Kundige garage die netjes en goed adviseert

Op aanbevelen van een garagehouder die van zijn pensioen is gaan genieten hier terecht gekomen. Voor zover ik het kan beoordelen zijn het kundige monteurs en nette communicatie.

Perfecte service en vakmanschap.

Prima geholpen!

Contact opgenomen met Van der Sluijs nadat een waarschuwingslampje ging branden op het Dashboard van mijn Fiat. Ik kon direct even langskomen en het probleem werd snel verholpen.

Positief, denkt mee met de klant. Transparant in de kosten van de reparatie.

Positief, transparant in de kosten.

Keurig en beleefd

Netjes auto verzorgd volgens afspraak inclusief haal en breng service.

GA ZO DOOR

Goede service en advies Heeft luisterend oor als er wat is en goede monteurs

Goed werk!

Betrouwbare dienstverlening en goede service en communicatie!

Altijd klantvriendelijk, duidelijk en behulpzaam.

Erg prettig en denken mee!

Zeer servicegericht, ook onderweg. En betaalbaar. Zeer goede oprijs/kwaliteitverhouding.

Zeer tevreden!

Heel makkelijk online een afspraak gemaakt voor mijn APK en onderhoudsbeurt. Werd vriendelijk ontvangen en er werd duidelijk met mij besproken hoe en wat. Binnen elke uren werd ik al gebeld dat de auto klaar was. Ben een erg tevreden klant!

Snelle service en leenauto.

Geen lange wachttijd. Leenauto ter beschikking en evt. bijzonderheden word er eerst contact met je opgenomen en in overleg afgehandeld

goed geholpen

doen wat ik vraag

Klantvriendelijk en erg behulpzaam

Issues met apk keuring zijn direct verholpen

Hartelijke medewerkers

Je wordt snel en vakkundig geholpen, heel fijn!

Je word goed behandeld en de service is super!

Snelle tijd voor een reparatie. Een probleempje van de garage zelf werd snel opgelost door hun goeie service. Een aanrader!

Met een probleem net voor onze vakantie, konden we toch langs komen. Binnen een paar uur verholpen. Super blij met deze service en zou jullie zeker bij vrienden aanbevelen.

Snelle service voor de juiste prijs

Om 09.15 de auto voor APK gebracht, leenauto mee en om 11.00 de auto weer ophalen.

Vriendelijk en behulpzaam

Hele fijne en vriendelijke benadering. Nam de tijd voor mijm vragen en denkt mee in oplossingen. Goed gevoel bij.

Professioneel, kundig en service gericht

Goede service en kundige automonteurs

Fijne service hier, vriendelijk en denken met je mee

Al jaren een fijne garage

Al jaren een fijne garage waar we voor beide auto's graag komen voor meedenkend en betrouwbaar advies.

Goede service en klantvriendelijk!

Ik kon snel terecht voor mijn grote beurt en APK. De garage denkt mee vanuit mijn oogpunt op een realistische manier, en kon onwijs snel mijn auto weer ophalen. Vriendelijk personeel met humor, ook belangrijk! Erg tevreden, ik heb mn nieuwe garage wel gevonden!

Meedenkende autoliefhebbers

Onze youngtimer is hier in goede handen.

Tja

Technisch prima werk. Wel een hoop geld voor een APK en een kleine beurt. Waren die ruitenwissers nou echt versleten? En APK afspraak niet opgevolgd, waardoor ondanks toezegging, waardoor ik besloot om ‘ook maar meteen de APK te doen, APK korter geldig is en nu al onnodig kosten maakte.