Laden reviews...
Laden reviews...
4 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten waarderen de persoonlijke aanpak en duidelijke communicatie. De service en aflevering van de auto worden als uitstekend beschreven. Het vertrouwen groeit door consistente aandacht voor wensen en een professionele benadering. De ervaringen geven aan dat kopen bij Henk een prettige en betrouwbare ervaring is.
Via Henk heb ik een prachtige auto in Duitsland gekocht. Ik had mijn 'boodschappenlijstje' aan Henk gegeven en hij heeft voor mij een prachtige auto gevonden. Ik kon op alle wensen vinkjes zetten - geweldig. Henk is een geweldige kerel die mij tijdens het hele proces volledig op de hoogte hield van de status. Dat was heel fijn en professioneel. Bij Henk voel je je meteen op je gemak in tegenstelling tot de meest andere autoverkopers. Service en aandacht staat ouderwets hoog in het vaandel. De kilometerstand van mijn auto is vrij laag. Dus, ik ga pas over een paar jaar weer terug naar Henk!
Beveelt aan
22 October 2025
Richard
Bulgarije
Voor de derde keer een mercedes met grote tevredenheid gekocht bij Henk!
Beveelt aan
29 September 2025
H.M.Roelofsen
Leiden
Henk van der Eem verkoopt mooie auto’s met een aparte uitvoering die je niet snel ergens anders ziet. Goede inruil gehad op een hele mooie en bijzondere Toyota rav4 die je nergens anders vind als bij Henk van der Eem. In een woord top autobedrijf met goede service en aflevering van de auto.
Beveelt aan
16 September 2025
B
Heemskerk
Wanneer je je 3e Mercedes daar koopt, dan wil dat zeggen dat het vertrouwen in Henk TOP is, en dat zegt alles. Fam de Boer Heiloo.
Beveelt aan
18 August 2025
Peter
Heiloo
Super blij met onze nieuwe auto. Contact liep soepel, en goed. De deal snel gesloten. Helemaal top.
Beveelt aan
7 June 2025
J.W.
Hoorn
Geen opdringerige verkoper. Neemt de tijd. Geen teksten van dat je snel moet beslissen. Denk er gewoon op je gemak over na. En dan hoor ik van u wel wat het gaat worden.
Beveelt aan
14 November 2024
W.K.
Midden Beemster
Het is niet mijn eerste auto die ik in mijn leven heb gekocht maar ik heb mezelf plechtig beloofd om nooit meer ergens anders een auto te kopen dan bij Henk van der Eem. De service is meer dan goed.
Beveelt aan
24 September 2024
Jan
Krommenie
Wat Henk van der Eem biedt is zoals je het altijd zou willen. Sympathiek, eerlijkheid en verstand van de techniek. Hij biedt alleen het allerbeste aan en bij hem had ik geen enkele twijfel om eindelijk mijn ‘once-in-a-lifetime’ Mercedes te kopen. Het is een pracht GLK en ik heb van alle functies uitleg gekregen. Ik heb het volste vertrouwen dat ik hier heel lang plezier van ga hebben. Mocht ik ooit nog eens een topauto willen, rijd ik direct van Zeeland naar Noord-Holland naar Henk van der Eem.
Beveelt aan
2 August 2024
A.M.R.
Driewegen
Ik was op zoek naar een Mercedes Benz B200 en had al een aantal opties in gedachten. Ik kende autobedrijf Henk van Eem in Limmen niet, maar dankzij een vriend van mijn zoon kwamen we erachter dat Henk gespecialiseerd is in de verkoop van Mercedes-auto’s, waaronder het B200-model. Na het bekijken van zijn website ontdekte ik dat deze specifieke Mercedes precies aan onze eisen voldeed qua bouwjaar en kilometerstand. Ik maakte een afspraak om de auto de volgende dag te bekijken. Op Henks kantoor bespraken we uitvoerig hoe de auto zou worden afgeleverd (volledig onderhoud en 12 maanden garantie) en natuurlijk de verkoopprijs. We kwamen tot een overeenkomst waarbij we elkaar op een bepaald moment de hand konden schudden. We maakten ook een afspraak voor een proefrit, aangezien daar op die dag geen tijd meer voor was. Tijdens de proefrit merkten we nog enkele kleine zaken op, zoals een defecte voorbumpergrill. Henk beloofde dit allemaal in orde te maken vóór de aflevering. De aflevering duurde iets langer omdat de Mercedes nog bij de RDW geregistreerd moest worden. Henk hield ons tijdens dit proces regelmatig op de hoogte van de voortgang. Bij de aflevering van de Mercedes overhandigde Henk keurig alle papieren, inclusief de onderhoudshistorie, en gaf ons zelfs een bloemetje voor thuis. We inspecteerden de auto nog een laatste keer en kregen uitleg over enkele details. Al met al een prettige ervaring met Autobedrijf Henk van der Eem waarbij klant, product en een faire prijs belangrijk zijn. Beide partijen hebben een goed gevoel overgehouden, win-win!
Beveelt aan
8 April 2024
F.D.
Zaandam
Vriendelijk deskundig , vertrouwd, accuraat.
Beveelt aan
26 March 2024
H.C.M. weerman
Den Haag
Goede ervaring. Professionele verkoop en na verkoop ook heel snel de betaling ontvangen.
Beveelt aan
5 February 2024
Han
Haarlem
Henk heeft auto vanuit Duitsland aangekocht, getransporteerd, Taxatie, BPM aangifte, RDW afhandeling voor ons geregeld. Ervaring is als zeer prettig bevonden.
Beveelt aan
3 February 2024
G.S.
Heerhugowaard
De service van Henk van der Eem is ouderwets goed. Voelt vertrouwd en daarom koop ik nooit meer ergens anders een auto. Henk is een op en top vakman die kent zijn klanten en hun wensen. In een woord VOORTREFFELIJK.
Beveelt aan
29 December 2023
Jan
Zaanstad-Krommenie
Meedenker
Beveelt aan
15 November 2023
Rob Van Oostendorp
Haarlem
Het is heel fijn zaken doen met Henk van der Eem. We waren het snel eens over de prijs. Hij had een goede tip om de onze auto te verkopen. We hebben de auto op basis van de foto's en de beschrijving gekocht en hij voldeed aan de verwachting die bij ons opgeroepen was. Auto is ook netjes thuis afgeleverd met alle documenten en onderhoud historie. Daarbij een taart met felicitatie en foto van de auto. Ook de garantie die hij afgeeft heeft ons vertrouwen. We zijn er overall heel blij mee.
Beveelt aan
28 October 2023
Hans
Veldhoven
Ik heb lang gezocht, maar gevonden wat ik had gehoopt te vinden. Kennis van zaken, geduldig, rustig, betrouwbaar. Vandaag onze Mercedes GLA opgehaald en wat worden we hier blij van. Top services (waar krijg je dat nog?) Heer van der Eem heeft zijn zaken prima voor elkaar.
Beveelt aan
24 March 2023
B.G.
Vogelenzang
Wij hebben een mooie auto gekocht bij Henk.De behandeling is gewoon super. Zeer gastvrij en op ons gemak. Menig autobedrijf kan er een hoop va leren. De aflevering van de auto en de uitleg was ook een feestje. Henk nam alle tijd,Tot slot bij ons vertrek kregen wij een mooie bos bloemen. Bedankt voor de super service !
Beveelt aan
21 March 2023
J.C.J.
HEERHUGOWAARD
Klantvriendelijk, interessant aanbod, goede omschrijving van de aangeboden auto, hierdoor wordt het zoeken vergemakkelijkt. Kortom, ga er kijken.
Beveelt aan
11 March 2023
E. Lagendijk
Wernhout
Henk denkt met je mee en levert tot en met aflevering auto heel goede service. Prettige ervaring om auto via Henk te betrekken.
Beveelt aan
21 January 2023
Monique
Opeinde
Henk luistert goed naar wat je wilt en zoekt tot hij iets vindt dat, volgens hem, past in jouw gewenste plaatje. In mijn geval klopt dst voor 100 %.
Beveelt aan
12 November 2022
J.
Beverwijk
Wij waren uiteindelijk geen klanT geworden want onze keuze was niet aanwezig. Toch werden wij fantastisch ontvangen. Later wist Henk nog een handleiding voor mij te regelen voor een auto die ik niet bij hem heb gekocht. Hoe aardig is dat! Bij een volgende aanschaf ga ik eerst naar Henk van der Eem!
Beveelt aan
28 July 2022
Jens Domela
Den Haag
Henk van der Eem is vakbekwaam en service gericht. Doet wat hij belooft en het is prettig zaken met hem doen.
Beveelt aan
18 July 2022
C.A. Staal
Houten
We moesten van ver ervoor komen, maar hebben uitstekend zaken kunnen doen . Henk is erg klantvriendelijk ,prettig in omgang, neemt rustig de tijd , ook tijdens bezichtiging van een auto en bij het ophalen goede uitleg en tips. In en verkoop verliep naar wens hield zich aan de gemaakte afspraken.. Kortom voor ons een prettige ervaring Autobedrijf Henk van der Eem.
Beveelt aan
30 December 2021
J
Stadskanaal
Heb inmiddels mijn tweede auto bij Henk gekocht en ben uitstekend geholpen. Henk is iemand die weet waar hij over praat en geeft mij direct een betrouwbaar gevoel. Wat mij ook bijzonder aanspreekt is de relaxte manier van van werken ( nooit opdringerig ). Alles is tot in de puntjes geregeld . Kortom een autobedrijf waar je met een gerust gevoel een auto kan kopen.
Beveelt aan
13 July 2021
Loek
Limmen
Henk neemt de tijd voor zijn klant. Hij legt alles duidelijk en met veel geduld uit . Daarnaast geeft hij goede adviezen. Wij zijn meer dan tevreden!
Beveelt aan
8 July 2021
Jaap
Ijmuiden
Rijksweg 42 a
1906 BJ Limmen
Branch
Automotive
Specializations
Garage, Reparatie
Autogarages, Autodealers, Schade, Mobiliteit