Had een afspraak staan voor de week daarop, maar kreeg tussendoor problemen met wat anders (elektriciteit). Mocht toch gelijk even komen, het was de accu, en die werd ook direct vervangen, zodat ik toch direct weer lekker wegkon met mijn camper. Topservice!! En oh ja, de medewerkers aan de balie van de werkplaats zijn meer dan vriendelijk!
Wij hebben onze occasion caravan onlangs gekocht bij Campolife. Vanaf het begin van het "rondneuzen tot het kunnen wegrijden met ons nieuwe trots" hebben wij een superfijne service mogen ervaren! De afgesproken "puntjes" die nagekeken zouden worden, zijn allemaal nagekomen. Richard was ons aanspreekpunt en zijn professionele begeleiding, zijn hartelijke benadering met een snufje humor, konden wij zeer waarderen! De service wbt het "gordijnenmysterie" is top opgelost! Het afleveren van de caravan is ook heel fijn verlopen. Johan heeft met veel geduld alles duidelijk uitgelegd aan ons. Deze meneer doet zijn werk met liefde..;) Campolife Heinenoord geeft ons al een leuk kampeergevoel! Onze dank en tot ziens!
Ik ben vlak voor mijn vakantie geholpen met de de defecte wiel lagers van mijn caravan
Wat zijn wij ontzettend goed geholpen tijdens de aankoop door Marcel. En wat hebben we een super fijne uitleg gekregen van Jan vandaag.
In 2022 een nieuwe caravan gekocht. Gezien de tijd van aankoop en de hype om caravans toen voor het showroom model gekozen zonder verder korting. Op zich allemaal prima zoals het is. En ja we weten dat een showroom model dan toch al wat "lichte gebruik" sporen heeft. Daar hebben we nooit wat van gezegd. Wat ik wel jammer vind is het volgende: De raam aan de voorkant bleef niet altijd omhoog staan. Wel gemeld en ook naar gekeken, maar "het werkte gewoon". Ook in 2024 toen mijn slot nog vervangen moest worden nog besproken. Nu een jaar verder en bleef ie helemaal niet meer open staan. Er is nu een nieuw "raamuitzetter" opgezet. Wat mij verbaasde is dat het "binnen de garantie periode" niet al gebeurde. Nu dus een rekening erbij. De rekening voor de overige reparatie vond ik prima. Deze onderdelen vond ik niet terecht. Dit wel gemeld en ze zouden het bespreken. Niks meer gehoord. Vermoedelijk is hier in de communicatie iets niet goed gegaan, want ik had niks meer gehoord. Na review wel contact en is het gelukkig goed opgelost. In het verleden wel altijd goed contact geweest. Dus mijn vermoede is dat het echt om een miscommunicatie gaat en niet bewust gedaan is. Grootste oorlogen ontstaan door miscommunicatie. Voor nu fijn dat het zo opgelost is.
Hartelijk dank voor uw review. Helaas is het zo dat de raam uitzetters het in de garantie periode gewoon functioneerde en de caravan nu na 3 jaar buiten de garantie valt en dus vervangende onderdelen betaald moeten worden. En uiteraard gaat het niet om die € 50 maar wel om het feit dat garantie ook maar echt 2 jaar is en niet langer. Ook wij kunnen na 2 jaar geen garantie meer claimen bij de fabrikant en is het dus echt pech en moet er gefactureerd worden. Niet leuk maar wel reëel gezien de garantievoorwaarden die zijn vastgesteld en ook bij u bekend zijn. Toch zal de werkplaats contact met u opnemen om tot een oplossing te komen met elkaar want ik denk dat we hier gezamenlijk wel uit gaan komen.
Originele beoordeling
In 2022 een nieuwe caravan gekocht. Gezien de tijd van aankoop en de hype om caravans toen voor het showroom model gekozen zonder verder korting. Op zich allemaal prima zoals het is. En ja we weten dat een showroom model dan toch al wat "lichte gebruik" sporen heeft. Daar hebben we nooit wat van gezegd. Wat ik wel jammer vind is het volgende: De raam aan de voorkant bleef niet altijd omhoog staan. Wel gemeld en ook naar gekeken, maar "het werkte gewoon". Ook in 2024 toen mijn slot nog vervangen moest worden nog besproken. Nu een jaar verder en bleef ie helemaal niet meer open staan. Er is nu een nieuw "raamuitzetter" opgezet. Wat mij verbaasde is dat het "binnen de garantie periode" niet al gebeurde. Nu dus een rekening erbij. De rekening voor de overige reparatie vond ik prima. Deze onderdelen vond ik niet terecht. Dit wel gemeld en ze zouden het bespreken. Niks meer gehoord. Ook bij ophalen wel gemeld dat dit met een "wrang" gevoel gaf. Hij begreep mij wel en verder heb ik gewoon afgerekend. Ik heb er geen drama van gemaakt , maar gezien het hele plaatje voel ik met nu beetje "belazerd". Ik hoop dat ze gelukkig worden van die 50 euro ;). Ik denk in elk geval nog wel een 2e keer na voor ik terugkom
Hartelijk dank voor uw review. Helaas is het zo dat de raam uitzetters het in de garantie periode gewoon functioneerde en de caravan nu na 3 jaar buiten de garantie valt en dus vervangende onderdelen betaald moeten worden. En uiteraard gaat het niet om die € 50 maar wel om het feit dat garantie ook maar echt 2 jaar is en niet langer. Ook wij kunnen na 2 jaar geen garantie meer claimen bij de fabrikant en is het dus echt pech en moet er gefactureerd worden. Niet leuk maar wel reëel gezien de garantievoorwaarden die zijn vastgesteld en ook bij u bekend zijn. Toch zal de werkplaats contact met u opnemen om tot een oplossing te komen met elkaar want ik denk dat we hier gezamenlijk wel uit gaan komen.
We vonden het erg fijn om goeie vriendelijke uitleg over onze nieuwe caravan te krijgen onze vragen werden ook goed beantwoord
Niets is hen teveel. Zelfs voor een heel klein kapot onderdeel van onze Knaus Camper is alle moeite gedaan en met resultaat. Waar vind je tegenwoordig nog zo'n service
k heb in 2020 mijn caravan hier gekocht. Daarnaast mijn eigen caravan daar verkocht. De verkoop ging vlot en alles is naar tevredenheid verlopen. Nu 5 jaar later kom ik hier nog steeds om onderdelen te kopen. Dit gaat via de werkplaats. Eerst een mail met de vraag en jan reageert altijd op de zelfde dag nog. Hij weet heel veel van caravans en komt met uitleg hoe de onderdelen te vervangen. Al met al raad ik iedereen Campolife aan!
Op zoek naar een caravan met de voor ons goede indeling met de gezochte opties bij Campolife gevonden een Dethleffs c' go 475 EL. Bj. 2023. Volautomaat mover, thule luifel, fietsendrager en een voortent. De prijs met bovagkeuring viel ook mee. De uitleg en begeleiding van aankoop tot aflevering verdient complimenten. De informatie en communicatie is echt top! Instructievideo filmpjes over het gebruik van de caravan zijn handig en erg duidelijk. In de aanwezige winkel kan men terecht voor aankoop van de nodige benodigdheden. Met de aangeboden caravanverzekering Fidus kunnen we gerust op pad. Tot slot bij aflevering een Airfryer en een fles Proseco als kers op de taart. Campolife is een topzaak waar mensen met passie werken en de afspraken nakomen.
Medio mei 1990 kochten wij bij Campo onze eerste caravan. Een 2e hands Bürstner. In 2007 kochten wij een nieuwe caravan. Een overjarige Dethleffs Camper van 2006. Afgelopen dinsdag 10 juni 2025 kregen wij onze nieuwe caravan, ook overjarig van 2023 en weer een Dethleffs Camper 460 LE. Voor de oude kregen wij een mooie prijs terug. Vooraf alle video's op de site van Campo bekeken die met onze nieuwe caravan te maken hadden. Ook de uitleg bij aflevering was weer goed en volledig. Al die jaren hebben wij de caravans in onderhoud gehad bij Campo. Zowel het onderhoud, maar ook schade's worden altijd goed uitgelegd en uitgevoerd. Tot nu toe hoor ik geen bijzondere prijsverschillen met andere caravanzaken. Wij hopen weer vele jaren met onze nieuwe caravan op vakantie te gaan.
Wij zijn vorig jaar gestart met het uitzoeken van een ideale camper voor ons. Op de beurs kwamen we Arnold tegen en hij heeft ons fantastisch geholpen door het 'camperland'. Met de juiste adviezen en tips hebben wij gister onze prachtige Dethleffs Globetrail Performance 600DK mogen ophalen. Hier zijn we ook weer zeer goed geholpen door Cliff. Alles is keurig uitgelegd en hij stond open voor al onze vragen. Wij hadden ook een zwenkbare fietsendrager van Busbiker erbij besteld maar deze is voor de VW Crafter helaas pas na de zomer leverbaar. Campolife heeft er alles aan gedaan om toch onze fietsen, van het weekend, mee kunnen nemen op vakantie. Wij willen Campolife bedanken voor de fijne aankoop van onze camper! TOP!
Goede service en duidelijke uitleg bij aflevering.
Echt vlak voor mijn vakantie door de werkplaats zojuist uitstekend en zeer vriendelijk geholpen aan een 12V stekker. Nogmaals mijn dank!
Vandaag onze caravan op mogen halen. De aankoop zelf was al een zeer prettige ervaring. Geen druk, alle tijd om rustig na te denken en een fijne verkoopmedewerker die echt de tijd nam om alles rustig te bespreken. Bij het ophalen kregen we ook een zeer uitgebreide uitleg en werd er ook echt de tijd genomen. Ook die meneer was zeer vriendelijk en behulpzaam. Dit alles zorgde ervoor dat het een feestje was om de caravan bij jullie te kopen! Bedankt!
De uitgevoerde werkzaamheden zijn naar verwachting uitgevoerd, maar de planning laat veel te wensen over. Ruim 6 maanden geleden een afspraak gemaakt voor een BOVAG beurt en nog een ander probleem oplossen. De caravan was niet aan het einde van de afgesproken dag klaar maar 10 dagen later!! Dat kan natuurlijk niet. Voor mij was het in dit geval gelukkig geen probleem, maar toch. Mijn advies is dan ook plan een beurt minstens 2 weken voordat je de caravan nodig hebt!
Van de meeste organisaties die we in de orientatiefase hebben gesproken is dit veruit de meest vriendelijke en objectieve
Wij hadden op dag van vertrek grote pech. De caravan schoot los van de auto met alle gevolgen van dien. De caravan ging met het sleepbedrijf naar Campolife en dankzij die lieve Ellen en Jeroen van de werkplaats, konden wij toch nog eind van de dag vetrekken naar ons vakantie adres! De hulpvaardigheid en aandacht was ongekend! Nogmaals bedankt Ellen en Jeroen. Uiteraard is al het personeel zeer hulpvaardig en vriendelijk.
Achteraf ingebouwde accessoires niet goed ingebouwd, steeds een lege accu. Camper verschillende keren langdurig in de werkplaats geweest. Onvoldoende technische kennis op dat moment. Rob Reehorst heeft dit uiteindelijk in goed overleg met mij opgelost. Het had de heer Kriens gesierd om contact op te nemen tijdens deze problemen en daar zelf uitleg aan te geven en dit niet aan zijn medewerkers over te laten. Ik ben niet zo van de reviews maar na 2 jaar deze camper te bezitten en tijdens het wachten voor de tweede jaarlijkse controle heeft 1 medewerker mij aangesproken in de showroom. Verder loopt iedereen druk rond en krijg ik tot op heden niet echt het klantgevoel. Op dit moment heb ik geen klachten over de werkplaats, Rob Reehorst heeft dit goed onder controle. Verkopen is geen kunst maar ……….
Beste heer Rodenburg, Hartelijk dank voor uw review en feedback. Jammer dat er wat problemen met de accu waren maar fijn dat het is opgelost. Uiteindelijk zijn daar onze mensen op de aftersales afdeling voor en is dat niet de taak en kunde van de sales afdeling. Graag zouden we dit in één persoon vinden maar zo werkt dat niet bij een organisatie van deze omvang. Indien er garantiezaken zijn of andere aftersales zaken die technisch zijn komt u vanzelfsprekend bij onze technische afdeling in de werkplaats terecht. Verder had ik u graag even persoonlijk gesproken om u als klant te begroeten maar ik heb u niet gezien. Wanneer u weer eens op ze zaak bent neem ik graag de tijd voor u om het gesprek aan te gaan. Tot zover i.i.g. bedankt voor uw review en feedback!
Van de vriendelijke begroeting bij het binnenwanden, het vrijblijvend aanbieden van hulp, tot het beantwoorden van (de vele) vragen en meegeven van bijkomende informatie, alles gebeurde met de nodige vriendelijkheid. Ook eens we thuis waren, en op nog meer vragen kwamen, werden deze allemaal vriendelijk en volledig beantwoord. Verder werd er ook meegedacht, raad gegeven, ... Hele fijne ervaring, waardoor ik CampoLife enkel maar kan aanbevelen!
Fijn bedrijf. Gemoedelijk en hulpvaardig personeel. Met een complete winkel voor van alles en nog wat, van schroefje tot luie stoel. Leuk om weer terug te komen.
De uitleg was duidelijk. Er werd met groot enthousiasme verteld.
Zeer fijn geholpen bij de aankoop van een occasion caravan en inruil. Ze hadden alle tijd en aandacht, en een mooi geschenk bij de aflevering. Toen er een klein probleem met de zakluifel bleek, werd dat heel fijn en direct opgelost. Alle vertrouwen in deze fijne zaak!
Op 28 maart kregen wij onze droomcaravan geleverd. Johan heeft alles, zoals gewenst ook aan mijn blinde vrouw, uitgebreid uitgelegd. De aankoop is eerder al goed begeleid door Richard. Zij beiden hebben de aankoop en aflevering van onze droomcaravan tot een zorgeloos feest gemaakt. Wat een goede service.
Op de beurs in Dusseldorf een nieuwe Dethleffs camper gekocht en onze Fendt caravan ingeruild. Erg tevreden over het hele “traject” vanaf aankoop bij Arnold tot de aflevering door Ted. Erg fijn en kundig geholpen. Gaan er nu van genieten!
In december een caravan occasion gekocht bij Campolife. Vorige week was de aflevering. De caravan zag er van binnen en buiten tip top uit. Voor de uitleg werd alle tijd genomen. Bij de koop was afgesproken dat het transport naar de seizoensplek door Campolife geregeld werd. Bij aankomst is de caravan keurig op zijn plek gezet. Alle lof voor de goede service van Campolife, en ze hebben een uitgebreide campingwinkel.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.