Dit was mn eerste keer bij jullie en is me heel goed bevallen. Ook de gratis fiets en dat ze opbellen ivm de extra onkosten.

Geweldige service

Zelfs bij een nummerbord plaatsen kon ik naar huis gebracht worden

Netjes goed

Netjes geholpen reparatie goed uitgevoerd

Betrouwbaar en uitstekende service

Ben nu al een paar keer bij de garage geweest en uitstekende ervaringen al die keren. Goede nette en vooral betrouwbare service, aardige mensen en nette zaak. Echt een aanbeveling als je op zoek bent naar een goede vakgarage.

Redelijke prijs en goede service

Mijn ervaring was erg goed

mijn ervaring was erg goed

Zeer fijne service!

fijne, vakkundige mensen. Ik ben uitstekend geholpen!

Na 33 jaar zijn we nog steeds tevreden!,

Goede service en 100% kwaliteit.

top service!

Het onderhoud aan de auto was weer prima geregeld voor mijn moeder. Inclusief halen en brengen van de auto! Top Service!

Prima garage!

Correct, vakkundig en prima geholpen.

Afspraken kloppen ! Technische kwaliteit prima (gebruikers oordeel)

Snel en goed geholpen.

Tijdends onze vakantie ging de airco stuk. Het was snel en vakkundig verholpen!

Top!!!

super service!!

Prima en betrouwbaar autobedrijf

Ik heb heel wat autobedrijven vergeleken voordat ik hier kwam. Dhr. van Limpt is geduldig en betrouwbaar. Ik heb een auto gekocht met Bovag garantie, er bleken wat problemen met de koppeling. Deze werd echter zonder discussie vervangen. U kunt hier rustig naar toe gaan. Karin

betrouwbaar en servicegericht

Denkt mee in oplossingen Eerlijk en betrouwbaar

Super bedrijf

Goed contact, goede service en een verademing tov sommige officiele dealers. Ga vooral zo door ;-)

topservice auto niet in onderhoud toch fantastisch geholpen!!

topservice auto niet in onderhoud toch fantastisch geholpen!!

Prima!

Ik wordt hier altijd prima geholpen, klantvriendelijk,betrouwbaar en goed qua prijs. Ik kom hier al vele jaren naar tevredenheid.

vriendelijk, goede service.

Een rammeltje dat we niet thuis konden brengen werd door Marco wel herkent. EN herstelt.

Goede service, goed advies, mega snel geholpen, vriendelijk personeel.

Ervaren autobedrijf

Goede service, word goed gecommuniceerd bij bijzonderheden aan de auto.

Goede service, snel geregeld

Zoals gewoonlijk ben ik weer goed geholpen. En tijd terug nog een grote beurt gehad en nu was het tijd voor de APK. Ze vroegen (terecht) nog even of ik ook de airco verschoond wilde hebben. Omdat het wel tijd was vond ik dat een goed idee en ze gaven direct netjes de opties en prijzen. Fijn met een leenfiets terug naar huis en dezelfde dag de auto weer kunnen ophalen.

Netjes ontvangen en een hele goede uitleg over de auto die wij gekocht hebben

Netjes behandeld goede uitleg hartelijk ontvangen

okee

okee