Bij oplevering alles prima voor elkaar en de uitleg ging rustig en goed!
Aankoop, wijzigingen, overleg, tot en met aflevering helemaal top. Geduldig, ontspannen, uitgebreid de tijd op alle momenten. Meedenken over technische oplossingen. Wij zijn zeer tevreden. Eigenlijk was het hele traject al een stukje vakantie.
Wij hebben goede ervaringen met de verkoop en aflevering van onze nieuwe caravan. We kwamen spontaan kijken en werden op hele prettige wijze geholpen in ons keuzeproces voor een caravan. Alle medewerkers zijn stuk voor stuk kundig en vriendelijk.
Ik kwam om een onderdeel van Knaus camper te bestellen, is geen voorraad product. . Jan tinkhof ging even kijken en kwam met het juiste onderdeel. Goede uitleg over plaatsen van het raam, Ook de collega’s vriendelijk en relaxed.
Fijn contact bij de verkoop met Marcel en Cliff. Goede meegedacht. Nico uit de werkplaats heeft als een echte topper alles supersnel en netjes gemaakt inclusief onze extra wensen.
En goede aflevering omdat alles duidelijk werd uitgelegd. Een fijne aflevering omdat de aflevering zeer prettig verliep. Vanwege de afstand hadden wij onze oude caravan bij ons. Deze werd door een collega van onze verkoper beoordeeld (en later met ons en onze verkoper besproken) terwijl wij aan de aflevering van onze nieuwe caravan begonnen. Ze namen alle tijd voor ons. Zeer blij met dit bedrijf.
Tijdens het hele kijken, zoeken en beslisproces bijzonder prettig en deskundig begeleidt door de mensen van Campolife. Meedenken doen ze op een professionele manier. Ook tijdens de aflevering van de caravan niets dan lof over de manier waarop alles wordt uitgelegd en begeleidt.
Deze week een nieuwe voortent gekocht, met een leuke extra opruimingskorting op de voorraadmodellen. Wij hebben aan de verkoper gevraagd of de extra dakleggers en verandastang werden meegeleverd, antwoord hierop was bevestigend. Wij hebben de voortent en fibreframe direkt meegenomen. Controle thuis bleek de verandastang niet meegeleverd. Na een telefoontje met Campolife, werden wij kort erna teruggebeld met de medeling dat de verandastang gratis werd nageleverd. Inmiddels 2 d. na ons bezoek is de stang ook al bezorgd. Kortom, prima geregeld, Chapeau! We maken helaas wel eens iets anders mee.
Ik had een onderdeel voor een fietsendrager nodig, dat viel niet mee, want fietsendragers worden compleet verkocht. Wacht ff zei Jeffrey, en verdween in het magazijn, binnen 5 minuten kwam hij met het benodigd onderdeel terug, ........... ik mocht het onderdeel gratis meenemen. Bij een volgend bezoek vraag ik alleen nog maar naar Jeffrey, wie weet krijg ik een gratis nieuwe caravan mee. Een TOPPER die Jeffrey.
Netjes en vriendelijk geholpen bjj onslze aankoop van een caravan! Alles netjes uitgelegd, erg gastvrij en beleefd! Voelde als een warme welkom!
Buiten het feit dat de kampeerwinkel zeer uitgebreid is, zijn de medewerkers ook zeer behulpzaam. Ik was op zoek naar een kassabon uit 2019(!) ivm een verzekeringszaak. Zij vonden de bon zonder moeite terug en mailde die mij. GROTE klasse!
Deskundige rondleiding door de caravan. Werd geduldig en kundig antwoorden gegeven op onze vragen. Onze verkoper was Jan
Wij zijn door Johan Groenewoud geholpen met het afhalen van onze nieuwe caravan. Zeer goede en fijne en rustige uitleg ( het is onze eerste caravan). Uitgebreid en met geduld. Op zo manier je caravan ophalen is een feestje. Top
Campolife heeft, op locatie, mijn problemen verholpen en zelfs nog wat meer gedaan. Blijft alleen de vraag, Waarom? Een heel vervelende ervaring door bij Campolife een caravan te kopen. Na zes weken levertijd werd een caravan geleverd die van buiten niet gereinigd was en die van binnen niet eens gezien was. Ook bij deze prestatie de mededeling, het toilet werkt niet. Onderdeel zal, in overleg nagestuurd worden. Jammer dat er geen termijn is. Nu heb ik staan klieren met een gieter. Conclusie: Baggerbedrijf, zal ook niemand aanraden hier zaken te doen. Reclame is inmiddels van caravan verwijderd. De afleveraar doet zijn werk goed.
Originele beoordeling
Een heel vervelende ervaring door bij Campolife een caravan te kopen. Na zes weken levertijd werd een caravan geleverd die van buiten niet gereinigd was en die van binnen niet eens gezien was. Ook bij deze prestatie de mededeling, het toilet werkt niet. Onderdeel zal, in overleg nagestuurd worden. Jammer dat er geen termijn is. Nu heb ik staan klieren met een gieter. Conclusie: Baggerbedrijf, zal ook niemand aanraden hier zaken te doen. Reclame is inmiddels van caravan verwijderd. De afleveraar doet zijn werk goed.
Kennis van zaken. Heel vriendelijke en nemen rustig de tijd. Ze doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen.
Als nieuwe klant super geholpen met, ondanks de drukte in de werkplaats, het servicen van de caravan.
Fijne kampeerwinkel met personeel die altijd voor je klaar staat.
Zeer fijn en deskundig geholpen bij keuzes in aankoop en aflevering duidelijke uitleg door Jan!
Bij Campo Life een tweedehands caravan gekocht, inclusief keuring en 1 jaar garantie. Hele vriendelijke medewerkers. Bij aflevering werd er een uur gereserveerd om de ins en outs van de caravan uit te leggen en om vragen te beantwoorden. Prima geholpen door Jan. Daarna aan tafel met een kop koffie de administratie afgehandeld. Een leuk presentje ontvangen en daarna de kampeerwinkel in. Ook daar vriendelijk geholpen.
Direct geholpen voor 2 pijpjes voor op het dak, welke wij eraf hadden gereden onderweg
Caravan gebracht voor stormschade aan de thule luifel. Mijnheer van Loon heeft werkelijk alles gedaan om de schade te herstellen. En zo gaan wij weer onbezorgd op vakantie. Nogmaals bedankt voor de goede zorg.
Na aankoop van onze camper kwamen we enige minpunten tegen. Deze werden direct verholpen nadat wij dit hadden aangegeven.
Wij hebben een ommistore laten plaatsen hij is er keurig opgezet. Personeel die ik heb gebeld met een vraag hebben mij ook.netjes te woord gestaan . Heel tevreden klanten.
We hebben vorig jaar een nieuwe Knaus sport caravan gekocht en na ongeveer een maand in gebruik begon de koelkast een alarm te geven. Contact opgenomen met Campo en aangegeven dat we de caravan daar niet gekocht hebben en of hun dit voor ons konden maken onder Fabrieksgarantie en dit was geen probleem. Caravan is toen 2 weken bij Campo geweest om het te verhelpen. Na het “verhelpen” van het probleem is de caravan de stalling in gegaan en hebben we de caravan dit jaar weer op de seizoensplaats gezet en na 1 dag ging de koelkast weer in dezelfde storing! Alles weer afgebroken en de caravan weer voor 2 weken naar Campo gebracht omdat ze niet ter plaatsen willen komen! De koelkast zou nu weer in orde zijn werd er gezegd maar nadat we de caravan en alles weer hebben opgebouwd gaat hij niet meer in storing maar koelt en vriest hij helemaal niet meer. Maandag weer eens bellen met ze maar heb er weinig vertrouwen meer in! (Update) Maandag 29-04 langs gegaan om aan te geven dat het nog steeds niet in orde was en toen kon er wel iemand langs de camping komen. Toen bleek dat de koelkast hier niet gemaakt kon worden en dus mee naar Campo moest. Vrijdag was de koelkast "gemaakt" en zaterdag is er iemand langs gekomen om hem weer in te bouwen. Maar na het inbouwen bleek dat we nog steeds met hetzelfde probleem zitten. Maandag gelijk weer gebeld en we zouden terug gebeld worden. We werden uiteindelijk gebeld door de Directeur van Campo ( *** ) deze gaf aan dat ze ons eigenlijk nooit hadden moeten helpen omdat we de caravan daar niet hebben gekocht wat best vreemd is aangezien ze een Knaus dealer zijn en dit gewoon onder fabrieksgarantie valt. Op het eind van het gesprek werd ons nog verteld dat wij daar niet meer welkom zijn voor onderhoud of iets anders. @***we wachten nog steeds op alle papieren waaruit blijkt wat er allemaal vervangen is!! Wij hebben het gevoel dat we nu zo worden afgescheept omdat ze er niet uit komen.
Dhr van Bijnen heeft de caravan niet bij ons gekocht en daarom zijn wij geen aanspreekpunt voor deze klant met dit probleem. Sterker nog de klant heeft zijn Knaus NIET EENS BIJ EEN KNAUS DEALER GEKOCHT!!! Denkt toch dat wij dan alle kosten aan werkzaamheden met zijn koelkastprobleem op gaan hoesten. We hebben in het begin de klant willen helpen en de fout gemaakt dat we geloofden dat de klant bij een Knaus dealer had gekocht en wij dus bij Knaus deze garantie werkzaamheden konden claimen. Nu de aap uit de mauw komt en er helemaal niet bij een Knaus dealer gekocht is hebben wij per direct de activiteiten gestaakt om de klant onbezoldigd te blijven helpen die geen klant is bij ons noch bij Knaus. Dhr. Bijnen moet zich schamen en ja....wij hadden nooit aan deze caravan moeten beginnen. Inmiddels vele uren werk verder ook nog zo`n review durven schrijven. Klant is koning mits hij zich koninklijk gedraagt maar hier hebben wij geen woorden voor, ja één woord: Scande! Schande dat er zulke mensen zijn en jammer dat onze te goeder trouw zo geschaad wordt door deze klant.
Originele beoordeling
We hebben vorig jaar een nieuwe Knaus sport caravan gekocht en na ongeveer een maand in gebruik begon de koelkast een alarm te geven. Caravan is toen 2 weken bij Campo geweest om het te verhelpen. Na het “verhelpen” van het probleem is de caravan de stalling in gegaan en hebben we de caravan dit jaar weer op de seizoensplaats gezet en na 1 dag ging de koelkast weer in dezelfde storing! Alles weer afgebroken en de caravan weer voor 2 weken naar Campo gebracht omdat ze niet ter plaatsen willen komen! De koelkast zou nu weer in orde zijn werd er gezegd maar nadat we de caravan en alles weer hebben opgebouwd gaat hij niet meer in storing maar koelt en vriest hij helemaal niet meer. Maandag weer eens bellen met ze maar heb er weinig vertrouwen meer in!
Er wordt goed naar je geluisterd en ze nemen alle tijd om je alles uit te leggen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.