Prima service al jaren tot volle tevredenheid . Eerlijke en klare taal en zo moet dat !

Al jaren zeer goed over te spreken . Iedereen aan te bevelen ik blijf daar klant .

Beter kan nietđź‘Ť

Goeie service Goeie bediening Top bedrijf.

Servicegericht, klantvriendelijk en betrouwbaar

Afstemming omtrent onderhoudsbeurt was snel geregeld. Aandacht voor 2 kleine probleempjes. Vervangende auto stind klaar. Bij oplevering was de auto ook nog even gezogen. Top !!

Fantastisch

Heel goed geholpen. Netjes een lesauto, die zuinig rijd.

Uitstekend meedenkende garage mensen

Snel, accuraat en betrouwbaar bedrijf waarbij service en meedenken met de klant voorop staat. Klasse.

Een betrouwbare garage met goede service en adviezen.

Voor mijn service beurt eerst even gebeld wat voor onderhoud mijn auto nodig had volgens de voorschriften en historie van de auto. Daarvoor een afspraak gemaakt en globale prijsopgave gekregen, vindt ik wel zo prettig ! Service beurt is ook volgens afspraken en prijsopgave uitgevoerd.

Keurig geholpen met goed advies

Snel geholpen en goed meegedacht

Open en eerlijk contact

Netjes en eerlijk geholpen

Je kan er altijd trecht

Beter als dit word het volgens mij niet!

Overdondert door de wijze van werken. De ontvangst door de eigenaar met goede koffie. Het open en transparant communiceren van de eigenaar en zijn medewerkers ervaar ik als zeer prettig. Wat ze gaan doen , hoe en gelijk een prijsschatting, perfect! Ook gaf men gelijk aan waar ik binnenkort nog tegenaan kon lopen en rekening mee moest houden in de nabije toekomst. Ik zeg petje af en ga vooral zo door. Volgens mij is het niet zo gek dat het hier zo druk is!!

Toppie

Geweldig afgehandeld

zeer te vrede kan niet beter

Erg tevreden

Keurig net autobedrijf waar al jaren de klant koning is

Kan niet sneller, prettiger en beter.

zie boven

Prima geregeld

Prettig ervaringen met deze garage; Vriendelijk personeel

Top service!

Super zoals gewoonlijk. :)

Uitstekende service

Prima garage

Blabla

Netjes, overleg vooraf over herstel en kosten. En snel!

Heel positief!

Altijd vriendelijk, persoonlijk en service-gericht.

Snel en goed werk geleverd.

Prettig

Goeie service

Een goede, betrouwbare en persoonlijke benadering.

Vorige week onze nieuwe gebruikte auto opgehaald. Aflevering was prima. Auto is netjes en schoon. Het duurde vrij lang voor we de auto mee konden nemen. Dat kwam vooral door de persoonlijke aandacht die Ferdy voor al zijn klanten heeft. Dat vraagt wat extra tijd. Ook van ons, zijn tevreden klanten.

Topperservice

Altijd vriendelijk en altijd behulpzaam. Snel schakelen qua planning en afspraak! Heerlijke koffie en zeer aardige “gastheer” achter de balie :-)

Top service en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel.

Professioneel bedrijf die meedenkt met de klant.