Een positieve en hele fijne ervaring.

Mijn rijles ervaring bij Frans van de Sanden is erg positief. Er is veel persoonlijk contact wat erg fijn is voor de rijbevordering tijdens lessen. Daarnaast is er een relaxte sfeer aanwezig en is er ruimte om fouten te kunnen maken tijdens de les om hier vervolgens van te leren. Ik raad deze rijschool zeker aan!

Top rijschool/instructeur

Deze rijschool kan ik iedereen aanbevelen. Frans is een hele fijne/gezellige/geduldige instructeur. Hij voelde mijn onzekerheid goed aan en heeft mij zeker gemaakt van mijn kunnen als bestuursters van een auto. Bedankt Frans!

Top instructeur, aanrader voor iedereen!

Frans is een fijne en gezellige rij-instructeur. Hij zorgt ervoor dat je met een veilig en zelfverzekerd gevoel de weg op gaat. Ik vond het in het begin best eng, maar Frans nam deze angst al snel wel. Ik vond de rijlessen altijd heel gezellig. Ik raad Frans zeker aan!

Positief! Frans is erg geduldig en vergevingsgezind.

Ik ben erg positief over de rijlessen :) Wat ik met name erg prettig vond aan Frans is dat hij erg geduldig en vergevingsgezind was. Wanneer ik dan telkens weer hetzelfde fout deed berispte Frans me echt wel even, maar vervolgens liet hij dat ook weer gaan en kwamen we er op het eind van de rijles nog even op terug. Zo bleef ik daardoor ook minder in ‘ik doe alles fout’ hangen. Een ander positief punt dat ik wil benoemen is dat Frans je regelmatig vraagt of je dingen anders zou willen zien of oefenen. Zelf had ik dat niet zo, maar ik vind het wel positief dat hij openstaat voor feedback en verbetering.

Prettige sfeer en een zeer effectieve opleiding

Een hele prettige manier om je rijbewijs te halen; instructeur is niet alleen gezellig, hij weet ook precies hoe hij het je moet leren. Voor niemand is de opleiding hetzelfde, en Autorijschool Van de Sanden weet dit precies op de kop te slaan. Heel flexibel in plannen en reageert vlug, waardoor de communicatie goed verloopt. Zeker aan te raden!

Frans is een hele fijne, rustige rijinstructeur

Ik voelde me bij Frans tijdens het lessen altijd op mijn gemakt, ook als ik een foutje maakte of het even wat minder ging. Frans bleef altijd rustig en dat gaf mij veel vertrouwen.

Een fijne, rustige rijinstructeur

Frans was een hele fijne, rustige rijinstructeur

Ik heb altijd met veel plezier gelest bij Frans. Ik voelde me op mijn gemak en het was ook oke als er een keer wat fout ging. Frans bleef altijd erg rustig en dat is erg prettig lessen.

Frans was een hele fijne, rustige rijinstructeur

Een hele fijne rijschool/instructeur!

Frans is een hele geduldige en behulpzame instructeur. Hij legt alles uit ook al vraag je het 100x. Hij is erg flexibel met het inplannen van lessen en ik heb het altijd naar mijn zin gehad met hem in de auto.

Autorijschool van de Sanden heeft me goed op weg geholpen :)

Ik heb Frans leren kennen als een gezellige maar rustige rijinstructeur met veel geduld. Hij weet je als persoon goed in te schatten en anticipeerde naar mijn idee daarop met zijn manier van lesgeven. In het begin van de opleiding gaat hij de RIS modules stap voor stap met je af en tegen het einde van de opleiding krijg je steeds meer vrijheid om aan te geven waar je zelf nog mee wil oefenen, dit vond ik persoonlijk erg fijn. Ondanks dat ik er wat langer over heb gedaan, (door mijn eigen aandachtspuntjes) heb ik nu wel echt het idee goed en veilig de weg op te kunnen. Dus ik zou het zeker aanraden om in ieder geval even een proeflesje te doen! :)

Fijne rijlessen bij een goede rijschool!

De rijlessen bij Frans verliepen altijd erg goed, ook mede dankzij de RIS-methode die word gevolgd. In 1x de tussentijdse toets behaald en ook in 1x geslaagd voor mijn rijexamen! Frans luistert naar wat je aangeeft, als je bijvoorbeeld een onderdeel nog lastig vind. Alles bij elkaar erg positieve ervaring! Frans, ontzettend bedankt!

Fijne, geduldige rijinstructeur.

Frans heeft me altijd goed begeleidt tijdens zijn rijlessen. Hij is een geduldige, rustige man die rekening houdt met zijn leerlingen. Daarnaast heb ik nooit zijn lessen als onprettig ervaren juist omdat hij goed is in hulp aanbieden en problemen op te lossen. Het is dankzij hem dat ik geslaagd ben voor mijn rijexamen. Ik zou hem zeker aanbevelen bij iemand die wil leren auto rijden.

Super fijn en luchtig!

Ik heb een hele goede ervaring gehad met rijschool van de Sanden. Frans leerde mij echt stapje voor stapje wat ik moest doen en dat op mijn eigen tempo. Ik vond het fijn dat we af en toe even aan de kant gingen voor uitleg. Frans legde er de nadruk op dat ik vooral moest rijden zoals ik dat in mijn eentje zou doen, dat verminderde vaak de zenuwen. Ik ga voortaan zelfverzekerd de weg op. “Plan maken en dan lukt het altijd” ; )

Fijne instructeur in een goede leeromgeving

Ik ging graag naar de rijlessen toe en heb daar veel geleerd van een behulpzame en goede instructeur!

Fijn, leerzaam en verantwoord autorijden

Ik was als kleine broertje van twee grotere broers als laatste aan de beurt om ook bij Frans te mogen lessen. Mijn broers spraken al met veel enthousiasme over de rijlessen bij Frans. Dit enthousiasme was er bij mij ook na de eerste kennismakingen mer Frans. Het voelde niet als autorijles maar als een bijklets uurtje waar je ook nog autorijden leert. Frans leerde mij via een gezellige manier autorijden en ik ben meer dan tevreden over deze rijschool!

Prettige rijlessen

Frans legde alles rustig en duidelijk uit, en nam de tijd als je iets wat moeilijker vond. je kon altijd met hem gezellig een praatje maken. Door de lessen bij Frans had ik veel zelfvertrouwen en ben ik in één keer geslaagd.

Fijne en rustige rijlessen

Frans is een rustige en aardige man. Hij geeft fijne en duidelijke uitleg en biedt ook altijd aan om het een keertje voor te doen als je dat wilt. Verder is hij super flexibel met het verplaatsen van een rijles of het ophalen/afzetten op een andere locatie dan normaal gesproken, mocht je het bijvoorbeeld niet halen met school.

Fijne, rustige rijlessen en ga nu met een gerust hart de weg op!

Ik heb het altijd naar mijn zin gehad tijdens de rijlessen van Frans. Gezellig een praatje maken onderweg, maar ook zeker opletten waar dat van je verwacht wordt! Een hele prettige sfeer met directe feedback, wat ik als heel fijn heb ervaren. Door de lessen van Frans had ik vertrouwen in mijn manier van rijden en daardoor in één keer geslaagd!!!

Super fijne rijlessen!

Ik heb de rijlessen als zeer prettig ervaren. Frans is rustig, stelt je op je gemak en legt duidelijk alles uit. Hij laat je pas opgaan als hij het gevoel heeft dat je veilig de weg op kan. Zo ga je ook zelfverzekerd het examen in!

Prettige rijlessen

Ik heb de lessen als prettig en leuk ervaren. Frans nam goed de tijd voor de dingen waar ik meer moeite mee had en gaf mij het vertrouwen die ik nodig had. Tijdens de lessen kon je ook altijd even gezellig bijkletsen.

Fijne rijlessen

De rijlessen worden op een rustige en duidelijke manier gegeven. Je krijgt op je eigen tempo les. Frans zorgt naast het technisch autorijden ervoor dat jijzelf met een zelfverzekerd en gerust gevoel auto leert rijden. Hierdoor ben ik met een goed gevoel mijn examen in gegaan.