Alles prima geregeld. .

APK kon snel ingepland. Wachten tijdens keuring onder genot bakkie koffie.

Top autobedrijf

Zoals we gewend zijn van autobedrijf Ferdy Snijders, een top service! Personeel altijd vriendelijk en altijd in voor een praatje.

Snelle service

Mijn auto moest op vrijdagmiddag worden opgehaald ivm verkeerde brandstof getankt. Telefonisch goed op de hoogte gehouden wanneer de auto ambulance zou komen. Zaterdagmiddag voor 12 uur was de auto weer klaar. Snelle, klantvriendelijke service.

Mij ervaring heel goed

Mijn auto via het autototaalplan een grote beurt en apk voor 15 euro Geweldig

Opnieuw prima service!

Goede ervaringen met dit autobedrijf.

Goede afspraken correcte uitvoering

Zie boven.

Duidelijk en uitstekende service

Duidelijk, vriendelijk en gewoon echt prima!

Erg slecht.

Je gaat er heen voor een onderhoud beurt en een banden wissel. Onderhoud beurt zin in mijn onderhouds plan. Waar ik elke maand voor betaal. Dus dat koste niks alleen de banden wissel is dan 30 euro. Maar dan doen ze zomaar even de apk er bij koplampen poetsen en krijg je een maand later een rekening van 250 euro. Nou dankje wel. En leuk dat ik ook werd terug gebeld dat mij dat 3x beloofd is. WACHT NOG

Zeer goede service en vriendelijk personeel!

Zeer goede service en vriendelijk personeel !

Zeer goed bedrijf

Ze doen nooit ergens moeilijk over en helpen altijd direct als je iets met je auto hebt.

Goede en snelle service

Snelle apk , ik kon er op wachhten en niet duur

Goed bedrijf

Vakmensen in dienst die goed werk afleveren blij mee

Vriendelijk,altijd tijd voor je en goede reparatie's

Worden altijd vriendelijk geholpen en snel, zijn zeer tevreden

Klantvriendelijkheid kent geen grenzen

Altijd staan zij voor je klaar, denken met je mee en komen de klant tegemoet met oplossingen. Je staat nooit in de kou bij Ferdy Snijders.

Klantvriendelijk en eerlijk advies

Zeer goede service

Ben zeer tevreden over ontvangst en de goede service. Zou het een ieder aanraden

Betrouwbare en kundige garage

Hele fijne garage om je auto voor reparatie of onderhoud te brengen. Denken goed mee, zijn snel en betrouwbaar.

Superservices

Superservices Goede prijs,

Aardige mensen en alles ziet er super netjes uit. Nette werkplaats en personeel loopt er ook netjes bij.

Uitstekend!

Goed geholpen! En kon direct langs komen!

Super Service

Storing in mijn Touareg, bellen, langs gaan, gelijk ( ondanks een drukke volle werkplaats) gelijk geholpen en verholpen! Vijfsterren!

Vriendelijke en goede service

Altijd klantvriendelijk en behulpzaam.

Precies op tijd en afspraak geholpen. Even kort bespreken welke werkzaamheden moeten worden uitgevoerd. Kortom: oog voor de klant!!!!