Betrouwbare mensen die eer in hun werk stellen

Het autobedrijf wordt gerund door twee broers die zorgvuldig werken, eerlijk en betrouwbaar zijn. Ze stellen eer in hun werk. Ook na de koop heb ik hen nog kunnen benaderen met een paar vragen die ik had. Voor mij als auto-nitwit is dit alles heel prettig! De auto rijdt nu een half jaar later nog steeds heerlijk. Absolute aanrader dus.

Fijn en eerlijk bedrijf met een goede service!

Een Mini gekocht, helemaal tevreden met de auto en de service die jullie gegeven hebben!

Helemaal top!

Net bedrijf, goede service, correcte inruilprijs, sociaal en correcte mensen! Kortom, helemaal top!

Zeer klantvriendelijk, duidelijke afspraken met hele goede service.

Afgelopen Juni 2019 Golf variant gekocht een super mooie auto die er in top conditie uit ziet en is afgeleverd met een hele goede service. Heel vriendelijk geholpen met een goede uitleg waar ze zeker de tijd voor je nemen. Kort om een goede aanrader.

Top bedrijf

Vriendelijke heren de broers Bax ... Altijd wel tijd voor een praatje De service is super erg blij met onze Bus.. Zeker een aanrader

Top service en goede kwaliteit auto’s

Inmiddels 2 auto’s via B&B auto’s. Vriendelijke eigenaren met super goede kwalitatieve auto’s. Altijd van de eerste eigenaar en altijd top! Beveel ze 100% aan!!

Kwaliteit eerlijk en betrouwbaar!!!

Gelukkig dat ik hier een auto gekocht heb!! Kosten nog moeite worden gespaard om de auto goed klaar te maken. 2 broers welke gaan voor de lange termijn. Verkopen erg mooie auto's geen import met lage kilometerstanden en rijk uitgerust. Bij twijfel gewoon doen!!

Fantastische service

Superblij en trots ben ik met de mooie mini die ik bij dit bedrijf heb gekocht. Echt een hele goede service gehad. We werden er netjes te woord gestaan en uiteindelijk een mooie auto die netjes onderhouden was gekocht. Het is absoluut een aanrader om uw auto hier te kopen of voor onderhoud te brengen!

Voor de 4e x fantastisch!

Toen mijn golf was gestolen, heb ik Richard maar weer gebeld. Immers 3 x een auto gekocht bij B&B auto's en altijd goede auto's en super service. Richard had op basis van mijn specificaties binnen een paar dagen de juiste auto gevonden. Haalde mij gewoon even op, ging mee om de auto te inspecteren en te testen en handelde vervolgens alles netjes voor mij af. Ik hoefde de auto alleen maar af te halen. Gewoon top! De auto rijdt heerlijk!

Mijn ervaring is gewoon super.zeer vriendelijke mensen alles is te regelen en bespreekbaar.mijn 2e auto nu bij richard en gijs gekocht en die is weer super afgeleverd. Ze komen hun afspraken ook zeer zeker na.dus als je een auto nodig hebt zou ik zeggen ga naar B&B auto's

TOP!!!!

Zaterdag heb ik bij B&B Auto's een prachtige Alfa Guiliette gekocht! Dat is niet alleen een prachtige auto maar bovenal een prachtig bedrijf met twee zeer bevlogen broers die de business runnen. Wat een ontvangst, wat een services, alles is te regelen of af te spreken. Vertrouwd zakendoen zeg ik. Klasse!! Voor alle klanten die interesse hebben in een van jullie auto's durf ik wel te zeggen, heb geen twijfel! Maak een afspraak en laat je verrassen door echte gasvrijheid, open en eerlijke info over de auto in de showroom en daarna een soepele afhandeling. Een volgende auto koop ik daar graag. Bedankt Richard en Gijs.

Niets meer dan lof voor dit bedrijf! Snelle reacties, heldere/duidelijke communicatie en afspraken. Er wordt echt de tijd voor je genomen, erg prettig en persoonlijk! Ontzettend blij met de Seat Leon SC die ik er heb gekocht!

Klantvriendelijk bedrijf. Wij zagen de Audi op autotrader, na een belletje konden we op dinsdagavond na sluitingstijd terecht om te kijken. Toen we de auto zagen waren we verkocht. Een nette ex-lease, speciale uitvoering en relatief weinig km\'s. In de showroom stonden meer specials. Onze eigen auto konden we voor een nette prijs inruilen. De koop kon direct rond worden gemaakt, zodat we niet een keer extra hoefden te rijden vanuit Twente, we reden om half 11 s avonds met onze aanschaf de deur uit. Nu, een half jaar later nog steeds dik tevreden met deze geweldige wagen.

Zeer plezierig! De broers Gijs en Richard zijn gedreven door passie voor techniek, de verkoop van goed geselecteerde occasions en tevreden klanten. Het aankoopproces wordt stap voor stap uitgelegd tot uiteindelijk een eerlijke en transparante prijs wordt afgesproken.

Vandaag een mini cooper cabrio gekocht. Ontzettend goed geholpen en zeer vriendelijke mensen Bedankt voor de goede service.

Snelle respons online, goede ontvangst en super vriendelijk! Ik ben blij met de nieuwe -tweedehands- wintervoetjes onder m\'n auto. Bedankt!!

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Inmiddels voor de 2e opvolgende maal een auto bij B&B gekocht Alsof je weer bij familie komt.... Eerst even vragen hoe alles vergaan is met de auto zowel prive.. Om vervolgens op hun gemoedelijke manier een andere auto te kopen... Richard en Gijs....ga zo door!!!! Hier kan menig garagist een punt aan zuigen

Zeer tevreden over de duidelijke uitleg en service gerichte afhandeling. Zeer net bedrijf

Heel goed

Goed advies, eerlijke prijs en strakke service!

Super tevreden!!

Zeer sociale mensen. Denken goed mee en leveren goede kwaliteit. Ze zijn erg betrouwbaar en zijn alle afspraken geweldig nagekomen! Zeker geen normale garage met mensen die alleen maar veel willen verkopen, maar ze willen ook echt graag dat JIJ tevreden bent.

Prima ervaring, blij met mijn auto en denk dat ik correct en integer behandeld ben.

Goed bedrijf proberen je altijd goed te helpen!