Eerlijke garage met vriendelijke behandeling

Zeer vriendelijke verkoper die alles heel duidelijk uitlegt Geeft een eerlijk verkoopverhaal. De zaak ziet er net zo vertrouwd en netjes uit als de eigenaren .

Fijn bedrijf om zaken mee te doen

Duidelijke communicatie, gestructureerd, vriendelijke mensen, netjes en schoon.

Mijn ervaring met BB is uitstekend. Ik was al heel lang opzoek naar een andere auto. Via een vriendin kwam ik bij B&B auto terecht. Mooie garage, jonge gebruikte auto’s ruime keuze en goede duidelijke uitleg. Er werd serieus naar mijn auto gekeken, kreeg een mooie redelijke prijs voor mijn auto. De deal was snel rond en Richard dacht goed mee. Levertijd van mijn nieuwe auto was snel. Netjes afgeleverd en alles volgens afspraak. Met een fijne uitleg van alles. Vriendelijk, behulpzaam en echt een aanrader. Ik kom uit Maastricht dus het was nogal een afstand maar zeker de moeite waard. Super blij met mijn nieuwe ( gewoon ‘echt’ nieuw) auto! En lekkere koffie.

Top bedrijf goed geholpen door brabantse vriedelijkheid!

Cupra Formentor gekocht bij B&B. Vriendelijk geholpen top bedrijf!

De auto stond volgens afspraak klaar en we konden gelijk een proefrit maken. De auto was helemaal schoon en onderhoud was al gedaan. We zijn goed geholpen!

Uitstekende ervaring

Tijdens mijn zoektocht voor mijn 1e auto ben ik uitgekomen voor een mooie sportieve Opel Corsa bij B&B auto’s. En heb ik vanaf het eerste moment al een goede indruk en contact gehad met B&B auto’s. Zo hebben goede antwoorden op je vragen en kennis over de auto’s die ze verkopen. Zo weten ze precies de geschiedenis van het voertuig en kunnen ze dit ook aantonen. Daarnaast nemen ze ook alle tijd voor je en komen ze gemaakte afspraken ook na! De prijzen van de auto’s zijn ook scherp met vooral de conditie waarin de auto’s worden geleverd. Ik zou zeker B&B auto’s opnieuw overwegen als ik opzoek mag gaan naar mijn nieuwe auto over een paar jaren!

Eerlijk en goed passend advies, topkwaliteit auto's en werk

Ik rijd behoorlijk wat kilometers elk jaar en heb inmiddels voor de derde maal een auto gekocht bij B&B auto's in Veen. Alle 3 de auto's zijn in 1 woord geweldig. Goed advies, afgestemd op mijn situatie van dat moment. Wagens die voor je werken met groot gebruiksgemak en waar ik zorgeloos genietend korte en lange afstanden mee kan rijden. In en buiten Nederland. B&B auto geeft eerlijk en heel goed advies en helderheid. Ze hebben jarenlange ervaring. Het zit ze duidelijk in de genen. Ik kan echt van dit bedrijf op aan. Inmiddels ben ik verhuisd naar Limburg, maar voor het goeie onderhoud en voor de aanschaf van een nieuwe auto blijf ik toch graag bij B&B auto komen. Mijn nieuwste auto is echt genieten. Ik ben heel blij dat ik wederom met jullie in overleg ben gegaan voor advies. 10 met een griffel dus! Bedankt

Fijne mensen en prettig contact

Na lang speuren op internet hadden wij onze ideale auto gevonden bij B&B. Na een afspraak te hebben gemaakt, konden we meteen terecht. Richard nam uitgebreid de tijd om alles uit te leggen en na een proefrit hebben we de auto meteen gekocht. Na een week kon de auto worden afgeleverd en alle tussentijdse mails werden direct beantwoord. Een bijna nieuwe auto met weinig kilometers voor een zeer schappelijke prijs. B&B een absolute aanrader!

Geweldig autobedrijf.

Afgelopen zaterdag onze “nagenoeg” nieuwe auto, Peugeot 2008, in ontvangst genomen. Eind juli voor de 1e maal een bezoek gebracht aan deze garage. Wij werden uitermate hartelijk ontvangen en deskundig voorgelicht door zowel Joep en Richard. Fantastisch wat een mooie auto’s stonden er in de showroom. Helaas was de Peugeot 2008 welke wij op de site hadden gevonden al verkocht, maar na een week zouden er nog 2 binnenkomen (Peugeot 2008), allebei van febr. 2024. Toen wij op 1 aug. de Peugeot zagen waren we het er direct over eens, “deze moeten we kopen”, nog geen half jr oud en 7600 km. De deal met Richard, we hadden immers nog een auto in te ruilen, was snel gesloten. We zijn onder de indruk wat deze 2 mannen over auto’s kunnen vertellen. Al met al een goed gevoel en we zijn blij met onze “nieuwe” auto.

Doen wat ze zeggen!

Wij hebben daar onlangs een auto gekocht. Vanaf moment dat wij binnen stapte was de ontvangst goed. Ze nemen de tijd, geven uitleg, denken met je mee, maar bovenal het gevoel geven dat een klant nog echt klant is. Geen gedram maar oprecht mee denken in oplossingen en zorgen dat beide partijen tevreden zijn. Goede service, heldere communicatie en doen wat ze beloven!

Gastvrij ontvangen, uitstekende informatie en een goede deal. Uiteraard is de auto perfect. Ik zal hier zeker een volgende keer weer gaan kijken, maar voorlopig rijd ik nog een tijdje rond met de net aangeschafte Opel Corsa!

Hele fijne ervaring

Nadat mijn auto (economisch) total loss was verklaard na inbraakschade, ging ik noodgedwongen op internet op zoek naar een andere auto. Kwam uit bij B&B Auto’s in Veen (niet echt in de buurt van Rotterdam) en werd op een hele prettige manier te woord gestaan door Richard. Heel ongedwongen en met veel verstand van zaken. Mocht zonder probleem een proefrit maken. De combinatie van een hele mooie auto, de prettige bejegening en het feit dat ik korte termijn een andere auto nodig had, maakte dat ik (tegen mijn eigen verwachting in) nog dezelfde dag tot aankoop ben overgegaan. Binnen een week was de auto reeds klaar met de nodige aanpassingen. De aflevering werd verzorgd door Joep en ook Gijs was daarbij aanwezig. Ook bij hen dezelfde prettige ervaring in het contact. Alles bij elkaar zeer de tevreden over de gang zaken en zeker de moeite waard om hiervoor wat verder te moeten rijden.

Top team met top service

Een aantal weken geleden met Richard door besproken wat mijn wensen waren voor een nieuwe auto en uiteraard met mijn budget. En dat was niet de meest makkelijke combinatie. Maar nog geen 4 weken later had Richard een auto gevonden die aan al mijn wensen voldeed en ook binnen mijn budget. Voorheen kwam ik hier ook al voor onderhoud van mijn auto. Ook Joep en Gijs zijn super vriendelijk, behulpzaam en denken altijd mee naar oplossingen. Nog nooit geen problemen gehad met hen en mijn auto. Ze zijn eerlijk betrouwbaar, nemen de tijd voor je met een lekker bakje koffie en zijn toegankelijk voor iedereen. Met vol vertrouwen en veel plezier rijd ik met mijn nieuwe auto en blijf ik hier zeker ook voor onderhoud.

Super service en mooie auto's op voorraad!

Ik was opzoek naar een Opel Corsa. B&B had mooie jonge corsa's op voorraad. Vrijdag gebeld naar Richard en zaterdag ochtend kon ik gelijk langskomen en maandag zelfs de auto al mogen ophalen. Kortom snelle service en vriendelijk geholpen.

mooie en prettige eerlijk zaak met uitstekend personeel

Wij komen al jaren bij richard en gijs onze auto's halen, van de week een hyundai IX35 gekocht nadat we richard een zoek opdracht hadden gegeven en gevraagd of hij wilden mee kijken en zoeken naar een andere auto voor ons in een bepaald budget. Richard belde ons dat hij een auto gevonden had en of we wilden komen kijken en proefrijden heerlijk open en eerlijk gehandeld en wij zijn weer helemaal tevreden met onze aankoop. We blijven hier altijd terug komen om onze auto's te kopen en te onderhouden en lekker een bakkie koffie te drinken. Richard en gijs bedankt weer voor jullie openheid en eerlijkheid. Fam van Breugel woudrichem

Fantastisch!

Twee weken geleden hebben we een nieuwe auto gekocht bij B&B. Zelden hebben wij zo'n goede ervaring gehad met de aankoop van een auto. Wat een kennis van zaken hebben beide mannen, echte vakidioten (mijn man zit zelf in de autotechniek dus dit was niet alleen een 'gevoel' maar ook echt ergens op gebaseerd). We werden zeer gastvrij ontvangen, kregen uitgebreide uitleg over het familiebedrijf en de auto's en hebben een korte proefrit gemaakt. Op geen enkel moment hadden wij het gevoel dat er hier 'targets' gehaald moesten worden. We kregen voldoende ruimte om samen te overleggen en ik denk dat als we weg hadden gelopen ze met dezelfde glimlach de deur hadden dichtgedaan. Afgelopen weekend zijn we (in onze nieuwe auto) zelfs teruggegaan met een collega. Ook dit betrof een succesvolle aankoop en hij haalt dit weekend zijn nieuwe auto op. Helaas ken ik niet nog meer mensen die een nieuwe auto zoeken, maar ik zal dit bedrijf zeker aan iedereen (blijven) aanbevelen!!

Op een prettige en ontspannen manier geholpen bij de aanschaf van een auto

Recent een leuke Opel Corsa gekocht, prima auto, helemaal tevreden. Prima service, ruim de tijd om alles te bespreken. Bijzonder vriendelijk en professioneel geholpen.

Heel leuk contact en goede service

Ontzettend leuk geholpen in mijn zoektocht naar een nieuwe auto. Richard is enthousiast en heel open en eerlijk in zijn communicatie. Top ervaring!

Een zeer nette zaak en mooi auto’s

Ik heb met Richard gesproken En goede auto Captur verkocht ben er erg tevreden over

Ze bestaan nog...

De aankoop van een auto is geen alledaagse bezigheid en het is dan ook prettig als een dergelijk proces fijn en naar tevredenheid verloopt. We kijken zeer positief terug op de aankoop van onze Peugeot in deze garage. Verkoper/eigenaar Richard heeft plezier in zijn werk en zijn kennis deelt hij graag met de klant. Geen moment het gevoel gehad dat we overhaast moesten beslissen of bedenkingen hadden over de staat van de auto. Dit alles maakt het dat we er met een goed gevoel op terugkijken en de overtuiging dat je altijd terug kunt komen als er met de auto toch iets mis zou zijn.

Prima ervaring!

Helder, duidelijk en vriendelijk geholpen.

Warme, eerlijke service

Ik ben heel erg tevreden met mijn aankoop bij B&B, mijn eerste zakelijke auto. Ik ben heel fijn geholpen en alles verliep soepel en gemakkelijk. Ik zou het iedereen aanraden om met Richard zaken te doen.

Open eerlijk super

Vandaag hebben wij een opel mokka gekocht bij de heren super leuk en spontaan gesprek en geen onzin verhalen. Een aanrader voor een ieder die een eerlijk oprecht verhaal wil en geen verkoop praatjes.

Top autobedrijf met uitstekende service!!

Ik heb bij B&B auto's mijn (droom) Opel Corsa gekocht. Het is echt een fijn bedrijf waar alle tijd voor je wordt genomen!!!

Kan niet beter

Ik ben eerlijk en oprecht behandeld voor een schappelijke prijs top

Hoefakker 8

4264AH Veen