Heel goede afleverservice

Nieuwe Dethleffs caravan op 9 april 2021 opgehaald. Goede uitleg hoe alles werkt, deskundigheid prima. Niet alles voorgedaan, maar zelf laten doen, want dat blijft het meeste bij. Voor het eerst aankoppelen met behulp mover vergeet je niet.

Super winkel, heel vriendelijk personeel, je wordt er goed geholpen, geen gehaast en super service. Dit is echt een aanrader, voor mij geen andere winkel. Ga zo door!!

Vriendelijke mensen, meedenken, geduldig en behulpzaam. Of het nu in de showroom, werkplaats, campingwinkel of telefonisch is.

Erg fijn en zeer klantvriendelijk

Vandaag onze nw caravan in ontvangst mogen nemen en zijn fijn door Dhr Cliff Rikkers geholpen. Het ontvangst was ,klantvriendelijk en professioneel . Niets was te veel, gezien de vragen die wij stelden en hij nam alle tijd voor de aflevering. Het enthousiasme spat ervan af. Bedankt.Top gedaan

Bij camperverkoop duidelijke afspraken gemaakt die zijn nagekomen.

het was pech dat de verkoop moest plaatsvinden in een lock down situatie. Desondanks is de verkoop succesvol verlopen in een redeljke tijd en is de afhandeling van e,e,a, tot mijn tevredenheid verlopen.

TOP

Gisteren onze nieuwe Knaus caravan opgehaald, zeer goed en vriendelijk geholpen, helaas een kleine domper want er was een kleine schade gemaakt , waarschijnlijk met het monteren van het luifel maar ook dat wordt weer netjes opgelost. Het is een perfect bedrijf, die nog aandacht heeft voor zijn of haar klanten.

Service en klantvriendelijkheid top!

Onze aangeboden caravan direct tegen een prima prijs verkocht. Goede uitleg en advies en direct afgerekend!

Campolife Heineoord is onze zaak voor alle kampeer benodigheden

Yes Yes Yes we hebben een nieuwe caravan. Vakkundig, enthousiast en hartelijk zijn we geholpen door de mensen van Campolife Heineoord. Zowel de aankoop als de aflevering was top geregeld. De vergeten last minute accessoires werden in no-time georganiseerd zodat wij met een heerlijk gevoel op vakantie kunnen. Daarom krijgen de mensen van Campolife Heineoord een dikke tien van ons. Groeten van Koen en Antoinette

Campolife is het juiste adres voor mensen die van vakantie houden!

Goedemorgen Astrid en Marcel! Een bedankje !!! -ruim een week geleden hebben wij een mooie Dethleffs Tourist caravan uit 2011 bij Campolife opgehaald! Het was even rijden maar werden vriendelijk ontvangen met koffie. En mochten plaatsnemen in een gezellige houten zit! Na het bekijken van de caravan werd de administratie snel en efficiënt gedaan (een dag later kreeg ik het kenteken bewijs al thuis gestuurd door de RDW, het loopt bij jullie op rolletjes ) En na een korte technische instructie over de caravan en na het aankoppelen mochten we wegrijden richting het hoge Noorden. ...En kregen ook nog een leuk en vrolijk pakketje met oa drankje voor thuis mee! -nogmaals bedankt Campolife, ✅ met vriendelijke groet, Hans&Anita Zuidhorn.

Camper verkopen aan Campolife

In eerste instantie wilden we onze camper zelf verkopen (bijv. via Marktplaats), maar foto's, advertentie, bezichtigingen en proefritten, we zagen er nogal tegenop. We hebben toen contact opgenomen met Campolife om de camper in consignatie te verkopen, maar uiteindelijk hebben zij de camper ingekocht voor een prima prijs. Dit verliep super snel en professioneel, het geld stond dezelfde dag nog op onze rekening. Al met al een prima ervaring!

Slechte garantie van Knaus uitstekend opgelost door de heer Favier.

Zie boven

Klacht goed opgelost

Tevreden zoals de zaak is opgelost, had problemen met een reparatie omdat er niet voldoende was gecommuniceerd naar de klant toe zoals ik dat ervaarde, maar goed opgelost door werkplaats bij monde van Ed Favier die de moeite heeft genomen het probleem uit te zoeken en te overleggen dat geeft duidelijkheid naar elkaar toe.

De heer Kriens en zijn medewerkers hebben ons uitstekend geholpen bij de verkoop van onze camper. Prettige ontvangst, duidelijke uitleg en goede afspraken, ook over het herstellen van enkele kleine gebreken. Daarna werden wij ook goed op de hoogte gehouden. Alle afspraken werden nagekomen en de camper was snel verkocht. Wie waarde hecht aan een deskundig, goed bereikbaar en eerlijk bedrijf doet er goed aan om Campolife in overweging te nemen.

Fantastische klantenservice

Gelukkig deze dealer gevonden voor de aanschaf van andere camper. Heel klantvriendelijke medewerkers én goede service. Hier nog het: klant is koning gevoel want alles word opgelost en netjes afgehandeld door deze toppers!

Wat een toewijding en klantgerichtheid! Een prima service en uitstekend geholpen.

Op 17/9 onze nieuwe caravan opgehaald. Een hele stap voor ons na 47 jaar kamperen met een tent. Al bij de aanschaf werden we vakkundig geholpen zonder dat er druk op ons werd gelegd om te kopen. De aflevering verliep zeer voorspoedig. Op de afgesproken datum stond onze caravan keurig gereed. Omdat het onze eerste caravanervaring was, werd uitgebreid de tijd genomen om alles uit teleggen. Zeer tevreden reden wij dan ook weg uit Heinenoord. Na een weekje Zuid-Limburg besloten we om vervolgens nog twee weken Italië er aan vast te plakken. Helaas, door eigen onoplettend was ik vergeten de handrem van de caravan eraf te halen. Resultaat, volledig verbrande remmen. Gebeld met Campolife, die aangaven dat de remmen waarschijnlijk vervangen moesten worden. Op vrijdag vanuit Zuid-Limburg direct naar Campolife gereden. Daar werd geconstateerd dat de remmen inderdaad volledig verband waren en alle onderdelen vervangen moesten worden. Reparatie zou wel een aantal dagen kunnen duren gezien de drukte bij de werkplaats. Uiteraard zat er voor ons niets anders op dan te wachten tot het ee.a. gerepareerd was. Toen men bij de werkplaats er echter kwam dat wij onze vakantie daardoor moesten afbreken, werd er direct naar een oplossing gezocht. De monteur die op zaterdag in dienst was zou direct aan de reparatie beginnen zodat de caravan waarschijnlijk op dinsdag klaar zou zijn. Dit was dan wel afhankelijk van de drukte op zaterdag. Wat schetst mijn verbazing toen ik op zaterdagochtend om 11 uur al gebeld werd met de mededeling dat de caravan gerepareerd was. Direct de caravan weer opgehaald. Wat bleek: De monteur was speciaal voor ons al om 6 uur begonnen. Resultaat: Wij konden op zondag onze vakantie al weer voortzetten. Wij zijn de mensen van de werkplaats en in het bijzonder de monteur heel dankbaar voor hun flexibele houding en inzet. Zoveel toewijding zie je niet vaak. Dit blijft voor ons een onvergetelijke vakantie.

Objectief informatief en behulpzaam met een Empatische insteek.

Dank aan de Heer E. Favier van CampoLife, Manager Service en Techniek. Objectief, omdat dat het meest de situatie weergeeft zoals het is, Informatief, als gevolg van objectieve waarneming van de schade aan het voertuig, zodat je weet wat je kunt doen met garantie's of eigen risico. Behulpzaam, in het maken van het juiste rapport, met begeleiding van foto en documentatie materiaal, en het maken van de vervolg afspraken voor bevestiging op een ander adres. Empatisch door meedenken, je kennen zonder eerst je file te moeten opzoeken en je vorderingen willen kennen in een traject waarin de oorzaak duidelijk is, maar de ( declaratie ) kaarten anders liggen. Geholpen dus.

TOP BEDRIJF

We hebben een caravan gekocht bij Campolife waar we inmiddels veel plezier aan beleven en geholpen zijn de juiste keuze te maken. Nu we inmiddels een seizoen verder zijn hebben we de caravan gebracht om een nieuwe airco te laten monteren i.c.m. wat garantie puntjes. Net als bij de verkoop toen ook nu bij de werkplaats zeer goed geholpen en zo hoort het ook. Niet alleen verkopen maar ook service verlenen en ze hebben zelfs meer gedaan als we gevraagd hadden. Ga zo door! Henk

Slechte service!

Caravan van mijn schoonouders gebracht ivm schade taxatie en evt reparatie. Alles loopt via de verzekering dus leek ons makkelijk...helaas. Na een week heeft mijn schoonvader gebeld over de status, waren ze de caravan kwijt! Ze gingen hem zoeken en zouden terug bellen. Later werd er gebeld met het verhaal dat hij terecht was maar dat door drukte nog niets was gedaan. Afwachten dus maar. Weer een week later maar weer eens gebeld en nu kregen mijn schoonouders te horen dat er geen dakluik meer voor te krijgen was origineel (logisch want 42 jaar oude caravan, hadden wij ook al gemeld bij het brengen...) en dat ze dus nog aan het kijken waren hoe ze dit gingen oplossen! Hierop de verzekering gebeld en uitgelegd, waarop de verzekering zei contact met hun op te nemen en dat de caravan daar opgehaald mocht worden zodat hij bij onze eigen stalling (die al een offerte had gemaakt) gerepareerd mocht worden. Vervolgens sta je met ophalen nog veertig minuten te wachten terwijl van te voren gebeld is en gezegd werd dat hij klaar gezet zou worden en dat hij na half vier opgehaald kon worden! Al met al een slechte ervaring waarbij je als klant het gevoel krijgt totaal onbelangrijk te zijn.

Campolife bedankt de klant voor zijn review. Ter aanvulling op de reactie, er heeft inmiddels een positief gesprek plaatsgevonden omdat een aantal aannames een andere oorzaak bleken te hebben. Kern van het verhaal was dat de eigenaar bij het brengen van de caravan diverse verwachtingen had rond de retour datum binnen een week. Deze verwachtingen zijn niet uitgesproken en helaas door de receptie ook niet opgemerkt. Dan ontstaat er een stagnatie in het calculatiesysteem van de verzekering omdat de caravan 42 jaar oud is en het systeem de noodzakelijke codes niet herkend. De schadeafdeling kon daardoor niet eerder het noodzakelijke onderdeel opvragen en het schaderapport opmaken. De wachttijd bij het ophalen werd helaas veroorzaakt omdat er vlak voor half vier een andere klant te vroeg zijn caravan kwam halen en daardoor liep de retour tijd met 15 minuten uit. Al met al een ongelukkige samenloop van omstandigheden.

Rectificatie op onze review van dd. 09-04-2020

Rectificatie : In 1e instantie waren wij zeer tevreden met de aankoop van onze Hobby Lavita 400SF uit 2010 Nadat wij de Caravan hadden opgehaald deden de eerste problemen zich al voor op de Camping in Rockanje op de bijgaande BOVAG keuring zijn een aantal punten wel af gevinkt ,maar niet goed gecontroleerd oa. de spindelmoeren van de uitdraaisteunen waren de M6 boutjes verdwenen , lekkage in de disselbak , Winterhof neuswiel defect , verticale scheur van 10 cm in het zijraam zowel in de binnen als buitenruit , de voorruit was lek bij een regenbui zat er tussen de binnen & buitenruit voor 3/4 condens , bij de keukenkraan kwam water onderuit de kraan i.p.v de uitloop , een aantal van deze punten oa van de uitdraaipoten & neuswiel hebben wij direct bij Campolife gemeld met de reactie dan had U met de caravan terug moeten komen , wij hadden op dat moment een seizoen plaats gereserveerd , het probleem van de ruiten is in de weken daarna gekomen ook daarop gaf campolife het antwoord op ruiten zit geen garantie . Wij dachten van onze Hobby Caravan te kunnen genieten maar helaas , na lang overleg hebben wij deze ingeruild bij een Caravan bedrijf in de Achterhoek voor een ERIBA Triton 420 GT , bij inruil hebben wij zoals het hoort de problemen aan de Hobby caravan gemeld. Wij hopen met onze nieuwe aankoop meer plezier te hebben. De aankoop van de Hobby caravan is voor ons een hele dure les geweest gedurende de 4 maanden dat deze in ons bezit is geweest. Misschien wordt deze review geplaatst zou wel netjes zijn.

Campolife bedankt de klant voor zijn review. Een korte reactie willen wij wel geven. Helaas kunnen bepaalde zaken ook na een uitvoerige onderhoudsbeurt defect raken daar heeft de klant dan ook 12 maanden garantie voor om dit op te lossen. Het is dan wel jammer als de klant dan niet langs kan/ wil komen en zelf elders een dure oplossing aan het raam gaat regelen. Dit terwijl Campolife direct aangeboden had om e.e.a. volledig op te willen lossen en zelfs al een commercieel voorstel voor het raam had geboden. Hoewel wij de teleurstelling van de klant begrijpen heeft naar onze mening de ervaring met het plaatsen van een verkeerd raam door een lokale reparateur, die de klant zelf de opdracht heeft verstrekt, de klant ertoe bewogen een emotionele beslissing te nemen om de caravan direct in te ruilen bij weer een ander bedrijf. In deze zaken heeft Campolife geen enkele invloed of keuze gehad om dit te voorkomen.

Heel erg goed

Gebruikte caravan gekocht bij Cliff, perfecte afhandeling en goed afgeleverd met uitgebreide uitleg. Tot nu toe complimenten.

Camper niet verkopen via Campolife

Campolife vraagt 6000 euro marge, los van de verkoopprijs en 1000 Euro bij intrekken order. Bij een taxatie waarde van 20.000 is dat dus 30% vaste kosten. Wordt hij voor minder verkocht dan wordt het nog erger. Het blijkt dat er veel goedkopere manieren in de markt zijn om je camper met bemiddeling te verkopen. Dus check eerst alle mogelijkheden, voordat je deze bemiddeling kiest. Na plaatsing van deze review heeft Campolife ons benaderd en excuus aangeboden voor hun handelwijze. Tevens hebben ze de 100 euro annulering kosten gerestitueerd. Zo hoort het. Jammer dat hiervoor een negatieve review nodig was. Echter e.e.a. is nu correct afgehandeld.

Campolife bedankt de klant voor haar review. Ter aanvulling op de reactie is het zo dat inderdaad bij goedkopere oude campers de procentuele marge veel lijkt en deze bij jongere en duurdere campers aanmerkelijk lager ligt. We werken met een vaste fee en bij goedkope oudere campers lijkt dit procentueel veel. Echter zijn vaak de kosten ook aanmerkelijk hoger om deze groep campers klaar te maken voor aflevering en daarbij vaak veel meer in de garantie terugkomen. Overigens is de genoemde marge een bruto marge want daar gaat in de onderhandeling de korting en de vaste kosten en niet te vergeten de BTW van 21% nog vanaf. Overigens vinden wij evt. kosten van € 1.000,- te billijken gezien de camper bij ons tijdens de verkoop al die maanden, verzekerd, gestald en voorzien van schoonmaakbeurt en advertenties in de showroom staat. We hebben de kampeerauto van de klant aangenomen en bekeken in de werkplaats waarna de klant de camper toch niet in de verkoop wilde zetten bij ons. We meenden voor de opstart kosten en aanname € 100,- te mogen rekenen maar daar dacht de klant anders over. We hebben dit geld inmiddels teruggestort. We wensen de klant uiteraard veel succes met de verkoop van zijn camper.

Mooi bedrijf voor een grote investering.

Prima zaken gedaan met Marcel. van Campolife Zeer tevreden over het verkoop gesprek en aflevering. Caravan ziet er netjes uit. M.Bijl

Niet serieus genomem

Dit is een vervolg op mijn eerdere beoordeling. Die was slecht en heb ik, daar Campolife aangaf tot een oplossing te willen komen, aangepast naar een 5. Helaas kan deze niet meer worden aangepast daar een en ander niet naar tevredenheid is opgelost. Vandaar een aanvulling. De camper is retour gegaan en volgens de technische dienst nagekeken. Eigenlijk komt het erop neer dat het nou net pech is dat reduceer en accu kapot zijn gegaan terwijl de camper voor het feit dat de koelkast naar gas rook daar was. Als we een financiële compensatie wilden moesten we maar zeggen wat we wilden, ipv dat ze zelf met iets kwamen, dus laat naar. Eigenlijk het gevoel gekregen van: stelletje zeuren. Ook plotseling lekkage (camper binnenzijde nat). Thuis gekeken en bleek dat plisse verduistering dakluik helemaal nat was. Weer gebeld met campolife, kreeg een boze chef werkplaats aan de lijn die aangaf gek te worden van deze camper. Luik had niet opengestaan dus lag niet aan hun. Dan maar de slang erop en geen lekkage. Blijft mijn woord tegen het hunne... Jammer

Bedankt voor de geweldige service en het leveren van onze nieuwe Fendt Diamant caravan voorzien met een uitgebreide uitleg. Wij gaan er zeker van genieten!

Eerder dit jaar een 2e hands (6 jaar jong) Knaus caravan aangeschaft bij Campolife. Inmiddels een aantal keren met de caravan op pad geweest en bevalt uitstekend. Van ontvangst in bedrijf tot aflevering uitstekend geholpen door Richard. Zeer tevreden dus.