snelle, vakkundige en prettige afhandeling

Ik word altijd snel geholpen en altijd vriendelijk te woord gestaan en de raparaties worden ook altijd goed gedaan.

Zoals altijd goed geholpen

Keurig gebeld tijdens grote beurt met voorgestelde werkzaamheden en prijs.

Altijd goed en vriendelijk

Misschien is het dat ik mezelf tot de vaste klanten mag rekenen dat ik bevooroordeeld ben......maarrr vaste klant wordt je alleen als het goed is.... en dat is het !!

Bijzonder servicegerichte garage

Als volledig onbekende voor de garage is mijn auto, die ik niet meer kon verplaatsen, opgehaald. De reparatie is, zonder toeters en bellen, uitgevoerd. Geen bijkomende zaken zomaar uitgevoerd en in rekening gebracht. Goede communicatie over de voortgang en te verwachte kosten. En na herstel is de auto weer aan huis afgeleverd. Uiteindelijk bleken ook de vloeistofniveaus gecontroleerd (koelvloeistof bijgevuld). Prima prijs kwaliteit verhouding. Wat mij betreft een aanrader!

Deskundig advies en vakmensen

Erg tevreden over garage De Vries - Van Hal! Ben zeer goed geholpen en deskundig geadviseerd. Zeker een aanrader!

Geweldige service, maar dat weten we al jaren.

Storing in de bobine en bougiekabels. Is bij ons thuis verholpen. Geweldig.

Eerlijk,vriendelijk en meedenkend.

Hier kun je voor alles terecht. Van een kleinigheidje tot een grote reparatie. En met elke auto,nieuw of oldtimer. Denken met je mee,fijne snelle service. Kom er graag en blijf ik zeker doen.

Onze auto moest voor de a.p.k en een kleine beurt naar de garage wij werden eerst gebeld voor toestemming voor de dingen die er moesten gebeuren helaas had 1 onderdeel vertraging wij kregen zonder probleem en kosten een leen auto mee grote klasse.

Afspraak maken en uitvoering van het werk is prima verlopen.

geweldige goede garage service en kwaliteit

na 4jaar mijn vw touran ingeruild 300.000 km gereden nu een mooie vw golf plus gekocht bij deze garage goede service altijd netjes geholpen en kwalitijd zeer tevreden

Top service

Al jaren goede adviezen en service,.

Worden altijd naar tevredenheid geholpen.

Prima garage

We komen er al jaren en is altijd goed en eerlijk!

Altijd prettig geholpen

al jaren goed

ben zeer tevreden, super service

Top garage!

We worden altijd uitstekend geholpen!

Prima service!

Snelle service, snelle en goede communicatie en vriendelijke en goede hulp!

Professioneel, zeer kundig en meedenkend en niet duur!

Wanneer ze een goede indruk hebben van hoe jij je auto onderhoud wilt hebben denken zij echt goed met je mee. Eerst het klantbelang daarna pas eigen belang.

Deskundig.

Klantgericht, vriendelijk en deskundig.

Staan altijd klaar om te helpen

in alle eerlijkheid een top garage

ik kwam met een probleem dat ik mijn remmen hoorde schrapen. Ik vertelde ook eerlijk dat ik op mijn salaris zat te wachten. dat ik even geen reserve meer had door de corona-crisis. Was geen probleem. hij hoorde dat de uitlaat ook lek was en direct gerepareerd. Door eerlijk en openheid face to face zijn we eruit gekomen wat de rekening betreft. MAAR WEL EERLIJK ZIJN ,DAT IS EEN VEREISTE. en terecht, ook kwa reparatie ben ik zeer tevrede. ik raad een ieder deze garage aan. Ik blijf hier in ieder geval VASTE KLANT.

goede service

goede service en kennis bij monteurs

word goed geholpen

altijd goede serves en auto beschikbaar

Toppppp

Vriendelijk...auto loopt weer als een zonnetje...houden rekening met buget