Keurig personeel en fijne ongedwongen sfeer

We hebben een nieuwe caravan besteld en dat waren we (nog) niet van plan. We wilde ook nog andere bedrijven aandoen maar de manier waarop we geholpen werden was een dikke 10 en daarom de knoop ook hier doorgehakt. Na de aankoop nog heerlijk in de fraaie kampeershop rond gelopen en ook daar uiterst vriendelijke dames die ons te woord stonden en prima adviseerde. Kortom een echt fijn bedrijf!

Voor onze buurman contact met Arnold gezocht. Buurman van 81 jaar wilde zijn Eriba caravan verkopen. Wij hoefden de caravan niet uit de stalling te halen, dat deed Arnold zelf. Fantastisch. Een mooie prijs voor de caravan gekregen. De buurman en wij blij.

Uitstekende ervaring.

Voor de verkoop van onze caravan namen we contact op met Campolife. Dat bleek een briljant idee! De sympathieke ontvangst, de persoonlijke benadering, een goede prijs en zeer snelle vrijwaring en betaling hebben we als zeer professioneel en aangenaam ervaren. Het heeft het afscheid van het jaarlijks kamperen in de afgelopen veertig jaar minder moeilijk gemaakt. We bevelen Campolife graag aan iedereen aan!

Campo komt zijn afspraken na

Zoals je eigenlijk van een bedrijf als CampoLife mag verwachten: klantvriendelijk en op tijd. Eén heel klein puntje: de koelkast kan op accustroom niet switchen van netstroom op accu. Hij kon pas aan toen we op de camping waren….

Waardeloos

Ik had interesse in een tweedehands caravan. Mijn vragen werden niet beantwoord en de verkoper was niet geïnteresseerd. Waarschijnlijk omdat ik geen €100000 kon besteden. Ik heb natuurlijk maar 1 verkoper gesproken dus ik weet niet hoe het bij de rest van zijn collega’s gaat maar dan nog. Mijn partner wilde meteen weer weg. Jammer hoor. Uiteindelijk doorgereden en elders een mooie tweedehands caravan gekocht. Hier nemen ze iedereen wel serieus.

Beste Peter, Fijn dat we nog in de gelegenheid waren de situatie nogmaals te horen via telefonisch contact. Wij zullen hier intern iets mee doen richting onze verkopers. Wij ontvangen u graag binnenkort opnieuw in de winkel waartoe u gelukkig wel bereid was. Met vriendelijke groet, Het Campolife Team

Gematigd

Zie mooie reviews. Mijn latere caravan stond in de showroom tegen een hoek met muren. Zo was de scheur in de bumper moeilijk te zien. Ik zag die dan ook niet. Bij de aflevering stond de verkoper tussen de achterkant van de caravan en mij. Opeens zag ik het " de scheur, barst " . Oerstom van mij om de achterkant niet goed te bekijken. Maar goed opgelost voor ca 400€. Ben heel blij met Campo. Het ultieme vakantie gevoel.

Domste advies ooit

Nou dat was mijn eerste en laatste bezoek aan dit bedrijf. Wat een ongeïntresseerde, domme en ondeskundige medewerkers achter de infobalie. Dikke min, spaar je brandstofkosten en er zijn campingwinkeks genoeg waar men vriendelijk kan helpen gelukkig. Wat is er gebeurd? Ik vroeg om een vervangende waterpomp, enkele jaren geleden campingwinkel Rotterdam Zuid gekocht. ‘Waar gebruikt u die voor?’ Voor mijn watertank op de boot’ reactie: ‘dan moet u naar een botenwinkel’.

Beste Max, Jammer dat u ons niet telefonisch te woord wilde staan en na slechts één bezoek aan ons bedrijf ons niet in de gelegenheid stelt uw verhaal te horen en er iets van te leren. We hadden u graag nogmaals willen ontvangen als klant en een tweede kans willen krijgen. Overigens was deze pomp een specifieke pomp voor in uw boot die wij niet kunnen leveren. Het advies is ons inziens dan niet vreemd om het echt in een botenwinkel te proberen. Met vriendelijke groet, Het Campolife team

Prima begeleiding in het verkoop proces

-Uitstekende begeleiding bij het verkoop proces -Goed advies - Duidelijke afspraken en deze worden na geleefd -Mooie en Schoone showroom en winkel - Uitgebreid de tijd nemen voor het afleveren van de caravan

Hele slechte service

Nadat wij onze caravan bij Campolife hadden gekocht, besloten we er ook onze Dorema voortent te kopen. Dit bleek een grote vergissing. Niet alleen zijn wij niet goed voorgelicht over de kwaliteit van te tent; wij zijn ook niet geholpen toen de tent niet goed gemaakt bleek te zijn. Ze hebben niet eens de moeite genomen om de voortent terug te sturen naar de fabrikant. Wij kregen zelfs de schuld omdat wij de tent niet goed op zouden hebben gezet.

Deze klant heeft een voortent gekocht bij ons en deze tent heeft schade opgelopen door storm op Texel tijdens de vakantie. Deze schade is nooit bij de dealer te claimen en zal bij de verzekering geclaimd moeten worden. Dit heeft klant inmiddels ook gedaan en ons treft in deze echt geen enkele blaam maar de klant wist wellicht niet dat dit gewoon een verzekerde stormschade is. De tent was wel degelijk prima in orde en prima gemaakt. Net zo als alle andere tenten die hetzelfde vanaf de fabriek komen. Ook fabrikant heeft aangegeven dat dit stormschade is en nooit zo spontaan in elkaar kan zakken. De tent is wel degelijk teruggekomen ter beoordeling door ons en fabrikant echter was het antwoord niet wenselijk maar wel terecht. Er is sprake geweest van stormschade al dan niet in combinatie met verkeerd opzetten. Maar Campolife afrekenen op een verzekeringsactiviteit is zeer onterecht en klant gaat nu deze weg bij haar verzekering bewandelen en het is opgelost. Dus echt geen beoordeling van onze bedrijfsactiviteiten.

Prima bedrijf, leuke mensen, goede service

Bij Campolife liepen we tegen onze nieuwe caravan aan. We zijn uitstekend geadviseerd en goed geholpen. Voorlichting en informatie was uiterst plezierig. De aflevering verdient een pluim. Twee kleine opmerkingen: - het zou fijn zijn als je per e-mail de bevestiging van de betaling ontvangt en daarmee de bevestiging van aflevering. - ook prettig is als de caravan vòòr aflevering wordt gewogen. Zeker als er nog allerlei extra's zijn gemonteerd.

Zeer vriendelijke, vertrouwenwekkende en transparante, zakelijke benadering.

Na jaren genieten van onze grote gezinscaravan hebben we besloten onze vakanties anders in te vullen en hebben Campolife benaderd voor advies omtrent verkoop van de caravan. De diverse opties zijn door Campolife in eerste instantie schriftelijk en daarna in een persoonlijk gesprek toegelicht. Uiteindelijk hebben we de caravan aan Campolife verkocht, voor een goede prijs en zonder rompslomp bij betaling en vrijwaring. Al met al loven wij de tijd die de medewerkers voor ons hebben genomen en de transparante, vriendelijke communicatie. Wij bevelen Campolife zeker aan.

Vriendelijk een goed geholpen

Wat een fijn personeel

Wij zijn met al onze vragen zowel in de shop als bij de caravans als bij de voortenten uitermate vriendelijk behandeld. Complimenten

Wordt alle tijd genomen om de caravan compleet te maken. Ook bij de aflevering duidelijke uitleg via filmpjes en door de afhandelaar.

Heel plezierig!

We zijn heel plezierig geholpen door het vriendelijke en behulpzame personeel. Duidelijke uitleg gekregen over de caravan, er werd uitgebreid de tijd voor genomen!

Een betrokken, eerlijk en persoonlijk bedrijf!

Een jaar lang hebben we langs caravan dealers gezworven voordat we onze definitieve keuze maakte. Als snel wisten we zeer zeker dat als onze keus op Fendt, Knauss of Dethleffs zou vallen wij nergens anders dan bij campolife wilden kopen. Het is een Dethleffs aero 460FR geworden en we zijn super geholpen. Eerlijk advies over opties, ook als dit minder omzet voor de dealer zou betekenen, chappeau campolife! Ook de aftersales was erg goed. Twee weken voor aflevering kregen wij een mail met een link naar allerlei instructie filmpjes die van toepassing waren op onze caravan. Zo was voor aflevering al veel duidelijk en hadden we onze vragen al paraat. De falevering zelf was ook erg prettig en inmiddels hebben wij al 2 weekenden genoten van onze 'dream came true'.

Hoezo corona?

Tot onze grote verbazing stapt een verkoper op ons af zonder mondkapje! Of hij ons kan helpen en of we geïnteresseerd zijn in de caravan. Dat zijn we wel, maar we zijn direct de winkel uitgelopen. Je ontmoet al lange tijd lijfelijk je kinderen en kleinkinderen niet en dan zal je besmet kunnen worden bij campolife.

We hebben inmiddels de klant al gesproken en bedankt voor haar opmerkzaamheid en terechte kritiek. Het dragen van een mondkapje is ook bij onze medewerkers verplicht en we zien dit dan ook als een verkeerde moment opname welke inderdaad jammerlijk is. Weet dat wij als directie het mondkapje uiteraard verplicht stellen bij onze showroom verkopers. We hebben de opmerking vd klant serieus genomen en deze middels een verzonden cadeau bon bedankt. De klant heeft aangegeven ons weer gewoon te bezoeken naar aanleiding van onze reactie welke wij serieus genomen hebben. Bedankt voor de feedback!

Netjes geholpen op iedere vraag een waardevol ntwoord

Ondanks de pandomie heel netjes geholpen en de afspraken netjes nagekomen, top.

In een zin helemaal goed en perfect!!

Uitstekende begeleiding bij de aankoop en aflevering!

Bij bemiddeling uitstekende service en resultaat

Eind maart heb ik via bemiddeling onze caravan bij Campolife te koop gezet. Binnen 10 dagen was de caravan verkocht voor nagenoeg de afgesproken prijs. Alles is uitstekend geregeld. Vooraf worden er goede afspraken gemaakt en een juiste prijs bepaald. De caravan valt tijdens de koop onder de verantwoordelijkheid van Campolife en is door hun verzekerd. Een goede ont-zorgde manier om je caravan te verkopen.

tevredenheid

Voor de 3e keer hier een caravan gekocht. De laatste keer was oktober 2020. Deze keer waren er diverse misverstanden en was er gedoe, waarbij ik het niet nodig vind om het allemaal toe te lichten. De afronding was enkele weken geleden. Alles is netjes opgelost, daarom wil ik dit bedrijf volmondig aanbevelen.

Heel goede afleverservice

Nieuwe Dethleffs caravan op 9 april 2021 opgehaald. Goede uitleg hoe alles werkt, deskundigheid prima. Niet alles voorgedaan, maar zelf laten doen, want dat blijft het meeste bij. Voor het eerst aankoppelen met behulp mover vergeet je niet.

Super winkel, heel vriendelijk personeel, je wordt er goed geholpen, geen gehaast en super service. Dit is echt een aanrader, voor mij geen andere winkel. Ga zo door!!

Vriendelijke mensen, meedenken, geduldig en behulpzaam. Of het nu in de showroom, werkplaats, campingwinkel of telefonisch is.

Erg fijn en zeer klantvriendelijk

Vandaag onze nw caravan in ontvangst mogen nemen en zijn fijn door Dhr Cliff Rikkers geholpen. Het ontvangst was ,klantvriendelijk en professioneel . Niets was te veel, gezien de vragen die wij stelden en hij nam alle tijd voor de aflevering. Het enthousiasme spat ervan af. Bedankt.Top gedaan