Persoonlijk een eerlijk waarbij win-win voor beide kanten van belang is.

Ik was op zoek naar een Mercedes Benz B200 en had al een aantal opties in gedachten. Ik kende autobedrijf Henk van Eem in Limmen niet, maar dankzij een vriend van mijn zoon kwamen we erachter dat Henk gespecialiseerd is in de verkoop van Mercedes-auto’s, waaronder het B200-model. Na het bekijken van zijn website ontdekte ik dat deze specifieke Mercedes precies aan onze eisen voldeed qua bouwjaar en kilometerstand. Ik maakte een afspraak om de auto de volgende dag te bekijken. Op Henks kantoor bespraken we uitvoerig hoe de auto zou worden afgeleverd (volledig onderhoud en 12 maanden garantie) en natuurlijk de verkoopprijs. We kwamen tot een overeenkomst waarbij we elkaar op een bepaald moment de hand konden schudden. We maakten ook een afspraak voor een proefrit, aangezien daar op die dag geen tijd meer voor was. Tijdens de proefrit merkten we nog enkele kleine zaken op, zoals een defecte voorbumpergrill. Henk beloofde dit allemaal in orde te maken vóór de aflevering. De aflevering duurde iets langer omdat de Mercedes nog bij de RDW geregistreerd moest worden. Henk hield ons tijdens dit proces regelmatig op de hoogte van de voortgang. Bij de aflevering van de Mercedes overhandigde Henk keurig alle papieren, inclusief de onderhoudshistorie, en gaf ons zelfs een bloemetje voor thuis. We inspecteerden de auto nog een laatste keer en kregen uitleg over enkele details. Al met al een prettige ervaring met Autobedrijf Henk van der Eem waarbij klant, product en een faire prijs belangrijk zijn. Beide partijen hebben een goed gevoel overgehouden, win-win!

Super service

Vriendelijk deskundig , vertrouwd, accuraat.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Betrouwbaar adres voor verkoop auto in consigatie

Goede ervaring. Professionele verkoop en na verkoop ook heel snel de betaling ontvangen.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijk, correct, prettige communicatie / tussentijdse updates.

Henk heeft auto vanuit Duitsland aangekocht, getransporteerd, Taxatie, BPM aangifte, RDW afhandeling voor ons geregeld. Ervaring is als zeer prettig bevonden.

Meer dan tevreden

De service van Henk van der Eem is ouderwets goed. Voelt vertrouwd en daarom koop ik nooit meer ergens anders een auto. Henk is een op en top vakman die kent zijn klanten en hun wensen. In een woord VOORTREFFELIJK.

Top man

Meedenker

Heel fijn zaken doen

Het is heel fijn zaken doen met Henk van der Eem. We waren het snel eens over de prijs. Hij had een goede tip om de onze auto te verkopen. We hebben de auto op basis van de foto's en de beschrijving gekocht en hij voldeed aan de verwachting die bij ons opgeroepen was. Auto is ook netjes thuis afgeleverd met alle documenten en onderhoud historie. Daarbij een taart met felicitatie en foto van de auto. Ook de garantie die hij afgeeft heeft ons vertrouwen. We zijn er overall heel blij mee.

• Service N.v.t.

Excellent (Services)

Ik heb lang gezocht, maar gevonden wat ik had gehoopt te vinden. Kennis van zaken, geduldig, rustig, betrouwbaar. Vandaag onze Mercedes GLA opgehaald en wat worden we hier blij van. Top services (waar krijg je dat nog?) Heer van der Eem heeft zijn zaken prima voor elkaar.

Prima autobedrijf

Wij hebben een mooie auto gekocht bij Henk.De behandeling is gewoon super. Zeer gastvrij en op ons gemak. Menig autobedrijf kan er een hoop va leren. De aflevering van de auto en de uitleg was ook een feestje. Henk nam alle tijd,Tot slot bij ons vertrek kregen wij een mooie bos bloemen. Bedankt voor de super service !

Een ervaring van niveau

Klantvriendelijk, interessant aanbod, goede omschrijving van de aangeboden auto, hierdoor wordt het zoeken vergemakkelijkt. Kortom, ga er kijken.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Henk denkt met je mee en levert tot en met aflevering auto heel goede service. Prettige ervaring om auto via Henk te betrekken.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Henk luistert goed naar wat je wilt en zoekt tot hij iets vindt dat, volgens hem, past in jouw gewenste plaatje. In mijn geval klopt dst voor 100 %.

Super aardige man!

Wij waren uiteindelijk geen klanT geworden want onze keuze was niet aanwezig. Toch werden wij fantastisch ontvangen. Later wist Henk nog een handleiding voor mij te regelen voor een auto die ik niet bij hem heb gekocht. Hoe aardig is dat! Bij een volgende aanschaf ga ik eerst naar Henk van der Eem!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Erg mooie auto gekocht bij een betrouwbaar bedrijf

Henk van der Eem is vakbekwaam en service gericht. Doet wat hij belooft en het is prettig zaken met hem doen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer prettig zaken gedaan met Henk.

We moesten van ver ervoor komen, maar hebben uitstekend zaken kunnen doen . Henk is erg klantvriendelijk ,prettig in omgang, neemt rustig de tijd , ook tijdens bezichtiging van een auto en bij het ophalen goede uitleg en tips. In en verkoop verliep naar wens hield zich aan de gemaakte afspraken.. Kortom voor ons een prettige ervaring Autobedrijf Henk van der Eem.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een tien met een griffel

Heb inmiddels mijn tweede auto bij Henk gekocht en ben uitstekend geholpen. Henk is iemand die weet waar hij over praat en geeft mij direct een betrouwbaar gevoel. Wat mij ook bijzonder aanspreekt is de relaxte manier van van werken ( nooit opdringerig ). Alles is tot in de puntjes geregeld . Kortom een autobedrijf waar je met een gerust gevoel een auto kan kopen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hier geldt de Klant is Koning!

Henk neemt de tijd voor zijn klant. Hij legt alles duidelijk en met veel geduld uit . Daarnaast geeft hij goede adviezen. Wij zijn meer dan tevreden!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hele spontane gezellige man die vertrouwen uitstraalde en je op je gemak stelde. Niet opdringerig geeft goede uitleg en advies. Zeker een aanrader mocht je een Mercedes willen kopen om naar Henk toe te gaan.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super leuke betrouwbaar bedrijf! Ben ik echt tevreden met mij auto en service! Henk is erg lieve en eerlijke man ,met veel aandacht voor klanten en eerlijke handel! Bedankt,Henk,ik blijven genieten van mij auto!!! Veel success,en nog meer tevredener klanten!!!

Service

Ondanks de maatregelen heeft Henk een schitterende auto kunnen importeren en uitleveren aan ons. We werden continue op de hoogte gehouden en bij aflevering nam hij echt de tijd! Echt super blij met Henk

Mooi bedrijf

ongedwongen sfeer, mijn eerste Mercedes gekocht bij Henk, uitstekend geholpen en met een goed gevoel deze auto gekocht. Zeker een aanrader.

• Deskundigheid/Vakmanschap

zonder meer prima, alles keurig geregeld.

Bij Henk van der Eem gastvrij ontvangen, mooie auto gekocht. Alle zaken prima geregeld. Werd netjes op de hoogte gehouden van de voortgang. Henk krijgt van mij zeker een aanbeveling, gewoon duidelijk over alles wat je wilt weten, eerlijk. Een bedrijf waar er nog tijd voor je wordt genomen. Henk bedankt voor de goede zorgen . Echt een aanrader en goede koffie.

Enthousiast

Vanaf het moment van kennismaking met de heer Henk van der Eem was ik onder de indruk van de manier van doen . Had de auto al gekocht voordat ik er in gereden had . Nu na de eerste keuring waarin herstelwerkzaamheden gratis zijn uitgevoerd ben ik echt enthousiast over zijn bedrijf . Hartelijk dank voor Uw service.

• Deskundigheid/Vakmanschap

De ervaring wat heel goed. Het kon in onze ogen niet beter

De eerste keer dat dat we er waren was al positief. We werden op een hele sympathieke ontvangen en Henk had alle tijd voor ons. 2 dagen geleden hebben wij de gekozen auto opgehaald. Henk had alle tijd voor ons en we kregen een goede uitleg over de auto. Niets dan lof voor Henk. Met een bos bloemen van Henk in de hand gingen we met de Mercedes huiswaarts.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Correct en tot in de puntjes verzorgd, in alle opzichten!

Wij hebben bij Henk van der Eem een Mercedes B250 aangeschaft en zijn tot in de puntjes verzorgd. De communicatie en informatie die Henk ons heeft gegeven was duidelijk en helder. Niets was te veel gevraagd en Henk nam alle tijd voor ons. Wij raden autodealer Henk van der Eem uit Limmen iedereen aan die opzoek is naar een jong gebruikte Mercedes Benz of een andere speciale (zeldzame) auto.