Word gedaan zoals afgesproken

Snel geholpen

maken wat nodig is.

Zeer goed !

Auto gekocht, alles zoals verwacht. Garantie, nette prijs en top service.

Geweldige zaak met leuk en vakkundig personeel.

Ik ben al jarenlang klant bij Garage De Vries en van Hal en ik zou niet naar een andere garage gaan, zo tevreden ben ik.

Keurig geholpen en aardig goed personeel

Kom al jaren bij deze garage, altijd zeer tevreden

Top garage, vakkundig en snel geholpen. Topservice

Goede service snel geholpen

volgens afspraak en auto was eind van de dag weer klaar

Vakkundige garage

Al jaren de juiste garage,en de juiste service

Een zeer goede service en vakkundige medewerkers

Tevreden als je in de garage geweest bent

Topgarage !! vakkundig en snel

Ik kom al 18 jaar bij deze garage en zal zeker niet veranderen. Goede service en vakkundigheid

Uitstekend, zeer behulpzaam en vriendelijk

Er wordt goed geluisterd als ik iets vraag en het personeel is erg behulpzaam.

Wat bij deze garage wordt toegezegd, wordt ook nagekomen!!

Wat bij deze garage wordt toegezegd, wordt ook nagekomen. Prettige medewerkers ook!!

Top garage, meedenkend en oplossend.

GDVVH is altijd bereid om bij een technisch mankement te kijken naar het probleem. Bij een quick fix doen ze dit direct. Daarnaast altijd vriendelijk en denken met je mee hoe de prijs van een beurt/technisch mankement te kunnen drukken.

Heel blij met deze garage

De monteurs zijn zeer kundig en ze staan altijd voor je klaar, echt super service.

Goede en vriendelijke service

Goede en vriendelijke service

Goede ervaring.

Goede snelle service en betrouwbaar.

Goede snelle service en betrouwbaar. Als het nodig is kun je voor een klein prijsje gebruik maken van een leenauto.

Top Garage

Wederom ontzettend tevreden over de service, klantvriendelijkheid en professionaliteit. Fijn om gebruik gemaakt te hebben van de prachtige leenauto. Ik ga weer met een veilig gevoel de weg op met mijn auto.

Top Garage

Gewoon een hele goede garage

Ben al jaren klant en ze hebben personeel die verstand hebben van auto’s.

Sluisweg 1 1774 BH Slootendorp