Frans leert je niet alleen technisch autorijden zodat je een rijbewijs kan halen, maar hij zorgt er ook voor dat de leerling leert de meest veilige en prettige keuzes maakt. Zodat je in de toekomst een fijne bestuurder bent voor de passagiers in de auto en voor jezelf. Frans is flexibel en communiceert duidelijk. En soms moet je tegen een rijinstructeur grapje kunnen :)

Dankzij Frans heb ik goed en veilig leren rijden en ben ik zelfverzekerd in het verkeer

Ik heb Frans altijd ervaren als een rustige, vriendelijke man. Frans werd nooit boos of geïrriteerd maar bleef altijd geduldig, hoe slecht het soms (voor mijn gevoel) ook ging. Daarnaast was Frans altijd geïnteresseerd en gezellig om mee te praten. Ik zou deze rijschool iedereen aanraden!

Goede rijlessen en gezellige uren in de auto!

Ik heb les gehad bij rijschool Van de Sande en ben vaak met veel plezier naar de lessen gekomen. Natuurlijk waren er momenten dat er hard gewerkt moest worden, maar we hebben ook zeker lol gehad in de auto wat de lessen zeker leuker maakte!

Prettige rijschool!

Mijn ervaringen met Autorijschool Van de Sanden zijn erg prettig geweest. Frans is van nature een heel sociaal persoon die graag hulp biedt. Tijdens het proces van het rijbewijs halen kijkt Frans constant naar hoe je progressie is en haalt de sterke en zwakke punten eruit die hij aankaart. Op deze manier is je progressie heel vloeiend en snel. En de manier van lesgeven is prettig.

erg goed en prettig leren autorijden

Frans heeft mij goed leren autorijden en ook op een veilige manier. Het was altijd prettig om rijles te hebben en ook altijd duidelijk en goed geregeld. Frans neemt de tijd om alles rustig uit te leggen dat je het gelijk goed aan leert.

Na deze lessen weet ik zeker dat ik veilig door het verkeer kan en ik heb een gezellige tijd gehad!

Ik heb auto leren rijden in een open, gezellige, en leerzame sfeer en ben altijd met plezier naar mijn rijlessen gegaan. Hoe ik de rijlessen van Frans heb ervaren is dat ik heb leren autorijden door te doen, zelf uit te vogelen hoe je situaties kunt oplossen en uitdaging kreeg in mijn lessen, maar wanneer er een situatie kwam die iets te lastig was voor het niveau waar ik op zat wist ik dat er altijd iemand naast zat die hielp waar nodig en aan wie ik alles kon vragen wat ik wilde zonder me bezwaard te voelen!

Van begin tot eind goed ervaren en een leuke instructeur

Ik heb redelijk lang over mijn rijbewijs gedaan door een aantal overmijdelijke pauzes vanwege corona bijvoorbeeld. Dit leidt er natuurlijk voor dat je niet alles meer even goed beheerst als dat je voorheen deed, maar dat pakte Frans goed aan waardoor je snel weer binnen 1 á 2 lessen het weer onder controle had. Ook ben ik sowieso van mening dat de rustige en positieve manier van les geven erg fijn is. Af en toe moet hij kritisch zijn, maar dit brengt hij wel goed over.

Een betrouwbare en veilige opleiding met een vriendelijk gezicht.

De combinatie van de RIS (rijopleiding in stappen) en de geduldige en zeer vriendelijke instructeur maakt elke les enorm waardevol. Het is duidelijk wat er vooraf en tijdens de les van je verwacht wordt. Er wordt elke les aan iets gewerkt waar je zelf baat bij hebt. Je wordt ook aan het werk gezet in de auto en daar heb je wat aan. Bij deze rijschool leer je veilig, vlot en zelfstandig rijden op een hele prettige manier.

Fijne rijlessen: goed leren auto rijden.

Ik heb de rijlessen als prettig ervaren. Frans legt alles op een rustige en duidelijke manier uit, hij past het tempo aan op de leerling en hij heeft veel geduld. Als een les wat minder ging dan stelde hij je gerust; er zijn namelijk geen fouten, maar alleen maar leermomenten. Frans zorgt ervoor dat je begrijpt wat je doen en dat je veilig auto kan rijden, hierdoor ben ik met een zelfverzekerd gevoel begonnen aan mijn rijexamen en ben ik in een keer geslaagd! Frans, dankjewel voor alle gezellige en leerzame rijlessen!

Goed leren rijden onder super begeleiding!

Frans geeft op een erg rustige en begrijpelijke manier les en past het tempo goed op je aan. Als je iets even niet meer zo goed wist dan legde hij het altijd graag nog een keer uit. Hij zorgt er echt voor dat je goed begrijpt wat je moet doen en is erg geduldig. Ik had bij het examen daarom ook echt het gevoel dat ik er helemaal klaar voor was.

Een dikke 10!

Frans is erg rustig en geduldig, hij neemt de tijd om alles goed uit te leggen en stelt je echt op je gemak. Ik heb de lessen als zeer fijn ervaren!

mijn ervaring met Frans was prima.

Frans was een ontzettend rustige en aardige man. hij is altijd aardig tegen jouw en helpt je ook als het was minder goed gaat met de lessen. het fijnste aan Frans vond ik dat hij erg flexibel is. als jij een dag niet kan dan hoefde je maar een appje te sturen en je les was alweer naar een andere dag verplaatst. ook als voor Frans lessen uitvielen vroeg hij aan jouw of je een uurtje eerder kan. de communicatie met Frans vond ik ook super goed, als hij iets later kwam dan de afgesproken tijd dan liet hij dat op tijd weten.

Fijne rijlessen

Er werd altijd goed rekening gehouden met mijn tempo en de les werd daarop aangepast. Alles werd fijn en rustig uitgelegd en ook opnieuw uitgelegd als ik het even niet meer wist. Er werd ook altijd gezellig gekletst tijdens de rijles als dat kon. Al met al super fijne rijlessen.

Een goede en fijne rijschool/ instructeur. Die rustig en positief uitlegt.

Ik ben bij Frans terechtgekomen via mijn zus. Zij heeft ook bij Frans rijlessen gevolgd. Het klikte meteen tussen ons, Frans is namelijk een rustige en lieve man die op een fijne manier lesgeeft. Wat mij betreft echt een aanrader! Ik heb in een tijdsbestek van 1,5 jaar veel geleerd. Frans heeft mij écht leren autorijden en gaf mij ook het vertrouwen dat ik dat ook echt kan. Hij heeft een rustige en duidelijke manier van uitleggen en is ook altijd in voor een gezellig plaatje!

Kundige, warme en sociale rij-instructeur die zijn vak verstaat.

Onze beide dochters hebben bij Frans gelest. Frans geeft op een hele fijne, positieve en opbouwende manier les. Zet de kinderen in hun kracht! Erg vriendelijk en sociaal en komt zijn afspraken altijd na. Onze kinderen hebben zowel Frans als de lesmethode Ris als heel prettig ervaren. Toen onze meiden op examen gingen, hadden ze echt t gevoel dat ze er helemaal klaar voor waren. Frans straalt dit vertrouwen ook uit en geeft eerlijke feedback. De kinderen mogen pas op examen als ze echt helemaal veilig zijn in t verkeer. Wij raden deze rijschool van harte aan!!!!

Ontspannen lessen met leermomenten, geen fouten!

Ik heb mij altijd heel erg op mijn gemak gevoelt bij Frans tijdens zijn lessen. Frans kwam altijd keurig optijd, had veel mogelijkheden om lessen in te plannen (zelfs toen ik ging studeren!) en plande genoeg rustmomenten in als het tijdens een les even wat minder ging. Zo maakte ik nooit fouten bij Frans maar noemde hij het tactisch leermomenten, de volgende keer zou het vast en zeker weer beter gaan! Nu ik in één keer ben geslaagd durf ik met een gerust gevoel zelf de auto te pakken!

Geeft je vertrouwen en plezier in het auto rijden

Super fijne rijlessen gehad. Frans weet je echt op je gemak te stellen, heeft enorm veel geduld, weet op de juiste manier verbeterpunten over te brengen, maar het aller belangrijkste, hij zorgt er echt voor dat je vertrouwen en plezier krijgt in het auto rijden. Enorm fijne rijlessen gehad, heel erg bedankt voor alles!!!

Prettige manier om te leren autorijden door de overzichtelijke en stapsgewijze aanpak. Er wordt goed gekeken naar de persoonlijke aandachtspunten om zo veel mogelijk uit de les te halen. Uiteindelijk erg belangrijk en fijn om zo zelfverzekerd en veilig mogelijk de weg op te kunnen gaan!

Fijne rustige sfeer

Overzichtelijke planning van wat je gaat leren. Lessen verlopen erg rustig en fijn. Ik ben zelf snel gestrest Bij drukke verkeer situaties maar werd enorm op mijn gemak gesteld. Hierdoor heb ik vertrouwen gekregen in het autorijden.

Zeker aan te raden

Ik heb de lessen van Frans heel goed ervaren. Het was altijd gezellig maar het kon ook serieus zijn. Als er iets even wat minder ging dan zouden we het blijven oefenen tot het wel goed ging. Ik zat altijd met een goed gevoel achter het stuur dankzij Frans. Ik zou het zeker aanraden om bij Frans te gaan lessen.

Prettig, gestructureerd, rustig en gezellig!

De rijopleiding bij Frans heb ik ervaren als een prettige, gestructureerde en rustige manier om te leren rijden. Het RIS boekje gaf mij structuur, hierdoor wist ik wat ik kon verwachten in de lessen. Frans is een rustige man, maar houdt ook zeker van gezelligheid in de auto. Hij wist goed om te gaan met een overdenker/perfectionist zoals ik en begreep hoe ik in elkaar stak, waardoor hij mij goede, passende tips kon geven tijdens de rijlessen.

Gezellig leren autorijden

Met Frans in de auto is het altijd hartstikke gezellig, soms streng op de momenten dat het moet maar daar leer je juist heel erg veel van. Daarnaast is het ook fijn dat je op je eigen tempo toe werkt naar een rijbewijs. Ik heb iedere rijles weer een prettige ervaring gehad en heb geen moment spijt gehad van de keuze voor Frans als rijinstructeur.

Super begeleiding!

Het geduld, samen met de rust en goeie uitleg hebben ervoor gezorgd dat ik iedere rijles weer, met een goede snelheid, iets nieuws aanleerde. Zo kon ik uiteindelijk doorstromen tot iemand die zelfverzekerd achter het stuur zit, met de juiste basiskennis en vaardigheden om veilig te rijden.

Mijn ervaring was super, kan me geen betere rij instructeur bedenken.

Tijdens de lessen heb ik me altijd zeer op me gemak gevoeld bij Frans. Dit komt, omdat Frans veel tegen je praat tijdens de lessen. Als dit uitkomt met de drukte van het verkeer natuurlijk. Ook kan Frans op sommige momenten streng zijn, als hij vindt dat je bijvoorbeeld een bepaalde handeling beter moet aanpakken. Wat juist fijn is, want zo leer je wel goed auto rijden. Mijn ervaring bij Autorijschool Van de Sanden was dus top.

Heel goed!!

Ik vond Frans een hele fijne instructeur, hij geeft goede uitleg en blijft altijd erg rustig.

Pieter de Hooghlaan 26 5056CM Berkel-enschot