Zeer goede ervaring!

Een mooie occasion caravan, via de mooie site van Campolife, gevonden en gekocht. De contacten, met Clif Rikkers, waren erg prettig! De aflevering was ook zeer goed verricht! Nog nooit zo meegemaakt. Een bedrijf om aan te bevelen!

Uitstekend en deskundig geholpen.

Na terugkomst van een lange vakantie werd bij onze caravan helaas een lastig vochtprobleem geconstateerd. Bij Campolife een second opinion gevraagd. We werden gastvrij ontvangen en er werd uitgebreid de tijd genomen. De situatie werd daardoor voor ons overzichtelijker. We kregen op ons verzoek een prima voorstel voor de aanschaf van een nieuwe caravan. Uiteindelijk hebben wij besloten de beslissing over de aanschaf van een nieuwe caravan nog even uit te stellen. Campolife kunnen we zeker aanbevelen!

Geen terugkoppeling

Ik /wij hebben nu voor de 2e maal een mailtje gestuurd bestemd voor de werkplaats die niet aankomt of niet wordt door gestuurd en een antwoord blijft uit ! kwalijke zaak . De keuze van aanbeveling ( verplicht ) had ik geen goede keuze in kunnen maken . Kan alleen een Ja of Nee !! Mijn aanbeveling keuze tot op heden is nee.

Waardeloos nieuwe Fendt oplevering met problemen

Nieuwe Fendt Opal 515sg met extra airco, Alco mover enz. gekocht bij Campo, toch 35 000 euro gekost. Dachten een fijne vakantie investering te doen voor ons pensioen. Maar wat een bak ellende en na 2 jaar nog niet opgelost. Alleen maar problemen gehad, om een paar te noemen: Airco werkte niet. Slot voordeur blokkeerde en waren buitengesloten; mover slipt door en laat ons staan. Meerdere keren terug gegaan, toch veel kosten benzine en gesleep. Mooie beloften, maar de gratis onderhoudsbeurt werd niet geleverd, alleen vochtmeting. Bij nw slot voordeur werd de deur beschadigd. Wij moesten zelf 2x terug naar Alco fabrikant in NwVennep. Reactie Campo over mover: niet hun probleem. Maar nieuw geleverd door Campo valt toch onder garantie??? Dit is slechts een deel van de ellende. Verkopen kunnen we niet en op vakantie zonder mover???

Top geregeld

Vandaag is ons nieuwe matras voor de camper gekomen, die wij bij Campo hebben besteld. Mooi op tijd en past exact. Super bedankt wij kunnen weer heerlijk slapen.

Vriendelijk en hulpvaardig personeel

Vandaag onze caravan hier verkocht en een nieuwe gekocht. Uitstekend geholpen en er werd alle tijd voor ons genomen. Onder het genot van een bak koffie is de koop gesloten, en we gaan zeer tevreden weer huiswaarts.

Campolife is een super servicegericht bedrijf

Geachte mevrouw of mijnheer, Ik heb onze caravan voor een vochtmeting gebracht en er moesten nog 2 kleine dingetjes onder garantie gedaan worden. Gisteren werd ik gebeld door een monteur en hij vertelde dat er onder de caravan schade was, waarschijnlijk ben ik over iets heen gereden wat ik niet in de gaten heb gehad. Ondanks dat jullie het erg druk hebben, is dit allemaal netjes gemaakt. Hiervoor wil ik graag de complimenten aan jullie overbrengen, echt TOP dat jullie dit gelijk inorde hebben gemaakt zodat wij met een gerust hart op vakantie kunnen. Met vriendelijke groet, F.Brouwenstijn Uit Rozenburg

caravan met sluiting leveren en niet de bestelde voortent leveren

Een tweedehands caravan gekocht met service onderhoud en bovag garantie. Alles zou top afgeleverd worden. Communicatie op mail heel snel. Nieuwe voortent besteld. Zou feb 2022 binnen zijn. Caravan afgeleverd en dan pas horen dat de voortent met slaapcabine en luifel ruim 2100 euro niet geleverd is en nog zeker tot Juni zou duren. Wel betaald dus. Gelukkig via tentenbouwer de luifel gratis maar moet nog terug gestort worden door campo. De caravan laten trekken 140km verder op en daar op de aansluiting aansluiten en sluiting hebben. De medewerkers van de camping konden er niet achter komen. Of de koelkast maakt sluiting of de boiler( Ja dat is zo handig dat ie er in zit volgens verkoper) Hier op al drie maal een mail gestuurd om dit te laten oplossen. Maar krijg nu geen eens antwoord. Iets wat zeer aso is. Als men geld kan verdienen zitten ze voor aan en voor klachten kunnen hun klanten blijkbaar de hik krijgen. Dus wil je het gevoel opgelicht te worden. Slechte service en ondeugelijke garantie dan moet je kiezen voor campo en ander raar ik je aan naar een ander bedrijf te gaan.

Geweldige service, deskundig personeel

In oktober onze mooie caravan gekocht. Marcel Beers heeft ons goed voorgelicht over de caravan. Wat ook fijn was dat hij kon blijven staan bij Campo tot eind maart. De caravan is netjes naar zijn plaats gebracht door campolife omdat hij te zwaar voor onze auto was. De medewerker was zeer behulpzaam bij het op zijn plaats zetten. Wij kijken uit naar 6 maanden kamperen!

Een geweldig bedrijf met het hart op de "goede kampeerplek"!!!

Onze ervaring ivm de aankoop van onze 1e caravan bij/via Campolife is zeer goed verlopen. Het personeel staat open voor vragen, maar vooral ook technische vragen, geven goed advies. Al de vragen die voor ons nieuw zijn/waren, worden keurig en rustig doorgesproken tot, wij als klant, het begrepen, is onze ervaring. Het personeel is klantvriendelijk en in de kampeerwinkel zeer behulpzaam, ze denken mee met de klant. Bij de overdracht van onze caravan had Richard (onze verkoper) voldoende tijd/aandacht voor ons, ondanks de giga drukte die dag. Tot slot kregen we nog een mooie attentie mee, dankjewel. Proost vast!! Onze ervaring en tevredenheid met Campolife zeggen ze zeker voort...... !! "Campolife", blijf zo doorgaan met uw mooie bedrijf!

Wat een goede service en behandeling

Wij hebben in september bij Campolife en in het bijzonder bij Cliff Rikkers een nieuwe Knaus caravan gekocht. Wat een leuke en terzake kundige man is dat. Betrokken leuk in de omgang en ook nog eens enorm vriendelijk. Wij zijn uiterst tevreden met de aankoop en zijn enorm blij met jullie medewerking.

Goede service, altijd een goed ontvangst!

Onze vorige caravan ingeruild, deze in Oktober 2021 al ingekocht door campolife, geld direct netjes op onze rekening gestort, onze nieuwe caravan maart 2022 opgehaald naar alle tevredenheid. Goede uitleg door Cliff en Arnold. Kortom keurige service!

Goede informatie en afhandelng

In oktober 2021 waren we bij Heinenoord om te zien of de caravan die we in een folder gezien hadden echt mooi was. En ja we waren positief verrast, hij was nog mooier dan we dachten. In gesprek met een verkoper, Marcel van Beers, een hele mooie prijs voor onze oude caravan gekregen. Ook werden de mogelijke opties voor de nieuwe caravan goed uitgelegd en besproken. Aflevering was ook goed, duidelijke uitleg. Al met al een goede ervaring.

fijne medewerkers en veel keus

We hebben een nieuwe camper gekocht en zijn aangenaam verrast door de mooie showroom en zeer prettige sfeer waarin alles ging. Bij technisch complexere vragen wordt er een campermonteur bij gehaald om alles in detail te bespreken en zeker fijn om nuttige tips te krijgen. We kijken uit naar de aflevering van onze gloednieuwe Dethleffs camper en hebben al gezien dat er een ruime en schone kampeershop is waar we alle inventaris spullen kunnen kopen voor ons huis op wielen.

Mijn camper via bemiddeling door Campolife verkocht Na de lock down ivm corona is deze vlot verkocht en voor de prijs die ik wilde hebben Het contact met de heer Kriens verliep zeer plezierig Ik zou Campolife zeker aanbevelen

Service en onderhoud > Aankoop en montage accessoires.

In 2017 een gebruikte Fendt aangekocht, dik tevreden. In 2022 voor het eerst kennisgemaakt met accessoires verkoop en onderhoud; dit was helaas een "één keer en nooit meer". Nul geïnformeerd worden, een verkoper die van niks meer wist, een beloofd e-mailtje die nooit ontvangen is. (opsomming van kosten, nooit ontvangen) Kortom, Gevraagd deze accessoires te plaatsen en ons nadien te informeren + combinatie van beurt. Uiteindelijk wij hebben zelf moeten bellen of de caravan klaar stond en wat de kosten waren. (Gebeld met de receptie; ± 13.00 gebeld> terugbelverzoek ingediend > 16.00 gebeld> ja heb het doorgegeven> 16.50 gebeld: Toen kon receptioniste Heleen mij vertellen, na 3 contactmomenten dat de werkplaats gesloten was, 16.50.!! Oké, nu kwam er toch iets irritatie, was mijn caravan dan klaar?? Kon ik deze de volgende ochtend gaan halen? Hoeveel zouden de kosten dan zijn..? ( uiteindelijk €2200 afgerekend). Ik moest het doen met; "Heleen" Ja ik geeft het alleen door en meer niet, werkplaats is een andere afdeling....?! Bij aankomst een beschadigde luifel, caravan niet mee kunnen nemen, kortom ergernis, net als de geplakte sticker op de caravan (waarvan ik voorafgaande expliciet had gevraagd geen stickers te plakken op de caravan), goed dit kan gebeuren! maar hielp niet mee in een positieve vorm. Uitzondering makende: Astrid en Nico. "service" Deze mensen verdienen een pluim, lopen helaas te weinig mensen bij Campo zoals Astrid en Nico. Astrid: belde mij om 17.20 (vanuit de werkplaats) met een verontschuldiging, een handgemaakte calculatie van de onkosten en de melding dat mijn caravan klaarstond. Nico: Voor de uitgebreide toelichting, klantvriendelijkheid en afhandeling van de schade.

Geweldig fijne service krijg je hier!

We blijven graag terug komen.

Goed bod, prettige verkoop

Voor onze caravan een goed bod gekregen, de verdere verkoop ging prima. Bezichtiging door een prettige meneer, op naam overzetten verliep prima, alle zorg uit handen.

vertrouwen hersteld

onze occasion werd aanvankelijk - tot onze teleurstelling - met meerdere mankementen opgeleverd na tussenkomst van dhr gerard berkhof is álles alsnog in orde gemaakt, waardoor het vertrouwen is hersteld vooral hartelijk dank aan gerard berkhof eugene en ineke

Fijn te lezen dat we de mankementen hebben kunnen oplossen en het vertrouwen in Campolife aanwezig blijft. Veel plezier en een mooi kampeerseizoen met uw caravan! Campolife team.

Fijne zaak met prima verkoper.

Een week geleden onze caravan opgehaald. Wij kregen een prima service, geen verkoper die in je nek loopt te hijgen, om iets te verkopen. Hij was terzake kundig, op alle vragen netjes antwoord gekregen. Aflevering was ook goed geregeld. Ook het filmpje met hoe alles werkt en tips die we via mail kregen, waren ook heel duidelijk .

Hartelijk dank voor deze lovende worden en ons team wensen jullie een prachtig mooi kampeerjaar met jullie caravan!!

Top Bedrijf

Al geruime tijd komen wij bij Campo "over de vloer" Wij hebben geen caravan of camper, maar wij kunnen ook uitstekend slagen wat betreft het kopen van spullen voor onze boot. Zowel in de shop als bij de afdeling van de werkplaats worden wij altijd met veel plezier geholpen.

Drama

Caravan gekocht bij dit bedrijf. Al vanaf dag 1 problemen met deze caravan. Ik kom er nooit meer. Er is 1 goede vent bij dit bedrijf en dat is cliff. De rest van de zogenaamde verkopers zijn hopeloze figuren. Ze lachen je uit als je de deur uitloopt. Hoe krijg ik zoveel mogelijk geld van jou in mijn zak. Geen feeling met de klant en geen feeling met veiligheid. Geen verstand van zaken en laten je onverantwoord met je caravan rijden. Reparaties voeren ze uit bij verkeerde bedrijf. Het zal mij benieuwen of dit überhaupt geplaatst word.

Erg jammer maar misschien ook goed als een review wordt geplaatst die duidelijk twee kanten van een klant laat zien. In de maand juli hebben wij de klant zowel telefonisch als bij ons op het bedrijf uitvoerig gesproken, diverse collega's zijn daar mee bezig geweest. Het ging over zijn ongenoegens rondom een eerdere aankoop van zijn caravan. De caravan had te weinig laadvermogen voor zijn gezin. Eind juli zijn wij de klant tegemoet gekomen met het uitbetalen van een coulance vergoeding. Klant gaf aan meer te hadden verwacht maar wenste het wel snel te ontvangen zodat hij op tijd een product kon bemachtigen om veilig op vakantie te kunnen. Het is zeer betreurenswaardig dat de klant vier maanden later na een geaccepteerde coulancevergoeding opnieuw verhaal probeert te halen.

Koop- en verkoop volgens het boekje!

Wij waren in de markt voor de aanschaf van een nieuwe caravan, in deze overspannen markt best spannend aangezien die productielijnen snel uitverkocht zijn en veel modellen nog niet in de showroom staan. Ze hebben er bij Campo alles aan gedaan om onze wensen en eisen zo goed mogelijk te vertalen naar vertrouwen dat we de juiste caravan zouden aanschaffen en dat ook nog eens voor een eerlijke prijs! Klantvriendelijk, eerlijk en correct, en verstand van zaken. Bijkomend voordeel is dat we onze huidige caravan via “bemiddeling” door Campolife hebben verkocht. We hebben gezamenlijk een verkoopprijs bepaald en dezelfde dag stond de caravan in de showroom en op de website. Resultaat: binnen vier dagen verkocht! In de tussentijd worden wij netjes op de hoogte gehouden over de productieweek en voorziene afleverdatum van de nieuwe caravan. Voor ons niets dan lof voor het handelen van Richard, Cliff en Arnold. Chapeau team Campolife, wij kijken uit naar de aflevering.

Had een klacht over de garantietermijn

1 maand nadat de garantie periode was afgelopen ging de dynamo stuk. Een inspectie uitgevoerd en de dynamo moest vervangen worden, Tijdens het ophalen van de camper wordt mij een rekening van €559,75 overhandigd Ik vroeg om enige coulance, maar er werd gezegd dat deze al verwerkt was in de dynamo prijs. Echter prijs opgezocht op internet en deze lag op€ 140.00 inclusief btw. Dus geen enig begrip en geen coulance Wel zo een dure uur prijs van €419.75 voor 2.5 uur sleutelen. Ik moet er erg over nadenken om nog eens zaken met dit bedrijf te doen. Ik ben gebeld door Campolife en ik heb het uitgelegd waarom, de dame begreep het en ze heeft een tegoed bon van €150 euro aangeboden ter compensatie. Ik ben hiermee wel tevreden,dus enigsinds opgelost.

Altijd blijven lachen

Wij hebben nu onze 3e camper bij Campolife gekocht en totnutoe is alles heel goed afgehandeld als er mankementen naar voren komen. Alle medewerkers vinden we erg aardig al hebben wij met Cliff de beste klik ;-) De afleveringen zijn n feestje voor ons en zelfs bij thuiskomst na vakantie vonden we leuke verrassing op de mat! Ook de aankopen in shop worden bij navraag goed uitgelegd en wij komen dan ook graag weer terug.