Medio mei 1990 kochten wij bij Campo onze eerste caravan. Een 2e hands Bürstner. In 2007 kochten wij een nieuwe caravan. Een overjarige Dethleffs Camper van 2006. Afgelopen dinsdag 10 juni 2025 kregen wij onze nieuwe caravan, ook overjarig van 2023 en weer een Dethleffs Camper 460 LE. Voor de oude kregen wij een mooie prijs terug. Vooraf alle video's op de site van Campo bekeken die met onze nieuwe caravan te maken hadden. Ook de uitleg bij aflevering was weer goed en volledig. Al die jaren hebben wij de caravans in onderhoud gehad bij Campo. Zowel het onderhoud, maar ook schade's worden altijd goed uitgelegd en uitgevoerd. Tot nu toe hoor ik geen bijzondere prijsverschillen met andere caravanzaken. Wij hopen weer vele jaren met onze nieuwe caravan op vakantie te gaan.
Wij zijn vorig jaar gestart met het uitzoeken van een ideale camper voor ons. Op de beurs kwamen we Arnold tegen en hij heeft ons fantastisch geholpen door het 'camperland'. Met de juiste adviezen en tips hebben wij gister onze prachtige Dethleffs Globetrail Performance 600DK mogen ophalen. Hier zijn we ook weer zeer goed geholpen door Cliff. Alles is keurig uitgelegd en hij stond open voor al onze vragen. Wij hadden ook een zwenkbare fietsendrager van Busbiker erbij besteld maar deze is voor de VW Crafter helaas pas na de zomer leverbaar. Campolife heeft er alles aan gedaan om toch onze fietsen, van het weekend, mee kunnen nemen op vakantie. Wij willen Campolife bedanken voor de fijne aankoop van onze camper! TOP!
Goede service en duidelijke uitleg bij aflevering.
Echt vlak voor mijn vakantie door de werkplaats zojuist uitstekend en zeer vriendelijk geholpen aan een 12V stekker. Nogmaals mijn dank!
Vandaag onze caravan op mogen halen. De aankoop zelf was al een zeer prettige ervaring. Geen druk, alle tijd om rustig na te denken en een fijne verkoopmedewerker die echt de tijd nam om alles rustig te bespreken. Bij het ophalen kregen we ook een zeer uitgebreide uitleg en werd er ook echt de tijd genomen. Ook die meneer was zeer vriendelijk en behulpzaam. Dit alles zorgde ervoor dat het een feestje was om de caravan bij jullie te kopen! Bedankt!
De uitgevoerde werkzaamheden zijn naar verwachting uitgevoerd, maar de planning laat veel te wensen over. Ruim 6 maanden geleden een afspraak gemaakt voor een BOVAG beurt en nog een ander probleem oplossen. De caravan was niet aan het einde van de afgesproken dag klaar maar 10 dagen later!! Dat kan natuurlijk niet. Voor mij was het in dit geval gelukkig geen probleem, maar toch. Mijn advies is dan ook plan een beurt minstens 2 weken voordat je de caravan nodig hebt!
Van de meeste organisaties die we in de orientatiefase hebben gesproken is dit veruit de meest vriendelijke en objectieve
Wij hadden op dag van vertrek grote pech. De caravan schoot los van de auto met alle gevolgen van dien. De caravan ging met het sleepbedrijf naar Campolife en dankzij die lieve Ellen en Jeroen van de werkplaats, konden wij toch nog eind van de dag vetrekken naar ons vakantie adres! De hulpvaardigheid en aandacht was ongekend! Nogmaals bedankt Ellen en Jeroen. Uiteraard is al het personeel zeer hulpvaardig en vriendelijk.
Achteraf ingebouwde accessoires niet goed ingebouwd, steeds een lege accu. Camper verschillende keren langdurig in de werkplaats geweest. Onvoldoende technische kennis op dat moment. Rob Reehorst heeft dit uiteindelijk in goed overleg met mij opgelost. Het had de heer Kriens gesierd om contact op te nemen tijdens deze problemen en daar zelf uitleg aan te geven en dit niet aan zijn medewerkers over te laten. Ik ben niet zo van de reviews maar na 2 jaar deze camper te bezitten en tijdens het wachten voor de tweede jaarlijkse controle heeft 1 medewerker mij aangesproken in de showroom. Verder loopt iedereen druk rond en krijg ik tot op heden niet echt het klantgevoel. Op dit moment heb ik geen klachten over de werkplaats, Rob Reehorst heeft dit goed onder controle. Verkopen is geen kunst maar ……….
Beste heer Rodenburg, Hartelijk dank voor uw review en feedback. Jammer dat er wat problemen met de accu waren maar fijn dat het is opgelost. Uiteindelijk zijn daar onze mensen op de aftersales afdeling voor en is dat niet de taak en kunde van de sales afdeling. Graag zouden we dit in één persoon vinden maar zo werkt dat niet bij een organisatie van deze omvang. Indien er garantiezaken zijn of andere aftersales zaken die technisch zijn komt u vanzelfsprekend bij onze technische afdeling in de werkplaats terecht. Verder had ik u graag even persoonlijk gesproken om u als klant te begroeten maar ik heb u niet gezien. Wanneer u weer eens op ze zaak bent neem ik graag de tijd voor u om het gesprek aan te gaan. Tot zover i.i.g. bedankt voor uw review en feedback!
Van de vriendelijke begroeting bij het binnenwanden, het vrijblijvend aanbieden van hulp, tot het beantwoorden van (de vele) vragen en meegeven van bijkomende informatie, alles gebeurde met de nodige vriendelijkheid. Ook eens we thuis waren, en op nog meer vragen kwamen, werden deze allemaal vriendelijk en volledig beantwoord. Verder werd er ook meegedacht, raad gegeven, ... Hele fijne ervaring, waardoor ik CampoLife enkel maar kan aanbevelen!
Fijn bedrijf. Gemoedelijk en hulpvaardig personeel. Met een complete winkel voor van alles en nog wat, van schroefje tot luie stoel. Leuk om weer terug te komen.
De uitleg was duidelijk. Er werd met groot enthousiasme verteld.
Zeer fijn geholpen bij de aankoop van een occasion caravan en inruil. Ze hadden alle tijd en aandacht, en een mooi geschenk bij de aflevering. Toen er een klein probleem met de zakluifel bleek, werd dat heel fijn en direct opgelost. Alle vertrouwen in deze fijne zaak!
Op 28 maart kregen wij onze droomcaravan geleverd. Johan heeft alles, zoals gewenst ook aan mijn blinde vrouw, uitgebreid uitgelegd. De aankoop is eerder al goed begeleid door Richard. Zij beiden hebben de aankoop en aflevering van onze droomcaravan tot een zorgeloos feest gemaakt. Wat een goede service.
Op de beurs in Dusseldorf een nieuwe Dethleffs camper gekocht en onze Fendt caravan ingeruild. Erg tevreden over het hele “traject” vanaf aankoop bij Arnold tot de aflevering door Ted. Erg fijn en kundig geholpen. Gaan er nu van genieten!
In december een caravan occasion gekocht bij Campolife. Vorige week was de aflevering. De caravan zag er van binnen en buiten tip top uit. Voor de uitleg werd alle tijd genomen. Bij de koop was afgesproken dat het transport naar de seizoensplek door Campolife geregeld werd. Bij aankomst is de caravan keurig op zijn plek gezet. Alle lof voor de goede service van Campolife, en ze hebben een uitgebreide campingwinkel.
Onze Eriba was aan vervanging toe en konden we voor een goede prijs inruilen tegen een nieuwe Knaus Südwind. Het selectieproces verliep soepel en met kritische vragen over onze wensen en ervaringen. Dit heeft o.a. geleid tot de keuze voor een ander model dan we vooraf bedacht hadden en bekeken op websites en in de showroom. Vandaag hebben we de caravan opgehaald en in eerste oogopslag waren we weer enthousiast over onze keuze. De uitleg was goed afgestemd op onze ervaring maar er werden geen punten overgeslagen, ook omdat ons motto is dat je elke keer weer wat opsteekt hoe lang je ervaring ook is. Thuisgekomen hebben we uiteraard nog even genoten vanuit de zithoek. Al met al wederom heel goede ervaringen met Campolife en dat al gedurende zo’n 15 jaar. Dat betreft zonder uitzondering, verkoop, winkel als service afdeling.
Enkele keren dit bedrijf bezocht, Uiteindelijk keuze gemaakt, mede door advies verkoper Richard voor een mooie occasion gekozen... Daarna afspraak gemaakt om caravan op te halen. Ook dat was keurig geregeld ,Richard was hierbij ook aanwezig, uitleg van en over de caravan op geweldige manier verzorgt door Johan. Die heel duidelijk en kalm ruim de tijd nam voor vragen en uitleg van alle.belangrijke zaken. Kortom top geholpen !! Zoals het hoort!
Op de ochtend voordat we op vakantie gingen, brak de cilinder van het slot van onze caravan. Gelukkig konden we meteen terecht bij Campo en hebben de mannen van de werkplaats een cilinder voor ons op maat gemaakt, zodat we metdezelfde sleutel (disselbak en bagageluiken) het slot weer konden gebruiken. Super gedaan en met veel geduld. En de rekening viel ook nog mee.
Goede - snelle nette service na lekkage van dakluik en dakrand .. Mooi hersteld .
Bij aankoop van m'n Fendt 515 Tendenza uitstekend geholpen door de Brabander Richard B. Alles perfect uitgelegd en voldoende tijd ervoor genomen. Chapeau Richard. Die 10 krijg je als ik m'n vuilwatertank binnen heb. Dus voor nu een dikke 9,5. We gaan zeker genieten van de attentie die we kregen.
Goede ervaring met het inleveren van onze caravan en goed begeleid in de keuze van een camper
In de werkplaats zijn een aantal assecoires monteerd die wij graag wilden. Alles is uitstekend uitgevoerd en zelfs zijn er nog wat extra aanpassingen gedaan. Wij zijn heel blij met Campolife
Op 6 september onze "nieuwe" caravan opgehaald bij Campolife. Na een bakkie koffie en het doorlopen van alle papieren zijn we samen met Jan naar de caravan gegaan voor de uitleg over het gebruik van de caravan. Jan is zelf een ervaren gebruiker van een caravan en geeft dan ook een duidelijke uitleg over het gebruik ervan. Ook op de vragen die we hebben weet hij het antwoord. Het was vanaf de eerste bezichtiging tot aan de aflevering van de caravan een zeer prettige ervaring met zowel de verkoper als met Jan die de aflevering deed. We komen al een aantal jaren bij Campolife en gaan dat zeker ook in de toekomst blijven doen.
Een paar jaar geleden kochten wij, na jaren meerdere caravans te hebben gehad, onze eerste camper. Prima mee gereisd en genoten, maar door gewijzigde interesse besloten wij onze vrijwel z.g.an. camper toch te willen verkopen. Wij zijn al jaren klant bij Campolife en konden na een zeer prettige gesprek onze camper brengen voor verkoopbemiddeling. Dat ging uitstekend, de camper werd eerst weer keurig nagekeken en gepoetst, daarna kreeg ie een mooie plek in de showroom, veilig binnen. Geen ‘aspirant kopers’ aan onze deur, geen gezeur en veilige gegarandeerde betaling . Na verkoop werd de transactie keurig en netje afgerond, dank Campolife team! Een dikke 10!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.