Goede ervaring

Helpen en denken goed mee, zijn transparant

Zeer tevreden caravan netjes gemaakt, ze komen afspraken na. Ik kan dit bedrijf aan iedereen aanbevelen.

Fijne en deskundige vakmensen

Na jaren contact te hebben gehad met een andere caravan dealer. Was het contact met Grotens en de Bie Caravans een verademing. Deskundig advies, meedenken in mogelijkheden een zeer nette prijs. Er wordt als klant de tijd voor je genomen. Bedankt voor het onderhoud, de nieuwe mover en Omnistor.

Je wordt hier echt als klant behandeld.

Aardige en kundige mensen met een eerlijk verhaal.

Zeer klantvriendelijk en service gericht

Vanaf m'n vakantieadres in Spanje caravan ingeruild en gekocht. Caravan zag er nog netter uit dan op de foto's en alles was duidelijk omschreven. Erg fijne zaak om n caravan te kopen.

We zijn positief verrast over de directe en oplossingsgerichte aanpak

Bij het brengen van de caravan werden de problemen goed besproken en gekeken naar oplossingen. Bij het halen van de caravan werd uitgebreid uitgelegd hoe e.e.a. is opgelost en wat er nog meer aan de caravan is gebeurd. We werden op een zeer prettige en vakkundige wijze te woord gestaan.

Fijne verkopers,goede service en klantvriendelijk

Klantvriendelijkheid,fijne verkopers en service is top. Ik beveel dit bedrijf aan iedereen aan.

Netjes!

Goed verlopen, ze werken netjes en nauwkeurig!

Goede service en prettig contact

Goede werkzaamheden verricht. Maar 1 opmerking zou fijn zijn als je de caravan brengt het meteen duidelijk was wanneer hij klaar zou zijn.

Keurig geholpen overal netjes de tijd voor genomen en een zeer snelle levering van de caravan zodat we er nog mooi mee weg konden

Topservice en klantvriendelijk

In Januari ‘23 een ( voor ons) nwe caravan bij dit bedrijf gekocht. Mooi klein bedrijf met verstand van zaken en divers aanbod. In garantieperiode paar kleine dingen gehad maar is perfect opgepakt en afgehandeld. Wij bevelen dit bedrijf zeer zeker aan.

Vakkundig personeel

Goede uitleg wat er aan de caravan gedaan is, schept vertrouwen zeer tevreden en snelle afhandeling

Goede informatie, eerlijk advies, geen onzin.

Veel kennis en goed advies. Er worden geen onzinnige dingen aangepraat, prijzen zijn voor een dealer zeer redelijk.

Uitstekende en deskundige advies

We hebben bij Grotens en de Bie zeer goede ervaring. We zijn deskundige geadviseerd in onze keuzes. De mensen zijn vriendelijk en geven een goede service

Afpraak gemaakt, afspraak nagekomen, uitkomst 100punten

kort geleden een afspraak gemaakt voor een BOVAG keuring en wat kleine herstelwerkzaamheden. Alles correct uitgevoerd in 1 da tijd, brengen en halen van de caravan netjes geregeld, we werden netjes ontvangen en geholpen. Al met al een goede eerste kennismaking met het bedrijf. Wat mij betreft hebben ze er een nieuwe klan bij, ik ben helemaal tevreden.

Klantvriendelijk en goede service

Lekkage prima hersteld. Tot nu toe geen lek meer gezien. Vriendelijke en kundige mensen.

Gewoonweg uitstekend

In een woord uitstekend, meer kunnen we er niet van maken, Prijstechnisch en qua afspraken maken alles goed. Tot de volgende keer.

Vakkundig

Schade netjes weggewerkt tegen een schappelijke prijs.

Mijn caravan is gekeurd en wat andere werkzaamheden uit klanten voeren. Alles werd goed uitgelegd. Vriendelijke mensen

Goede eerlijke service

Goede afwikkeling na een schade geval en daarnaast ook zeer netjes geholpen met de aankoop van een andere caravan bij Grotens en de Bie..

Vriendelijke professionele vaklui die meedenken

De grote reparatie en onderhoud aan mijn caravan is goed uitgevoerd. Komen afspraken na en doen hun werk goed. Kom Hier zeker terug

Klantvriendelijk en een prima service

We zijn prima behandeld. Ook nadien tijdens de telefonische vragen. We komen hier zeker weer.

goede ervaring met de dienstverlening van de organisatie.

Opmerkingen: Helaas had de nieuwe caravan een lekkage aan de voorkant die bij de verkoop niet opgemerkt is. Hierdoor loopt er water bij regen in de disselbak. Hierover zal nog contact over worden opgenomen. Met groet, Ron

Ik heb een gebruikte caravan met garantie gekocht. Er zijn toch een paar problemen. Die worden snel en accuraat opgelost. Goed overleg en prima oplossing. Dus een prima bedrijf om een caravan te kopen.