• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb schade gehad met mijn camper en deze laten maken bij Grotens en de Bie . Dit tot in de puntjes gemaakt . Ook het onderhoud van de camper is 100 % en meer. Mark en Eugene hebben groot vakmanschap en geven ook adviezen waar je wat aan hebt. Je komt ook nooit vergeefs kortom bij dit bedrijf is de klant nog koning.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke, begripvolle en meedenkende mensen.\r\nZe nemen je serieus en nemen de tijd voor je.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed
  • Reden bezoek Onderhoud

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We onze caravan hier verkocht, maar ook een andere caravan teruggekocht bij dit bedrijf.\r\n\r\nGeweldig bedrijf.\r\nEerlijk, open en betrouwbaar.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed,
  • Reden bezoek Onderhoud

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima ervaring!
  • Reden bezoek Onderhoud

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer tevreden over de koop en garantie .
  • Reden bezoek Onderhoud

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf we zijn uitstekend geholpen bij de aanschaf van een gebruikte caravan. alles werd netjes uitgelegd bij de overdracht en ook de kleine dingetjes zoals het overzetten van de steunen voor de krik (werd ditrect gedaan) en en leveren van een jerrycan om de watertank te kunnen vullen viel gewoon onder service.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Beste, Bedankt voor de mooie cijfers en positieve beoordeling. Wij hopen dat jullie veel vakantieplezier zullen hebben met jullie nieuwe caravan. Bedankt voor het in ons gestelde vertrouwen. Groeten Mark en Eugene Grotens en de Bie caravans.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk personeel en denken mee met de klant.
  • Reden bezoek Onderhoud

Beste, Fijn om te lezen dat het onderhoud aan jullie caravan naar tevredenheid is uitgevoerd. Bedankt voor de beoordeling en mooie cijfers. Met vriendelijke groet, Mark en Eugene Grotens en de Bie caravans.

• Reden bezoek Onderhoud

Beste, Bedankt voor uw mooie cijfers. Met vriendelijke groet, Mark en Eugene Grotens en de Bie caravans.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima ervaringen. Vriendelijk, vakkundig en behulpzaam
  • Reden bezoek Onderhoud

Beste, Bedankt voor uw positieve beoordeling. En mooie cijfers. Met vriendelijke groet, Mark en Eugene Grotens en de Bie caravans.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf net en snel geholpen en geven goede tips
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Beste Henk, Bedankt voor de mooie cijfers en positieve beoordeling. Wij wensen jullie nogmaals veel vakantie plezier met jullie nieuwe caravan. Groeten Mark en Eugene Grotens en de Bie caravans.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service, er wordt keurig overlegd indien er iets verholpen moet worden wat niet afgesproken is
  • Reden bezoek Onderhoud

Beste Han, Fijn om te lezen dat het onderhoud aan jullie caravan naar tevredenheid is uitgevoerd. Bedankt voor de beoordeling en mooie cijfers. Met vriendelijke groet, Mark en Eugene Grotens en de Bie caravans.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aardige mensen, overal kennis van en adviseren goed. Ik ben doorverwezen door een klant, en het viel me op dat hij zo\'n ambassadeur was/is van GB. Nu ben ik het zelf ook!

Beste Sander, Fijn om te horen dat wij weer een ambassadeur rijker zijn. Bedankt voor de positieve beoordeling en mooie cijfers. Met vriendelijke groet, Mark en Eugene Grotens en de Bie caravans.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Beste Sander, Bedankt voor de mooie cijfers. Wij wensen jullie nogmaals veel vakantie plezier met jullie nieuwe caravan. Groeten Mark en Eugene Grotens en de Bie caravans.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf efficient,klantgericht meedenkend
  • Reden bezoek Onderhoud

Beste Gerome, Bedankt voor uw positieve beoordeling. En mooie cijfers. Met vriendelijke groet, Mark en Eugene Grotens en de Bie caravans.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf, uitstekende service

Beste Wolter, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Mark en Eugene Grotens en de Bie caravans.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De uitslag van de aankoopkeuring van een caravan is duidelijk uitgelegd.

Beste familie de Lange, Bedankt voor uw beoordeling en mooie cijfers. Met vriendelijke groet, Mark en Eugene Grotens en de Bie caravans.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Topbedrijf, goede service en kundig personeel. \r\nAl jaren in volle tevredenheid onze caravan in onderhoud en dit jaar ingeruild op een nette \"nieuwe\" caravan.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Beste Theo, Bedankt voor de positieve beoordeling. Wij wensen jullie nogmaals veel vakantie plezier met jullie nieuwe caravan. Groeten Mark en Eugene Grotens en de Bie caravans.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf schade aan onze caravan gerepareerd

Beste Diny, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat de schade aan uw caravan naar tevredenheid is hersteld. Met vriendelijke groet, Mark en Eugene Grotens en de Bie caravans.

• Reden bezoek Onderhoud

Beste, Bedankt voor uw beoordeling en mooie cijfers. Met vriendelijke groet, Mark en Eugene Grotens en de Bie caravans.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf No nonsens bedrijf, doen wat afgesproken is, tegen de afgesproken prijs. Je krijgt altijd goede uitleg van de uitgevoerde werkzaamheden en bevindingen.
  • Reden bezoek Onderhoud

Hallo Peter, Bedankt voor de mooie beoordeling. Vriendelijke groet, Mark en Eugene Grotens en de Bie caravans.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk en goede service!!

Beste Sjaak,, Bedankt voor de mooie beoordeling. Vriendelijke groet, Mark en Eugene Grotens en de Bie caravans.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Beste Jim, Bedankt voor uw beoordeling en mooie cijfers. Met vriendelijke groet, Mark en Eugene Grotens en de Bie caravans.

Over Grotens en de Bie Caravans

Filter op Taal