Goede communicatie, net bedrijf.

Heb verschillende zaken laten doen door Kuipers, trekhaak, chiptuning, apk's, altijd helder advies, goede communicatie en geen verrassingen.

Vriendelijk en klantgericht personeel

Bedrijf is goed bereikbaar en personeel is servicegericht naar de wensen van de klant. Meedenkend en adviserend. Komen afspraken na, wat bijzonder lijkt tegenwoordig.

Ik kwam voor een paar lampjes vervangen, zonder afspraak, dit kosten bijna niks, moest erom lachen en een uur later reed ik weg in een nieuwe auto, goeie service, zeer vriendelijk en meedenkend

Zoekopdracht naar occassion prima uitgevoerd en puike auto met garantie afgeleverd

Na jarenlang onze auto bij Kuipers in onderhoud te hebben gehad, toe aan een andere auto. Na een zoekopdracht de geschikte auto voor ons gevonden en voorzien van een grote beurt en 12 mnd bovag garantie. Oude auto netjes ingeruild. Communicatie verliep erg prettig en zakendoen was transparant. En de afhandeling vlotjes. Zeer tevreden.

Prima geholpen met wisseling winterbanden

Prima geholpen met mooie set winterbanden terwijl ik een ser met standaard stalen velgen verwachtte

Uitstekende service, en duidelijke uitleg over extra werkzaamheden

Uitstekende service, en duidelijke uitleg over extra werkzaamheden

Fijne service voor een eerlijke prijs

Moest een paar kleine reparaties laten uitvoeren en het een en ander laten controleren. Kwikfit vertelde mij dat ik de stofhoezen van mijn schokdempers moest vervangen, zou zo'n 300eu kosten. Bij Kuipers hebben ze er naar gekeken en laten weten dat het niet nodig was. Erg eerlijk van ze. Ik had rekening gehouden met een periode van een week voordat ik mijn auto terug zou hebben, maar hij was al na een dag klaar. Goede service, eerlijk en vriendelijk personeel die graag met je meedenken. Absolute aanrader.

prima service, goed en snel geholpen

prima service, goed en snel geholpen

Zoals het hoort!!!

Al jaren klant en ze bewijzen het elke keer weer. Goede service en deskundigheid.

Je wordt er prima geholpen en de service is er fantastisch Ze nemen de tijd voor je. Ook als je even tussendoor komt.

Snelle service en klantvriendelijk

Goede ontvangst bij aankomst. Top monteur Wesley die aan mijn auto heeft gewerkt. Snelle service en klantvriendelijk en met humor. Je gaat met een lach op je gezicht weer weg.

Keurig en snel de banden omgelegd

Keurig bedrijf met correcte baliemedewerkers

Blij verrast

Als nieuwe klant was ik blij verrast over de vriendelijke ontvangst en de uitgevoerde werkzaamheden! Klantvriendelijk en servicegericht is wat ik bij mijn eerste bezoek als zodanig heb ervaren!

Heel tevreden. Waarom geen 5 sterren zal je vragen? Nou dat is vanwege de aanhef hoe deze mail binnenkomt en hoe het ook op de rekening staat. Namelijk Dhr Maricic. Ik ben geen Dhr maar een Mevrouw.

Geweldig bedrijf

Een goed en betrouwbaar auto bedrijf, met een hele goeie service, en vriendelijk personeel.

Gewoon goed

Goede en snelle service

Prima. Snel gefixt. Leenauto beschikbaar

Grote beurt en bandenwissel Prima prijs 450 goedkoper dan bij de ford dealer

Goed en snel geholpen

Goed en snel geholpen Bedankt

service is goed; de rekening minder

Kon mijn VW niet openen en ben met de sleutels naar Kuipers gegaan. 2 nwe knoopcelbatterijen in de sleutels en het was gefixt (kreeg zelf de sleutels niet open). Wel jammer dat ik daar 11,50 voor moet neertellen, terwijl een kaartje met 6 stuks rond 1 eur in de winkel kost.

Hier krijg je echt service!!

Kon gelijk terecht. Vriendelijk geholpen. Echt een heel fijn bedrijf.

10 ⭐️ waard

Vandaag mijn Mercedes laten onderhouden. Zeer professioneel bedrijf De service is altijd top, het personeel vriendelijk en de prijs/kwaliteitverhouding telkens boven verwachting!

Uitmuntend

Alle lof voor de service en kwaliteit.

prima service, klaar terwijl je wacht

Was er voor een bandenwissel, ze stonden netjes klaar en na een kopje koffie kon ik mijn weg vervolgen. Ging ook deze keer geheel volgens verwachtingen.