Makkelijk een afspraak te maken. Nette aflevering.

Betrouwbaar, eerlijk en klantvriendelijk

Inmiddels kom ik al 10 jaar bij Kuipers en is altijd goed geweest. Kleine dingen zoals uitlezen en een enkele keer schroef in een band werd als vaste klant meteen tussendoor gedaan. Nu inruil van priveauto voor bedrijfsbus ook zeer netjes geregeld.

Ik heb geen verstand van auto’s maar komen eerlijk en betrouwbaar over

What you see is what you get!!

Kuipers Zoetermeer. Prachtige zaak,hartelijk ontvangst. Betrokken personeel Prachtige Audi A4 gekocht afkomstig van monteur Wesley.Persoonlijk contact gehad over het verleden vd auto,geeft een prettig en vertrouwd gevoel.

Hebben de APK snel gedaan en netjes

Zie boven

Snel en goede prijs

Voorbanden laten vervangen. Goed advies. Alles volgens afspraak. Klein detail even doekje langs de velg zodat het vet weg is. Maar dit is verwaarloosbaar

Correct en netjes volgens afspraak behandeld

Correct en netjes volgens afspraak behandeld. Zoals altijd. Netjes een elektrische fiets als leenfiets meegekregen. Helemaal top.

Goede ervaring

Een zeer vriendelijk en klant gerichte behandeling naar mij toe

Goede en snelle service

Ik werd gelijk geholpen en kon een kwartier later alweer op pad met mij auto! Vriendelijke, snelle en betaalbare service.

al 2e trekhaak, prima montage nette prijs

prima service, duidelijke prijsopgave en snelle montage.

professioneel, deskundig, klantvriendelijk, prettig, klantgericht

men wil mij een goed product leveren op een mensvriendelijke en klantgerichte manier. Ik heb het idee dat men met de klant meedenkt en beslist niet erop uit is om zoveel mogelijk uit de zakken van de klant te halen. het doet erg prettig aan. het ;lukt niet om mijn email adres te veranderen maar dat is nu [email protected]

Auto laten keuren waarvan ik wist dat er 4 nieuwe banden onder moesten. Gelijk een kleine beurt er bij gedaan. Prijs,kwaliteit is erg goed en ik ben erg goed en vriendelijk te woord gestaan. En mijn auto was ook nog eens gewassen. Ik kom hier zeker weten terug wanneer nodig en zal ze ook aanbevelen bij mensen.

Zeer snelle service en een heldere uitleg

Afspraak maken ging heel gemakkelijk. Afhandeling was veel sneller als verwacht. Werkzaamheden zijn keurig uitgevoerd. Er volgde een duidelijke uitleg hoe een en ander werkte

Uitstekende service

We hebben hier een auto gekocht. Fijne communicatie, eerlijk en direct. Auto netjes afgeleverd met een prachtige bos bloemen. Dik tevreden!

Mooi en snel restultaat

Trekhaak laten monteren, halve dag de auto kwijt en ziet er goed uit.

Uitstekende service

Al jaren goed. En als extra service je auto gewassen ophalen na een beurt.

Zoals altijd super goed

Ik was op zoek naar een andere auto en had al een idee in mijn hoofd wat het moest worden . Maar door goede informatie en advies van Melvin op totaal iets anders uitgekomen . Waarvoor dank. Tevens alles goed geregeld en afgehandeld zoals afgesproken. Melvin en het Team bedankt voor alles

Altijd goed, volledig en betrouwbaar

Reparatie en/of onderhoud altijd in goed overleg. Meer dan betrouwbaar.

Vriendelijke en meedenkende mensen.

Een paar tips: iets beter communiceren over de dag van aflevering. dit o.a voor het steeds verhogen van je dag limiet van de bank. En bij het inleveren van je oude auto er op wijzen dat vrijwarings bewijs moet worden meegenomen. Bij het ophalen waren wij leuk verast met die grote strik op de nieuwe auto en de mooie bos bloemen, het was echt een feestje.

Super service

Snel en goed geholpen bij een lastige situatie

Goed ontvangen

Goed en vriendelijk personeel

Prima service!

Hele fijne en goede ervaring met dit bedrijf! Netjes afgestemd wat er gerepareerd zou worden en onderhielden contact.

Goede snelle garage

Lekker snel en top service

Keurige service

Perfecte service

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.