• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Correcte vriendelijke eigenaar die service op een hoog niveau heeft staan. \r\nAuto werd perfect afgeleverd.\r\nEigenaar had nieuwe vloermatjes, mat in kofferruimte, update route planner, extra service beurt en auto laten poetsen als extra service verricht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf N.a.v de goede recensies over autobedrijf van der Eem hebben wij daar ook een auto gekocht. Ook wij vinden de service en vriendelijke manier van zaken doen uitstekend. We zijn dan ook met een goed gevoel in onze nieuwe aanwinst huiswaarts gereden. Menig autobedrijf zou aan Henk van der Eem een voorbeeld kunnen nemen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een geweldige ervaring. De aandacht die deze ondernemer biedt aan de klant zeker niet te vergelijken met een merkdealer. Aandacht 10+ gekoppeld aan alle elementen die je als klant eigenlijk verwacht maar dit is gewoon \"top\" te noemen en zeker aanbevelingswaardig.\r\nNog nimmer mee mogen maken dat de service, kennis van zaken en noem maar op zo geweldig is. Dit mocht ik bij de laatste mercedessen niet tegenkomen bij de officiële dealer. Chapeau

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende persoonlijke (en snelle) service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij de aanschaf van mijn \"nieuwe\" Honda HR V ben ik met Henk in contact gekomen. Henk blijkt een betrouwbare verkoper te zijn die zijn afspraken nakomt. Een geruststellende gedachte is dat de auto\'s bij Henk goed moeten zijn. Dat die belofte klopt kan ik als geen ander bevestigen. Henk heeft een geweldige auto aan mij verkocht! Ik hoop mijn volgende (sport)wagen weer bij Henk te kopen. Henk, bedankt!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uiterst betrouwbaar. Komt zijn afspraken na.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onze ervaring met dit autobedrijf is prima. Service gericht en juiste klantvriendelijkheid. We hebben een Toyota Yaris gekocht uit 2005 en werden behandeld alsof we een knappe nieuwe mercedes gingen kopen. Zo hoort het!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De aftersales service van Henk is super!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij de aankoop van een auto gaat het niet alleen om het product maar vooral ook om de persoon waar u zaken mee doet\r\nHenk heb ik ervaren als een gedegen en prettig persoon om zaken mee te doen.\r\nBij Henk is afspraak echt afspraak.\r\nAls je op zoek bent naar een Mercedes, heeft Henk een\r\nbijzondere keus qua types en uitvoering\r\nHenk van der Eem verstaat zijn vak!\r\nIk ben zeer tevreden over levering en auto. \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed gesprek. Duidelijke uitleg. Henk komt heel positief over en weet waarover hij praat. Kortom top!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf was een genoegen om met dit bedrijf zaken te doen.\r\nAlles is zeer correct verlopen en afgehandeld.\r\nHebben een prima gevoel overgehouden van dit bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De ervaring die ik met autobedrijf Henk van der Eem heb is uiterst positief. Henk komt over als een deskundig en betrouwbaar persoon die zijn zaken goed op orde heeft en die je in alle rust een beslissing laat nemen . Mijn ervaring tot nu toe is dat ik autobedrijf Henk van der Eem bij iedereen van harte kan aan bevelen !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vanuit Drenthe helemaal naar Limmen om een bmw 130i cup te kopen, Het was de moeite waard. Henk geeft vooral een heel goede service, vooraf, maar vooral ook na de koop. Eventuele kleine reparaties achteraf kunnen in overleg bij je eigen garage in de buurt. Erg fijn. Geen druk op de klant en eerlijk zaken doen. Komt bij dat Henk echt prettig in de omgang is. Een aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf heel goed bedrijf met uitstekende service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Veel ervaring met Autobedrijf Henk van der Eem heb ik nog niet. Slechts drie maal hadden wij contact met elkaar dat ik als zeer prettig heb ervaren. \r\nIn de komende jaren hoop ik de service en deskundigheid juist te kunnen beoordelen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bijzonder goede en vriendelijke verkoper, heb een geweldige auto gekocht en heel veel plezier van nog steeds.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nu voor de tweede maal op afstand bij Henk van der Eem een auto gekocht. Ditmaal voor mijn oudste zoon en ditmaal geen mercedes. Wederom was het contact met Henk zowel per telefoon als per mail fantastisch en zijn we op een keurige deal uitgekomen. Ook nu weer met de oude auto circa 140 km noordwaarts en met de nieuwe zuidwaarts. Keurige ontvangst en afwikkeling onder het genot van een kopje koffie. Onze ervaringen met de Mercedes B 200 zijn uitstekend en dat zal zo ook wel gaan met de Peugeot 3008. Garantie op afstand met duidelijke afspraken, maar zal waarschijnlijk niet nodig zijn gezien de keurig afgeleverde auto! Onze volgende auto zal bij leven en welzijn ook bij Henk vandaan komen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In oktober 2014 hebben wij een ingevoerde Mercedes B180 gekocht en onze auto ingeruild. We zijn zeer te spreken over de fijne en totaal ongedwongen sfeer waarin dit plaatsvond. Henk is op ons overgekomen als een zeer betrouwbaar persoon die echt de tijd voor je neemt en alles rustig uitlegt. \r\nDe auto is naar alle tevredenheid afgeleverd en hebben er veel plezier van.\r\nGisteren merkte ik, dat de airco niet werkte.\r\nOndanks dat de wagen uit de garantie was, kon ik hem bij een garagebedrijf na laten kijken en de rekening naar Henk sturen.\r\nGewoon 100% in orde. Nogmaals bedankt voor de goede service en als ik iemand moet aanbevelen stuur ik diegene graag naar jou toe.\r\n\r\n\r\nJan en Nelly\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Professioneel bedrijf waarbij het woord \"service\" hoog in het vaandel staat. Ik kan iedereen adviseren om met Dhr Henk van der Eem zaken te gaan doen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben goede ervaring met Autobedrijf Henk van der Eem.\r\nDe heer van der Eem is een rustige verkoper, hij dringt niet aan.\r\nHij komt zijn afspraken na en levert de auto keurig op.\r\nDe heer van der Eem is klantgericht en zorgt voor klantvoordelen.

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf bij Henk van de Eem,zit u goed,aug.2012 een MB gekocht en nog steeds te vreden.....

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Als trouwe Mercedes rijders hadden we besloten dat onze A en E eruit moesten en dat 1 auto volstaat. Liefst weer een Mercedes. Wat georiënteerd (ook bij andere merken), maar nadat we bij Henk van der Eem zijn geweest was het duidelijk. Zijn aanbod is uitstekend, jonge auto\'s, vooral MB, netjes geprijsd en wat een prima kerel! Voorkomend, vrolijk, niet \'pushy\'. Een man die je vertrouwd kortom. Hij is met \'onze\' E op vakantie gegaan en kwam met complimenten terug over de staat van de auto. Dat geeft toch ook een goed gevoel want dat is wederkerig. De B 200 die we bij hem gekocht hebben is echt helemaal top!\r\n\r\nWat ons betreft (net als de andere recensenten) een topper!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aanschaf van auto op afstand incl. inruil is altijd een risicovolle aangelegenheid. Bij Henk van der Eem echter allerminst!. Zowel per telefoon als per e-mail is Henk zeer correct en zijn wijze van presenteren van zijn auto\'s is buitengewoon. Onderhandelt zonder opsmuk en altijd in een wederzijds belang. Gaf mij het vertrouwen een deal te sluiten en 125 km te rijden om de oude auto in te leveren en de nieuwe mee te nemen. Kleine mankementen aan de nieuwe auto werden onmiddellijk opgelost en voldaan kon ik in een nieuwe voiture naar huis. Ik verwacht de garantie niet nodig te hebben, maar mocht het onverhoopt nodig blijken, dan vertrouw ik daarop!

Over Autobedrijf Henk van der Eem