Lang wachten

Had online apk afspraak gemaakt met leenfiets. Helaas ging de laatste leenfiets net de deur uit. Gelukkig direct mijn auto gekeurd. Vervelend dat er na afmelden er een steekproef nodig was. Dus nog langer wachten

Uitstekende monteurs meedenken behulpzaam en vriendelijk

Zeer goede service

Vriendelijke service en vakkundig personeel.

Goed!

Prima autobedrijf die de afspraken goed nakomt. Wij zijn nog niet zo heel lang klant, maar tot nu toe bevalt het prima.

Zeer prettig bedrijf

Erg blij dat mijn auto voor onderhoud in vertrouwde handen is bij Ferdy Snijders. Eerlijk en oprecht bedrijf.

Perfect!

Goed geholpen. Goeie service!

Klantvriendelijk

Goede service en altijd klantvriendelijk, denkt mee in oplossingen.

Denkt graag met de klant mee!

Naar mijn ervaring is autobedrijf Ferdy Snijders er écht voor je zowel voor- als na de aankoop van een auto. Alles wordt heel netjes geregeld!

Fijne aankoop ervaring

Na het proefritje werd er tijd genomen met een lekkere bak koffie om even over de rij ervaring en de auto te praten. Er was een transparante sfeer waar veel vertrouwen van uit ging. We kwamen gisteren de auto ophalen en deze was van binnen en buiten keurig schoon en gepoetst. We zijn blij met de aankoop en de service !

Alles Duidelijk .en overzichtelijk

Ik ben zeer tevreden over Autobedrijf Ferdy Snijders. Ik ben hier terecht gekomen met mijn nieuwe auto voor onderhoud en ik was zeer blij verrast dat ze ook in de dealer portalen melden dat er onderhoud is geweest. Dit geeft mij vertrouwen dat mijn auto in goede handen is en dat er professioneel wordt omgegaan met mijn voertuig. De service was uitstekend en het personeel was vriendelijk en deskundig. Ik kan Ferdy Snijders zeker aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een betrouwbaar en professioneel bedrijf voor onderhoud aan zijn of haar auto.

Vakkundig bedrijf, duidelijk over kosten

Het is een vakkundige garage die duidelijk is over de kosten van onderhoud en reparaties.

Uitstekend en flexibel

Uitstekend werk afgeleverd en ontzettend flexibel. Fijne garage en meer

Superservice!

Door blessure kon ik auto niet brengen, dus gevraagd of auto kon worden gehaald. Dat was geen probleem. En binnen een uur had ik mijn auto alweer terug.

Altijd prima

Word daar altijd netjes en ontspannen geholpen

Topservice zoals altijd

Beurt en APK vlot en deskundig uitgevoerd. Inclusief gratis leenauto en prettige prijs.

Altijd goede en duidelijke service.

Ben al vijf jaar vaste klant. Sindsdien altijd goede service gehad. Het personeel denkt met je mee en is behulpzaam. Ik zou deze garage aan iedereen aanbevelen.

Betrouwbaar en betrokken!

Erg fijne autogarage waar je met een gerust hart je auto naartoe kunt brengen. Je weet zeker dat de auto weer goed terug komt. Goede en vriendelijke vakmensen.

Zeer tevreden.

Altijd eerlijk advies ,en goede service.

vriendelijk en service gericht

zoals eerder door mij vermeld, uitstekende garage met prima prijs/kwaliteit verhouding. Uiterst vriendelijk personeel. Prima en snelle service op alle gebied

Goede service en klant vriendelijkheid.

Ze staan iedereen goed te woord en bieden de juiste mogelijkheden aan. Wat betreft kosten van bepaalde reparaties die van tevoren worden afgesproken kloppen altijd.

Auto kreeg een grote beurt, apk en wielenwissel. Omdat ik van ver kwam kon ik er op wachten. Top verzorgd, goeie koffie en nette locatie. Ferdy denkt met je mee. Auto kan er weer een jaar tegenaan.

Super service, bedankt

Altijd goed bereikbaar

Gewoon geweldig!

Deskundig en vriendelijk personeel. Onze auto is keurig afgeleverd.

Robert Scottstraat 15

7825AR Emmen