hadden we uiteraard graag voor u gedaan. We hopen dat nu het defect aan uw audio is opgelost en wensen u veel plezier met uw camper.

Supervriendelijk geholpen

Montage van de Thule fietsendrager op onze Fendt weer helemaal prima. Vriendelijk geholpen bij de keuze van de drager met goed advies waarom te gaan voor deze Thule. Werkplaats zette de drager er netjes op. Uitleg over gebruik gehad. Weer een top ervaring bij Campolife.

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Werkplaats / technische dienst

Prima klant beleving van begin tot eind.

Vanaf het moment dat wij geïnteresseerd waren geraakt om een caravan te gaan aanschaffen zijn wij op een goede, duidelijke en eerlijke manier meegenomen in het hele process. Na de aanschaf nog met meerdere vragen teruggekomen en altijd keurig geholpen. Met de uitlevering neemt men voldoende de tijd om alles duidelijk uit te leggen en het tot een mooi moment te .

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Verkoop camper en caravans

De aankoop en aflevering van onze nieuwe caravan was professioneel en klantgericht

Aan de aflevering van onze nieuwe caravan werd goed aandacht besteed, met uitgebreide toelichting op werking etc. De kleine omissie werd direcht hersteld. Gaan met goed gevoel veel gebruik maken van deze aanwinst.

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Verkoop camper en caravans

Top uitleg en aflevering van onze nieuwe caravan

Punt voor punt goede uitleg en toelichting, Jan nam daar ook de tijd voor vriendelijk en geduldige uitleg. We gingen blij weg met onze nieuwe caravan, de aflevering was een goede start van onze vakanties

Top bedrijf

Onze camper via bemiddeling verkocht bij Campolife. Alles keurig volgens afspraak geregeld.

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Verkoop camper en caravans

Geweldige service. Niets is hen te veel.

Heb een maxx fan laten plaatsen. Keurig gemonteerd. Zelfs de afstandsbediening werd bij de uitleg nog even voor mij vastgeschroefd. Gezellig en hartelijk team.

Gewoon geweldig

Mijn Accu van de mover was leeg, ze hebben hem gedemonteerd en opgeladen en de volgende dag weer geïnstalleerd allemaal gratis. Geweldige service

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Werkplaats / technische dienst

Behulpzaam, professioneel en betrouwbaar.

Prima ervaring met de verkoop bemiddeling. Heldere en duidelijke afspraken met daardoor een zorgeloos traject.

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Inkoop / bemiddeling

Vlot en goed geholpen.

Vooral Ellen verdient een pluim. Na telefonisch contact over een spiegelschade werd de spiegel direct besteld. Na twee dagen alweer gebeld en kon diezelfde middag nog langskomen voor reparatie. De garage verdient ook een compliment. Na een klein uurtje alweer gerepareerd onderweg. Top service.

Grandioos

2 jaar geleden een nieuwe caravan gekocht, problemen met de nieuwe Voortent gehad, prima opgelost, komen er regelmatig terug en worden correct geholpen. Van ons krijgen ze een 10

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Kampeershop

Zeer prettig.

Onze nieuwe Dethleffs caravan alhier gekocht. Het verkoop advies als zeer prettig ervaren, samen onze wensen in de caravan verwerkt. Hierdoor voor ons een mooie combinatie waar we jaren plezier aan zullen beleven. De levering was top, uitgebreid en alle vragen met geduld beantwoord. Een klein probleem met de disselkop werd direct verholpen. Ook het shoppen voor assesoires maakte onze aanschaf compleet. Alles was voorhanden. En advies hier over welkom. Wij gaan genieten van onze nieuwe aanwinst.

Super meedenkend en proactief

Na een slechte ervaring bij een andere camper dealer (alles werd op de stapel gelegd en dus lange baan) werd ik bij Campolife door Jeroen geweldig geholpen. Dacht echt mee met mijn situatie en nam direct actie. Hulde!

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Werkplaats / technische dienst

Aankoop en levering van onze caravan (occasion) waren feestelijke momenten.

Een geweldig bedrijf met eerlijke en duidelijke informatie bij de aankoop van onze eerste caravan (occasion) door de heer Cliff Rikkers. De levering van onze caravan was heel bijzonder, een tijdslot zonder eindtijd. Op een prettige en enthousiaste manier werden we door de adviseur Johan volledig geïnformeerd hoe met de caravan om te gaan om fijn en veilig op vakantie te gaan. We kregen vele praktische tips om nog jarenlang gebruik te maken van deze mooie caravan.

Camper verkoop

Wij wilden onze camper verkopen daar wij een nieuwe hadden gekocht in Duitsland. Na enige omzwervingen op internet terecht gekomen bij Campolife, Dhr Arnold Kriens. Het klikte meteen, geen gouden bergen maar een reëel bod met nette condities. De camper was snel verkocht en alle afspraken zijn netjes nagekomen.

Prima service, vriendelijk geholpen

Prima bedrijf, goede communicatie en service.

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Werkplaats / technische dienst

Goedeservice en erg klant vriendelijk

Een hele goede en deskundige werknemers

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Werkplaats / technische dienst

zeer tevreden over bemiddeling caravan bij verkoop

Onze jonge, bij Campolife gekochte caravan, hebben wij om persoonlijke redenen bij Campolife ter verkoop aangeboden via bemiddeling. Via zichtdagen binnen bij Campolife werd de caravan ten toon gesteld en kon de caravan door eventuele toekomstige eigenaren bezichtigd worden, met als resultaat dat de caravan kortstondig binnen het beheer van Campolife is gebleven en naar onze volle tevredenheid, via de bemiddeling van en door Campolife, verkocht werd.

Zeer aangenaam verrast

Bijna afgehaakt in het zoeken naar een geschikte 2e hands camper troffen we een potentieel exemplaar aan op de website van Campolife. In 1e instantie waren we - na het maken van een afpraak voor een proefrit - verbaasd, dat de camper nog in de showroom boven stond en er eerst onderhandeld moest worden over een prijsafspraak, alvorens er proefgereden kon worden. De week ervoor had ik nl. eenzelfde type camper elders direct meegekregen om te uit te proberen. We kwamen echter tot overeenstemming en na de proefrit liet ik de camper eerst onafhankelijk keuren. Tussentijds wist een verkoopmedewerker mijn telefonisch gestelde vraag, hoeveel eigenaren de camper had gehad, te beantwoorden met: '1 eigenaar'. Niet slim, want via www.autoverleden.nl kwam ik er snel achter dat dat er 3 geweest waren. Maar na de keuring zijn we tot een prima overeenkomst gekomen: Campolife heeft alles in orde gemaakt wat uit de keuring kwam, incl. een bijzondere aanpassing in het slaapgedeelte, perfect door de eigen werkplaats uitgevoerd. Ook het ophalen verliep heel prettig: Campolife had op mijn verzoek al het water uit de camper laten lopen, zodat ik de 1e nacht thuis geen risico op vorstschade zou hebben. Daarnaast kregen we uitgebreide en nuttige uitleg van een ervaren camperaar, die de tijd voor ons nam een veel extra tips gaf. Ook de overige communicatie per email en de vele instructiefilmpjes - soms wat verouderd of afwijkend, maar toch inzichtelijk - gaven ons een goed gevoel. Het laatste voordeel is de inpandige winkel (incl. webshop) met een fikse voorraad accessoires en hulpmiddelen. Al met al: een groots bedrijf in een klein dorpje, dat echt gedragen wordt door de mensen, met hart voor zowel de zaak als hun klanten (niet eerder zo gezien tijdens onze zoektocht van ruim 1 jaar)! Onze hulde en nogmaals dank, het waren de lange ritten meer dan waard!

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Verkoop camper en caravans

Beste Fam. Hopman, Fijn deze waardering te lezen dat doet ons team goed zulke waarderingen. Ik wil alleen even een aanvulling geven omtrent de aantal eigenaren. De historie is dat deze camper door ons in bemiddeling is verkocht aan u. De opdrachtgever was de erfgename van de overleden eigenaar welke eerste eigenaar was. De camper is op naam van de broer gezet om de verkoop te kunnen behartigen. Daarna is de camper op onze naam gekomen als bemiddelaar. Het blijven dan inderdaad 3 eigenaren maar dit is goed verklaarbaar zonder dat deze vaak verkocht is geweest maar dus ter voorbereiding voor verkoop is worden overgeschreven. Dit zet het allemaal in een iets ander perspectief maar dat had u nooit kunnen weten. We wensen u veel plezier van uw prachtige camper.

Verkoop is top maar reparatie dramatisch

Campolife is heel goed in het verkopen van zoveel mogelijk campers en caravans. Echter als er een technisch mankement is, dan beginnen de problemen en het getouwtrek over garantie. Maandenlang heeft het geduurd totdat eindelijk alles was opgelost. Veel beloven, niet communiceren en je camper of caravan staat in weer en wind buiten. Je krijgt hem vuil en onder de groene aanslag terug. Wij gaan in het vervolg naar een andere dealer.

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Werkplaats / technische dienst

Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback wat ons scherp moet houden. Ik heb ook even navraag gedaan over de situatie omtrent uw dossier en wil daar even het volgende over kwijt. Helaas is het zeker zo geweest dat door de enorme toename van kampeerders met caravan of camper en het enorme aanbod schadewerk wij met langere lever- en doorlooptijden te maken hebben dan normaal. Waarvoor excuses! Echter is de garantie kwestie een discutabele en eigenlijk helemaal geen garantie. Ondanks dat zijn we zéér coulant geweest in de oplossing. U heeft namelijk kosteloos een PVC reparatie van uw caravanvloer verkregen en daarbovenop ook nog eens een gratis montage van een elektrische Ultra-Heat verwarming. Dat de caravan niet gewassen was had alles te maken met het feit dat het vroor en bij wassen alles ( zoals ramen, luiken, deuren. dakluiken en sloten bevriezen ) zou vastvriezen. Er is u zelfs aangeboden om de caravan in het voorjaar voor een wasbeurt aan te leveren bij ons. En uiteraard staat uw caravan bij ons buiten maar dat geldt voor elke caravan die gebracht wordt voor werkzaamheden. Ik denk dat het toch even goed is dit allemaal te melden waardoor deze beoordeling toch in de juiste context komt te staan. En ja het heeft te lang geduurd en daar dus bij deze nogmaals onze excuses. Maar het is jammer wanneer wij zo coulant omgaan met deze kwestie deze beoordeling te mogen ontvangen.