Jeffrey Hattink is een Topper!

Ik had een onderdeel voor een fietsendrager nodig, dat viel niet mee, want fietsendragers worden compleet verkocht. Wacht ff zei Jeffrey, en verdween in het magazijn, binnen 5 minuten kwam hij met het benodigd onderdeel terug, ........... ik mocht het onderdeel gratis meenemen. Bij een volgend bezoek vraag ik alleen nog maar naar Jeffrey, wie weet krijg ik een gratis nieuwe caravan mee. Een TOPPER die Jeffrey.

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Kampeershop

Vriendelijk en goed

Netjes en vriendelijk geholpen bjj onslze aankoop van een caravan! Alles netjes uitgelegd, erg gastvrij en beleefd! Voelde als een warme welkom!

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Verkoop camper en caravans

Buiten het feit dat de kampeerwinkel zeer uitgebreid is, zijn de medewerkers ook zeer behulpzaam. Ik was op zoek naar een kassabon uit 2019(!) ivm een verzekeringszaak. Zij vonden de bon zonder moeite terug en mailde die mij. GROTE klasse!

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Kampeershop

Top. Nieuwe caravan ophalen was een feestje

Deskundige rondleiding door de caravan. Werd geduldig en kundig antwoorden gegeven op onze vragen. Onze verkoper was Jan

Uitleg/ afhaal nieuwe caravan

Wij zijn door Johan Groenewoud geholpen met het afhalen van onze nieuwe caravan. Zeer goede en fijne en rustige uitleg ( het is onze eerste caravan). Uitgebreid en met geduld. Op zo manier je caravan ophalen is een feestje. Top

Tevreden.

Campolife heeft, op locatie, mijn problemen verholpen en zelfs nog wat meer gedaan. Blijft alleen de vraag, Waarom? Een heel vervelende ervaring door bij Campolife een caravan te kopen. Na zes weken levertijd werd een caravan geleverd die van buiten niet gereinigd was en die van binnen niet eens gezien was. Ook bij deze prestatie de mededeling, het toilet werkt niet. Onderdeel zal, in overleg nagestuurd worden. Jammer dat er geen termijn is. Nu heb ik staan klieren met een gieter. Conclusie: Baggerbedrijf, zal ook niemand aanraden hier zaken te doen. Reclame is inmiddels van caravan verwijderd. De afleveraar doet zijn werk goed.

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Verkoop camper en caravans

Hele fijne service en aandacht

Kennis van zaken. Heel vriendelijke en nemen rustig de tijd. Ze doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen.

Top bedrijf

Als nieuwe klant super geholpen met, ondanks de drukte in de werkplaats, het servicen van de caravan.

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Werkplaats / technische dienst

Fijne kampeerwinkel met personeel die altijd voor je klaar staat.

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Verkoop camper en caravans

Goede kennis hij aankoop en aflevering

Zeer fijn en deskundig geholpen bij keuzes in aankoop en aflevering duidelijke uitleg door Jan!

Prima geholpen

Bij Campo Life een tweedehands caravan gekocht, inclusief keuring en 1 jaar garantie. Hele vriendelijke medewerkers. Bij aflevering werd er een uur gereserveerd om de ins en outs van de caravan uit te leggen en om vragen te beantwoorden. Prima geholpen door Jan. Daarna aan tafel met een kop koffie de administratie afgehandeld. Een leuk presentje ontvangen en daarna de kampeerwinkel in. Ook daar vriendelijk geholpen.

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Verkoop camper en caravans

Direct geholpen voor 2 pijpjes voor op het dak, welke wij eraf hadden gereden onderweg

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Werkplaats / technische dienst

Top geregeld bij de reparatie afdeling

Caravan gebracht voor stormschade aan de thule luifel. Mijnheer van Loon heeft werkelijk alles gedaan om de schade te herstellen. En zo gaan wij weer onbezorgd op vakantie. Nogmaals bedankt voor de goede zorg.

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Werkplaats / technische dienst

Goede service, ondernemen direct aktie bij vragen en problemen.

Na aankoop van onze camper kwamen we enige minpunten tegen. Deze werden direct verholpen nadat wij dit hadden aangegeven.

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Verkoop camper en caravans

Wij zijn heel goed geholpen

Wij hebben een ommistore laten plaatsen hij is er keurig opgezet. Personeel die ik heb gebeld met een vraag hebben mij ook.netjes te woord gestaan . Heel tevreden klanten.

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Werkplaats / technische dienst

Reparatie afdeling niet op orde!!!!

We hebben vorig jaar een nieuwe Knaus sport caravan gekocht en na ongeveer een maand in gebruik begon de koelkast een alarm te geven. Contact opgenomen met Campo en aangegeven dat we de caravan daar niet gekocht hebben en of hun dit voor ons konden maken onder Fabrieksgarantie en dit was geen probleem. Caravan is toen 2 weken bij Campo geweest om het te verhelpen. Na het “verhelpen” van het probleem is de caravan de stalling in gegaan en hebben we de caravan dit jaar weer op de seizoensplaats gezet en na 1 dag ging de koelkast weer in dezelfde storing! Alles weer afgebroken en de caravan weer voor 2 weken naar Campo gebracht omdat ze niet ter plaatsen willen komen! De koelkast zou nu weer in orde zijn werd er gezegd maar nadat we de caravan en alles weer hebben opgebouwd gaat hij niet meer in storing maar koelt en vriest hij helemaal niet meer. Maandag weer eens bellen met ze maar heb er weinig vertrouwen meer in! (Update) Maandag 29-04 langs gegaan om aan te geven dat het nog steeds niet in orde was en toen kon er wel iemand langs de camping komen. Toen bleek dat de koelkast hier niet gemaakt kon worden en dus mee naar Campo moest. Vrijdag was de koelkast "gemaakt" en zaterdag is er iemand langs gekomen om hem weer in te bouwen. Maar na het inbouwen bleek dat we nog steeds met hetzelfde probleem zitten. Maandag gelijk weer gebeld en we zouden terug gebeld worden. We werden uiteindelijk gebeld door de Directeur van Campo ( *** ) deze gaf aan dat ze ons eigenlijk nooit hadden moeten helpen omdat we de caravan daar niet hebben gekocht wat best vreemd is aangezien ze een Knaus dealer zijn en dit gewoon onder fabrieksgarantie valt. Op het eind van het gesprek werd ons nog verteld dat wij daar niet meer welkom zijn voor onderhoud of iets anders. @***we wachten nog steeds op alle papieren waaruit blijkt wat er allemaal vervangen is!! Wij hebben het gevoel dat we nu zo worden afgescheept omdat ze er niet uit komen.

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Werkplaats / technische dienst

Dhr van Bijnen heeft de caravan niet bij ons gekocht en daarom zijn wij geen aanspreekpunt voor deze klant met dit probleem. Sterker nog de klant heeft zijn Knaus NIET EENS BIJ EEN KNAUS DEALER GEKOCHT!!! Denkt toch dat wij dan alle kosten aan werkzaamheden met zijn koelkastprobleem op gaan hoesten. We hebben in het begin de klant willen helpen en de fout gemaakt dat we geloofden dat de klant bij een Knaus dealer had gekocht en wij dus bij Knaus deze garantie werkzaamheden konden claimen. Nu de aap uit de mauw komt en er helemaal niet bij een Knaus dealer gekocht is hebben wij per direct de activiteiten gestaakt om de klant onbezoldigd te blijven helpen die geen klant is bij ons noch bij Knaus. Dhr. Bijnen moet zich schamen en ja....wij hadden nooit aan deze caravan moeten beginnen. Inmiddels vele uren werk verder ook nog zo`n review durven schrijven. Klant is koning mits hij zich koninklijk gedraagt maar hier hebben wij geen woorden voor, ja één woord: Scande! Schande dat er zulke mensen zijn en jammer dat onze te goeder trouw zo geschaad wordt door deze klant.

Deskundig advies op een prettige wijze bij aankoop van caravan

Er wordt goed naar je geluisterd en ze nemen alle tijd om je alles uit te leggen.

Prima service!

Prima service van de verkoper (cliff) en de aflevering.....

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Verkoop camper en caravans

Prima service en vriendelijk balie personeel

Tijdens een door ons gemaakte afspraak t.b.v. minder werkende koelkast , constateerde de technici van de werkplaats dat er water in de camper lag , dit is gelijk aan ons gemeld en gevraagd of ze daar ook meteen de oorzaak van moesten achterhalen. Na overleg meteen aangepakt ( dakluik verwijderd , kitrand verwijderd, gereinigd , opnieuw gekit en teruggeplaatst) . Uitermate fijne service dat dit ook gelijk meegenomen is . Nogmaals bedankt voor de service Campo Heinenoord

Prima afhandeling

Schade aan onze caravan. Na onze afspraak met Campolife is alles perfect afgehandeld. Vriendelijke service, schade prima hersteld. Kortom, ik ben zeer tevreden.

Prima winkel

Nieuwe caravan aangeschaft bij campolife. Vriendelijk en netjes geholpen.

Tevreden

9april een camper gekocht wij zijn heel tevreden en zijn geholpen door Ted Fan Schuurman

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Verkoop camper en caravans

Verkoop is prima, aflevering ook.

Bij de verkoop werd ons verteld dat het bedrag van 595,00 euro voor aflevering was voor garantie en de schoonmaak van de caravan van binnen en van buiten. Van buiten is hij keurig schoon, van binnen is er niets aan gedaan. Caravan lag vol met hondenharen en in de keukenkastjes lagen zelfs nog hondenbrokken. Ook de kussens en gordijnen zaten vol met hondenharen. Erg jammer dit!

Geweldig goed geholpen

We hebben Campolife als goed ervaren en zijn er zeer gastvrij ontvangen door de gemoedelijke medewerkers

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Verkoop camper en caravans

Campo weet niet wat “after sales” betekend

Na aankoop van kampeerauto een defect gemeld aan de audio/media apparatuur. Na ruim 3 weken pas beantwoord, met een flut commentaar, personeel tekort e.d. Werd MIJ!! gevraagd om een afspraak te plannen. Na ruim 2 weken zonder reactie, heb ik gemeld dat ik zelf wel een nieuw apparaat zou kopen. Daarna werd er ineens wel gereageerd. Maar dan is het te laat Campo. ZEER teleurgesteld in Campo, en dus NOOIT meer. Verkopen kan iedereen, maar daarna komt een GOED bedrijf boven drijven.

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Verkoop camper en caravans

Beste heer Blaak, Bedankt voor de review al hadden we liever een ander cijfer gezien uiteraard. Bij navraag intern is er inderdaad te laat gereageerd. Dit is een samenloop van omstandigheden geweest van een te krappe bezetting i.c.m. drukte bij de start van het seizoen. Het zijn slechte excuses en u heeft dus volkomen gelijk. Jammer dat we niet in de gelegenheid zijn gebracht voor de herkansing want dat hadden we uiteraard graag voor u gedaan. We hopen dat nu het defect aan uw audio is opgelost en wensen u veel plezier met uw camper.

Langeweg 1 A

3274 LZ Heinenoord