Goed aanbod met perfecte persoonlijk service waar je blij van wordt!

Bij AW Auto's recent een mooie jong gebruikte Toyota Auris Hybrid gekocht en bijzonder positief verrast over zowel het ontvangen aanbod (incl. inruil) als de persoonlijke service. De belofte persoonlijk, transparant en scherp geprijsd maken ze meer dan waar... echt een aanrader!

Open en eerlijk verhaal zonder gladde praatjes

Citroen gran picasso aangeschaft tegen een eerlijke zo meeneemprijs. Auto voelde goed aan en de tijd zal t verder leren. Als t zo blijft maak ik er alsnog een 10 van.

Klantvriendelijk geholpen aan een hopelijk goeie auto.

Na een eerste prettige gesprek en na info te hebben ontvangen een tweede afspraak gemaakt en een proefrit gemaakt. Na een bakkie en een prettig gesprek tot de koop over gegaan. We hopen dat we een lange tijd ( zonder problemen ) van de auto mogen genieten. Tijd zal het leren. PS bij problemen leer je een garage pas echt kennen. Dit hoop ik niet te krijgen...

Vriendelijke ontvangst. Ontzettende aardige man. Goeie klik. Prima service. Kortom, aan te bevelen🚘🤩

Zeer fijne garage

Voor een paar weken geleden een prachtige Skoda Octavia zien staan in de showroom. Naar veel kijken ook maar even een test ritje gemaakt. We waren verkocht en besloten onze Fabia in te ruilen voor de Octavia. Je voelt je hier als klant prettig geholpen! Na de koop bleek er een brommend geluid links achter weg te komen. Daar was de bumper ook flexibeler dan aan de andere kant. Ik heb even gebeld en ik kon de auto 2 dagen later inleveren voor inspectie. Kreeg een leenauto mee dat was super voor elkaar. Dag later kon ik de auto weer ophalen en de bumper zat inderdaad wat los. Er misten 2 parkertjes in de kap achter het wiel en voor de zekerheid hebben ze ook het wiellager vervangen! Allemaal onder de garantie dus dat was top. En het geluid is verdwenen! Ook na het kopen van de auto is de service van dit bedrijf goed. Ze denken met je mee en dat waardeer ik eenorm!

Netjes en behulpzaam

Wij hebben een Volkswagen Jetta gekocht. We waren al een tijdje op zoek, dus we waren de opdringerige verkopers en deals 'als je hem nu meteen meeneemt' al wel een beetje zat. Juist vanwege de goede online reviews besloten om eens bij AW auto's te kijken. Arend-Jan en Harold zijn heel anders: nemen rustig de tijd om naar je te luisteren, denken met je mee en zijn niet opdringerig. We kochten de auto met extra garantie, en toen onze start-stop accu niet goed bleek te werken kregen we gratis een nieuwe. We vonden het fijn om hier een auto te kopen, wellicht tot ooit!

Wij hebben in januari onze auto opgehaald. De manier waarop wij behandeld zijn was erg pretigen geeft nietalleen een vertrouwd gevoel maar dat makken ze ook aan alle kanten waar. Voor een evt. Andere aito over een antaal jaar zullen we eerst hier kijken voor we ergens anders na toe gaan. Heefy evwn gesuurd voor dit bericht maar heren woj zijn er blij met de auto en de manier waarop jullie werken.

keurig en net bedrijf,goede ontvangst met koffie .de heren doen niet moeilijk. met onderhandelen ,na klachten over een achteruitrijcamera die soms weigerde is alles keurig opgelost ,ik zou er mijn volgende auto er zo weer kopen.

Zeer prettig autobedrijf met kennis van zake, een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding en een uitstekende service. Zelfs na de garantietermijn nog kosteloos met een klein technisch probleem geholpen. Helemaal top!

Ik heb enkele weken geleden voor het eerst een auto bij AW auto\'s gekocht. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik open en eerlijk behandelt ben. Ik heb persoonlijk ervaren dat een mondelinge afspraak zelfs tot weken na de verkoop voor 100% wordt nagekomen. Een man een man, een woord een woord. Waar vindt je dat nog? Daarom kan ik vanuit mijn ervaring dit bedrijf aan iedereen aanbevelen.

Ik ben zeer vriendelijk en professioneel ter woord gestaan en geholpen. Rij nu een week in mijn auto en erg tevreden.

Inmiddels heb ik nu mijn 3e auto bij AW auto’s gekocht. Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf, over de service, de eigenaren, de prijzen, vakkundigheid en de garantie. Ik geef een zoekopdracht met mijn wensen voor een auto en hierop word zorgvuldig voor mij een auto geselecteerd die aan al mijn wensen voldoet. Met 1 auto een klein defect gehad maar dit werd keurig opgelost door ArendJan en Harold. Dit bedrijf is echt een aanrader voor een betrouwbare occasions in alle merken en maten die je wenst!!

Vriendelijk geholpen. Kon in alle rust de auto bekijken. Auto zag er netjes uit. Compleet met onderhoudsboekjes + garantie

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

goed en vriendelijk

• Service N.v.t.

goed. Goede service en klantvriendelijke benadering

Goede informatie. zeer nette inruilwaarde op mijn auto. prettig en tot tevredenheid geholpen

Goede service en uitstekende communicatie. AW heeft nadrukkelijk de wens om de klant tevteden te stellen. Heel klantgericht. Onderhandelen gaat moeilijk maar uiteindelijk komt er een uitstekende deal.

Ik heb onlangs een Ford Galaxy gekocht bij AW auto\'s in Zutphen. De auto was competitief geprijsd en we werden zeer vriendelijk ontvangen, zelfs buiten de openingstijden om. We kregen alle tijd om de auto te bekijken en er een proefrit mee te maken. Het advies was eerlijk en ik had totaal niet het idee een auto opgedrongen te krijgen. Al met al een zeer positieve ervaring.

Tot nu toe zeer positief, klantgericht en goede service.

Audi A7 gekocht door Harold, low pressure sell, vriendelijk, behulpzaam....zeker goede auto bedrijf! wij komen terug!

Goed advies en eerlijke mensen.

Dit bedrijf geeft eerlijk advies en hebben erg goede auto\'s in het assortiment