Filters

5

Matige service

In maart de camper weggebracht ivm gaslucht van de ijskast (alleen als de ijskast op gas gaat). Zou gerepareerd zijn en dus betaald en weggereden. Bij de volgende vakantie stonk de ijskast weer en dus weer terug. Ze vonden nu een andere oorzaak. Weer betaald (voor de 2e keer!!!), maar toch voor we wegreden even de gastank aangesloten (ondertussen was ook het elektrisch reduceer vervangen want die zou ook kapot zijn) en nu bleek dat we geen 12V meer hadden in de camper. Dus de camper weer achtergelaten en nu zou ook nog eens de accu de geest hebben gegeven. Dus nog meer kosten....... Ja gaat erheen voor problemen met gas en vervolgens ontstaat het ene probleem na het andere. En je hebt geen poot om op staan maar het geeft een slecht gevoel. Ik had ook gebeld met een vraag de manager te spreken en zou worden teruggebeld door de manager maar helaas doie voelde zich daar waarschijnlijk te goed voor. Nu inmiddels contact met directie gehad over onze ervaringen. Wordt vervolgd.........

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Inmiddels zijn we met de klant in gesprek om het slechte gevoel om te draaien naar een positief gevoel. Afspraak is gemaakt om de klant onder garantie de punten waar de klant geen goed gevoel over heeft nogmaals te beoordelen en daar waar nodig op te lossen.

7

Afleverkosten betalen en niks doen

Vocht in dak Scharnieren kapot kastje Scharnieren kapot oven Deuk in garage deur Deurlijst los Gordijn los Kitranden niet vervangen Kenteken gewicht niet aangepast dus onverzekerd !weggereden Dit gemeld en als antwoord o dat kan je zo bij de rdw veranderen

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Uiteraard danken we de klant voor deze beoordeling alhoewel dit in dit geval niet de juiste weergave over het hele bedrijf stelt. Met deze reactie zijn we gelukkig in staat om met de klant in contact te komen en dat is inmiddels ook al gedaan voordat de publicatie van deze beoordeling online kwam. Publicatie staat voor 23 juli en voor deze datum is er al een afspraak met de klant gemaakt om de bevindingen te bespreken en daar waar nodig op te lossen. De afspraak met de klant staat al gepland en zal na de vakantie met de camper plaatsvinden. Jammer dat de beoordeling al geplaatst is terwijl wij nog in gesprek met de klant moeten gaan. Campolife pakt dit op en zal de uitdaging aangaan om van een klagende klant weer een ambassadeur te maken. We zien uit naar een goed gesprek en wensen de klant een fijne camper vakantie.

10

goede ontvnagst en eerlijke behandeling

Beste Marcel, Wij willen even laten weten dat we na een prettige ontvangst door u en uw collega zeer vriendelijk, fijn en vooral eerlijk zijn behandeld. Dit voelde voor ons zeer vertrouwd. Alle afspraken zijn vlot verlopen. Bravo. Wij wensen de toekomstige eigenaar veel plezier met deze caravan, daar wij dit ook altijd gehad hebben. Uw bedrijf aanbevelen bij anderen is een eerste optie! Vriendelijke groet Loes en Ton Roetman

  • Aanbevelen? Ja
10

Boven verwachting

Opnieuw waren we bij Campolife. Het verraste ons dat we spontaan werden aangesproken door een medewerkster met de vraag of ze ons kon helpen. Dit was i.t.t. was ons 9 maanden geleden overkwam (zie de opmerking bij google-maps), waar de vriendelijkheid van het personeel ver te zoeken was.... Maar deze mevrouw, Dolinda genaamd, wist de klant (ons dus) op de juiste manier te benaderen en ons te voorzien van complete en deskundige informatie/advies m.b.t. scottelbraai en koelbox. We zijn dan ook vol lof over deze persoon; en het bedrijf dient zulke personen/medewerkers te koesteren; en laten enkele andere medewerkers uit dit bedrijf dan ook maar een voorbeeld aan haar nemen.....

  • Aanbevelen? Ja
10

uitstekend geholpen

Na eerst een prettig en vertrouwd telefonisch contact zijn wij met onze camper naar Campolife gegaan om deze bij campolife door bemiddeling in de verkoop te zetten. De heer Arnold Kriens heeft ons daar vriendelijk ontvangen en het hele proces van bemiddeling en verkoop uitgelegd. Het papierwerk werd geregeld en de camper achter gelaten. Met een goed gevoel huiswaarts gekeerd. Na twee weken kregen we telefoon dat er klanten bij Campolife interesse hadden in onze camper. Na een paar telefoontjes met Arnold was de verkoop geregeld en werd alles snel geregeld. Prima service, mooie verzorgde winkel en showroom ,snelle verkoop en vriendelijk personeel. Zeker een aanrader mocht u uw camper of caravan willen verkopen of er een willen kopen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Na rook en roetschade, zeer tevreden over de service.

Eind januari 2020 werden wij opgeschrikt door een bericht dat in de stalling waar onze camper staat brand is uitgebroken. De camper is van buiten en binnen aangetast door rook en roet. We brachten de camper naar Campolife omdat wij er vertrouwen in hebben dat ze daar in staat zijn de ontstane schade te verhelpen. Inmiddels zijn we met de camper weg geweest en gelukkig is alles verholpen en zijn we zeer tevreden !!!

  • Aanbevelen? Ja
9

Buitengewone service!

Afgelopen zaterdag ontdekten wij een "defect" aan de spoelinrichting van het toilet van onze nieuwe caravan. Heel vervelend, aangezien we zondagochtend zouden vertrekken. Na telefonisch overleg konden we de ontbrekende elementen ophalen bij de werkplaats. Zo gezegd zo gedaan. Prima geregeld. Tot thuis bleek dat er meer aan de hand was. Lekkage van de spoelunit. Weer gebeld en doorverbonden met de monteur Nico Sleebos. Samen tot de conclusie gekomen dat we voor de komende dagen dan maar een fles moesten gebruiken en de komende week dan maar terug naar Heinenoord. Kwartier later belt Nico weer op. Het zit hem toch niet lekker en hij wil, op zaterdagavond, toch zelf komen kijken wat er aan de hand is en het zo mogelijk oplossen. Ik vond het niet nodig, want voor hem is het ook een uur rijden en dan weer terug, maar hij stond er op. Zo gezegd zo gedaan. Oorzaak van het probleem gevonden en de lekkage verholpen. Hulde voor Nico en zijn vrouw! Zo'n toewijding maak je nog maar zelden mee!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettig

2 weken geleden 2de handscaravan gekocht.We zijn door Arnold heel vriendelijk geholpen.Hij nam de tijd en gaf ons de tijd om op het gemak te kunnen beslissen.Bij het ophalen ook weer vriendelijk geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Verwachtingen overtroffen !

Gezien de vele goede reviews en aanbevelingen waren de verwachtingen hooggespannen maar onze adviseur Arnold heeft hier ruim aan voldaan. Nam namelijk net zoveel tijd en gaf ons de aandacht terwijl we voor een relatief klein budget een gebruikte caravan kochten. We werden dus meer dan netjes geholpen en bevelen dit adres van harte aan!

  • Aanbevelen? Ja
9

Perfecte service Technische dienst.

Omdat ons gascomfort een storing vertoonde Campo TD gebeld. Bij een van de pitten stopte de gastoevoer wanneer we de bedieningsknop los lieten. Dus maar twee pitten beschikbaar. Nico gesproken van de TD. Gaf het advies om de knop te demonteren ( simpel er aan trekken ) en het nu te proberen. Moer van de bediening bleek los te zijn gegaan. Moer aangedraaid. Kunststof ring her geplaatst knop terug geplaatst met een positief resultaat. Probleem opgelost. Nico, hartelijk dank voor deze info. Open en eerlijk klant service beleid.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vandaag 13 mei 2020 caravan ingekocht door Campolife

Prettige behandeling ervaren van dit bedrijf. Alles keurig afgehandeld. Zelfde dag nog geld overgemaakt. Afspraak is afspraak. Zin in een caravan/camper? Ga naar Campolife

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig.

Ik ben jaren klant geweest het begon in Barendrecht met de beer van Ooien later veel later in Heinenoord.Ik heb veel zaken gedaan met Erik voor mij een hele goede verkoper .Helaas vanwege ziekte vrouw is kamperen over maar ga naar Campolive en vraag naar Erik nogmaals bedankt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Worden altijd super geholpen.

Maakt niet uit waarvoor je komt. Worden altijd heel erg klantvriendelijk geholpen. Of je nu een caravan komt of voor een simpele vraag.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed

Vrijdag 17 april mijn caravan opgehaald, alles is goed verlopen en netjes uitgelegd er werd de tijd voor genomen en dat voelde heel fijn. het was een vriedelijke verkoper. Ik heb mijn oude caravan er op in kunnen ruilen voor een redelijk bedrag. Ook dat was fijn dan hoef je hier zelf niet mee te leuren. Een advies is wel om alles goed te controleren voor je de caravan meeneemt. zo kwam ik er thuis pas achter dat er geen reserve wiel in de caravan zat terwijl dat wel op beschrijving stond.(inl. reservewiel) daar is later dus niks meer aan te veranderen dat zijn de kleine letters waarvoor je tekend. valt dan ook druk en schrijffouten. Print de lijst uit en controleer of alles er bijzit wat op de site staat aangegeven dan voorkom je problemen. Verder zou ik Campolife zeker aanraden een goede dealer met heel veel keuze zowel gebruikt als nieuwe. ik kom hier zeker weer terug voor mijn volgende aankoop.

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer nette & correcte afhandeling

Vandaag hebben wij onze Hobby La Vitta 400 SF caravan bij Campo life opgehaald . Wij zijn zeer content over de professionele afhandeling zowel van onze aankoop van de Hobby Caravan & de inruil van onze Sprite Caravan. Zijn er vragen of problemen wij weten dat de Campo medewerkers ons ten alle tijden zullen bij staan cq. helpen. Wij wensen alle medewerkers van Campo Life heel veel sterkte in deze moeilijk tijd van "Corona " Fam. F.W Bruins Spijkenisse

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed servise en info bij aankoop.

Hierbij willen we een ieder die van plan is een caravan te kopen, aanbevelen, dit is te gaan bekijken bij Campolife BV te Heinenoord. Na 25 jaar op het water te hebben vertoeft, zijn door middel van goede uitleg en duidelijke info over het gebruik en waarvoor je kiest voor een caravan, overeen gekomen om te gaan landrotten en te kiezen voor een nieuwe DEYHLEFFS C-JOY. Hierbij is, nadat we de volledige uitleg kregen over de caravan, (de vriendelijkheid wat ons het eerste opviel) bij zowel de verkoop van de caravan als in de kamper schop, waar je als beginnende kampeerder, een duidelijke uitleg krijg en service over het aangekochte kampeerartikelen. Bij het afhalen van de caravan, was het ook niet te veel om ons te helpen met de juiste spiegels te plaatsen op te auto, zodat we de eerste rit goed en veilig naar de staling konden maken. Dus wij willen een ieder deze kamper zaak aanbevelen. Voor een ieder veel kamper plezier in 2020. Groetjes, Bertus en Ingrid Steenvoorden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Caravan verkopen in het duurdere segment middels Campolife een must

Onze zo goed als nieuwe Fendt vol met dure opties is niet zonder een professional als Campolife te verkopen. Via Campolife krijgt de aspirant koper garantie, mogelijkheid tot financiering, inruil, vrijwaring inruil, te naam stelling. De caravan wordt professioneel ten toon gesteld en aangeboden op relevante verkoopsites. De caravan wordt meteen gevrijwaard waardoor de verzekering stopt en geld restitueert. Zelf `op straat`verkopen, lees Marktplaats, geeft minder kansen, gezeur en riskante financiële transacties. Kortom, we zijn blij met de vriendelijke professionals van Campolife. Jan V. Schiedam

  • Aanbevelen? Ja
10

Afspraak is afspraak, tot in de puntjes verzorgd.

Zonder kampeerervaring hebben wij een aantal jaren geleden op advies van Arnold Kriens een occasion caravan gekocht. Ga eerst eens een paar jaar op pad en uitvinden wat jullie wensen zijn, daarna kan je deze caravan altijd weer inruilen en upgraden. Deze caravan is prima bevallen maar wij waren toe aan een andere caravan, o.a. één met losse bedden. Wederom heeft Arnold ons uitstekend geadviseerd en hebben wij een nieuwe caravan gekocht. De duidelijke offerte met inruil prijs is ook direct de factuurprijs, dus geen kleine lettertjes etc. In de overzichtelijke showroom krijg je alle tijd om al je persoonlijke wensen in praktijk te bekijken en te beleven. De uitstekende aflevering is een feestje en werd verzorgd door Cliff, hij legt alles tot in de puntjes geduldig uit, het lijkt wel of het zijn eigen caravan is. In de ruime overzichtelijke winkel kan je alle artikelen kopen die een kampeerder wenst. Winkelmedewerker Hans heeft zeer veel kampeer ervaring en ook hij adviseert je uitstekend. Kortom wij zijn meer dan tevreden en adviseren Campolife zeker aan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Wat een finn bedrijf

Nieuwe caravan gekocht en werd op alle punten zeer goed voorgelicht. Geen verkoop verhaal maar het echte verhaal waaruit blijkt dat klant voorop staat.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Bij Campolife hebben wij onze Fendt occasion gekocht. Wij zijn heel tevreden over de service. De paar kleine reparaties die nodig waren snel uitgevoerd. Wij waren heel blij met de wijze waarop de afdeling verkoop en schade naar ons luisterden en mee dachten om een misverstand uit de wereld te helpen. Chapeau.

  • Aanbevelen? Ja
10

Correct behandeld. Alle afspraken nagekomen.

Wij hebben onze Hobby (1992) die op een seizoenplaats staat op Walcheren ingeruild voor een Fendt. Wij kwamen bij Campolife terecht omdat daar 10 Fendt occasions stonden. (onze voorkeur, heel degelijk, gewicht in dit geval geen probleem} Aangezien de Hobby maar 2x per jaar 3 km op de weg komt (op en neer naar stalling) en te zwaar was om te trekken met eigen auto waren de eerste onderhandelingen over inruilprijs per email met Arnold Kriens. Na de situatie uitgelegd en foto's opgestuurd te hebben kregen wij naar tevredenheid een inruilprijs aangeboden. (vertrouwen) Deze prijs hebben wij ook gekregen na dat wij in de showroom een mooie Fendt naar ons zin hadden gevonden. Hierbij zijn wij heel vriendelijk en goed behandeld door Cliff Rikkers. Hij nam alle tijd en wist alle vragen vakkundig te beantwoorden. Alle verdere afspraken over de afhandeling zijn 100% nagekomen. Ze hebben de Fendt op Walcheren afgeleverd (kleine vergoeding 114 km enkele reis) en de Hobby meegenomen. Kort samengevat, mensen die weten hoe ze met klanten om moeten gaan.

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect !

personeel en service helemaal TOP !! onze service monteur Nico Sleebos heeft ons perfect geholpen en alle problemen voor ons opgelost zodat we weer met een gerust hart op vakantie kunnen. echt een aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
10

In één woord TOP

Prima geholpen en fantastische jubileum aanbiedingen bij de caravans.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Occasion caravan gekocht met 1 jaar garantie. Binnen dat jaar ontdekten we schade aan de beplating door corrosie. Goed onderzocht (schade van oude lekkage) en opgelost met een (gratis)verlenging van de garantie op de beplating van twee jaar. Na een jaar zagen weer nieuwe verdachte plekjes op de beplating. Weer goed verholpen onder garantie. Ook was er een scheur in de beplating gevonden aan de rand van een raam. Ook dat werd heel netjes en onder garantie verholpen. Ook de constructie van de caravan werd daarbij verstevigd, zodat het inscheuren niet meer zou kunnen voorkomen. Enkele kleine mankementen die nu eenmaal kunnen optreden bij een gebruikte caravan werden netjes verholpen. Uitstekend geholpen dus met name door de heer Favier.

  • Aanbevelen? Ja
9

al met al TOP

Na aanschaf van de camper, hebben we diverse gebreken geconstateerd, deze werden zonder problemen uitgevoerd. helaas veel problemen gehad met een dakluik en een lekkage. De werkplaats chef heeft ons zeer goed te woord gestaan, en er alles aan gedaan om het te verhelpen! was voor de werkplaats geen pretje, maar toch opgelost. wat mij betreft een fantastisch bedrijf, Ed Favier ontzettend bedankt voor de gegeven service.

  • Aanbevelen? Ja

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd