Alle lof voor de goede uitleg en de begeleiding

Uitleg met veel geduld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mede door Henk heb ik nog nooit met zo veel plezier en enthousiasme een auto gekocht.\r\nHij is echt een topper!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Henk van der Eem is een buitengewoon vriendelijke en gepassioneerd Mercedes-Benz verkoper die uitgebreid de tijd neemt om alle aspecten die bij de aankoop van een occasion spelen rustig en vakbekwaam af te handelen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Very sympathetic reliable service, recommended in all points. All appointments were kept. Many thanks again. Anytime gladly again.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super relaxt ,tijd voor koffie,

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gisteren een prachtige Mercedes bij Henk gekocht. De verkoop is top gedaan. Henk is een rustige, sympathieke verkoper en neemt alle tijd voor zijn klanten. Echt top!! Groet, Arnold Kuijs uit Castricum

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf \r\nHenk van der Eem is een rustige verkoper, hij dringt niet aan.Henk is op ons overgekomen als een zeer betrouwbaar persoon die echt de tijd voor je neemt en alles rustig uitlegt.\r\nDe auto is naar alle tevredenheid afgeleverd en hebben er veel plezier van.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Henk is zeer vriendelijk en rustig en geeft je alle tijd om te beslissen. Zeer uitgebreide uitleg bij de aflevering. Hij heeft ons een fantastische Mercedes verkocht !!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service en deskundig advies. Op een professioniole wijze met persoonlijke ondersteuning Top

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 2012 een A170 gekocht nog steeds tevreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een prettige hulpvaardige dienstverlening.\r\nIk heb een goed gevoel bij de aanschaf van m\'n \"nieuwe\" auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Twee niet zichtbare gebreken werden na een half jaar met volle garantie gerepareerd. We zijn zeer prettig behandeld !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf \r\nWe hebben al de derde auto bij Henk gekocht en alles is weer perfect geregeld .

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf helder en duidelijke afspraken

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een fantastisch bedrijf met een uitstekende service die ik zonder schroom aan durf te bevelen. Wij kochten inmiddels onze 3e auto bij Henk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na prettige onderhandeling..mooieMerc.gekocht bij Henk bij afleverig goede uitleg en netjes gepoetst

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een service, ouderwets goed! Klant is koning en zo voelt het ook. Henk is top!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aankoop van nieuwe en inwisselen van oude auto is een plezierige ervaring bij Henk van der Eem.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Samen met Henk van der Eem een Mercedes Benz C/klasse coupé gezocht in Duitsland. Auto gevonden en Henk is hem gaan bekijken. Auto gekocht met twee jaar SterOccasion garantie. Henk heeft voor mij alle formaliteiten vervuld voor kenteken in Nederland. Bij aflevering bleek dat er een kleine beschadiging was aan het rechter achterscherm en de achterbumper. De kosten voor herstel heeft Henk voor zijn rekening genomen. Alleen maar lof voor dit autobedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Henk van der Eem heeft service op een hoog niveau heeft staan. Auto werd perfect afgeleverd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige en open ontvangst.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Correcte vriendelijke eigenaar die service op een hoog niveau heeft staan. \r\nAuto werd perfect afgeleverd.\r\nEigenaar had nieuwe vloermatjes, mat in kofferruimte, update route planner, extra service beurt en auto laten poetsen als extra service verricht.

Over Autobedrijf Henk van der Eem

Filter op Taal