Gewoon perfect

Ik wilde een trekhaak onder mijn auto met een fietsendrager. Werd uitstekend geadviseerd. Afspraak gemaakt en alles werd geregeld. Ook een goede uitleg gekregen van één van de monteurs bij oplevering. Hij nam daar de tijd voor. Uiterst vriendelijk. Goed bedrijf!

Altijd volledig betrouwbaar en transparant

Ik ben sinds 2009 vaste klant bij Melvin en de crew voor het onderhoud van m'n auto. Omdat ik zelf geen autokenner hebben ze me ook uitgebreid geadviseerd bij de aankoop van m'n nieuwe auto. Ik breng m'n familie en vriendenkring ook altijd bij hen en ook zij blijven klant. Simpelweg omdat deze jongens betrouwbaar en integer zijn.

Heel vriendelijk en netjes

Zowel aan de telefoon als in de werkplaats zijn ze heel vriendelijk, meedenken en netjes. We zijn heel blij met de nieuwe trekhaak en de service.

Prima garage snelle service

Trekhaak laten plaatsen vriendelijk personeel en snel geholpen. Alles netjes gemonteerd.

Super goed en correct behandeld!

Super goed en correct behandeld! Duidelijke En uitgebreide uitleg na de aankoopkeuring! Aanrader!

Alles volgens afspraak datum en tijd, goede uitleg

alles was perfect geregeld

afspraak gemaakt per telefoon en datum en tijd afgesproken. De leenauto stond al klaar en bij het ophalen goede uitleg van het aankoppelen en afhalen van de kogel. Bedankt. .

Prima geholpen.

Prima geholpen en blij met de trekhaak.

Snel klaar

Goede service, gratis lenen auto

Apk met grote beurt

Duidelijke communicatie en geen verrassingen.

Prima service en een goed prijs kwaliteit verhouding!

Binnen het uur waren mijn vier banden vervangen door vier nieuwe Pirelli banden. Uit gebalanceerd kon ik mijn weg weer vervolgen. Als je een goede prijs kwaliteit verhouding belangrijk vindt raad ik je aan een gratis offerte aan te vragen bij Autoservice Kuipers in Zoetermeer ik weet zeker dat je niet teleurgesteld zal zijn!

Prima geholpen

Na eerst telefonisch contact te hebben gehad keurig nog een melding de dag ervoor voor het monteren van een afneembare trekhaak. Na de montage loopt de monteur mee voor een uitleg. Al met al prima geholpen

Cfm afspraak

Goed werk, prima service

Trekhaak is netjes geplaatst, goede communicatie en service, redelijke prijs, dus ik ben dik tevreden.

Goede service koppelibg vervangen ook nog de auto gewassen.bedankt.goede service.

goede service koppelibg vervangen.ook nog de auto gewassen.niet zo vrolijk want ik heb nu geen werk maar dit geeft mij weer energie.nogmaals bedankt.

Men had het wel druk. Dus even moeten wachten. Wel goede uitleg

Alles volgens plan

ik ben echt tevreden

Top service

Goeie snelle service maken waar wat ze zeggen 👍🏻

Zeer goede service. Snel en betrouwbaar.

We hebben via Service-right onze 2 auto's een kleine beurt en 1 x een APK geregeld bij Kuipers. Het scheelde minstens de helft aan kosten, en het is een uitstekende service. Geen gepush om extra kosten uit te geven. We komen zeker terug.

Hele snelle diagnose, service en reparatie

Hele eerlijke, prettig communicerende vaklui met heldere uitleg. Daarbij binnen een dag service en reparatie, incl. ophalen. Zeer aan te raden.

geweldig

wordt goed en snel geholpen en niet duur

super

adequaat en zeer professioneel

prima werk geleverd

goed en vriendelijk geholpen

super

snel, correct, efficient, vriendelijk en klantgericht met direct een telefoontje over wat de bevindingen waren van de check en men keek zelf naar wat nodig was voor de auto. ik ben blij met jullie. rita blijdorp

Fantastisch

Snel, serieus en betrouwbaar