Caravan verkopen in het duurdere segment middels Campolife een must

Onze zo goed als nieuwe Fendt vol met dure opties is niet zonder een professional als Campolife te verkopen. Via Campolife krijgt de aspirant koper garantie, mogelijkheid tot financiering, inruil, vrijwaring inruil, te naam stelling. De caravan wordt professioneel ten toon gesteld en aangeboden op relevante verkoopsites. De caravan wordt meteen gevrijwaard waardoor de verzekering stopt en geld restitueert. Zelf `op straat`verkopen, lees Marktplaats, geeft minder kansen, gezeur en riskante financiële transacties. Kortom, we zijn blij met de vriendelijke professionals van Campolife. Jan V. Schiedam

Afspraak is afspraak, tot in de puntjes verzorgd.

Zonder kampeerervaring hebben wij een aantal jaren geleden op advies van Arnold Kriens een occasion caravan gekocht. Ga eerst eens een paar jaar op pad en uitvinden wat jullie wensen zijn, daarna kan je deze caravan altijd weer inruilen en upgraden. Deze caravan is prima bevallen maar wij waren toe aan een andere caravan, o.a. één met losse bedden. Wederom heeft Arnold ons uitstekend geadviseerd en hebben wij een nieuwe caravan gekocht. De duidelijke offerte met inruil prijs is ook direct de factuurprijs, dus geen kleine lettertjes etc. In de overzichtelijke showroom krijg je alle tijd om al je persoonlijke wensen in praktijk te bekijken en te beleven. De uitstekende aflevering is een feestje en werd verzorgd door Cliff, hij legt alles tot in de puntjes geduldig uit, het lijkt wel of het zijn eigen caravan is. In de ruime overzichtelijke winkel kan je alle artikelen kopen die een kampeerder wenst. Winkelmedewerker Hans heeft zeer veel kampeer ervaring en ook hij adviseert je uitstekend. Kortom wij zijn meer dan tevreden en adviseren Campolife zeker aan.

Wat een finn bedrijf

Nieuwe caravan gekocht en werd op alle punten zeer goed voorgelicht. Geen verkoop verhaal maar het echte verhaal waaruit blijkt dat klant voorop staat.

Bij Campolife hebben wij onze Fendt occasion gekocht. Wij zijn heel tevreden over de service. De paar kleine reparaties die nodig waren snel uitgevoerd. Wij waren heel blij met de wijze waarop de afdeling verkoop en schade naar ons luisterden en mee dachten om een misverstand uit de wereld te helpen. Chapeau.

Correct behandeld. Alle afspraken nagekomen.

Wij hebben onze Hobby (1992) die op een seizoenplaats staat op Walcheren ingeruild voor een Fendt. Wij kwamen bij Campolife terecht omdat daar 10 Fendt occasions stonden. (onze voorkeur, heel degelijk, gewicht in dit geval geen probleem} Aangezien de Hobby maar 2x per jaar 3 km op de weg komt (op en neer naar stalling) en te zwaar was om te trekken met eigen auto waren de eerste onderhandelingen over inruilprijs per email met Arnold Kriens. Na de situatie uitgelegd en foto's opgestuurd te hebben kregen wij naar tevredenheid een inruilprijs aangeboden. (vertrouwen) Deze prijs hebben wij ook gekregen na dat wij in de showroom een mooie Fendt naar ons zin hadden gevonden. Hierbij zijn wij heel vriendelijk en goed behandeld door Cliff Rikkers. Hij nam alle tijd en wist alle vragen vakkundig te beantwoorden. Alle verdere afspraken over de afhandeling zijn 100% nagekomen. Ze hebben de Fendt op Walcheren afgeleverd (kleine vergoeding 114 km enkele reis) en de Hobby meegenomen. Kort samengevat, mensen die weten hoe ze met klanten om moeten gaan.

perfect !

personeel en service helemaal TOP !! onze service monteur Nico Sleebos heeft ons perfect geholpen en alle problemen voor ons opgelost zodat we weer met een gerust hart op vakantie kunnen. echt een aanrader.

In één woord TOP

Prima geholpen en fantastische jubileum aanbiedingen bij de caravans.

Occasion caravan gekocht met 1 jaar garantie. Binnen dat jaar ontdekten we schade aan de beplating door corrosie. Goed onderzocht (schade van oude lekkage) en opgelost met een (gratis)verlenging van de garantie op de beplating van twee jaar. Na een jaar zagen weer nieuwe verdachte plekjes op de beplating. Weer goed verholpen onder garantie. Ook was er een scheur in de beplating gevonden aan de rand van een raam. Ook dat werd heel netjes en onder garantie verholpen. Ook de constructie van de caravan werd daarbij verstevigd, zodat het inscheuren niet meer zou kunnen voorkomen. Enkele kleine mankementen die nu eenmaal kunnen optreden bij een gebruikte caravan werden netjes verholpen. Uitstekend geholpen dus met name door de heer Favier.

al met al TOP

Na aanschaf van de camper, hebben we diverse gebreken geconstateerd, deze werden zonder problemen uitgevoerd. helaas veel problemen gehad met een dakluik en een lekkage. De werkplaats chef heeft ons zeer goed te woord gestaan, en er alles aan gedaan om het te verhelpen! was voor de werkplaats geen pretje, maar toch opgelost. wat mij betreft een fantastisch bedrijf, Ed Favier ontzettend bedankt voor de gegeven service.

Caravan gekocht, oude verkocht

Op zaterdag gaan kijken naar een jong gebruikte caravan. Ze hebben er genoeg staan. Onze keus is gevallen op een knaus. Met de verkoper (Die erg goed adviseerde en uitermate goed hielp) de deal gesloten. Ook razendsnel alles door ze geregeld want een paar dagen later met de caravan naar het buitenland. De aflevering was ook geweldig, wat een goede uitgebreide service. Dit is onze 5e caravan maar nog nooit zo een aflevering meegemaakt!

TOP !!

we hebben een mooie deal gesloten om een nieuwe 2020 model Knaus caravan te kopen. Veel jubileum voordeel aldaar e prima maatwerk met meedenkende mensen.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een prima en perfecte ervaring.hebben wij weleens anders meegemaakt.\r\n
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn voortreffelijk geholpen bij de aanschaf van onze Hymer camper en zijn uitstekend geholpen door alle personeelsleden. Ook tijdens het garantiejaar!! Top!! Wij genieten nu volop en bevelen dit bedrijf aan iedereen aan! .
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zaterdag een caravan gekocht bij Campolife. De verkoper nam echt de tijd en gaf goede adviezen.\r\n\r\nVandaag de caravan opgehaald. Eerst een duidelijke en kundige aflevering. Deze werd verzorgt door Wim, een van de medewerkers van Campolife. \r\n\r\nTot nu toe een zeer goede ervaring met dit bedrijf!\r\n\r\nKlantvriendelijk\r\nServicegericht\r\n\r\n
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele prettige partij. Kundige mensen en zeer service gericht.
  • Reden bezoek Verhuur Caravan/Camper/Vouwwagen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben in eerste instantie een caravan gehuurd bij Campolife. Puur om te proberen, waarna we uiteindelijk zijn overgegaan tot aankoop van een caravan. Wat een mooi bedrijf en transparante communicatie. Ook als het anders gaat dan in eerste instantie gepland, is men uiterst flexibel en meedenkend!! Echt een goed team en goed en deskundig bedrijf! Ook onze volgende caravan mogen zij weer leveren. Astrid, Anja, Cliff en Arnold en rest van het team, bedankt voor deze prettige ervaring! Familie Janssens
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een prachtig bedrijf en zeer ruime keus van de diverse merken en modellen! Ook de service was bij ons van de bovenste plank!! Vooral de behandeling door dhr. Kriens hebben wij als zeer deskundig en prettig ervaren.\r\nEen aanbeveling waardig!
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden met de bemiddeling van onze camper .\r\nEn de snelle afhandeling .

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onze oude caravan voor een onderhoud naar de Campo gebracht.\r\nJe wordt netjes gebeld als er iets is en wat het kost, en ook werd het gelijk gerepareerd.\r\nEcht top !
  • Reden bezoek Onderhoud

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima geholpen door mensen met verstand en gevoel voor camping.\r\n
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Oriënterend op een nieuwe caravan bij Campolife binnen gelopen..... na een fijne en open gesprek met een fraaie aankoopbon naar buiten gelopen.... @laat2020maarvastbeginnen
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer goed\r\nik zou niet weten wat er verbeterd zou moeten worden
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service, klantvriendelijk en evt problemen worden snel en accuraat opgelost.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij de verkoop van onze caravan zeer goed en deskundig geholpen. De verkoper gaf ons vanaf het begin al een betrouwbare en integere indruk.