Volgens afspraak opdracht uitgevoerd. Met prima resultaat.

Warme en goede service.

Ik kwam met mijn nieuwe auto . Ze deden niet meer dan nodig was en gaven me een compliment dat ik erop vooruit gegaan was . Vertrouwd gevoel.

deskundig, klantvriendelijk en altijd het goede resultaat

goede service, vriendelijke, ongedwongen en persoonlijk

Gezien het feit dat ik al sinds 1991 bij Garage De Vries-Van Hal klant ben, die ook steeds de volgende auto levert, ben ik zeer tevreden met dit vertrouwde adres. Ik woon al lang niet meer in Slootdorp, maar de vlotte behandeling, de immer beschikbare ruilauto en de goede, persoonlijke service, maken dat ik de 25 km afstand tot mijn huidige woonplaats graag voor lief neem om mijn auto-mobiliteit aan De Vries-Van Hal en medewerkers toe te vertrouwen.

Altijd wordt er goed geluisterd en goed geholpen

Goeie services en wordt altijd gebeld als de auto gereed is en als er hogere kosten komen goed ingelicht.

Geweldig!!!

De service is echt helemaal top!!!

Gewoon goed

Zeer goede service komen de afspraken na na een klein probleem kwam er direct een monteur langs nogmaals super

Topgarage

Ben al jaren klant bij dit top bedrijf. Vriendelijk en professioneel personeel.

Altijd perfect geholpen

Top service en kennis van zaken

Prettig en snel geregeld.

Vriendelijk flexibel en professioneel.

Nog steeds na jaren mijn auto in onderhoud bij de Vries van Hal naar volle tevredenheid.

Goeie snelle service, hou ik van

Erg goed

Heb een auto gekocht die er als nieuw uitzag. En het blijkt na ca 200km dat hij ook nog goed rijdt. Richard heeft me goed geholpen bij de aanschaf en inruil.

Top garage met fantastische mensen! Staan altijd voor je klaar, niets is te moeilijk en super betrouwbaar.

Goed bedrijf

Topbedrijf

Zoals gewend....zeer goed

Alles perfect. Een flexibele agenda en fijn personeel

Goede service!

We zijn langs gekomen voor een proefrit in een auto, geen probleem, vriendelijk ontvangen. Besloten de auto te kopen, meteen alles in orde gemaakt, datum voor ophalen afgesproken. Super service, vriendelijk ontvangen, deal snel gesloten.

Super service, staan altijd voor je klaar..

Super, geweldige service

Zoals al jaren. Een fijne garage met een goede service en veel vakkennis en ondersteunende nuttige adviezen.

Betrouwbare, snelle en vriendelijke service.

Al lang klant, altijd vriendelijke en goede service. Betrouwbare garage!

Vriendelijk in contact en altijd goede service!

Je wordt altijd snel geholpen, ze denken mee, zijn eerlijk en leveren top service!

Gewoon goed op alle gebied.

Garage de Vries-van Hal heeft altijd even tijd voor je en werkt oplossingsgericht .

Helemaal goed

Totaal score : 5 sterren. Ervaring uiterst positief. Goed geholpen bij de aanschaf van een auto die voldoet aan de eisen en verwachtingen van de auto.

To the point

Efficiënt en effectief