Goed en vriendelijk

Vriendelijk en bellen eerst met de prijs en bespreken problemen

Helemaal top

Vriendelijk geholpen. Om 8:00 gebracht en om 11:30 klaar om gehaald te worden.

Ik ben een tevreden klant

Dit keer teleurstellend

Grote beurt uit laten voeren. Rekening volgens duidelijk kostenopgave vooraf. Jammer van de matige leenfiets en dat de beurt langer duurde dan afgesproken.

alles prima geregeld

Alles van proefrijden, het verkoopgesprek en het ophalen van de auto met daarbij aandacht en verhelpen van diverse punten verliep heel soepel. Nogmaals, prima geregeld!

Iets meer communicatie en dan wordt het een 9 of een 10.

Vriendelijk en servicegericht

Vriendelijk, eerlijke prijs en servicegericht!

Netjes en vlot!

De trekhaak ziet er mooi uit en service en monteren ging lekker vlot.

Eerste en laatste keer

Ik wist niet dat 4 banden wisselen zo lang kon duren. Afspraak maken moest 4 weken vooruit om aan de beurt te komen. Om 0900 uur gebracht en zal 60-90 min duren. Geen verdere communicatie wat er gedaan zal worden ook niet dat het evt kan uitlopen. Na 2 uur terug bij de garage, en er waren nog maar 2 wielen gedaan. Bij meerdere keren gevraagd hoe lang het kan duren krijg ik geen antwoord en is de receptie lekker druk bezig op hun mobiel. Bij aandringen dat ik weg moet voor mijn afspraken wordt er iets sneller gewerkt. Totaal na 3 uren had ik mijn auto terug, waarbij ik afspraken moet verzetten om 4 banden te laten wisselen. Ik wil niet weten hoeveel dagen het kost om een grote beurt te doen. Bij afleveren ook schade/krassen op de velgen.

Errlijk en betrouwbaar bedrijf.

Tot nu toe uitsluitend positieve ervaringen met Autoservice Kuipers. Een eerlijk en betrouwbaar bedrijf. Onnodig onderhoud en reparaties worden niet uitgevoerd en wat er moet gebeuren wordt in overleg gedaan.

Alles volgens afspraak en snel klaar

Altijd TOP service

Startproblemen met m’n Audi TT waar ik niet dagelijks mee rij. Op de bonnefooi langs bij Autoservice Kuipers en binnen een uur weer rijden met een nieuwe accu. Helemaal TOP!

Geoliede service proces

Neemt snel op Neemt de tijd voor intake en aflevering Neemt problemen serieus Komen afspraken na Handelen naar verwachting

Goed en professioneel geholpen.

Goede service en vriendelijk personeel.

Goede service en afspraken nagekomen

Bij kostenopgave zoals afgesproken van te voren gebeld en duidelijk aangegeven wat kan gebeuren.

APK keuring auto van mijn vrouw duur glaasje ivm nummerbord- Verlichting ca 36.00 prijzig beurt begroting was goedkoper maar vie toch duurder uit.Peugeot 108 van 2016 en nunelk jaar een APK keuring best lastig en prijzig Garage op zich best goed.

Klant gerichte

Ik ben heel te vreden

was weer prima voor elkaar

goed geregeld, precies zoals je verwacht

Gewoon service zoals je dat wilt

Maakt niet uit wanneer maar er is altijd tijd

PRIMA SERVICE

AUTO GEBRACHT, LEENAUTO GRATIS MEE, EN SNEL KLAAR

Super service gekregen om me, auto technisch, snel uit de problemen te helpen.

Ik heb een diesel camper die, na 3 jaar oud, ieder jaar een APK keuring moet hebben wat ik niet wist. Kuiper gebeld of zij hem heel snel konden keuren. Al zatten ze vol konden ze toch een gaatje vinden waardoor mijn geplande vakantie door kan gaan. Klasse en bedankt voor jullie service

Top garage

Hele fijne garage … vriendelijk personeel en alles wordt met je besproken .. niks geen verrassingen achteraf

Goede service , meedenkend

Niet de goedkoopste Maar wel een goede kwaliteit van werken Tot nu toe zeer tevreden

Goede afspraak en het nakomen ervan.

Goede afspraak en het nakomen ervan. Aardig personeel. Goede zorg. Nette prijs.

Vriendelijk, professioneel en verzorgd

Vriendelijk, professioneel en verzorgd