Zoals gewend goede informatie en service!

Geven duidelijk aan wat wel en niet noodzakelijk is bij de apk keuring!

Super!

Vriendelijk persooneel

Geweldig team, super inzet voor mijn import en goede kennis van de auto/import regels etc

Geweldig team, super inzet voor mijn import, kennis van de zaken, prettig contact

Vandaag de auto afgeleverd voor het monteren van een trekhaak. Kreeg een leenauto mee en na een paar uurtjes werd ik algebeld dat de auto klaar was. Trekhaak was zeer netjes gemonteerd en kreeg ook een prima uitleg. Vooraf werd ik ook goed op de hoogte gehouden met een afspraakbevestiging per mail en een sms bericht een dag van te voren om mij te herinneren aan de afspraak. Aanrader dus dit besrijf.

Perfect geregeld en eerlijke prijs.

Gratis leenauto met volle tank, na gebruik zelf aftanken en klaar. Duidelijke afspraken vooraf en herinnering een dag voor uitvoering per sms. Vriendelijke medewerkers.

Zeer klantgericht, denken mee en goede prijzen!

Uitstekend!

Goed werk zeer te vrede

Goed geholpen

Zoals altijd; kwaliteit op alle fronten!

Zoals altijd; kwaliteit op alle fronten! DAT ZEGT ALLES!

Vervanging van remblokken achter ging snel en deskundig en geheel zoals afgesproken. Gratis advies over de staat van de voorschijven en remblokken en een mogelijk vervangingsmoment in de nabije toekomst.

Altijd goed gemaakt en kosten in overleg

Ik rij graag om om hier mijn auto te laten repareren. Al jaren overigens. Geen verassingen achteraf en ze denken mee waar mogelijk.

Voor de eerste keer mijn auto bij autoservice kuipers gebracht voor apk keuring en een beurt. Er is volledige transparantie in de kosten. Er wordt altijd overlegd en een goed en eerlijk advies gegeven. Een gratis leenauto meegekregen. Ik kan niet anders zeggen dan dat het een goede garage is met heel vriendelijk personeel

Uitstekende service en betrouwbaar.

Ze bellen altijd van te voren wat er moet gebeuren. Erg duidelijk en je komt nooit voor verrassingen te staan. Goede service en betrouwbaar.

Vlot proces, goed geholpen

Trekhaak laten plaatsen

Altijd prettig contact en goede service!

alles prima geregeld

afspraak gemaakt om een trekhaak te monteren. alles is volgens afspraak verlopen enige nadeel: trekhaak n.l. is telefonisch alleen te bereiken via een landelijk nummer men wordt dan doorverbonden naar de lokale vestiging dit loopt erg stroef

Snel, correct, eerlijke prijs

Voor een kleine reparatie zonder afspraak langs geweest, correct en snel geholpen zoals gebruikelijk. Bedankt weer jongens.

Netjes, snel en correct

Nette zaak en keurige montage

Uitstekende service

Afgesproken prijs voor een nieuwe distributieriem volledig nagekomen en met geen extra "werk " gekomen. Klasse !!!

Heel prettig geholpen.

Je wordt als klant behandeld en zo hoort het ook: vriendelijk en beleefd.

Trekhaak gemonteerd. Super netjes

Trekhaak gemonteerd. Super netjes

Prima werk geleverd

Mijn kogeldruk was niet voldoende voor elektrische fietsen. Na advies voor een speciale trekhaak, nu de mogelijkheid om de elektrische fietsen veilig te vervoeren.

Wat ik verwacht had, goeie service.

Goed geregeld. GRATIS gebruik leen auto. Niet moeilijk doen.

goed!

Nieuwe waterpomp laten monteren!Duurde beetje lang maar was het wachten waard.Ook een riem laten monteren,was niet gevraagd.Maar de riem gratis gekregen.Dus geen klachten.Toch goed afgelopen.

Jammer dat we niet gebeld zijn

Helaas een andere fietsendrager geleverd omdat degene die besteld was niet voorradig was maar helaas zonder overleg