Vakkundige specialisten

Vakkundige garage met marktconforme prijzen

Bijzonder goed vakmanschap én dienstverlening.

Ondanks onderbezetting door ziekte van medewerkers, de APK en grote beurt waaronder de distributieriem vervangen, toch voor elkaar gekregen binnen de verwachtte tijd: heel tevreden over Auto & Service.

Auto prima gerepareerd

Snelle diagnose en na binnenkomen onderdeel prima gerepareerd en auto gewassen weer mee mogen nemen.

Goede service, goede afspraken, plezierige bejegening, vertrouwen in mannen (vrouwen?) in werkplaats

Prima, al jaren klant bij u en ik blijf klant. NB Geen gegevens van mij op internet plaatsen. Dank.

Voor de vakantie een trekhaak laten monteren. Dit is vakkundig en netjes gedaan. De service is hier ook altijd top!

Vriendelijk, goed overleg en fijne service

Goed werk afgeleverd! Uitstekende service

Duidelijk en helder overleg over de prijs, alles op de rekening met foto's in beeld gebracht en vakwerk afgeleverd! Ik ben een zeer tevreden klant.

Reparatie lijkt probleem opgelost te hebben.

Foutmelding ESP. Gediagnostiseerd, onderdeel vervangen. Tot nu toe niet meer opgetreden.

Al jaren uitstekende service

Wij brengen al vele jaren onze auto voor de apk en onderhoudsbeurt naar Auto en Service en wij zijn zeer tevreden

Goed en snel gerepareerd

Goede service en tevreden uitgevoerd.

Goede service, vakbekwaam en vriendelijk.

Ik kom al jaren bij Auto&Service voor onderhoud. Altijd heel transparant mbt de werkzaamheden en de verwachte kosten. Zelfs foto’s van de gedane werkzaamheden. De service is uitstekend en ze zijn altijd bereidt om zsm te helpen. Heb dit jaar ook een auto laten importeren door Auto&Service. Ook hier heldere duidelijke vriendelijke communicatie omtrent de voortgang van de voorgelegde zoekopdracht en prijs t/m de levering van de auto. Alle lof voor het personeel van Auto&Service!

Service gerichte werkplaats met fijn personeel

Je wordt op alle manieren goed en vriendelijk geholpen met goede service.

Gewoon goeie service.

Grote beurt laten uitvoeren. Duidelijk kwa prijs en mooi foto overzicht van de uitgevoerde werkzaamheden.

Ik had hier veel eerder moeten komen.

Mijn eerste keer hier geweest voor mijn auto vanwege de airco. Ze zijn heel klantvriendelijk en ik was goed geholpen. Ik had nooit van Auto Service gehoord maar nu ik het weet kom ik hier ook voor apk en groot onderhoud. Kosten vielen me reuze mee.

Het personeel is altijd professioneel, aardig, behulpzaam en denken met je mee. Blij dat ik van een andere garage overgestapt ben naar Auto & Service.

Super goed en behulpzaam

Staan altijd met z’n allen klaar voor de beste oplossing. Top garage. Goede monteurs en natuurlijk eigenaar

vriendelijk, behulpzaam, bekwaam en correct

Vriendelijk geholpen en de werkzaamheden zijn zoals afgesproken verricht binnen de vooraf opgegeven kosten.

Goede service duidelijke uitleg

Duidelijke uitleg wat de werkzaamheden er zijn verricht, en goede service, en snelle hulp.

De kosten voor het onderhoud waren vooraf goed ingeschat.

Ik vind het vooraf fijn om te weten wat er aan onderhoud nodig is en wat het ongeveer kost. Dat was goed ingeschat. Daarnaast is het personeel vriendelijk en werd goed meegedacht toen ik toch een leenauto nodig had.

Top, is voor mij de eerste keer.

Aangezien ik een andere auto had gekocht was het voor mij de eerste keer. Ben super tevreden over de service en de afwikkeling. Krijg je, zoals ik heb ervaring nergens. Top. Aanrader.

Goede garage met deskundigheid en snelle service

Altijd tijd voor goede service. Tijd om problemen aan te horen en te verhelpen. Vakkundig personeel

Overgestapt naar A&S op advies van mijn schoonzoon. Geen enkel spijt. Auto voor grote onderhoudsbeurt. Hele gang van zaken naar volle tevredenheid, zowel informatie tijdens uitvoering onderhoud als achteraf.

geweldig geholpen

Geen klant van deze garage maar met pech tijdens vakantie netjes geholpen.

Flexibel en vlot

Melding van te lage druk linker achterband. Zonder afspraak langs gereden en direct geholpen. Band vlot gerepareerd tegen redelijke kosten.

Ik ben goed geholpen, er is goed uitgelegd wat er aan de hand was met mijn auto

Vosboerweg 3

7556 BT Hengelo ov

Over Auto & Service

Auto & Service Hengelo - Dé specialist in Audi, Seat, Škoda​ en Volkswagen in Twente Auto & Service in Hengelo is een universeel autobedrijf wat zich voornamelijk richt op de merken Audi, SEAT, Volkswagen, Škoda en Volkswagen Bedrijfswagen. Deze merken hebben voor ons dan wel geen geheimen, maar door onze samenwerking met Bosch Car Service kunnen ook andere type en merken auto’s terecht in onze ruime werkplaats. Wij werken altijd met transparante prijzen zodat u nooit voor verrassingen komt te staan. Je kunt bij ons terecht voor onderhoud, reparaties, diagnoses van storingen en APK van uw auto. Tevens verkopen en leasen wij auto's. Bent u nieuwsgierig geworden naar ons autobedrijf? Breng dan een bezoek aan de Vosboerweg 3 in Hengelo. De koffie staat klaar!