Heel goede indruk.

Goed en net bedrijf. Niets veder aan toe te voegen.

Keurig geregeld

Trekhaak laten plaatsen. Offerte via internet. Vandaag geplaatst en ziet er echt keurig uit. Heel blij mee.

Bedankt voor uw review. Ook voor het onderhoud aan uw wagen kunt u bij ons terecht. Groet, Team Autoservice Kuipers

Service+

Vriendelijk Vakkundig Flexibel Een fijne garage welke afspraken stipt nakomt

Veel plezier met uw nieuwe wagen! Team Autoservice Kuipers

Goede service, prettige monteurs

Trekhaak onder de auto laten zetten. Zeer netjes geholpen, fijn bedrijf!

Fijn dat we u mochten helpen. Veel plezier met de trekhaak. Ook voor het onderhoud aan uw wagen bent u van harte welkom. Groet, Team Autoservice Kuipers

Zeer klantvriendelijk en service gerichte organisatie

Ik ben vanaf het eerste moment erg vriendelijk en gericht geholpen door diegene die me te woord heeft gestaan aan de telefoon voor een afspraak. Ook de dag van de afspraak verliep volledig naar wens en bovendien kreeg ik GRATIS een vervangauto mee, waarmee ik 100km mocht rijden. In een woord perfect !!

Bedankt voor uw review. Altijd leuk om zulke fijne woorden te lezen. In een woord perfect !!! Groet, Team Autoservice Kuipers

Alles volgen afspraak en uitstekend uitgevoerd.

Alles volgen afspraak en uitstekend uitgevoerd. Een aanrader.

Prima geholpen

Trekhaak laten monteren en ook fietsendrager aangeschaft. Er werd ruim de tijd genomen om uitleg te geven over de installatie

Personeel is vriendelijk, geduldig en correct.

Afspraken voor montage van een trekhaak verliepen uitstekend en is naar tevredenheid uitgevoerd.

Gewoon goed en netjes

Keurig bedrijf, gewoon goed en netjes

Bedankt voor uw reactie. Veel plezier met uw trekhaak. Met vriendelijk Groet, Team Autoservice Kuipers

Een goed verzorgde reparatie voor een schappelijke prijs

Ik ben positief verrast door de goede reparatie en de uitleg die daarover gegeven wordt door de monteur(s). Ook de prijs van de reparatie vond ik zeer schappelijk. Een aanrader en ik ga voortaan naar autoservice Kuipers !!

Leuk dat we u zo positief hebben kunnen verassen. Wij zijn blij om u voortaan vaker als klant te mogen verwelkomen ! Groet, Team Autoservice Kuipers

Service en kwaliteit zoals ALTIJD

Service en kwaliteit zoals ALTIJD

Zoals Altijd leuk dat u weer bij ons geweest bent voor uw wagen. Groet, Team Autoservice Kuipers

Uitstekende service. Leveren wat beloofd wordt

Vriendelijk en duidelijk telefonisch contact over levering en tijdstip montage. De trekhaak is volgens verwachting prima gemonteerd. Kortom tevreden.

APK en grote beurt goed uitgevoerd.

Prima volgens afspraak en voldaan aan verwachtingen

Prima geholpen en goede service en vriendelijke werknemers.

Mooie leenauto, goede updates per telefoon en SMS en een supersnelle correcte service

Wij wensen uw veel plezier met uw trekhaak ! Wij zien u graag terug ook voor de apk en het onderhoud aan de wagen bent u van harte welkom. Team Autoservice Kuipers

weer uitstekend

APK en onderhoudsbeurt van de bedrijfsauto weer correct en volgens afspraak uitgevoerd.

Altijd fijn om uw positieve reactie te lezen. Wij zijn trots dat we uw wagenpark mogen beheren, van zon mooit organisatie. Team AutoService Kuipers Zoetermeer

Gewoon goed. Zonder opsmuk.

Had APK nodig, maar door Corona in 1 jaar tijd nog geen 5000 km gereden na m'n kleine beurt. Kon erop wachten. Binnen 1 uur weer thuis.

Een goede ervaring: prijs, snelheid en service.

Goed voorgelicht. Uitstekende website. Correcte service en klantvriendelijkheid. Gratis auto. Wel een oud industriegebied in Zoetermeer. Weinig parkeerruimte.

Bedankt voor uw leuke review. Vanaf volgend jaar kunnen wij u ontvangen in ons nieuwe pand. (zelfde locatie) Ook voor onderhoud aan uw wagen bent u van harte welkom. Groet, Team AutoserviceKuipers

Zeer vriendelijk geholpen

Zeer fijne garage met verstand van zaken en goede adviezen. Trekhaak netjes gemonteerd, en wat ook niet vervelend is, levenslange garantie op haal en bekabeling.

snelle afhandeling en gratis leenauto

goede service

Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe trekhaak. Groet, Team Autoservice Kuipers

Plezierig geholpen.

Bedankt voor uw fijne review! Groet, Team Autoservice Kuipers Zoetermeer

Na het plaatsen van onderstaande review werd er contact met mij opgenomen. Inmiddels is de fietsendrager vervangen voor één splinternieuwe en het krasje op de bumper weggewerkt. Wat een 'wereld service', dat moet ik de heer P. vd Berg nageven. Echt luisteren naar een klant staat hoog in het vaandel. Chapeau en nogmaals bedankt voor de goede service. De trekhaak netjes geplaatst alleen was de fietsdrager beschadigd en niet meer op voorraad en moest besteld worden. Dat is wel een minpuntje. Na twee dagen zelf maar contact opgenomen om te horen dat de drager net binnen was. De uitleg was niet wat ik verwacht had, met helaas een krasje op onze bumper. Omdat het een nieuwe fietsdrager was ging het installeren stroever. Dit alles duurde ruim een half uur. Dat hoeft en mag niet gebeuren zeker niet voor die prijs. Voor de rest geen klachten.

Geweldig geholpen

Oog en oor voor de wensen van de klant, goede afstemming en erg goede service en werkzaamheden.

Bedankt voor uw fijne review! Groet, Team Autoservice Kuipers Zoetermeer.

Prima garagebedrijf.

Duidelijke afspraken en vriendelijke mensen. Goede prijs. Top.

Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen en gemonteerd. Graag zien we u bij een volgend bezoek aan onze garage, dit kan ook voor apk en onderhoud aan uw wagen. Groet, Team Autoservice Kuipers

Nette montage van de trekhaak en prima service

Trekhaak is netjes gemonteerd en werkt gelijk goed. Prima de afspraak nagekomen.

Bedankt voor uw review. Fijn dat alles naar wens is. Groet, Team Autoservice Kuipers