Zeer betrouwbaar en alles klopt.

Laten niets aan het toeval over alles piekfijn afgehandeld zoals toegezegd. Ondanks een technisch probleem op de valreep alles naar volle tevredenheid opgelost. Het klopt van A tot Z.

Top bedrijf.

Ik heb hier zo'n 3 maanden geleden een door AW Auto's geïmporteerde Audi Q3 gekocht. Normaal gesproken ben ik wat huiverig voor import. Toch na wat voor onderzoek bij de dealer ben ik wezen kijken en zijn we tot een mooie deal gekomen. De verkoper Harold was heel vriendelijk en niet opdringerig zoals vaak het geval is en liet mij lekker rustig alleen kijken! Na wat kilometers te hebben gereden heb ik wat problemen gehad met de auto (versnellingsbak storing en een defecte ruitenwissermotor) dit is keurig opgelost bij m'n eigen garage en de rekening mocht in overleg met Harold naar hun toe inverband de garantie die bij de auto zat. Oftewel ik kan iedereen aanraden hier een auto te durven kopen, het was voor mij wel ruim 150 kilometer rijden maar het was zeker de moeite! Nogmaals bedankt AW Auto's.

Bedrijf die doen wat ze zeggen!

Begin november vorige jaar na lang zoeken eindelijk mijn droom auto kunnen vinden, een Audi A4. Netjes geholpen, men gaf mij alle tijd en kwam totaal niet opdringerig over. Proefrit ook geen probleem. Auto had geen trekhaak, ook dit eronder laten zetten was geen probleem. Omdat ik dit niet meteen heb laten doen hadden we de afspraak gemaakt dat ik dit op een later moment alsnog kon laten monteren voor een vooraf afgesproken bedrag. Deze week de trekhaak laten monteren, keurig volgens afspraak. Nu na 3 maanden rijden in auto nog steeds tevreden, prima keus geweest.

AW Auto's is zeer aan te raden!

Bijna een jaar geleden heb ik een mooie auto gekocht bij AW Auto's. We werden hartelijk ontvangen; je voelt je er direct thuis. Mooie auto's en aan alles merk je dat ze liefde voor hun vak hebben. Ze zijn zeer vakkundig en staan met beide benen op de grond, ook fijn. Ook leggen ze in alle rust alles uit en geven openheid over het verleden van de auto. En, zeker niet onbelangrijk: AW Auto's heeft een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding en een uitstekende service! Kortom: Een absolute aanrader!

Eerlijk en betrouwbaar

Vorige week hier een prachtige Ford Smax gekocht. Het bedrijf komt eerlijk en betrouwbaar over. Ik ben werkzaam in de autowereld, dus ik weet waar ik over praat. Prima adres om een auto te kopen, ook al heb je geen verstand van auto's.

Klantvriendelijk en adequaat

Juiste en passende oplossingen bij problemen en ruim aanbod van autos

Een vriendelijk en net bedrijf

Het is een net en vriendelijk bedrijf waar je in een ongedwongen sfeer rustig een auto kan bekijken. Ook de inruilprijs van onze auto was netjes en de service is goed, tot nu toe hebben we veel plezier van onze nieuwe auto.

Nette zaak, vriendelijk, behulpzaam.

Nette zaak, vriendelijk, behulpzaam.

Ik zou er weer een auto kopen!

No nonsens, eerlijk eerste gesprek. Mooie, goede auto gekocht ( Audi q3 ). Bij aflevering geen verrassingen, alles conform afspraak en prettig! Bedankt, ik ben er erg blij mee

Super Service

Onze auto had uit het niets een enorme afwijking naar rechts toe, tijdens de reparatie was het nogal zoeken en zijn we hem echt een aantal dagen kwijt geweest, iedere dag door AW auto's op de hoogte gehouden wat de stand van zaken was! Erg fijn! Uiteindelijk is het probleem helemaal opgelost en rijd de auto weer top! Dank voor de goede service!!

Fijne ervaring

Hier een week geleden een audi a4 avant gekocht.. fijne ervaring met de verkopers! Geen druk,neem je tijd en de koffie staat klaar. Deskundig! Eindelijk een autobedrijf waar je je bij binnenkomst al welkom voelt! En geen verborgen kosten. Kom hier zeker terug

Uitstekend bedrijf

Hele fijne ervaring, ze denken met de klanten mee, en denken in oplossingen! Ze hebben voor mij veel vervangen binnen het aankoop bedrag, dus klanten kiezen ze boven geld en dat zie je niet vaak meer Ben zeer vriendelijke en netjes te woord gestaan.

No nonsens en kwaliteit gedreven

Proffesionele begeleiding naar aankoop, heldere en marktconforme prijsstelling. Dik tevreden.

Nette zaak. Goede service.

Kundig en vriendelijk personeel

Prima en duidelijke service

Erg behulpzaam en enthousiast bedrijf. Erg prettig geholpen met het zoeken naar een geschikte auto. De auto werd zeer netjes afgeleverd. Zeer prettige ervaring.

Zeer klantvriendelijk en alles volgens afspraak

De prijs op internet was gewoon de prijs, geen gezeur over afleverpaketten. Zeer vriendelijke verkoper. Ook het plaatsen van een nieuwe trekhaak onder de auto hebben ze geregeld voor een juiste prijs. Zeer tevreden.

Goed aanbod met perfecte persoonlijk service waar je blij van wordt!

Bij AW Auto's recent een mooie jong gebruikte Toyota Auris Hybrid gekocht en bijzonder positief verrast over zowel het ontvangen aanbod (incl. inruil) als de persoonlijke service. De belofte persoonlijk, transparant en scherp geprijsd maken ze meer dan waar... echt een aanrader!

Open en eerlijk verhaal zonder gladde praatjes

Citroen gran picasso aangeschaft tegen een eerlijke zo meeneemprijs. Auto voelde goed aan en de tijd zal t verder leren. Als t zo blijft maak ik er alsnog een 10 van.

Klantvriendelijk geholpen aan een hopelijk goeie auto.

Na een eerste prettige gesprek en na info te hebben ontvangen een tweede afspraak gemaakt en een proefrit gemaakt. Na een bakkie en een prettig gesprek tot de koop over gegaan. We hopen dat we een lange tijd ( zonder problemen ) van de auto mogen genieten. Tijd zal het leren. PS bij problemen leer je een garage pas echt kennen. Dit hoop ik niet te krijgen...

Vriendelijke ontvangst. Ontzettende aardige man. Goeie klik. Prima service. Kortom, aan te bevelen🚘🤩

Zeer fijne garage

Voor een paar weken geleden een prachtige Skoda Octavia zien staan in de showroom. Naar veel kijken ook maar even een test ritje gemaakt. We waren verkocht en besloten onze Fabia in te ruilen voor de Octavia. Je voelt je hier als klant prettig geholpen! Na de koop bleek er een brommend geluid links achter weg te komen. Daar was de bumper ook flexibeler dan aan de andere kant. Ik heb even gebeld en ik kon de auto 2 dagen later inleveren voor inspectie. Kreeg een leenauto mee dat was super voor elkaar. Dag later kon ik de auto weer ophalen en de bumper zat inderdaad wat los. Er misten 2 parkertjes in de kap achter het wiel en voor de zekerheid hebben ze ook het wiellager vervangen! Allemaal onder de garantie dus dat was top. En het geluid is verdwenen! Ook na het kopen van de auto is de service van dit bedrijf goed. Ze denken met je mee en dat waardeer ik eenorm!

Netjes en behulpzaam

Wij hebben een Volkswagen Jetta gekocht. We waren al een tijdje op zoek, dus we waren de opdringerige verkopers en deals 'als je hem nu meteen meeneemt' al wel een beetje zat. Juist vanwege de goede online reviews besloten om eens bij AW auto's te kijken. Arend-Jan en Harold zijn heel anders: nemen rustig de tijd om naar je te luisteren, denken met je mee en zijn niet opdringerig. We kochten de auto met extra garantie, en toen onze start-stop accu niet goed bleek te werken kregen we gratis een nieuwe. We vonden het fijn om hier een auto te kopen, wellicht tot ooit!

goede service, goed behandeld

Wij hebben in januari onze auto opgehaald. De manier waarop wij behandeld zijn was erg pretigen geeft nietalleen een vertrouwd gevoel maar dat makken ze ook aan alle kanten waar. Voor een evt. Andere aito over een antaal jaar zullen we eerst hier kijken voor we ergens anders na toe gaan. Heefy evwn gesuurd voor dit bericht maar heren woj zijn er blij met de auto en de manier waarop jullie werken.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

keurig en net bedrijf,goede ontvangst met koffie .de heren doen niet moeilijk. met onderhandelen ,na klachten over een achteruitrijcamera die soms weigerde is alles keurig opgelost ,ik zou er mijn volgende auto er zo weer kopen.

perfect, zeker aan te bevelen

Zeer prettig autobedrijf met kennis van zake, een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding en een uitstekende service. Zelfs na de garantietermijn nog kosteloos met een klein technisch probleem geholpen. Helemaal top!