Prima en betrouwbaar

Ga al een aantal jaar bij Kuipers voor de jaarlijkse beuren en Apk en ben redelijke tevreden over de geleverde diensten. Enig minpunt vind ik dat je zelf niet bij de beurten aanwezig ben, waardoor het op vertrouwen aankomt. Je hebt geen inzage in de eventuele vervangende materialen. Overal heb ik geen aanleiding dat daar misbruik van gemaakt wordt. Kortom prima garage waar je met gerust hart naar toe kan.

Toppers

Staan altijd voor je klaar en zeer vriendelijk en attent

Beter communiceren

Mijn auto om 08.30 gebracht voor plaatsing van een trekhaak. Normaal haal je hem dan a/h eind van de dag weer op maar dat lukte mij niet. Daarom zou ik hem de volgende dag om 8,.30 ophalen en daarna meteen door naar mijn werk. Dat lukte niet, ik moest wachten. De monteur was nog bezig met de trekhaak montage waardoor ik niet op tijd op mijn eigen werk aankwam. Vervelend.

Vriendelijk en professioneel

zo gebracht, zo gehaald

Altijd goed en vandaag supersnel klaar! waarvoor dank. Marijke met de Ford Fiesta.

prima, conform verwachting

prima, conform verwachting

M.n. De service is top

Trakhaak gekocht en geplaatst icm een fietsendrager. Volgende dag bleek fietsendrager (Yamina) al kapot en wilde niet meer van de trekhaak af. Garage Kuipers heeft tijd en mankracht ter beschikking gesteld en is met alternatieve fietsendrager gekomen. En alles obv service, geen extra kosten. Super geregeld.

Zeer goede en vriendelijke service

Ik heb een trekhaak onder mijn auto laten zetten. Kreeg een gratis leenauto mee. Toen ik mijn auto ging ophalen kreeg ik van een vriendelijke monteur een duidelijke uitleg over hoe de afneembare trekhaak werkt. Het bedrijf straalt een gedegen en relaxte sfeer uit.

Uitstekende service

Voor het eerst bij Autoservice Kuipers voor een APK en groot onderhoud. Een uitstekende ervaring, oa het halen en brengen van de wagen, vriendelijke en prima communicatie en hij rijd weer als nieuw, helemaal top.

goed bedrijf

klant vriendelijk

Punctueel, vakkundig en klantvriendelijk

Zie boven

Top service!

Hele goede service. Leenauto stond klaar toen ik kwam. Trekhaak is heel netjes geplaatst en duidelijk uitgelegd hoe het werkt.

Topservice

Duidelijk en netjes

Goed geholpen, maar vraag toch altijd af of je zelf mag beoordelen fysiek of iets aan vervanging toe is met behulp van een fotootje.

Prima bedrijf. Doet wat het belooft.

Vriendelijke medewerkers. Leenauto mee. We hebben de auto net pas opgehaald. Er is een trekhaak gemonteerd. Vooralsnog heel tevreden.

top bedrijf fijn om me samen te werken

top

Montage trekhaak: prima gedaan

Zie boven

Niet de gewenste service.

Ik moest zelf vragen of alles goed was. Ging voor een grote beurt Suzuki Swift en keek in de afstempeling van onderhoudsboekje stond kleine beurt. Zwaardere geluid claxon gevraagd en blijkt even hard geluid te geven. Al met al niet gekregen wat ik verwachtte. de volgende dag werd ik door Patrick gebeld waarom ik niet tevreden was. ik heb mijn ongenoegen geuit en ik moet zeggen dat Patrick heel begrijpend en coulant was en gelijk een nieuwe afspraak met mij maakte om dit allemaal op te lossen. Chapeau !!!

fijn garagebedrijf

Een garagebedrijf dat zich prima aan de afspraken houdt en goed met de klant communiceert.

Leuk geholpen, leuke ANWB /actie.

Uitstekende service altijd klantvriendelijk

Hier wordt je goed en snel geholpen voor een eerlijke prijs super

Werkzaamheden keurig en volgens afspraak uitgevoerd

Werkzaamheden keurig en volgens afspraak uitgevoerd

prima, tel. vriendelijk en informatief

konden antwoord geven op mijn vragen, konden ook de fietsendrager leveren en wit kenteken. Fijn dat er uitgebreid uitleg gegeven werd hoe ik de fietsdrager eraf en erop kon krijgen en de trekhaak kon verwijderen en weer aansluiten.

zeer prettig

vriendelijk, behulpzaam en vertrouwd overkomend

Vriendelijke en enthousiaste monteurs

Vakkundige montage van de trekhaak