boven verwachting

Mijn ervaring van vandaag is dat de medewerker achter de balie goed is ingelezen wat er die dag staat gepland. De ICT systemen zijn op orde mijn klantgegevens c.q. mijn bestelling wat snel uit het systeem op te halen en is mogelijk om omissies te voorkomen nogmaals met mij besproken. Bij aflevering heb ik in de auto de uitgebreide documentatie aangetroffen als mede een afgevinkte controlelijst. Bedankt voor de service

Top service!

Al jaren goede service. Klantvriendelijk, denken met je mee en snelle service.

Al jaren een zeer betrouwbaar adres voor zowel een aankoop van een auto of onderhoud

Heb al een aantal jaren ervaring met deze garage en niets anders dan lof voor deze jongens .deze weten nog wat klantvriendelijk is en service .

Eigenlijk zoals het hoort!

Je wordt als een klant goed behandeld. Duidelijke afspraken en mee denken met (andere) oplossingen.

Fijne communicatie en uitstekende service

Rook onder de motorkap. Auto bij garage Kuipers neergezet en ik kon de volgende dag weer veilig de weg op. Netjes ingelicht over het mankement en de kosten.

Zakelijke, alerte service

Om met plezier terug te komen

Goed geholpen

Ze kwamen de auto netjes ophalen en weer gewassen terug. Grote beurt gehad en Apk. Er moest nog wat vervangen worden, werd netjes uitgelegd waarom.

Goede service, duidelijke communicatie en zeer betrouwbaar!

Hele goede ervaring. Ik bracht mijn auto voor een kleine beurt en ik werd goed geholpen. Alles wordt van te voren met je besproken wat voor reparaties er eventueel verricht zouden moeten. Mijn auto rijdt weer als een zonnetje! Ik breng mijn auto volgende keer weer naar Autoservice Kuipers!

Geweldig!

Prima ophaal en brengservice, vriendelijk personeel en mijn auto ziet er weer als nieuw uit! Aanrader!

De trekhaak is gemonteerd.

Onder mijn auto zit volgens afspraak een trekhaak. Ik ga ervan uit dat alles het doet, maar ik heb het nog niet getest. Een tip: doe de motorkap goed dicht als je de auto meegeeft aan de klant...

Eindelijk een eerlijke garage

Na verschillende garages in Zoetermeer geprobeerd te hebben ben ik blij dat ik via mijn vrienden bij deze jongens terecht ben gekomen. Bellen vooraf op om te overleggen en geven dan ook duidelijk aan wat wel en niet noodzakelijk is. Ik kom hier graag weer een keer terug TOP!

Prima!

Kom er jaren en de service is altijd goed. Aanrader voor andere mensen.

Uitstekende service, duidelijke en open communicatie

Zeer prettig

Prima advies en montage voor een redelijke prijs

Ik had een vervelend geluid in mijn auto, wat mogelijk door mijn lagers zou kunnen komen. Dit is beoordeeld/onderzocht, maar bleken mijn banden te zijn. Na overleg zijn er nieuwe banden gemonteerd, en is de herrie weg.

Vlotte afspraak, kundig en snel geholpen

Op korte dag een airco afspraak gemaakt. Bleek nog een onderdeeltje kapot. Beide op zaterdag verholpen.

Sevicebereid en afspraak is afspraak. Kwaliteit staat voorop

Ik had een complexe reparatie in de buurt van de brandstof tank. Ik weet dat ik mijn auto daar moet brengen, omdat ik geen gesjoemel wil met veiligheid en ondeugdelijk werk. Een leenauto kon ik op het laatste moment nog regelen.

Top . Vertrouwen . Vakkennis

Altijd goede service . Eerlijk bedrijf en ze hebben verstand van hun werk

Gelukkig weer super snel geholpen.

Alles wat ik heb ondervonden bij Autoservice Kuipers is ook werkelijk SERVICE. Een dikke 10!!!!!!!!!!

Er valt niets op aan te merken.Kreeg na afloop uitleg over het functioneren van de afneembare de trekhaak.

Onlangs heb ik bij Autoservice Kuipers een Audi A3 sedan gekocht. Een werkelijk schitterende auto die dan ook super goed bevalt! Na een bezoekje aan de lokale Audi garage voor regulier onderhoud, kwamen er een aantal gebreken aan het licht (lees: enkele ontbrekende klemmetjes en kapjes en een storing in de linker koplamp). Ik heb de situatie voorgelegd aan een medewerker van Autoservice Kuipers. Men gaf aan dat ik de auto kon komen brengen, dat alle gebreken kosteloos verholpen zouden worden en dat ik gebruik kon maken van een leenauto. Dat noem ik nog eens service! Toen de auto klaar was, kreeg ik een telefoontje dat ik de auto op kon halen. Echter, voor mij was het een aanzienlijk stuk rijden (lees: 2 uur). Een medewerker van Autoservice Kuipers is speciaal na sluitingstijd gekomen om de sleutel van mijn auto te overhandigen en de auto met mij na te lopen. Alles was (zoals verwacht) perfect in orde gemaakt. Gezien mijn ervaring met Autoservice Kuipers beveel ik hen zeker aan!

Snelle correcte service

Wij zijn zeer tevreden over autoservice kuiper. Top service . Vriendelijk en ze leveren kwaliteit