Geeft eerlijk en betrouwbaar advies.

Wij komen uit Hilversum en hadden een mail gestuurd met de vraag of zij de Dethleffs Caravan Camper avant-garde in de showroom hadden staan en of wij deze konden komen bekijken. Binnen een uur kregen wij een mail terug met de mededeling dat wij harte welkom waren in de showroom om deze caravan te bezichtigen. Daar werden gastvrij ontvangen en hebben onder het genot van een kopje koffie een goed gesprek gehad over deze caravan wat uiteindelijk het geleid tot de aankoop van deze caravan. Ook bij aflevering werd de genomen om alles uit te leggen en daarna nog een leuke attentie ter afsluiting. Gewoon en eerlijk en betrouwbaar bedrijf. Helemaal TOP.

Top geregeld en betrouwbaar

Oudere caravan met Bovag garantie gekocht. Bleek na half jaar eea mis mee te zijn. Zonder morren werkelijk alles opgelost, zonder enige kosten. Zelfs zaken waarvan ik twijfel of die onder de garantie zouden moeten vallen

Klantvriendelijkheid .

Fantastisch kennis en hulpvaardigheid

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Werkplaats / technische dienst

Goede uitleg en advies over producten

Zeer goed geholpen door Ronald van Bochoven. Goede uitleg en advies voor het aanschaffen van diverse producten voor onze caravan. Ook de dames bij de kassa zeer klantvriendelijk. Afdeling verkoop caravan vriendelijke verkoper niet opdringend en zeer behulpzaam in uitleg tussen de vele verschillen in caravan merken. Kort om een fijne zaak.

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Werkplaats / technische dienst

Prima service. Top bedrijf.

Een mooie begeleiding bij de koop van een caravan. Demonstratie van de werking verschillende onderdelen. Er werd tijd genomen om ons wegwijs te maken met de aanschaf. Klein minpuntje, opvang aan de balie door een vriendelijke mevrouw die achter twee beeldschermen verstopt was en daar verdekt opgesteld bleef.

Vakkundig en vriendelijk

Nieuwe Globetrail 600 Camperbus opgehaald. Alles netjes en duidelijk uitgelegd. Er werd alle tijd voor ons genomen. CampoLife Heinenoord : TOP !!!

Vriendelijk, vakkennis en duidelijk

Cliff de verkoper had echt tijd voor ons. Toen we aan het rondkijken waren vroegen diverse medewerkers steeds of het lukte. Super. Goede bruikbare info. Niet alleen gericht op de "eigen" producten. Begeleiding van begin af aan heel erg goed en de aflevering van de occasion caravan met zorg en aandacht. Ook nazorg verleend.

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Verkoop camper en caravans

De aflevering door Jan was zeer uitgebreid. Er werd goed de tijd genomen om alle aspecten van deze caravan uit te leggen en om vragen te beantwoorden.

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Verkoop camper en caravans

Klantvriendelijk en een goede service

Een goede service verleend vanaf de aankoop van onze Eriba Nova 465 Luxusline met medewerker Ted t/m de aflevering met medewerker Jan ! Alles werd goed uitgelegd door Jan en bedankt voor de service en de leuke attentie! Alles bij elkaar een klantvriendelijk team bij Campolife in Oud-Beijerland, Pieter en Hannie Peeters

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Verkoop camper en caravans

Je komt als koning binnen en gaat als keizer verder

Problemen met fietslift. Hr Berkhof heeft het uitmuntend opgelost. Perfect!!

Onderscheidend in de markt

Na meerdere ervaringen bij andere caravandealers aangenaam verrast bij Campolife. Bij de eerste afspraak werd de caravan waar ons oog op was gevallen, zelf even voor ons gereserveerd zodat we niet voor niets zouden komen vanuit Zwolle. Best bijzonder omdat er klanten genoeg waren voor deze caravan. In deze “sellers market” absoluut niet het gevoel gehad dat men dit wilde uitbuiten ondanks dat er niet veel te onderhandelen viel. Tussen aankoop en levering goed op de hoogte gehouden door Campolife. Een mail met afspraakbevestiging met duidelijke instructiefilmpjes. Aflevering goed en gezellig begeleid door een erg vriendelijke en deskundige medewerker (die we al kenden van de filmpjes). Personeel in de kampeerwinkel ook erg vriendelijk. Wanneer er nog iets wordt geïnvesteerd in lekkere koffie ipv een oplosbakkie (natuurlijk wel gewaardeerd) was het 5 sterren waard geweest. Dikke pluim voor Campolife.

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Verkoop camper en caravans

Goede uitleg en vriendeljjk personeel

Onze eerste caravan dus wij kregen veel info en er werd veel tijd aan de uitleg besteed. De winkel bleef ook iets langer open, zodat wij het disselslot en de spiegels, dit hadden wij direct nodig, nog snel aan konden schaffen met uitleg! Dus deze beoordeling is voor Marcel, Jan en de medewerkers van de kampeershop.

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Kampeershop

Een heel fijn bedrijf

Wij hadden een hele leuke verkoper. De heer Fred van der Velden. Deze man had heel veel kennis en was heel vriendelijk. Ook de baas was een hele gewone man. Leuk praatje meegemaakt. Ze kunnen tegen een grapje. Ik raad dit bedrijf van harte aan. Peter en Manita Nienhuis.

Grandioze service door vakmensen

Heel fijn geholpen, vanaf de koop tot de aflevering van onze Knaus caravan. Jan heeft alles prima uitgelegd. Dank voor de goede service.

Deskundige mensen.

Zowel in de winkel als in de showroom werken deskundige hulptalen mensen

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Verkoop camper en caravans

Super vriendelijk en heel fijn geholpen.

Onze caravan gekocht bij Campolife, super vriendelijk en fijn geholpen. Bij afhalen caravan alles al geregeld, super fijn allemaal. Goed gevoel bij bedrijf.

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Verkoop camper en caravans

Uitstekende ervaring bij verkoopbemiddeling van mijn camper

Ik was vooraf huiverig om mijn camper voor verkoopbemiddeling aan te bieden aan een bedrijf Mijn ervaring met CampoLife heeft mijn scepsis doen wegnemen. De verkoopbemiddeling door CampoLife bij monde van de heer Arnold Kriens ,heb ik als zeer ontspannen , duidelijk en vertrouwd ervaren . Na 6 weken was mijn camper verkocht en de verdere afwikkeling hiervan was uiterst correct en professioneel . Kortom Top !

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Verkoop camper en caravans

We werden goed geholpen bij het afleveren van de caravan

Gastvrij Professioneel

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Verkoop camper en caravans

Goed geholpen echt iedereen heeft verstand van zaken

Onze caravan werd afgeleverd door Jan Vriendelijke vent met een open uitstraling Van het laten zien hoe alles werkt tot de ferme handdruk met een kadootje een prettige ervaring Ook degene in de winkel die ons de disselsloten demonstreerde ter zake kundig Ook degene die hem ons verkocht aardig en kundig

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Verkoop camper en caravans

Bij aankoop caravan geweldig geholpen!

Bij afhalen caravan ondanks hitte zeer deskundig en vriendelijk geholpen.

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Verkoop camper en caravans

Campo gebruikt bij bemiddeling verkoop onze camper. Besluiten je camper te verkopen maar hoe nu verder? Wij wilden op een snelle en betrouwbare manier onze camper verkopen. Geen gezeur voor ons maar ook zekerheid voor de koper. Daarom contact gezocht met Campo over bemiddeling bij de verkoop. Na een reëel bod hebben wij besloten om het via Campo te laten verlopen. De camper is bijzonder snel verkocht en alles is op een zeer prettige manier verlopen. Ik wil Campo zeker aanbevelen voor bemiddeling bij aan of verkoop van camper of caravan. Gert Lamberts

Gewoon topbedrijf!

Het slot van onze caravan was stuk. Met 2 man op zoek naar oplossing, binnen half uurtje opgelost. Nieuwe cilinder voor in de deur, met gelijksluitende sleutel. Kosten; service van de zaak. Wij worden altijd fijn geholpen bij Cambodja. Of het een verkoper is, iemand in de werkplaats of in de winkel...het maakt niet uit...iedereen bij Campo brengt ons in vakantie stemming. Gr Olav

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Werkplaats / technische dienst

Meneer was erg enthousiast en heeft ons alles goed uitgelegd in de caravan.

Super goed.

Ze denken met je mee en leveren goede service.

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Kampeershop

Teleurstelling allom

Knaus 500 EU sport gekocht in Augustus 2021 deze is uiteindelijk veel te laat afgeleverd met ontbrekende onderdelen. Communicatie hopeloos en de klant wordt totaal niet op de hoogte gehouden over afleveren data van de dure caravan. De ontbrekende onderdelen moesten door mij geconstateerd worden bij aflevering. Kwaliteitscontrole nul van Knaus en Campolife. Door de late aflevering was het extra verwarmings element niet direct nodig en andere ontbrekende onderdelen heb ik zelf opgelost om toch op vakantie te gaan. Na de vakantie 3 maanden later heb ik zelf maar eens contact opgenomen voor de herstel werkzaamheden, maar verwarming element Truma nog niet binnen. (De Wit/Obelink allemaal hebben dit op voorraad).

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Werkplaats / technische dienst

Wij zijn in contact met de klant getreden en hebben uitgelegd dat het artikel via de fabrikant zelf verkregen moet worden vanwege de garantie afspraken met de fabrikant. Daarnaast zullen wij de komende tijd de klant beter op de hoogte gaan houden van de status.