Echt een geweldige garage

Ze doen alles super en netjes.op de nieuwe onder delen altijd 12maanden garantie erop echt een super garage

Zeer prettig geholpen

Wegens drukke werkzaamheden, kon de APK keuring er zo even tussendoor. Geweldig.

Vriendelijk, snel en effectief en goede prijs/kwaliteit.

De waterpomp ging van de één op de andere dag stuk en bleek dusdanig kapot dat ik er niet meer mee kon rijden. Ik kreeg een vervangende auto mee en kon de volgende dag mijn auto gerepareerd weer ophalen.

Apk goedgekeurd onder het genot van een goed kopje koffie .

Wederom de auto laten keuren bij Ferdy Snijders waar geconstateerd is dat de achterste veren gebroken waren. Snel en zorgvuldig gemaakt wat we ook van ze gewend zijn en weer een nieuwe APK erop. Weer topwerk mannen!

Top Service!!!

Een zeer prettig autobedrijf om zaken mee te doen. Heel eerlijk en betrouwbaar! Kortom, een aanrader voor een mooie betrouwbare occasion en een top service.

TOP

Ik kom met een vraag of er gekeken kan worden naar de auto. Ik hoefde niet te wachten. Ze kijken gelijk wat het kan zijn en het wordt zelfs gelijk opgelost. Zeer tevreden dus over autobedrijf Ferdy Snijders. Vorige keer was dit ook al zo.

Zeer vriendelijk

Zeer vriendelijk te woord gestaan , snel geholpen en prima service !

Super goede service

Je hoeft maar te bellen, of ze staan zo snel mogelijk voor jou klaar. Super tevreden

Altijd goede service

Ben altijd goed geholpen ,

Altijd goed, vriendelijk en betaalbaar.

Prima personeel en goede monteurs, altijd vriendelijk en behulpzaam. Ook als je in nood zit wordt er een oplossing gezocht.

Reparatie auto -

Per direct ( na 1 kort telefoontje ) is mij hulp geboden - binnen half uur - auto naar de garage oorzaak gevonden en gelijk gerepareerd - Deskundig / super klantgericht !! Kunnen veel autobedrijven nog een voorbeeld aan nemen -:) Super service !!!

Fijne samenwerking

Goed contact en fijne samenwerking

Vriendelijk,snelle goede service

Ik vind dat je bij jullie erg vriendelijk en snel geholpen wordt. Service is uitstekend en auto rijdt weer als nieuw.

Vriendelijk en vakkundig

vriendelijk en vakkundig

Super attent, en vriendelijkheid en goede service

Was super geregeld.

Banden besteld voor mijn velgen en was super geregeld met goed advies over het soort band.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prettige omvang en proberen altijd een passende oplossing te vinden als zich een probleem voordoet \r\nmaar nog belangrijker ik kan met de facturen vrede hebben

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf mooi op de afgesproken tijd de buurt uit gevoerd\r\nEn gevraag of het gesleten onder deel vervangen mag worden\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed, persoonlijk en vriendelijk personeel

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geen spijt van overgestapt te zijn hier naartoe.\r\nBlijft sneu geld uitgeven bij onderhoud van je auto, maar toch weer op weg met een goed gevoel deze keer.\r\nTot volgend jaar!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd vriendelijk en goede kwaliteit.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf aankoop auto