perfect, zeker aan te bevelen

Heel goede en aardige rij-instructrice! Heel behulpzaam, staat altijd voor je klaar. Is erg begripvol.

goede service, goed behandeld

Er wordt les gegeven op een niveau dat naar jouw kunnen wordt samengesteld. De lessen zijn duidelijk en worden voldoende herhaald om het rijden te gaan beheersen. Er is ruimte om dingen te vragen of helder te krijgen. Afspraken worden keurig nagekomen.

goede service, goed behandeld

Leuke rij instructrice. Neemt de tijd voor je en houdt alles persoonlijk. Ze is recht- toe- recht- aan en legt alles goed uit. Ook heeft ze genoeg geduld, niet erg onbelangrijk. Ik heb in 1 x mijn rijbewijs gehaald en dat met maar 26 uurtjes!

goede service, goed behandeld

Bij dit bedrijf krijgt de klant maatwerk. Monique stemt zich af op de behoeftes en het tempo van haar klant. Dat ervaar ik als prettig want zo weet ik dat ik ook echt een inbeng heb en niet overgeleverd ben aan het plan van iemand anders.

goede service, goed behandeld

Prettig klant gerichte opleiding aangepast aan de klant en zijn leerstijl. Onderzoekt op alternatieven hoe een \'probleem\' bij de klant kan worden opgelost. Is eerlijk is haar advies omtrent doorgaan of stoppen met de opleiding. Scherp in het aanleren van kwaliteit.

goede service, goed behandeld

Ik heb altijd met plezier bij deze rijschool gereden. Monique geeft je veel vrijheid om alles zelf te leren en dat is echt een pluspunt.

perfect, zeker aan te bevelen

Leerling die al halverwege was, toen moest verhuizen en hierdoor een periode van 6 maanden niet kon rijden. Instructrice bleef netjes in contact, en zodoende ga ik volgende week weer verder met lessen.

Lindeplein 8

2712 VG Zoetermeer