Duidelijk en netjes

Goed geholpen, maar vraag toch altijd af of je zelf mag beoordelen fysiek of iets aan vervanging toe is met behulp van een fotootje.

Prima bedrijf. Doet wat het belooft.

Vriendelijke medewerkers. Leenauto mee. We hebben de auto net pas opgehaald. Er is een trekhaak gemonteerd. Vooralsnog heel tevreden.

top bedrijf fijn om me samen te werken

top

Montage trekhaak: prima gedaan

Zie boven

Niet de gewenste service.

Ik moest zelf vragen of alles goed was. Ging voor een grote beurt Suzuki Swift en keek in de afstempeling van onderhoudsboekje stond kleine beurt. Zwaardere geluid claxon gevraagd en blijkt even hard geluid te geven. Al met al niet gekregen wat ik verwachtte. de volgende dag werd ik door Patrick gebeld waarom ik niet tevreden was. ik heb mijn ongenoegen geuit en ik moet zeggen dat Patrick heel begrijpend en coulant was en gelijk een nieuwe afspraak met mij maakte om dit allemaal op te lossen. Chapeau !!!

fijn garagebedrijf

Een garagebedrijf dat zich prima aan de afspraken houdt en goed met de klant communiceert.

Leuk geholpen, leuke ANWB /actie.

Uitstekende service altijd klantvriendelijk

Hier wordt je goed en snel geholpen voor een eerlijke prijs super

Werkzaamheden keurig en volgens afspraak uitgevoerd

Werkzaamheden keurig en volgens afspraak uitgevoerd

prima, tel. vriendelijk en informatief

konden antwoord geven op mijn vragen, konden ook de fietsendrager leveren en wit kenteken. Fijn dat er uitgebreid uitleg gegeven werd hoe ik de fietsdrager eraf en erop kon krijgen en de trekhaak kon verwijderen en weer aansluiten.

zeer prettig

vriendelijk, behulpzaam en vertrouwd overkomend

Vriendelijke en enthousiaste monteurs

Vakkundige montage van de trekhaak

Snel geholpen, goede service

Snel geholpen, goede service

Gewoon perfect

Ik wilde een trekhaak onder mijn auto met een fietsendrager. Werd uitstekend geadviseerd. Afspraak gemaakt en alles werd geregeld. Ook een goede uitleg gekregen van één van de monteurs bij oplevering. Hij nam daar de tijd voor. Uiterst vriendelijk. Goed bedrijf!

Altijd volledig betrouwbaar en transparant

Ik ben sinds 2009 vaste klant bij Melvin en de crew voor het onderhoud van m'n auto. Omdat ik zelf geen autokenner hebben ze me ook uitgebreid geadviseerd bij de aankoop van m'n nieuwe auto. Ik breng m'n familie en vriendenkring ook altijd bij hen en ook zij blijven klant. Simpelweg omdat deze jongens betrouwbaar en integer zijn.

Heel vriendelijk en netjes

Zowel aan de telefoon als in de werkplaats zijn ze heel vriendelijk, meedenken en netjes. We zijn heel blij met de nieuwe trekhaak en de service.

Prima garage snelle service

Trekhaak laten plaatsen vriendelijk personeel en snel geholpen. Alles netjes gemonteerd.

Super goed en correct behandeld!

Super goed en correct behandeld! Duidelijke En uitgebreide uitleg na de aankoopkeuring! Aanrader!

Alles volgens afspraak datum en tijd, goede uitleg

alles was perfect geregeld

afspraak gemaakt per telefoon en datum en tijd afgesproken. De leenauto stond al klaar en bij het ophalen goede uitleg van het aankoppelen en afhalen van de kogel. Bedankt. .

Prima geholpen.

Prima geholpen en blij met de trekhaak.

Snel klaar

Goede service, gratis lenen auto

Apk met grote beurt

Duidelijke communicatie en geen verrassingen.

Prima service en een goed prijs kwaliteit verhouding!

Binnen het uur waren mijn vier banden vervangen door vier nieuwe Pirelli banden. Uit gebalanceerd kon ik mijn weg weer vervolgen. Als je een goede prijs kwaliteit verhouding belangrijk vindt raad ik je aan een gratis offerte aan te vragen bij Autoservice Kuipers in Zoetermeer ik weet zeker dat je niet teleurgesteld zal zijn!

Prima geholpen

Na eerst telefonisch contact te hebben gehad keurig nog een melding de dag ervoor voor het monteren van een afneembare trekhaak. Na de montage loopt de monteur mee voor een uitleg. Al met al prima geholpen