Kleine reparatie onder service uitgevoerd, alleen kosten onderdeel.

Geweldig bedrijf met Top service!!

Super... aanrader.

Zeer vriendelijk en duidelijke informatie!

De medewerkers zijn altijd erg vriendelijk. Het was druk, maar ik als klant merkte daar nauwelijks iets van, want ik werd goed geholpen. Daarnaast werd naar informatie gezocht waarom ik gevraagd had.

Super service en zeer gastvrij!!!

Zeer vriendelijke personeel, snelle service en lekkere koffie! Voor een betaalbare prijs!

Snelle service

's morgens binnengelopen voor een probleem met de vering van de auto en om 14.00 uur weer kunnen rijden!

Prima afhandeling

Kwam voor - APK - Wintercheck - Controle lawaai Airco Ben prima geholpen op alle drie de onderdelen.

Top 👍👍. Het hele team 😊😉!!

👍👍👍

Geweldig goed service gericht bedrijf

Geweldig goed service gericht bedrijf

Altijd duidelijk wat er moet gebeuren.

Altijd duidelijk wat er met de auto is gebeurd, en als er iets aan de auto mankeert wordt je eerst op de hoogte gesteld wat het gaat kosten.

Heel goede en fijne garage

Heel goede service en duidelijke afspraken

Eerste keer hier als klant , en niet de laatste keer.

Erg tevreden. Alle punten netjes verholpen. Foto’s gemaakt van werkpunteb. Goede communicatie over kosten. Auto is gewassen en zelfs van binnen gestofzogen. Zeer tevreden.

Eerste keer klant , zeker niet laatste keer.

Eerste ervaring met auto en service , Ben zeer verrast door de professionaliteit En goede service.

Prima service!

Netjes en correct.

Prima service!

Je wordt altijd fijn en netjes geholpen!

Prima kwaliteit en communicatie

Goed op de hoogte gehouden van de werkzaamheden. Alles uitgevoerd volgens afspraak. Ook nota exact als afgesproken. Keurig en transparant, wat mij betreft aan absolute aanrader.

Betrouwbaar en vakkundig

Denken mee,zijn zeer zorgvuldig en Weten waar ze over praten.En dat alles op een bijzonder fijne normale manier.

Nettte behandeling en goed overleg.

Positief.

Tevreden

Tevreden

Onderhoudsbeurt en APK

Bij Auto&Service wordt ik altijd prima geholpen. Vooraf worden er duidelijke afspraken gemaakt over de kosten en mochten er onvoorziene zaken naar voren komen dan word ik hier eerst over gebeld. De auto werd netjes behandeld en zelfs gepoetst weer afgeleverd. In dit geval een cabrio dus met de hand gewassen. Kortom uiterst tevreden en ik kan iedereen in de regio Twente dit bedrijf aanraden.

Uitstekende service

Word goed en vriendelijk te woord gestaan,komen afspraken na. Kortom zo zie je er niet zoveel

Meer dan tevreden over de service

Altijd positief

Wat een goede service geven ze bij auto en service alle reparaties met uitleg en foto\'s geen verborgen kosten en vooraf een prijsafspraak in één woord geweldig

Betrouwbaar en professioneel