Prima advies en montage voor een redelijke prijs

Ik had een vervelend geluid in mijn auto, wat mogelijk door mijn lagers zou kunnen komen. Dit is beoordeeld/onderzocht, maar bleken mijn banden te zijn. Na overleg zijn er nieuwe banden gemonteerd, en is de herrie weg.

Vlotte afspraak, kundig en snel geholpen

Op korte dag een airco afspraak gemaakt. Bleek nog een onderdeeltje kapot. Beide op zaterdag verholpen.

Sevicebereid en afspraak is afspraak. Kwaliteit staat voorop

Ik had een complexe reparatie in de buurt van de brandstof tank. Ik weet dat ik mijn auto daar moet brengen, omdat ik geen gesjoemel wil met veiligheid en ondeugdelijk werk. Een leenauto kon ik op het laatste moment nog regelen.

Top . Vertrouwen . Vakkennis

Altijd goede service . Eerlijk bedrijf en ze hebben verstand van hun werk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gelukkig weer super snel geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alles wat ik heb ondervonden bij Autoservice Kuipers\r\nis ook werkelijk SERVICE.\r\nEen dikke 10!!!!!!!!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Er valt niets op aan te merken.Kreeg na afloop uitleg over het functioneren van de afneembare de trekhaak.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs heb ik bij Autoservice Kuipers een Audi A3 sedan gekocht. Een werkelijk schitterende auto die dan ook super goed bevalt! Na een bezoekje aan de lokale Audi garage voor regulier onderhoud, kwamen er een aantal gebreken aan het licht (lees: enkele ontbrekende klemmetjes en kapjes en een storing in de linker koplamp). Ik heb de situatie voorgelegd aan een medewerker van Autoservice Kuipers. Men gaf aan dat ik de auto kon komen brengen, dat alle gebreken kosteloos verholpen zouden worden en dat ik gebruik kon maken van een leenauto. Dat noem ik nog eens service! Toen de auto klaar was, kreeg ik een telefoontje dat ik de auto op kon halen. Echter, voor mij was het een aanzienlijk stuk rijden (lees: 2 uur). Een medewerker van Autoservice Kuipers is speciaal na sluitingstijd gekomen om de sleutel van mijn auto te overhandigen en de auto met mij na te lopen. Alles was (zoals verwacht) perfect in orde gemaakt. Gezien mijn ervaring met Autoservice Kuipers beveel ik hen zeker aan!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snelle correcte service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn zeer tevreden over autoservice kuiper. Top service . Vriendelijk en ze leveren kwaliteit

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Recent een Toyota aygo gekocht. Super blij mee bedankt voor de goede service

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bedrijf die hun afspraak niet nakomen, in onderhandeling over een audi a3, vergevorderd, prijs afgesproken, vervolgens volgende dag teruggegaan om de puntjes op de i te zetten, dit volgens afspraak.\r\nEchter wist een medewerker te vertellen dat er de dag ervoor een ander echtpaar is komen kijken, ook was de eigenaar naar Spanje, wij hebben vervolgens wederom ons telefoonnummer achtergelaten zodat de eigenaar terug kon bellen om de verkoop te bevestigen, wederom geen reactie meer ontvangen. Nu is de auto verkocht zonder enig contact.\r\nGa dat je vrouw maar uitleggen waarvoor je de audi wilde aanschaffen.\r\nBedankt Auto Kuipers !!

Beste heer vries Spijtig te horen dat u dit zo ervaren heeft echter heeft mijn collega donderdag aangegeven dat een andere partij een optie op de auto had tot de volgende dag. De volgende dag was de aanbetaling ontvangen door deze klant en was de koop bevestigd. Wij snappen dat dit vervelend is en geen enkele man wilt zijn vrouw teleurstellen. Echter is de auto pas verkocht zodra er een aanbetaling is gedaan of ontvangen. Wij willen u uiteraard graag helpen soortgelijke Audi A3 voor dezelfde scherpe prijs met dezelfde opties indien u dit wenst. Want wij willen geen ontevreden klanten zoals u hieronder kunt zien doen wij hier ook alles aan. Ik hoor graag van u als wij u een voorstel optie mogen toezenden voor de Audi A3. Vriendelijke groet Team Autoservice Kuipers

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede communicatie. Meedenken. Kwaliteit. Redelijke prijzen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kwam voor een APK. Men vond een aantal gebreken die opgelost zijn. Contact was goed, maar ik moest er wel zelf achterkomen dat de auto pas een dag later klaar was. De aflevering was wel helemaal goed en de prijs volgens opgave

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hebben onze twee auto\'s bij hun in onderhoud. Ze denken altijd met je mee. Zijn vriendelijk en vakbekwaam.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn autobedrijf, goede service en eerlijk onderhoud

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Toppers! Altijd staan ze klaar voor ons. Heb al 3 auto\'s gekocht en nooit spijt gehad.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top!