Goede service :) alleen qa communicatie kan ff beter 2 wkn geleden imail gestuurd ivm rekening reparatie aan m'n auto maar ophedden nog geen reactie terug ivm prijs afspraak kom auto halen en dan is prijs banden ineens duurder? Terwijl monteur prijs had gegeven.. maar voorderest prima service. Vriendelijke groeten R.vermeent

kleine dingen worden niet goed afgewerkt.

ruitenvloeisdtofsproeier voor werkte niet. Deze werd gemaakt toen deed de ruiterwisser achter en de ruitenvloeistof sproeier het niet meer. Terug geweest. toen was het slot van de achterklep niet gemonteerd. boutjes lagen er los bij. en de ruiterwisser achter doet het nog niet. Voorruit was vervangen, en de sierlijst. dit was 2 jaar geleden ook al gebeurd. en toen was binnen een paar dagen de sierlijst los en kapot gewaaid. Nu weer een nieuwe geplaatst, bij controle met ophalen zat deze onder bij het voorraam los. dus opmerking gemaakt, werd keurig goed bevestigd. Maar wel slordig. Prima dat leerling monteurs worden opgeleid, maar hou de service en kwaliteit in de gaten.

Klasse

Prima services. Gezellige mensen. Soms lekkere koffie drinken. In een woord klasse.

Top!!

Top! Ik was iets te vroeg op mijn afspraak, maar werd perfect geholpen mer zorg voor mijn karretje, kortom, TOP!!

Staan altijd voor me klaar!

Goed en snel geregeld

Ik ben hier 15 juni naar een auto wezen kijken samen met een handelaar die onze familie altijd. Helpt met het zoeken naar een nieuwe auto. Alles verliep heel vriendelijk, soepel, snel en gemakkelijk. Ze waren heel eerlijk en direct en ik was erg tevreden over de auto en tot op de dag van vandaag nog steeds heel blij mee!

Kundige reparatie

Kundige reparatie van mijn remmen. Garage was speciaal aanbevolen door een andere tevreden klant.

Altijd prima service

Monteurs zijn altijd vriendelijk en behulpzaam.

alles volgens afspraak

Fijne ervaring met een goede afspraken

fijne garage met kundig personeel

Staan altijd voor je klaar. Denken niet in problemen maar in oplossingen. Ben zeer tevreden en kom hier al jaren

Alles prima geregeld

Zie boven

Heel prettig contact en overleg

Bij aankoop van auto.

Word goed voorzien van info omtrent de reparaties

Altijd vriendelijk

Goede ervaring

uitstekende service

goede service

Topgarage

Deskundig en vriendelijk personeel. En een super service.

Uitstekende garage en uitstekende service

Altijd goede ervaringen met deze garage, vaklui die zelfs mijn bejaarde Opeltje altijd weer helemaal in orde wisten te krijgen. De mannen denken mee en proberen altijd tegen zo laag mogelijke kosten de auto te repareren. Ook de beurten en APK worden altijd keurig netjes uitgevoerd. Mijn nieuwe Suzuki Swift gaat zeker weer bij De Vries-Van Hal in onderhoud!

Topgarage

Je wordt hier uitstekend geholpen door deskundige mensen die met je meedenken en betaalbaar onderhoud plegen aan je BMW

Helemaal naar wens

Helemaal naar wens en volgens afspraak. Plus een fijn leenauto

Perfecte service en garantie

Service is heel goed en bij problemen wordt de garantie top nagekomen.

goede service tevreden

Uitstekende garage, vakwerk goede hulp

Nieuwe auto binnen een aantal dagen al geregeld, vakmensen aan het werk en uitstekende hulp

Goede service en vriendelijk personeel

Goede service, al jaren een betrouwbaar en goed adres

Altijd goede en snelle service.

Ben al meer dan 30 jaar klant met meerdere auto's, met volle tevredenheid.

Vriendelijk.

Goed en vertrouwd