Waardeloos en mega duur.

Het was heel dringend nodig om div. aan mijn auto te laten vernieuwen volgen Huisman, Inmiddels 4 jaar verder en niets is er vernieuwd. Mijn advies zoek een andere garage die wel eerlijk is en minder prijzig.

Geachte mevrouw Huijts, Wij hebben van u een beoordeling ontvangen waar wij toch wel erg van zijn geschrokken. Het is nooit onze intentie om u (duurdere) reparaties te laten uitvoeren die niet nodig zijn. Wij zijn altijd heel open en ook oprecht wat er aan de auto moet gebeuren en vermelden ook altijd op de factuur wat aandachtspunten zijn. Uiteraard mag u zelf altijd beslissen wat wij wel en niet mogen repareren/vervangen. Wellicht kunt u ons een antwoord terug sturen en kunnen wij dit samen oplossen. U bent in 2017 voor het laatst bij ons geweest. Kunt u mij vertellen waarom u nu deze review heeft geschreven. Puur even voor mij ter informatie. Ik wens u een hele fijne dag.

Al 2x tevreden een auto gekocht.

Al 2x bij Marc Huisman een auto gekocht. Hebben verstand van auto's en luisteren goed naar de wensen van de klant.

Alweer een super service van dit betrouwbare bedrijf

Vanmorgen vroeg gebeld omdat mijn auto niet wilde starten. Binnen 1 uur stonden ze aan de deur en het probleem was zo verholpen. De accu was leeg. Op advies ben ik direct even naar de werkplaats gereden om toch nog even de accu door te laten meten. Hier werd ik direct geholpen en kreeg een kopje koffie. Nog voordat mijn koffie op was was de klus geklaard. Elk ander garagebedrijf had mij een nieuwe accu verkocht maar Marc Huisman niet! Dit hoewel de accu al heel wat jaartjes oud was. Echt weer een super service en een factuur met een NUL bedrag! Echt heel erg blij met jullie!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top autobedrijf. Een auto kopen is niet iets wat je dagelijks doet en Marc Huisman Autobedrijf B.V. Neemt alle zorgen weg. Goede informatie, fijn, persoonlijk contact en goede service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb al 3 verschillende auto\'s gekocht bij Marc Huisman. En het blijf\'t gewoon leuk om daar binnen te komen.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer goede service en klantvriendelijkheid,\r\nwerd gebeld over een klein dingetje dat moest worden vervangen en wat de rekening was indien vervangen.\r\nkortom ben zeer tevreden laat de auto vanaf nu bij Huisman in onderhoud.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijke bejegening. Duidelijke en overzichtelijke informatie omtrent de auto, e.d. Kennis van zaken en servicegericht. Correct in afspraken en overdracht auto. Het is voor mij een eerste kennismaking met dit bedrijf en ik heb het als heel positief ervaren. Zeker aan te bevelen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goede service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Buitengewoon klantvriendelijk en dienstverlenend! \r\nProfessionele uitstraling en werkwijze!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Je komt er gewoon thuis,altijd een vriendelijk woord,nooit geen probleem en als die er zijn lossen ze die gewoon op.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf met een goede service. Ze staan altijd voor je klaar en geven goed advies.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Persoonlijke en plezierige ontvangst. Deskundige en snelle service. Klantvriendelijk en betrokken personeel. In een woord: perfect!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Plezierig en vriendelijk personeel. Goede, snelle en deskundige service. Prima!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De gesprekken waren goed en duidelijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer positief,in afspraken,rep. Ga zo door

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn 2 jaar geleden als bedrijf in contact gekomen met Marc Huisman. De service die wij hier ontvingen beviel ons meteen erg goed. Het idee dat we één aanspreekpunt voor onderhoud hebben voor alle merken auto\'s die wij rijden is erg prettig en efficient. Inmiddels schaffen wij ook nieuw auto\'s bij Marc Huisman aan voor zowel prive als zakelijk en doet hij al het onderhoud.\r\n\r\nFijne mensen, persoonlijk contact, een erg prettig bedrijf.\r\n\r\nGroeten,\r\n\r\nRichard Vermeer\r\nAlgemeen Directeur | Aster ICT