Groetjes Henk en Rita.

Staat altijd klaar met advies en service

Er word altijd tijd gemaakt om advies te geven of te beoordelen wat er aan de hand kan zijn met de auto. Ook via de chat krijg je snel reactie. Hier een tevreden klant.

Vriendelijke ontvangst met fijne afhandeling

Vanuit Enschede komen rijden om een prachtige Nissan Quashqai te bewonderen en uiteindelijk ook gekocht en onze mooie Vw Golf Variant achtergelaten. Hele fijne afhandeling en alleen maar positief over dit bedrijf.

Altijd klantvriendelijk

Snel en vriendelijk geholpen. Auto rijdt weer super nadat er een rem klauw aan liep.

Word gedaan wat je vraagt

altijd goede service, meedenkend , vriendelijk en te vertrouwen.

Top garage

Super service!!

Tevreden

Tevreden

Topbedrijf

Altijd goed een eerlijk.

Alles wordt netjes geregeld

De auto is netjes afgeleverd

Ze maken altijd even tijd voor je

Al jaren goeden ervaringen met de monteurs en de eigenaar. Wanneer je langs komt om iets te vragen of een probleempje hebt wordt er altijd even tijd gemaakt om er naar te kijken.

Daar heb ik ook maar een zin voor nodig ik word altijd 100% geholpen

Ik heb geen klachten ik word er altijd 100% geholpen

Top top top

Zeer goede garage met zeer goede gekwalificeerde monteurs / medewerkers waarbij service centraal staat.

Ook dit keer weer super werk afgeleverd net als altijd.

Prima garage

Kom er al 13 jaar en altijd top!

Bus en auto in onderhoud, en dat doen ze al 13 jaar heel goed!

lokale vakmanschap en vriendelijkheid

Een mooi lokaal bedrijf waar klantvriendelijkheid en zorg voor je auto hoog in het vaandel staat. Mijn auto is sinds jaren naar volle tevredenheid in onderhoud bij Garage de Vries - van Hal.

Goede service en kundige monteurs.

Goede service en kundige monteurs. Altijd goede communicatie en geen verassingen achteraf. Zeer betrouwbaar.

Vakmanschap is meesterschap.

Klantvriendelijk en men verstaat hun vak.

Vakkundige, plezierige en soepele service en planning

Sedert lange tijd ben ik voor onderhoud bij Garage De Vries-van Hal. Persoonlijke benadering met oog voor kostenbeheersing, zoekt men altijd de oplossing met de beste Prijs-qualiteitsverhouding. Ook bij aanschaf van een nieuwe auto is er goede begeleiding en betrouwbaar advies. Qua service (bij onderhoud) is er altijd een leenauto beschikbaar tegen een minimale prijs. Alle reden dus om, ook al woon ik al jaren wat verder weg, toch mijn 'oude' garage trouw te blijven.

Word gedaan zoals afgesproken

Snel geholpen

maken wat nodig is.

Zeer goed !

Auto gekocht, alles zoals verwacht. Garantie, nette prijs en top service.

Geweldige zaak met leuk en vakkundig personeel.

Ik ben al jarenlang klant bij Garage De Vries en van Hal en ik zou niet naar een andere garage gaan, zo tevreden ben ik.