Goede service en Klant vriendelijk

Vriendelijkheid en goede service heeft wel de boven toon voor dit bedrijf aan.

Zeer goed geholpen

Ik had een koplamp stuk en kwam langs toen de werkplaats al gesloten was. Ze hebben me toch geholpen omdat ik s’avonds nog op stap moest. Bij de dealer werd ik vlak voor vijf uur weg gestuurd. Dus de volgende keer Ook voor onderhoud naar deze garage.

Viel mij tegen

Ging ervan uit dat de auto van binnen ook gestofzuigd was. Niet gedaan. Is ook niet tegen mij gezegd. Was te druk zeggen ze. Dit hadden ze ook kunnen zeggen. Of van kom een andere x langs als het niet druk is. Wat ik ook mis is dat er niet gezegd wordt wat er aan de auto gedaan is met de grote beurt. Vorige x ook leuke attentie in de auto gelegd. Gordels dicht. Stapte toen met veel plezier in mijn auto. Dit gevoel had ik nu niet. Alsof er niets aangedaan was. Zo’n gevoel dus.

Goede mannen

Ik wordt altijd goed geholpen

Ook als er op korte termijn iets verholpen moet worden denken ze mee en wordt het ook zo spoedig mogelijk opgelost.

nvt

Geweldig en goed!

Altijd opgewekt en hartelijk en de werkzaamheden worden voortreffelijk uitgevoerd.

prima!!!!

UItstekend geholpen!!

Geweldige service!

Ferdy staat altijd klaar om zijn klanten te helpen. Ook al komt het niet uit.

Als ik mijn auto weer in orde heb en ook nog eens mooi blinkt, dan ben dik tevreden

Vriendelijke vakmensen

Eerlijk, netjes, vriendelijk en met verstand van zaken. Meer valt er niet te wensen van een garagebedrijf.

Vriendelijkheid

Een vertrouwd gevoel wat voor mij erg belangrijk is.

prettig geholpen

duidelijk en prettig geholpen, helaas geen service gehad wat op de bon staat , geen binnen en buiten poetsbeurt ontdekt. groetjes anja

Top service

Altijd goed geholpen, goede service, vriendelijke medewerkers

Goeie ontvangst en super geholpen

Super behulpzaam en eerlijk

Super garage komen er al jaren

Altijd goed geholpen niets is ooit een probleem denken met je mee en onze BMW van 21 jaar oud word daar prima vertroetelt door de monteurs

Vriendelijke geholpen

Er wordt na jou wensen om gegaan met je auto

vakkundige garage, betrouwbaar, alleen maar goede ervaringen.

Hart voor zaak en medemens, altijd binnen kunnen lopen voor advies en snelle service. kleine problemen worden direct opgelost. Ik heb ook goede contacten met de monteurs. Toen Ferdy hoorde dat mijn vrouw een klein ongeval had, kreeg zij totaal onverwacht een fruitmand met kaart. Dit werd uiteraard zeer gewaardeerd en nog steeds wordt er gevraagd hoe het gaat. Top, geen woorden voor hoe fijn deze mensen zijn.

Klantvriendelijk

Klantvriendelijk personeel Goede service

Alles prima

Alles netjes gedaan en zelfs de auto schoongemaakt

Uitstekend, leenauto heel goed, goed bereikbaar

Goede ervaringen.

Super service

Auto wilde niet meer starten , na telefonisch contact met ferdy wist hij mij te vertellen dat het 500% een kapotte accu was. Daar aangekomen werd ik gelijk geholpen en de accu vervangen. Snelle service vriendelijk / deskundig behandeld

Goed geholpen