Heel prettig geholpen.

Je wordt als klant behandeld en zo hoort het ook: vriendelijk en beleefd.

Trekhaak gemonteerd. Super netjes

Trekhaak gemonteerd. Super netjes

Prima werk geleverd

Mijn kogeldruk was niet voldoende voor elektrische fietsen. Na advies voor een speciale trekhaak, nu de mogelijkheid om de elektrische fietsen veilig te vervoeren.

Wat ik verwacht had, goeie service.

Goed geregeld. GRATIS gebruik leen auto. Niet moeilijk doen.

goed!

Nieuwe waterpomp laten monteren!Duurde beetje lang maar was het wachten waard.Ook een riem laten monteren,was niet gevraagd.Maar de riem gratis gekregen.Dus geen klachten.Toch goed afgelopen.

Jammer dat we niet gebeld zijn

Helaas een andere fietsendrager geleverd omdat degene die besteld was niet voorradig was maar helaas zonder overleg

tevreden klant

De dienstverlening is professioneel en servicegericht. Daar wordt iedereen blij van.

geweldig

ik ben super netjes geholpen met trekhaak en fietsendrager plaatsen alles was keurig geplaats en de monteurs super aardig

Alles volgens afspraak

Prettige mensen, alles gegaan zoals afgesproken

Fantastisch geholpen!

Melvin heeft de search van onze nieuwe tweedehands auto verzorgd. Nagekeken op locatie en ingekocht. Heel fijn gezien wij weinig verstand van auto’s hebben :). Bedankt! De vrouw is happy :). Gr, Patrick

Prima!

Zeer klantvriendelijk, servicegericht en prijs is gunstig!

Heel goed.

Prima en vriendelijk geholpen. Ook een leenauto meegekregen, wat erg fijn was.

Heel attent prima geholpen incl. vervangend gratis vervoer

Heel attent ik kreeg een dag voor plaatsing van de trekhaak een berichtje, maar ik was een dag in de war dacht dat het woensdag 25 - 8 was maar de afspraak was dinsdag 25-8. Ik werd om 13.00 gebeld of ik de afspraak vergeten was. Alsnog de auto gebracht en is de trekhaak gemonteerd. Rond 20.00 uur werd ik gebeld de auto staat klaar. Ik kreeg een uitleg hoe de achteruitrijbeveiliging uit te schakelen bij gebruik van aanhanger of fietsdrager ook het gratis vervangend vervoer was prima. Kortom klassen. Groet, Theo Sluijs

Keurige service

Trekhaak laten monteren, alles dik in orde!

Goeie service en aandacht

Aanrader

Netjes geholpen tijdens het maken van afspraak voor monteren trekhaak De trekhaak zit er netjes onder, erg happy mee. Één aandachtspunt tijdens corona, het overhandigen van de leen auto ging niet geheel corona vrij. Ik moest even wachten op de persoon die ook een leen auto had, bij aankomst werd de sleutel overhandigd aan baliemedewerker en deze overhandigde de sleutel gelijk aan mij, ook werd de auto niet eerst ontsmet, dit heb ik zelf gedaan toen ik bij de leen auto kwam. Zie dit als aandachtspunt .

Top service!

Hele vriendelijke mannen, netjes gebeld voor er onderhoud werd uitgevoerd en de auto weer keurig afgeleverd.

Zoals altijd weer supergoede service.

Nu een aantal keer bij Kuipers geweest en het was altijd perfect! Inmiddels ons vaste adres voor onderhoud, schadeherstel en trekhaakmontage.

Prima en betrouwbaar

Ga al een aantal jaar bij Kuipers voor de jaarlijkse beuren en Apk en ben redelijke tevreden over de geleverde diensten. Enig minpunt vind ik dat je zelf niet bij de beurten aanwezig ben, waardoor het op vertrouwen aankomt. Je hebt geen inzage in de eventuele vervangende materialen. Overal heb ik geen aanleiding dat daar misbruik van gemaakt wordt. Kortom prima garage waar je met gerust hart naar toe kan.

Toppers

Staan altijd voor je klaar en zeer vriendelijk en attent

Beter communiceren

Mijn auto om 08.30 gebracht voor plaatsing van een trekhaak. Normaal haal je hem dan a/h eind van de dag weer op maar dat lukte mij niet. Daarom zou ik hem de volgende dag om 8,.30 ophalen en daarna meteen door naar mijn werk. Dat lukte niet, ik moest wachten. De monteur was nog bezig met de trekhaak montage waardoor ik niet op tijd op mijn eigen werk aankwam. Vervelend.

Vriendelijk en professioneel

zo gebracht, zo gehaald

Altijd goed en vandaag supersnel klaar! waarvoor dank. Marijke met de Ford Fiesta.

prima, conform verwachting

prima, conform verwachting