Duidelijke communicatie en goede prijs

Duidelijke communicatie en goede prijs

Uitstekend geholpen

Top service+ vriendelijkheid

Top service en vriendelijkheid Ik zou auto garage vanlimpt aanraden en ik blijf bij hun

Vrijwel meteen aan de beurt en goed geholpen.

Ik was er op de afgesproken tijd en vrijwel meteen aan de beurt. Het karwei ging sneller dan verwacht en ook de prijs viel mee. Vriendelijk geholpen.

zeer goede service

Heel erg prettig dat toen ik met mijn auto even werkelijk geen kant op kon de hulp van autobedrijf Van Limpt heel snel nabij was.

Top service,duidelijke communicatie

Duidelijke communicatie over de kosten voordat de reparatie word uitgevoerd. Top

zeer goed

vlug en vriendelijk geholpen

Goed geholpen.

Snelle service. Keuring was niet nodig. Ook niet berekend.

goede service

wordt altijd uitstekend en deskundig geholpen

Eerlijk en service gericht autobedrijf

Eerlijk en service gericht autobedrijf.

Garage komt betrouwbaar en eerlijk over.

Duidelijkheid over de gebreken van de auto voor de APK keuring en alles verholpen binnen de afgesproken tijd.

Goede en betrouwbare service

Eerlijke informatie, goede service en kwaliteit met een persoonlijke benadering zorgen ervoor dat ik telkens weer de weg maar hen weet te vinden voor onderhoud en APK. Een autobedrijf die ik iedereen kan aanraden!

Ik ben zeer tevreden

Snel en vakkundig geholpen

Afspraak op korte termijn.

Telefonische info omtrent nodige vervanging met inschatting tijd en prijs. Top.

Prima geholpen

Prima geholpen

Bij een lege accu heeft garagebedrijf van Limpt binnen een record tijd gezorgd voor een passende accu. Ik had zeer veel haast want ik moest mijn kleinkinderen van school halen. Snelle service en een diervriendelijk bediening.

Prima garage!

Mijn auto wordt hier goed onderhouden en er zijn geen lange wachttijden.

Auto werd volgens afspraak ge APK't

Als extra werd kostenloos accu doorgemeten

Fijn bedrijf met verstand van zaken

Fijn geholpen. Weer goede service

Wij zijn altijd goed geholpen. Geven ook goed advies.

Prima geholpen, vriendelijk en betrouwbaar !!

Mijn auto moest een APK keuring en grote beurt hebben. Ik werd nog gebeld dat er twee nieuwe banden op moesten. Ik vond het fijn dat er meegedacht werd over wat voor soort banden en ik voel de garage als heel betrouwbaar.

Goed en volgens afspraak

Fijne ervaring. Professioneel. Kwaliteit. Normale prijs.

Heel tevreden met de service

Ik ben prima geholpen bij de garage en men beantwoord alle vragen die je hebt. Ook wordt er netjes gebeld als er iets extra’s aan de auto gedaan moet worden.

Uitstekende garage. Zeer goede service en een fijne clienbehandeling

Ik ben al jarenlang client bij deze garage. De wijze waarop zij service verlenen, overleg met de client, en de goede uitvoering van hun uitgevoerde reparaties, zijn voor mij een reden om hun als mijn favorite garage te bestempelen.