Zeer prettig en vertrouwd om daar naar toe te gaan. Voor onderhoud van de auto met veel kennom daar

Maakt duidelijke afspraken en geeft ook feedback als het buiten de afspraak valt.

Net autobedrijf met verstand van zaken!

Al meerdere jaren klant en we zijn echt super enthousiast over de goede service en kwaliteit van de werkplaats. Kwaliteit heeft een prijs en hier krijg je waar voor je geld zonder verassingen achteraf. Super tevreden!

Goede service en alles in goed overleg

Ze doen wat ze zeggen

Zeer klantgericht bedrijf

Heel plezierig in de omgang. Duidelijke communicatie. Snel geholpen.

Al met al een bedrijf met een warm welkom en heel veel kennis van auto’s

Mijn ervaring met dit bedrijf is altijd hartstikke top

Fijn en goed bedrijf

Personeel is altijd vriendelijk , meedenkend en behulpzaam en de reparatie’s worden goed uitgevoerd.

Eerlijk, duidelijk en vriendelijk & beleefd.

Positief

Goeie garage

Goede service en Goede kwaliteit Klant vriendelijk

Prima geholpen

Zoals altijd super service.

Het zijn toppers

Ben weer super geholpen dankjewel

Goed, kundig en gastvrij!

Fijne garage, kundig personeel en je wordt altijd vriendelijk en oprecht te woord gestaan.

Enthousiast bedrijf ( personeel)

ben geschrokken hoe slecht de aflevering is gedaan!

Zoals met Ferdy gesproken: 1è foutmelding te weinig bandenspanning direct bij het oprijden naar de snelweg! 2è Blijkt op de achter ruit de ruitenwisser te ontbreken! 3è Bij het overzetten van de trekhaak mist nu 3 bladzijden uit instructie en zeer vuil! 4è blijkt achterbak drempel niet schoongemaakt! 5è Wil een steenmarter beveiliging onder de motorkap te plaatsen en is het hele compartiment niet gereinigd!! Het zit vol met zand, ik kan het laten zien want heb het nog niet schoon gemaakt!!! Wacht nu wel op antwoord!! Dit heb ik na 20-25 auto`s nog NOOIT meegemaakt zo`n aflevering. Dit alles is een week later tot volle tevredenheid OPGELOST, heb die dag een leenauto gratis mee gehad! Ferdy bedankt.

Je wordt altijd vriendelijk en behulpzaam geholpen!

Ik kom hier altijd, de fijnste garage van Emmen

Levert goed werk af

Mensen weten waar ze mee bezig zijn , en leveren goed werk af

Altijd goed en vriendelijke behandeling!!

Het maakt niet uit wie je te woord staat, maar je wordt altijd vriendelijk en goed behandeld.

Plezierig in de omgang. Vlot in de afhandeling.

Plezierig in de omgang. Vlot in de afhandeling.

Vlot en correct apk laten doen

prima communicatie

Mijn elektrische auto had problemen. Bleek de 12V accu te zijn. Kreeg prima advies hoe vaak ik moet laden om dit probleem te voorkomen.

Prima service.

Prima service!

PERFECT

Zoals al die jaren, bijna 15, is de service perfect. Aan te bevelen? Oh....zeker weten.

Goede service, leuke mensen

Service is hier altijd goed en er werken leuke mensen. Leuk jong team, maar weten wel wat ze doen. Aanrader.

Altijd vriendelijk, snelle behandeling, kennis . Zeer plezierig!! Goed, fijn , top bedrijf

Uitstekend bedrijf met deskundig en vriendelijke personeel

Mijn ervaring met het bedrijf Ferdy Snijders is prima gewoon eerlijk nooit opdringerig je weet waar je aan toe bent. Ben voorzichtig aan het nadenken voor een andere auto, deze ga ik zeker daar kopen..

Van begin tot eind deskundig en vriendelijk geholpen door Ferdy Snijders.