fijne garage met kennis van zaken die meedenkt

Dit was de eerste keer dat wij onze auto bij deze garage brachten. Onze contactpersoon was duidelijk over de werkzaamheden die uitgevoerd zouden worden en gaf een juiste prijsindicatie. Kleinen controles zoals olie hebben ze ook uitgevoerd. Dit is voor mij prettig omdat ik daar zelf niet aan denk. Al met al ben ik erg tevreden

Perfecte snelle service

Enorm klantvriendelijk team. Duidelijk en eerlijk in de communicatie. Ze hebben er zeker een nieuwe klant bij!

Fijne service en ontspannen afhandeling.

Toch spannend weer een andere auto kopen maar door hun ontspannen houding en fijne service werd het een ontspannen ervaring. Vol vertrouwenn deze aankoop gedaan en zin in de km in mn nieuwe autootje.

Uitstekende service.

top

heel snel geholpen, perfect!

Vertrouwd adres, meteen goed geholpen

Vertrouwd adres, meteen goed geholpen

Vakmanschap, maatwerk, betrouwbaarheid en vriendelijkheid!

Ik ken de monteur van een eerdere garage en ben hem gevolgd vanwege zijn vakmanschap, maatwerk, betrouwbaarheid, eerlijke en open communicatie. Wij rijden fors minder kilometers en soms moet er toch een kleine controle van de functies plaatsvinden. Het is fijn dat dit in goed overleg kan worden uitgevoerd! Complimenten!

Snel, transparant en vriendelijke service

Een digitaal systeem voor het inplannen van een beurt werkt ideaal. Gewoon goede service, duidelijke prijs.

Zeer goede ervaring

Goede werkplaats, aardige werknemers, goede service, betaalbaar. Er wordt netjes met de auto omgegaan en helder gecommuniceerd.

Goede service en goede informatieverstrekking.

De service is uitstekend. Als er tussendoor wat is en je gaat langs, tref je een vriendelijke medewerker die direct kijkt hoe hij je kan helpen met je probleem. Ook als het even niet duidelijk is wat het euvel is en je een paar keer langs komt. Er wordt goed teruggekoppeld wat ze doen en welke oplossing ze voor ogen hebben. Als je alternatieven wil (zoals een gebruikt onderdeel) is dat geen enkel probleem. Kortom: prima garage.

Goede ervaring bij autoonderhoudsbeurt

Van te voren werd netjes overlegd wat de kosten waren van de beurt. Toen er een probleem met de bougies ontstond, werd mij de keuze gegeven wat ik wilde doen en de eventuele risico’s en bijbehorende kosten. Uiteindelijk is het goed afgelopen en met behulp van de ervaring van de monteur/eigenaar was het probleem opgelost en had ik geen extra kosten! Goede service en ik ben erg tevreden

Zeer goede service en gastvrijheid

Fijne afstemming, snel gereed en gratis leenauto

Goede service!

Goede eerste ervaring. Auto gewassen afgeleverd ook heel prettig!

Betrouwbaar, uitstekende service

Uitstekende service. We zijn vriendelijk en persoonlijk ontvangen en ze hebben ons erg goed geholpen. Ze nemen alle tijd voor de klant en doen er alles aan om je tevreden en met een goed gevoel te laten vertrekken. Ook komen ze al hun afspraken en beloften na. Kortom, een aanrader. Wij zullen hier zeker terugkomen.

Snelle service, vriendelijke dienstverlening

Robin en James zijn servicegericht en klantvriendelijk. Ik was er voor de eerste keer maar houd mijn auto bij hen in onderhoud.

Volgens afspraak alle opmerkingen opgelost

Rustig, goede uitleg en leuke babbel

netjes , de beste

alles ging perfect,hier kom ik graag terug

Vriendelijke en informatief

Vakkundig en servicegericht.

Goed, duidelijk en correct.

Zij denken mee met de klant

Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen

Zeer prettige ervaring met alle medewerkers van dit bedrijf. Komen afspraken na. Nemen de tijd voor je. Zeker niet opdringerig (erg belangrijk). Kortom, ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen.

Klant vriendelijk, meedenken in oplossingen.

Ik heb mijn auto onder Bovag garantie gekocht bij een con-collega van Vocking-van de Sluis. Ik had al goede ervaring met laatst genoemde en wilde ik ook mijn auto daar laten onderhouden, het bleek dat mijn rechterachterlicht condens vormde en was vervanging de enigste remedie. In samenspraak met de verkopende partij en meedenken van de garage is het tot alle tevredenheid opgelost.

Prettige ontvangst.

Voor het eerst uw garage bezocht voor een jaarlijkse beurt. Mij werd duidelijk en vakkundig uitgelegd wat nodig was en wat vervangen moest worden. Serieuze mensen. Ik heb er een goed gevoel aan overgehouden. Een bedrijf dat ik warm kan aanbevelen.

Netjes te woord gestaan, netjes geholpen

Duidelijk vooraf, doorvragen wat nodig is. Prijs vooraf vond ik ook fijn.

Zeer prettig geholpen.

Ben direct geholpen volgens afspraak en de APK was snel uitgevoerd. Mijn E-mail adres is loekietswaard@gmail.com. Graag het mail adres info@care4bikes.nl verwijderen. Bed. Mvrg. loek Ietswaard

Vanuit kundig- en vriendelijkheid, zeer bekwaam en servicegericht geholpen.

Na een spontaan bezoek aan de garage om te informeren naar de mogelijkheden voor een APK en service beurt voor mijn al op leeftijd zijnde auto, voelde het goed om mijn auto 'uit te leveren'. Ik ben zeer goed geholpen en mijn auto is kundig behandeld. Er is een open communicatie geweest over de werkwijze en dat alles voor een redelijke prijs. Erg tevreden!!