Nette en vlotte afhandeling en rekening keurig volgens afspraak, top.

Fijne, klantvriendelijke garage.

Auto weer top in orde.

Deskundige meedenkers

We delen een passie voor bijzondere auto's. Ze denken mee vanuit mijn portemonnee en kunnen elke reparatie aan, maar zeggen het ook als het niet zinvol is.

Super service

Problemen met de remmen, super snel en goed verholpen

Snel afspraak kunnen maken

Binnen dag afspraak kunnen maken voor wielenwissel bij andere bedrijven duurt het gauw 6 weken

prettig en persoonlijk

ik ervaar de service als prettig en persoonlijk. prima dus. ik heb echter één wens: het zou nog prettiger zijn als de inrichting ongemoeid bleef of teruggezet. dit betreft vooral de stoelhoogte en de radio. voor jullie een klein kunstje maar voor mij een hoop gedoe om het weer naar mijn wens te krijgen.

Een hele prettige, rustige kleine garage, met veel kennis van zaken.

Onderhoudsbeurt naar wens verlopen

Receptie prima Service prima

Erg fijn en vriendelijk geholpen!

Makkelijk online een afspraak gemaakt voor de APK en kon dezelfde week nog terecht. Zeer vriendelijk geholpen en er werd netjes gebeld toen ik de auto weer kon ophalen. Ik kom volgende keer zeker weer terug!

Altijd behulpzaam en meedenkend

De garage wilt altijd iedere klacht netjes oplossen. Laat altijd keurig weten wat er is en doen gelijk een prijs indicatie erbij.

Betrouwbaar en goede service

Al meerdere jaren klant en nog steeds tevreden.

Heel vriendelijk ontvangen

Klantvriendelijk en meedenkend.

Prettige en professionele garage

Prettige en professionele aanpak

Hele fijne service

Bij problemen met onze auto heeft de garage meegedacht in oplossingen

Service was weer top!

Het duurde even, maar het probleem van mijn auto is weer vakkundig opgelost. En de service was, zoals altijd, weer uitstekend.

SUPER

Top garage en top service!

Geweldige service

Ik word hier altijd snel en vakkundig geholpen. Zelfs nu, als het om een kleine reparatie gaat en ik weet dat zs het heel druk hebben, make ze even 10 minuten vrij om me te helpen. Geweldig!

vakkundig en betrouwbaar

Alfa Mito ging voor APK en kleine beurt. Verder klein probleem met achterwisser die steeds aanging bij starten. Probleem was bekend en werd gelijk opgelost.

Zeer prettige garage met aandacht voor klant en auto

Contact is zeer persoonlijk. Extra werk altijd in overleg. Ik kom altijd graag terug

Overleg en komt afspraken na. Ik ben erg blij met de service die ze verlenen!

Geweldige service, ze denken mee en houden de kosten beperkt, en niet het minste, zeer vriendelijk mensen

goed geholpen

Snel en vakkundig geholen

Snelle goede service

Afspraak zo gemaakt, snelle reparatie en vriendelijk personeel. Erg tevreden dus.

Eerlijk en snel.

Tot 2x toe een hele fijne ervaring met deze garage met een eerlijk advies. Geen lange wachttijd. Bijzonder voor een bedrijf dat het best druk heeft. Aanrader!!!

Goede informatie en service

Prettige sfeer.