Altijd goed en servicegericht!

Er wordt veel aandacht gegeven aan klanten. Er wordt een stapje extra gezet, waardoor we graag terugkomen en ASC aan kunnen bevelen aan anderen.

Gewoon goede service

Betrouwbaar en goed.

Zeer vriendelijk , mooi team & behulpzaam

Echt een aanrader voor ijsselstein eo. Prima service, prijs / kwaliteit in orde... en als verrassing was de kia Niro weer helemaal schoon..

Geen goede ervaring

Wij werden gebeld dat er 3 gaten in de uitlaat zaten . Bij doorvragen en melding dat wij nog garantie hadden op deze uitlaat waren er geen gaten maar waren de aansluitingen lek ( niet goed gemonteerd ) wij hebben de uitlaat bij een andere garage laten controleren en er bleek helemaal niets aan te mankeren. Zal de rest van de geconstateerde gebreken dan ook wel kloppen ? Bij deze garage geen goed gevoel en vraag mij dan ook af of dit een Bovag garage kan zijn. Wij hebben € 675,00 moeten afrekenen ! P.Berkouwer.

Beste Heer Berkouwer, Allereerst vind ik het erg vervelend dat u een slecht gevoel heeft overgehouden aan de onderhoudswerkzaamheden die wij, in overleg met jullie hebben uitgevoerd. Uw heeft de auto aangeboden voor groot onderhoud, hierbij word uiteraard ook het uitlaatsysteem gecontroleerd. Wij hebben geconstateerd dat op de overgangsdelen van de achterdemper en de middendemper lekkage van uitlaatgas aanwezig was. De uitlaat moet gasdicht zijn vanaf de motor tot en met het achterste deel, want hierdoor kunnen er ook uitlaatgassen, naar binnen komen wat erg ongezond is. Tevens hebben wij bij de diagnose gezien dat de accu ( teststrook aanwezig )en de voorbanden vervangen moesten worden, ook de remvloeistof was aan verversing toe ( meer dan twee jaar oud ). Voordat we hier aan begonnen zijn, heb ik met uw vrouw doorgenomen wat er moest gebeuren en wat hiervan de kosten waren. Uiteraard heb ik toen gemeld dat de uitlaat op een paar plaatsen op de overgangen lekte ( niet genoemd dat het gaten waren ) tevens de overige zaken besproken en ook netjes van mevrouw accoord gekregen om de auto te maken. Wat later op de dag belde mevrouw terug dat er wellicht garantie op de uitlaat zat, intussen hadden wij helaas al de overgangen afgedicht, aangezien de uitlaat zelf nog prima was. tevens hebben wij de banden, accu vervangen, groot onderhoud uitgevoerd. Bij het verversen van de remvloeistof brak links achter ( door corrossie ) de ontluchtingsnippel af, deze was helaas niet meer uit de remklauw te krijgen waardoor de remklauw vervangen moest worden, deze hebben wij kosteloos geleverd en vervangen. Al met al vind ik het vervelend dat u, in mijn ogen een onterechte negatieve beoordeling, geeft. Sowieso is de prijs absoluut markt conform voor hetgeen wat we aan u auto hebben gedaan. Met vriendelijke groet Fred Peek

Snelle en professionele service

Snelle service en begeleiding bij mijn aankoop!

Heel prettig en professioneel

Ik heb de service en aandacht als heel prettig ervaren. Ook goed advies gekregen over de benodigde reparaties. Ben erg tevreden!

Een perfecte service met goudeerlijke medewerkers!

Ik heb vandaag (17-12-19) mijn auto een grote servicebeurt laten geven. Mijn auto werd opgehaald en heeft voor de laagste prijs een grote onderhoudsbeurt gekregen. De medewerkers waren erg vriendelijk door de telefoon. Ik werd keurig opgebeld om bijzonderheden omtrent de auto te bespreken voordat er mogelijke kosten worden gemaakt. Mijn auto had geen bijzonderheden dus er kwamen geen bijkomende kosten. Dit werd dus ook eerlijk gezegd. Na de beurt is mijn auto volledig gewassen (interieur en exterieur). Echt een hele fijne service met eerlijke mensen!!

heel goed

prima en snelle service

Super service

Goede en prettige service Waarom? Communie wat er gedaan moet worden. Terug koppeling wat er gedaan is en de auto komt er schoon weer vandaan. Afspraken worden nagekomen. Kort om een super service

Zover als duidelijk netjes/goed afgehandeld

Ik ben op een kantekening na tevreden De computer geef aan olie verversen! als de aanhanger er achter hangt allemaal fout meldingen van de verlichting terwijl alles gewoon brand ? (als het zo blijft kom ik daar nog voor langs.

Uitstekende service netjes geholpen

Auto gebracht voor schoonmaken, nare geur interieur. Auto is een dag weg geweest en bij ophalen een schone auto en geen nare geur meer. Netjes te woord gestaan en prima prijs voor de werkzaamheden.

Great service

Helpful communicative friendly fast

In ééñ woord fantastisch

Mijn Renault Mégane gaf op de boordcomputer aan : stuurkolom defect. Naar Aanleiding van een eerdere goede ervaring heb ik contact opgenomen. Gelukkig heeft de monteur het probleem op kunnen lossen. Bij de merken dealer werd meteen al aangeven dat de stuurkolom (electrisch) moest worden vervangen. Mogelijk kan het probleem zich opnieuw gaan voordoen. Uiteraard meem ik dan weer contact op. om een reparatie of vervanging te laten uitvoeren. De kosten van het onderzoek was geheel voor rekening van Bosch Car Service. Waarvoor hartelijk dank!! Ik beveel deze garage iedereen van harte aan. Hier staat service en coulantie bovenaan. Maw De klant is hier KONING.

Vriendelijke service

Goede service en betrouwbaarheid.

Kan een hele lange zin maken een woord is eigenlijk voldoen super is dat woord

Gewoon een super garage met vakkundige mensen. Vriendelijk en nette prijzen.

Super service

Betrouwbare garage, denken mee en hebben een hele goede service.

Vanaf 1e dag een fijne samenwerking. Duidelijkheid en vooraf bekend wat de kosten zijn. Service die je tegenwoordig bij veel bedrijven ver moet zoeken.

Uitstekend.

Uitstekende service!