Afneembare trekhaak gemonteerd

Goede afneembare trekhaak geïnstalleerd. Kentekenplaat en toebehoren zijn erbij geleverd. Uitstekende instructie gegeven.

prima en correct

alle afspraken correct na gekomen en een prima uitleg over trekhaak en fietsendrager.

Snel en eerlijk

Snelle service eerlijk en een redelijke prijs

Fijn dat we je zo snel konden helpen.

Geweldig!!!

Mijn Audi TT gekocht bij Kuipers bleek veel olie te verbruiken, een bekend probleem bij deze Audi motoren. Vooraf gevraagd of dat bij deze auto ook het geval was. Uit de geschiedenis van de auto bleek dat niet zo te zijn, zelfs goed onderhouden bij een Duitse Audi dealer. Door het verschil te betalen tussen een ruilmotor en een gereviseerde motor werd het probleem feilloos opgelost door Melvin en z'n team. Compleet nieuwe motor erin en gelijk de koppeling set vernieuwd. Alles onder garantie verholpen. Wat een TOP service!!! Bedankt Autoservice Kuipers!!!

Doen wat ze beloven

De afspraak was zo gemaakt en ik werd netjes herinnerd aan mijn afspraak. Er stond een leenauto klaar en de trekhaak zat er volgens afspraak netjes en op tijd onder.

Afspraken nagekomen, snel, netjes en vriendelijk geholpen!

Trekhaak onder mijn Audi e-tron laten zetten. Afspraken zijn keurig nagekomen. Ik ben snel, netjes en vriendelijk geholpen! Top!

Vriendelijke en goede service

Trekhaak laten plaatsen. Duidelijke communicatie. Vriendelijke en goede service.

Aardige medewerkers en doen wat ze beloven!

Goed in werkzaamheden en service

Kwam zonder afspraak,spijker in mijn band. Was geen probleem al na 15 minuten opgelost super service.

Tweedehands auto keurig afgeleverd

Goedendag, Afgelopen week hebben we een tweedehands Mitsubishi Space Star gekocht bij Autoservice Kuipers in Zoetermeer. Ik ben een erg kritische klant, maar ik kan zeggen dat ik tevreden ben over hoe Patrick de auto heeft afgeleverd. De afgesproken “afwerkpunten” waren bij de aflevering meer dan prima uitgevoerd. We zijn dan ook blij met onze aanschaf bij Autoservice Kuipers. Bedankt en tot de volgende keer! Vriendelijke groet, Bas

Ik vind het hartstikke mooi hoe de trekhaak gemonteerd is

Ik heb voor het eerst een trekhaak op laten zetten normaal zit die er standaard op maar op deze zat het er niet op maar de eind resultaat is echt top en alles is mooi weg gewerkt

Netjes gedaan.

Altijd zeer tevreden

Ik word altijd vriendelijk geholpen. Een garage waar je niet vanalles wordt aangesmeerd en waar ze eerlijk zijn over of iets vervangen moet worden of dat het nog wel even meekan.

Eerste ervaring is zeer goed

Gisteren mijn BMW Z3 gebracht voor APK en kleine beurt. Prima service. Je wordt keurig gebeld om te laten weten wat er eventueel met de auto is met een geschatte kosten opgave waardoor je niet voor verrassingen komt te staan. Prijzen zijn zeer acceptabel, klein minpuntje is de parkeergelegenheid maar met jullie nieuwe pand ernaast is dat waarschijnlijk opgelost. Kortom zeker aan te bevelen garage

Goede service, zoals gewoonlijk.

Auto opgehaald en teruggebracht Grote beurt en wasbeurt. Auto als nieuw.

Snel een afspraak kunnen maken

Snel, werkt netjes, prima prijs

Goede service, precies volgens afspraak

Goed afspraak nagekomen, goede prijs, goede uitleg.

Snel goed en proffesioneel geholpen.

Trekhaak met verhoogde kogeldruk Kentekenplaat Fietsenrek Alles super mooi gemonteerd

Open communicatie en eerlijke prijzen

Fijne werknemers en kundigheid zorgen voor vertrouwen.

Alles volgens afspraak

Heldere communicatie, sms reminders en alles was op tijd geregeld. Uitstekend

Snel en goed

Snel en goed gaan toch samen bij Autoservice Kuipers. Jongens die weten hoe een (kapotte) auto in elkaar steekt.

Zoals altijd, top geregeld en super service!!

Wij hadden een auto gevonden bij een andere garage maar wij hebben er geen verstand van. Autoservice Kuipers regelt de aankoop, zorgt dat de auto opgehaald wordt en controleert de gehele auto. Mochten er punten zijn die niet in orde zijn dan wordt dat eerst verholpen en daarna pas afgeleverd. Kortom: top service en dat al vele jaren.

Alle afspraken worden meer dan scherp nagekomen

Zodra je de order hebt geplaatst wordt je regelmatig geïnformeerd wanneer wat staat te gebeuren. Prima reminders. Leenauto staat al klaar en binnen 1 dag is alles in kannen en kruiken. Top.

Correcte afhandeling, denken mee en goede communicatie

Weer top geholpen zoals altijd

Airco van de auto van mijn zoon laten vullen, ook hebben ze tussendoor naar zijn raam en gordelsluiting gekeken.

Fijn dat de airco weer lekker koud wordt ! Met deze temperaturen is dat geen overbodige luxe. Groet, Team Autoservice Kuipers