Vriendelijke mensen, verstand van zaken

Prima bedrijf.

Had benoemd niet aan de beugels (bevestigd aan beide caravankanten) te trekken. Hebben ze wel gedaan. Het betreft hier een oldtimer caravan uit 1964. Een van de beugels zat vervolgens erg scheef op de kant. Dit benoemd maar hij deed er laconiek over. Werd mijn inziens dus te laconiek op gereageerd. Volgende keer zal ik dit nog duidelijker aangeven.

Uitstekend geholpen, deskundig en punctueel.

Heb augustus 2019 door Grotens en de Bie een mover onder de caravan laten plaatsen. Kreeg vooraf deskundig advies en een goede offerte. De opdracht is netjes, binnen de afgesproken tijd, uitgevoerd met goede instructie bij oplevering.

Eerlijk en Duidelijk.

Wij zijn op onze zoektocht naar een frisse gebruikte caravan bij Grotens&de Bie uitgekomen. Hier hebben we uiteindelijk een 6 jaar oude caravan gekocht. Het verkoopverhaal en de uitleg tijdens de koop en later bij de aflevering waren duidelijk en eerlijk. Wij zijn dan ook zeer tevreden hierover. 👍

Caravan gekocht.leuk en naar ons zin geholpen van begin tot eind

Prima service, oplevering volgens afspraak, keurig!

Prima service, oplevering volgens afspraak, keurig!

Prima service👍

👍👍

Heel tevreden.

Kundig, behulpzaam, schept vertrouwen

Duidelijke prijzen en duidelijk wat ze doen.

Klant staat centraal!

Erg plezierig en vakkundig geholpen..

Ben prima geholpen en voorgelicht over mogelijkheden.

Prima flexibele betaalbare service

De caravan had echt een onderhoudsbeurt nodig. Flexibel in te plannen. Beurt is prima uitgevoerd, de kosten waren prima in verhouding. Die delen die vervangen moesten worden waren ook goed betaalbaar. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam!

Behulpzaam personeel

Een fijne zaak met behulpzaam personeel. Geen cijfer 10 gegeven omdat ze wel wat aan de prijzige kant zijn.

betrouwbaar bedrijf. eerlijke mensen.

betrouwbaar bedrijf. doen wat ze beloven. over garantie wordt niet moeilijk gedaan.

Goed en vriendelijk

Prima service. Prima prijs kwaliteit verhouding

Geweldig bedrijf

Eindelijk een bedrijf waar niet de euro tekens in de ogen van de medewerkers gegraveerd staan maar een tevreden klant het belangrijkste doel is. Wat een verademing in caravan land.

Vakkundig en goede uitleg over uitgevoerde werkzaamheden, in mijn geval n.a.v. BOVAG keuring

Vakmensen zoals het hoort

Wij zijn beginnend kampeerder en hebben in Grotens en de Bie (Marc & Eugene) een eerlijke, heldere en vooral betrouwbare partner gevonden. Met hun samen gaan we nog vele plezierige vakanties tegemoet!

Echt goed !!

Leuke mensen waar de gun factor gelijk hoog is . Buiten dat zijn het vakmensen die hun werk verstaan. Onze caravan gaat standaard naar hun voor onderhoud met alle vertrouwen. 😎👍🏼

Klantvriendelijk en fijn

Een klantvriendelijk en eerlijk bedrijf. We kregen rustig de tijd om na te denken over de aankoop van de caravan geen druk. Goede voorwaarden fijne mensen. Echt een aanrader!

Klantvriendelijk, eerlijk en servicegericht

Goede service, komen afspraken na en geven goed en duidelijk advies. Zowel bij aankoop als bij onderhoud. Zeer tevreden.

Snel en zorgvuldig

De ontvangst was snel en correct. Duidelijke en uitvoerige mondelinge toelichting bij de factuur. Het onderhoud was volgens afspraak op tijd klaar.

Goede klantvriendelijkheid, netjes geholpen en pp alle vragen een goed antwoord

Heel fijn geholpen, goede ervaringen hebben wij eraan over gehouden. Ik zal jullie zeker aanraden bij de mensen die opzoek zijn naar een caravan.

Super goed geholpen!!

Netjes geholpen door Mark. Goede service en neemt echt de tijd. Geen Vertegewoordigertype gelukkig en geeft zij eerlijke mening.