Slecht onvriendelijk

Onvriendelijk personeel op de technische afdeling in de supermarkt vooral de oudere heer had hiet ooit eerder een aanvaring mee maar hij schijnt het altijd te zijn en niet veranderd Later een andere mannelijke collega aangesproken over iets anders met een foto van onderdeel van congolega bedrijf Maar dit viel ook verkeerd met dat merk heb ik niet ipv wij hebben wel van een ander merk Wij en onze vrienden hebben winkelwagen weer leeg gemaakt en vertrokken Gaan wel naar een ander ons zien jullie niet meer bij Campo rijden volgende keer wel iets meer kilometers

Een betrokken, eerlijk en persoonlijk bedrijf!

Een jaar lang hebben we langs caravan dealers gezworven voordat we onze definitieve keuze maakte. Als snel wisten we zeer zeker dat als onze keus op Fendt, Knauss of Dethleffs zou vallen wij nergens anders dan bij campolife wilden kopen. Het is een Dethleffs aero 460FR geworden en we zijn super geholpen. Eerlijk advies over opties, ook als dit minder omzet voor de dealer zou betekenen, chappeau campolife! Ook de aftersales was erg goed. Twee weken voor aflevering kregen wij een mail met een link naar allerlei instructie filmpjes die van toepassing waren op onze caravan. Zo was voor aflevering al veel duidelijk en hadden we onze vragen al paraat. De falevering zelf was ook erg prettig en inmiddels hebben wij al 2 weekenden genoten van onze 'dream came true'.

Hoezo corona?

Tot onze grote verbazing stapt een verkoper op ons af zonder mondkapje! Of hij ons kan helpen en of we geïnteresseerd zijn in de caravan. Dat zijn we wel, maar we zijn direct de winkel uitgelopen. Je ontmoet al lange tijd lijfelijk je kinderen en kleinkinderen niet en dan zal je besmet kunnen worden bij campolife.

We hebben inmiddels de klant al gesproken en bedankt voor haar opmerkzaamheid en terechte kritiek. Het dragen van een mondkapje is ook bij onze medewerkers verplicht en we zien dit dan ook als een verkeerde moment opname welke inderdaad jammerlijk is. Weet dat wij als directie het mondkapje uiteraard verplicht stellen bij onze showroom verkopers. We hebben de opmerking vd klant serieus genomen en deze middels een verzonden cadeau bon bedankt. De klant heeft aangegeven ons weer gewoon te bezoeken naar aanleiding van onze reactie welke wij serieus genomen hebben. Bedankt voor de feedback!

Netjes geholpen op iedere vraag een waardevol ntwoord

Ondanks de pandomie heel netjes geholpen en de afspraken netjes nagekomen, top.

In een zin helemaal goed en perfect!!

Uitstekende begeleiding bij de aankoop en aflevering!

Bij bemiddeling uitstekende service en resultaat

Eind maart heb ik via bemiddeling onze caravan bij Campolife te koop gezet. Binnen 10 dagen was de caravan verkocht voor nagenoeg de afgesproken prijs. Alles is uitstekend geregeld. Vooraf worden er goede afspraken gemaakt en een juiste prijs bepaald. De caravan valt tijdens de koop onder de verantwoordelijkheid van Campolife en is door hun verzekerd. Een goede ont-zorgde manier om je caravan te verkopen.

tevredenheid

Voor de 3e keer hier een caravan gekocht. De laatste keer was oktober 2020. Deze keer waren er diverse misverstanden en was er gedoe, waarbij ik het niet nodig vind om het allemaal toe te lichten. De afronding was enkele weken geleden. Alles is netjes opgelost, daarom wil ik dit bedrijf volmondig aanbevelen.

Heel goede afleverservice

Nieuwe Dethleffs caravan op 9 april 2021 opgehaald. Goede uitleg hoe alles werkt, deskundigheid prima. Niet alles voorgedaan, maar zelf laten doen, want dat blijft het meeste bij. Voor het eerst aankoppelen met behulp mover vergeet je niet.

Super winkel, heel vriendelijk personeel, je wordt er goed geholpen, geen gehaast en super service. Dit is echt een aanrader, voor mij geen andere winkel. Ga zo door!!

Vriendelijke mensen, meedenken, geduldig en behulpzaam. Of het nu in de showroom, werkplaats, campingwinkel of telefonisch is.

Erg fijn en zeer klantvriendelijk

Vandaag onze nw caravan in ontvangst mogen nemen en zijn fijn door Dhr Cliff Rikkers geholpen. Het ontvangst was ,klantvriendelijk en professioneel . Niets was te veel, gezien de vragen die wij stelden en hij nam alle tijd voor de aflevering. Het enthousiasme spat ervan af. Bedankt.Top gedaan

Bij camperverkoop duidelijke afspraken gemaakt die zijn nagekomen.

het was pech dat de verkoop moest plaatsvinden in een lock down situatie. Desondanks is de verkoop succesvol verlopen in een redeljke tijd en is de afhandeling van e,e,a, tot mijn tevredenheid verlopen.

TOP

Gisteren onze nieuwe Knaus caravan opgehaald, zeer goed en vriendelijk geholpen, helaas een kleine domper want er was een kleine schade gemaakt , waarschijnlijk met het monteren van het luifel maar ook dat wordt weer netjes opgelost. Het is een perfect bedrijf, die nog aandacht heeft voor zijn of haar klanten.

Service en klantvriendelijkheid top!

Onze aangeboden caravan direct tegen een prima prijs verkocht. Goede uitleg en advies en direct afgerekend!

Campolife Heineoord is onze zaak voor alle kampeer benodigheden

Yes Yes Yes we hebben een nieuwe caravan. Vakkundig, enthousiast en hartelijk zijn we geholpen door de mensen van Campolife Heineoord. Zowel de aankoop als de aflevering was top geregeld. De vergeten last minute accessoires werden in no-time georganiseerd zodat wij met een heerlijk gevoel op vakantie kunnen. Daarom krijgen de mensen van Campolife Heineoord een dikke tien van ons. Groeten van Koen en Antoinette

Campolife is het juiste adres voor mensen die van vakantie houden!

Goedemorgen Astrid en Marcel! Een bedankje !!! -ruim een week geleden hebben wij een mooie Dethleffs Tourist caravan uit 2011 bij Campolife opgehaald! Het was even rijden maar werden vriendelijk ontvangen met koffie. En mochten plaatsnemen in een gezellige houten zit! Na het bekijken van de caravan werd de administratie snel en efficiënt gedaan (een dag later kreeg ik het kenteken bewijs al thuis gestuurd door de RDW, het loopt bij jullie op rolletjes ) En na een korte technische instructie over de caravan en na het aankoppelen mochten we wegrijden richting het hoge Noorden. ...En kregen ook nog een leuk en vrolijk pakketje met oa drankje voor thuis mee! -nogmaals bedankt Campolife, ✅ met vriendelijke groet, Hans&Anita Zuidhorn.

Camper verkopen aan Campolife

In eerste instantie wilden we onze camper zelf verkopen (bijv. via Marktplaats), maar foto's, advertentie, bezichtigingen en proefritten, we zagen er nogal tegenop. We hebben toen contact opgenomen met Campolife om de camper in consignatie te verkopen, maar uiteindelijk hebben zij de camper ingekocht voor een prima prijs. Dit verliep super snel en professioneel, het geld stond dezelfde dag nog op onze rekening. Al met al een prima ervaring!

Slechte garantie van Knaus uitstekend opgelost door de heer Favier.

Zie boven

Klacht goed opgelost

Tevreden zoals de zaak is opgelost, had problemen met een reparatie omdat er niet voldoende was gecommuniceerd naar de klant toe zoals ik dat ervaarde, maar goed opgelost door werkplaats bij monde van Ed Favier die de moeite heeft genomen het probleem uit te zoeken en te overleggen dat geeft duidelijkheid naar elkaar toe.

De heer Kriens en zijn medewerkers hebben ons uitstekend geholpen bij de verkoop van onze camper. Prettige ontvangst, duidelijke uitleg en goede afspraken, ook over het herstellen van enkele kleine gebreken. Daarna werden wij ook goed op de hoogte gehouden. Alle afspraken werden nagekomen en de camper was snel verkocht. Wie waarde hecht aan een deskundig, goed bereikbaar en eerlijk bedrijf doet er goed aan om Campolife in overweging te nemen.

Fantastische klantenservice

Gelukkig deze dealer gevonden voor de aanschaf van andere camper. Heel klantvriendelijke medewerkers én goede service. Hier nog het: klant is koning gevoel want alles word opgelost en netjes afgehandeld door deze toppers!

Wat een toewijding en klantgerichtheid! Een prima service en uitstekend geholpen.

Op 17/9 onze nieuwe caravan opgehaald. Een hele stap voor ons na 47 jaar kamperen met een tent. Al bij de aanschaf werden we vakkundig geholpen zonder dat er druk op ons werd gelegd om te kopen. De aflevering verliep zeer voorspoedig. Op de afgesproken datum stond onze caravan keurig gereed. Omdat het onze eerste caravanervaring was, werd uitgebreid de tijd genomen om alles uit teleggen. Zeer tevreden reden wij dan ook weg uit Heinenoord. Na een weekje Zuid-Limburg besloten we om vervolgens nog twee weken Italië er aan vast te plakken. Helaas, door eigen onoplettend was ik vergeten de handrem van de caravan eraf te halen. Resultaat, volledig verbrande remmen. Gebeld met Campolife, die aangaven dat de remmen waarschijnlijk vervangen moesten worden. Op vrijdag vanuit Zuid-Limburg direct naar Campolife gereden. Daar werd geconstateerd dat de remmen inderdaad volledig verband waren en alle onderdelen vervangen moesten worden. Reparatie zou wel een aantal dagen kunnen duren gezien de drukte bij de werkplaats. Uiteraard zat er voor ons niets anders op dan te wachten tot het ee.a. gerepareerd was. Toen men bij de werkplaats er echter kwam dat wij onze vakantie daardoor moesten afbreken, werd er direct naar een oplossing gezocht. De monteur die op zaterdag in dienst was zou direct aan de reparatie beginnen zodat de caravan waarschijnlijk op dinsdag klaar zou zijn. Dit was dan wel afhankelijk van de drukte op zaterdag. Wat schetst mijn verbazing toen ik op zaterdagochtend om 11 uur al gebeld werd met de mededeling dat de caravan gerepareerd was. Direct de caravan weer opgehaald. Wat bleek: De monteur was speciaal voor ons al om 6 uur begonnen. Resultaat: Wij konden op zondag onze vakantie al weer voortzetten. Wij zijn de mensen van de werkplaats en in het bijzonder de monteur heel dankbaar voor hun flexibele houding en inzet. Zoveel toewijding zie je niet vaak. Dit blijft voor ons een onvergetelijke vakantie.

Objectief informatief en behulpzaam met een Empatische insteek.

Dank aan de Heer E. Favier van CampoLife, Manager Service en Techniek. Objectief, omdat dat het meest de situatie weergeeft zoals het is, Informatief, als gevolg van objectieve waarneming van de schade aan het voertuig, zodat je weet wat je kunt doen met garantie's of eigen risico. Behulpzaam, in het maken van het juiste rapport, met begeleiding van foto en documentatie materiaal, en het maken van de vervolg afspraken voor bevestiging op een ander adres. Empatisch door meedenken, je kennen zonder eerst je file te moeten opzoeken en je vorderingen willen kennen in een traject waarin de oorzaak duidelijk is, maar de ( declaratie ) kaarten anders liggen. Geholpen dus.

TOP BEDRIJF

We hebben een caravan gekocht bij Campolife waar we inmiddels veel plezier aan beleven en geholpen zijn de juiste keuze te maken. Nu we inmiddels een seizoen verder zijn hebben we de caravan gebracht om een nieuwe airco te laten monteren i.c.m. wat garantie puntjes. Net als bij de verkoop toen ook nu bij de werkplaats zeer goed geholpen en zo hoort het ook. Niet alleen verkopen maar ook service verlenen en ze hebben zelfs meer gedaan als we gevraagd hadden. Ga zo door! Henk

Slechte service!

Caravan van mijn schoonouders gebracht ivm schade taxatie en evt reparatie. Alles loopt via de verzekering dus leek ons makkelijk...helaas. Na een week heeft mijn schoonvader gebeld over de status, waren ze de caravan kwijt! Ze gingen hem zoeken en zouden terug bellen. Later werd er gebeld met het verhaal dat hij terecht was maar dat door drukte nog niets was gedaan. Afwachten dus maar. Weer een week later maar weer eens gebeld en nu kregen mijn schoonouders te horen dat er geen dakluik meer voor te krijgen was origineel (logisch want 42 jaar oude caravan, hadden wij ook al gemeld bij het brengen...) en dat ze dus nog aan het kijken waren hoe ze dit gingen oplossen! Hierop de verzekering gebeld en uitgelegd, waarop de verzekering zei contact met hun op te nemen en dat de caravan daar opgehaald mocht worden zodat hij bij onze eigen stalling (die al een offerte had gemaakt) gerepareerd mocht worden. Vervolgens sta je met ophalen nog veertig minuten te wachten terwijl van te voren gebeld is en gezegd werd dat hij klaar gezet zou worden en dat hij na half vier opgehaald kon worden! Al met al een slechte ervaring waarbij je als klant het gevoel krijgt totaal onbelangrijk te zijn.

Campolife bedankt de klant voor zijn review. Ter aanvulling op de reactie, er heeft inmiddels een positief gesprek plaatsgevonden omdat een aantal aannames een andere oorzaak bleken te hebben. Kern van het verhaal was dat de eigenaar bij het brengen van de caravan diverse verwachtingen had rond de retour datum binnen een week. Deze verwachtingen zijn niet uitgesproken en helaas door de receptie ook niet opgemerkt. Dan ontstaat er een stagnatie in het calculatiesysteem van de verzekering omdat de caravan 42 jaar oud is en het systeem de noodzakelijke codes niet herkend. De schadeafdeling kon daardoor niet eerder het noodzakelijke onderdeel opvragen en het schaderapport opmaken. De wachttijd bij het ophalen werd helaas veroorzaakt omdat er vlak voor half vier een andere klant te vroeg zijn caravan kwam halen en daardoor liep de retour tijd met 15 minuten uit. Al met al een ongelukkige samenloop van omstandigheden.