Top service.

Een monteur met verstand van auto’s!

Hele goede ervaring met Van der Sluijs Auto’s. Het was een tijd geleden dat ik zo goed ben geholpen bij een autogarage. James heeft mij vriendelijk en uiterst professioneel geholpen. Aan alles kan je zien dat hij een vakman is. Heel vriendelijk, beleeft en veel kennis op het gebied van auto’s.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk en professioneel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima en snel geholpen. Waar Porsche de hele wereld adviseert aan reparaties zijn ze hier in staat om alleen het nodige goed te doen. Top.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede en prettige service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima garage, vakkundig en klantvriendelijk

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Is positief: Er wordt meegedacht wat noodzakelijkerwijs vervangen/gerepareerd moet worden. Apk en servicebeurt in 1 dag gedaan.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voorheen bij PEKA en nu bij Van der Sluijs valt mij op dat de bezetting qua personeel te krap is. Ondanks de inzet van Ron en zijn opvolger, waarvan ik de naam helaas nog niet weet. Ze werken keihard, maar of mijn auto die dag inderdaad af komt, lijkt afhankelijk van wat er allemaal op zo\'n dag gebeurt en binnenwaait. Dat kan niet. Na veel aandringen om toch echt ook meteen die distributieriem te vervangen en er niet voor terug te komen, heeft hij alles op alles gezet om dit te doen. Maar ik zou daar niet over hoeven spreken. Als het niet in één keer was gelukt die dag, was dat voor mij de laatste druppel en was ik naar de Alfa dealer Kien in Veenendaal overgestapt. Daar laat ik overigens ook specifieke reparaties uitvoeren, zoals aan het dakraam, die bij jullie niet gedaan kunnen worden. Dat zegt ook al iets. Ik zou graag e.e.a. persoonlijk toelichten en ben te bereiken via tel. 0650238620. Als jullie er van willen leren. Gr. Kristel Versteeg

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede en accurate service

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf te weinig ervaring, lastig om dingen te beoordelen
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf !

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb zelf een trekhaak en bekabeling laten monteren die ik zelf heb aangeleverd. Helaas is het niet gelukt de bekabeling werkend te krijgen. Het is niet duidelijk geworden of dit aan de bekabeling of montage ligt, hierdoor ben ik als klant onverwacht met extra kosten geconfronteerd om een bekabelingset naar voorkeur van de garage te laten monteren.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 31-5-2018 is er bij mijn Alfa Romeo 156, tegelijk met de APK keuring een distributiesnaar vervangen. Deze werkzaamheden zijn in overleg met dhr. R. Houtzager uitgevoerd. De samenwerking met dhr. Houtzager is prettig en hij is zeer kundig en hij denkt met de klant mee. kortom wij hebben een groot vertrouwen in de hr. Houtzager.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vrijdag 13 april 2018 hebben we naar volle tevredenheid een \'gebruikte\' Alfa Romeo Q4 bij Ron Houtzager in Zeist opgehaald.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk en behulpzaam, leveren goed werk voor een goede prijs

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top garage, snelle reparaties voeren ze altijd ter plekke uit (lampje vervangen ed), zonder afspraak. Daarnaast denken ze goed met je mee, zijn ze vriendelijk en voel ik mij als klant gehoord. Heb er redelijk wat kosten gemaakt maar dit heeft voornamelijk te maken met het feit dat ik Alfa Romeo rijdt en niet zozeer omdat de garage te hoge prijzen vraagt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik was wat verrast dat Peka in andere handen was overgegaan. Als vaste klant van Peka had ik een mailtje van de wijziging op prijs gesteld.\r\nverder is de beurt aan mijn Mokka prima uitgevoerd

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Flexibel bij het maken van een afspraak, veel ervaring met het opsporen van oorzaken van kleine storingen.\r\nKomen hun afspraken keurig na.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gastvrij en meteen geholpen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De ervaring is heel goed netjes geholpen .\r\nleuke mensen

Over Van der Sluijs Auto's Zeist