Beter dan verwacht

Kon super snel terecht voor m’n APK keuring

Goede service, denken met je mee

Goede service, denken mee!

Goede service, denken mee!

Altijd vriendelijk en eerlijk. Al een paar keer tips gekregen waar ik wat aan had en waar andere garages veel geld voor vragen.

Geen poespas

Duidelijk en eerlijk is mijn ervaring

Super snel geholpen door deze mannen!

Ik deze drukke periode hebben ze ons écht heel snel geholpen. Dit was ook belangrijk omdat wij onze auto hebben uitgeleend aan een gezin die ermee naar Frankrijk gaat voor vakantie! Nogmaals bedankt heren! Gr. Eduard.

Super service, meedenkend, altijd snel plek, aardig, vriendelijk, klantgericht, geduldig met vragen. Ik ben zeer tevreden!!

heel vriendelijk en kundig personeel

met mijn auto geweest voor een zomer check. Deze is zeer snel en vakkundig uitgevoerd. ook de prijs viel mee!!

Nieuwe koppelings platen

Wauw wat schakelt mijn Mito weer licht. Bedank voor de reparatie!

Plezierig, vriendelijk, meedenkend, professioneel

Super, zoals James waar mogelijk tijd vrijmaakt om een reparatie op een voor mij goed moment goed op te lossen. Een TOP garage!

Goede service! Er wordt met de klant meegedacht!

Mijn ervaring is erg plezierig! Er wordt actief meegedacht in wat nodig is, maar ook preventief en op langer termijn over de duurzaamheid en rijplezier van mijn auto meegedacht. Er worden kritische vragen gesteld over wat mijn verwachtingen en ideeën zijn, en krijg ik daarop goed advies. De auto was binnen redelijke tijd klaar, en heb ik zelden zo lekker gereden in mijn eigen voortuig. Super fijn! Zeker een aanrader, ik denk een zeer scherpe en eerlijke prijs te betalen voor zowel kleine beurt, grote beurt, en/ of (groot) onderhoud aan mijn auto. 10/10, would recommend!

Vakkundige garage

Prettige garage, eerlijk no nonsense en vakkundig

Fijne garage om de auto te brengen.

Ook daarna nog even geholpen met een mankement, dat mijn man niet helemaal voor elkaar kreeg. Aardige medewerkers.

Goede service, werkt doelgericht en prijsvriendelijk

Wederom prettige ervaring bij Van der Sluijs Auto's. Ik moest een afspraak maken en kon mijn auto een week later brengen. 4 uur later was mijn auto gerepareerd voor een vriendelijke prijs. Snel, doelmatig en prijsvriendelijk, ik beveel deze garage dan ook zeer aan.

Snelle en goede service

Flexibiliteit in planning en goede service!

Snel en goed

Vriendelijk, snel en goed APK en kleine reparatie geregeld. Ik zou een leenfiets krijgen, toen die niet beschikbaar bleek was dat ook snel opgelost en kreeg ik een auto mee.

Ook voor elektrische voertuigen

De apk was in orde bij onze oude auto. Maar helaas zullen we moeten kijken naar vervanging. Goed advies gekregen.

Klantgerichte service

Ik was wat laat met plannen van de onderhoudsbeurt maar gelukkig hadden ze hier wel snel tijd. Duidelijke afstemming over wat er gedaan moest worden en eerlijke informatie over punten die bekeken waren, bv de remmen die best nog even mee kunnen. Verder erg vriendelijk en betrokken. Zeker een aanrader.

Top bedrijf, zeer klantvriendelijk

Staan altijd voor de klant klaar

Goed geholpen, eerlijk geadviseerd. Vriendelijke mensen.

Prima APK keuring

Vlot en vriendelijk.

Service prima

Altijd goede service en alle onderhoud wordt goed uithevoetd.

Betrouwbaar en prettig in de omgang

Al bijna twee jaar klant met meerdere reparaties gedaan, problemen worden altijd goed opgelost. Altijd goede communicatie over wat er gedaan moet worden. Redelijke prijzen tov concurrentie, nadat ik wat navraag gedaan heb bij andere bedrijven. Wordt met een glimlach geholpen en merk iets van enthousiasme voor het vak bij de monteur.

Leeuweriklaan 26

3704 GR Zeist