Soepele installatie en vriendelijk personeel

Prima installatie van de trekhaak, snel geholpen en zeer vriendelijk personeel.

Snelle en goede service, vriendelijke medewerkers.

subliem

Lampjes buiten de planning zo gedaan

Top service en kwaliteit voor een eerlijke prijs

Je wordt altijd prima geholpen zonder verrassingen achteraf. Vriendelijk personeel, mooi pand en ze denken goed mee. De auto wordt na een beurt weer schoon gewassen afgeleverd. De reparaties en onderhoud worden naar volle tevredenheid uitgevoerd en zonder verrassingen achteraf. Ik raad iedereen aan naar Autoservice Kuipers te gaan, zelfs met je lease auto! Mooi en eerlijk bedrijf! Groeten Edwin

Prima sevice

Prima sevice

Snel en netjes

Vriendelijke mensen en snelle service.

Top geregeld!

Heel blij met de service elke keer weer.

Zeer goede en snelle service

Prima service en snel geholpen. Dit wordt mijn vaste adres voor het onderhoud van mijn auto.

Snel, goed en vakkundig met goede uitleg.

Ging om trekhaak in combi met een fietsdrager voor twee E bikes. Wat een fantastische fietsdrager! Makkelijk er op en er af(van de auto) Wel oprij goot er bij kopen, dat is makkelijk. Het totaal is in te vouwen tot een klein pakket wat makkelijk op te bergen is. Ingebouwde sloten voor zowel de drager als de fietsen, alles met 1 sleutel.

Altijd goed geholpen

Ben al jaren klant, altijd tevreden!

zie bijlage

Mijn hulp in de branding Ze zijn er wanneer dit nodig is vraag en word direct geholpen Dat is waar je als bedrijf op zit te wachten Gerda HOTAX BV

Het was allemaal goed geregeld

Wij waren zeer tevreden

Snel en professioneel

Uitstekend!

Altijd vriendelijk en zeer goede service!

Precies goed

Oude Aygo voor APK, mooi en goed meegedacht om het onderhoud acceptabel te houden.

Opnieuw topservice van Kuipers!

Afspraak gemaakt, ik kon er op wachten. Even met m'n laptop zitten werken en binnen een uur was ik weer op pad.

prettige sfeer en een klein probleem snel verholpen

Subliem

Voor de APK en Bandenwissel bij Autoservice Kuipers geweest om 8.00 uur aanwezig heerlijk bakkie koffie gedaan krantje gelezen en na ongeveer anderhalf uur was de auto gekeurd, bandenwissel gedaan en een paar nieuwe ruitenwissers erop gezet . Dik aan te bevelen, CHAPEAU.

Goede snelle service. Alles volgens afspraak geregeld.

Volgens mij ontbreken er nog wat dingen in het door de ANWB verstrekteTowMotive pakket. De leenfiets is hard aan vervanging of reparatie toe. Niet echt een fiets die aan de ANWB normen voldoet.

geweldige service!

Duidelijk advies , telefonisch, van te voren en bereid mij op te halen als ik geen vervoer had.

Snelle service en nette afhandeling montage

Snelle service en nette afhandeling montage

Een garage die met de klant meedenkt!

toppers

staan je altijd goed te woord. Duidelijke uitleg wat is nodig en wat is gedaan. En reële oplossingen. nette prijs en komen garantieverplichten netjes na

Voortreffelijk.

Allereerst uitstekend geholpen en opvallend waren vooral de positief meedenkende medewerkers aan de receptie. Ben voor 100% tevreden en dus uiteraard een welgemeende 10!