Kom inmiddels al een X-aantal jaar bij deze garage. Heb geen behoefte aan een garage dichterbij. Wordt hier altijd top geholpen. Ze zijn behulpzaam, eerlijk, denken mee, bellen wanneer er iets moet gebeuren wat aan de prijs is. Fijne garage!

Prettige mensen altijd goed geholpen prima monteurs

prettig no-nonsens bedrijf met vakkundige monteurs

Alles snel geregeld

Fijn dat je snel terecht kunt en de zaken goed geregeld zijn En dat ik een leen auto mee kreeg

Prima dorpsgarage met hoog serviceniveau

Bij Richard en zijn medewerkers is je auto in goede handen. Ze zijn deskundig, vakkundig en servicegericht. Weten raad met ieder probleem. Je wordt altijd snel geholpen en als je in nood zit staan ze meteen met raad en daad voor je klaar. Ga zo door mannen!

Al vele jaren trouwe klant en dat is met een reden

Altijd vriendelijk geholpen, goede service en contact.

Snel, betrouwbaar en vakkundigheid

Ik kom al 17 jaar bij deze garage en word nog steeds zeer goed en bekwaam geholpen.

Geweldig, zeer behulpzaam.

Bij een plotseling probleem direct zonder wachttijd hulp geboden. Waarvoor nog mijn dank. Trix

Ik word hier altijd goed geholpen!

Altijd goede hulp en flexibiliteit bij niet altijd kunnen missen vd auto!

Vriendelijk geholpen

Elke keer wordt je vriendelijk geholpen. Het maakt niet uit met wat voor probleem/ vraag je kom

Gewoon goed.

Al jaren goede contacten en top service

top medewerkers gewoon een top garage

het maakt niet uit wanneer je komt ze staan altijd voor je klaar en ze zijn altijd vriendelijk mocht je ergens in een ander dorp pech krijgen en je belt ze zijn altijd bereidt te komen en je eventueel weg te slepen naar de garage. met andere woorden dik tevreden ik wil nergens anders meer heen voor onderhoud en aanverwante handelingen aan mijn auto. en mocht er een ander auto moeten komen je geeft aan wat je wil en ze gaan voor jou op zoek tot ze de auto hebben gevonden van jou keuze . dus met andere woorden een top bedrijf en een dikke pluim voor alle medewerkers en eigenaren

Aangegeven storingen, prima verholpen.

Prima kennis en service, kosten voor reparatie worden van te voren besproken.

Heel eerlijk en goede service

SUPPER

Aan te bevelen

vakkundug ,technisch en financieel meedenkende en makkelijke toegankelijke garage

wij zijn al jaren klant bij garage de vries van hal. Mensen staan direct voor je klaar bij evt problemen. Echte grote problemen hebben wij nog niet meegemaakt. Wellicht komt dit mede door het goede onderhoud , uiteraard uitgevoerd door de vries van hal

Vriendelijk, behulpzaam en eerlijk

Een mooie auto gekocht. De eigenaar is vriendelijk en is eerlijk. Alles is snel afgehandeld. Ik zou zo weer een auto bij dit bedrijf kopen al is dat voorlopig niet nodig.

uitstekend

Mijn probleem werd direct opgepakt en uitgevoerd. korte wachttijd antwoorden op gestelde vragen werden beantwoord naar behoren

Prima garage. Attente goede service. Klantgericht en persoonlijk.

prettig

Goede snelle service

Er wordt goed meegedacht en een goede oplossing gezocht.

heel tevreden

wordt altijd goed geholpen en goede sevice

Goed geregeld

Word netjes gebeld als extra werk nodig is.

Top garage,

Goede garage, vriendelijke en vakkundige monteurs. Staan altijd voor je klaar.

Top werk voor een redelijke prijs!

Camper opgeknapt door roest delen te vervangen! Zeer tevreden!